7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Pullman Eindhoven Cocagne voor je op een rij gezet:

108 reviews over Hotel Pullman Eindhoven Cocagne in het Nederlands

jammer

Anne
5-4-2019

Prima hotel, echter was het jammer dat er op de kamer een verhoging naast een stoel is gemaakt met een ingefreesd glazen plaatje. Toen ik mijn tas erop zette brak deze, het bleek ongeveer 2 millimeter ongelaagd glas te zijn. Ik vind het heel raar dat er zo'n dun glas gebruikt wordt voor een hotelkamer, zeker voor een verhoging waar het logisch is om je spullen op te zetten. De receptie was het niet met me eens en rekende 120 euro voor het plaatje.

Gereisd Met partner in april 2019
Marieke Lamberts, General Manager, General Manager, 9-4-2019

Beste gast,

Dank u voor uw feedback naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel. Wij betreuren het ten zeerste dat uw verblijf door een pechmoment een minder prettige ervaring voor u is geweest.

Met gastvrije groet, Pullman Eindhoven Cocagne,

Zonde van het geld

Naomi
1-1-2019

Het hotel wordt gepresenteerd als een wellness hotel, maar gezien de grootte van het hotel is de spa ontzettend behoorlijk klein. Daarnaast betaalden we 200 euro voor een nachtje in een deluxe kamer, maar naar ons idee leeft de kamer totaal niet op tegen de verwachtingen. Ook wordt er van te voren gevraagd of we gebruik willen maken van de minibar, waar we vervolgens 70 euro borg voor moeten betalen. Dan zou je een goed gevulde bar verwachten, maar er zaten slechts wat blikjes drinken, shotjes, kleine bakjes chips en een flesje water in. Lang geen 70 euro dus. Voor ons nooit meer dit hotel! Belachelijk duur voor wat je krijgt.

Gereisd Met partner in december 2018

Zoals ik gewend ben van Pullman, goed

Dhr. van der meer
7-11-2018

Vriendelijk service bij de check in. Ook de kamer zag er goed uit. Het was helemaal leuk, dat er een persoonlijk kaartje op de kamer was geplaatst. Waren wel wat minpuntjes aan te merken op de kamer. Zo lagen er nog spullen van de vorige gast. Ook werd in de badkamer oude gebruikte tishu aangetroffen en zat er geen deksel over het douche putje. Maar voor de rest aangenaam verblijf. Ook het restaurant heeft vriendelijke en vakbekwame mensen. In het speciaal, Tim, de supervisor van het restaurant. Hij is zeer vakbekwaam en zorgt dat je als gast een leuke en gezellige avond hebt. Ook de barman Bob is een vakbekwaam persoon. Hij wist een cocktail te bereiden, die compleet voldeed aan mijn verwachtingen en smaak ervaring. Ook de check-out was goede ervaring. De lach en de uitstraling van de welcome desk medewerker Micheal maakt dat je als gast met een lach en een goed gevoel het hotel weer verlaat.

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super

Amanda
24-6-2018

Heel prettig verblijf gehad. Vriendelijk personeel, mooie kamer (wel warm), echt een fantastisch ontbijtbuffet en fijn centraal gelegen, schoon en een lekker bed. Zwembad is lekker warm. Minpuntje: geen privacy in de badkamer. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
ML, General Manager, Fri Jun 29 2018 10:31:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat fijn dat u bij ons te gast bent geweest en dat u zo genoten heeft van uw verblijf. Natuurlijk hopen wij dat u snel weer een gelegenheid vindt om naar ons toe te komen.

Erg vriendelijk personeel

Rob
16-11-2017

Zeer vriendelijk personeel. Kamers zijn erg warm

Gereisd Zakelijk in november 2017

Excellente keuken

N.Roest
29-8-2017

Bij deze wil ik graag zowel de witte als de zwarte brigade van het restaurant Cocagne bedanken voor de twee geweldige diners die ze voor mij verzorgd hebben. Echt een aanrader om hier te eten, ook als u niet in het hotel verblijft. Een ster waardig mij dunkt. Hoop dat jullie hem krijgen.

Gereisd Alleenreizend in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
GM, General Manager, Thu Aug 31 2017 16:28:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wow wat een fantastische review en wat heerlijk om te lezen dat u zo genoten heeft van een geweldig diner. Ik zal uw complimenten met mijn staf delen en wij hopen natuurlijk dat u snel weer de tijd vindt om bij ons te komen lunchen of dineren.

Perfect!

C.
5-8-2017

Het onthaal was heel goed. Het personeel was vriendelijk en de kamer was perfect inorde! Alsook het ontbijt is een meerwaarde. De ligging is ook heel gunstig, dichtbij leuke winkels en gezellige eetgelegenheden. Kortom een leuke ervaring in dit hotel!

Gereisd Met vrienden in maart 2016
Marieke Lamberts, General Manager, General Manager, 8-8-2017

Graag wil ik u danken voor uw enthousiasme over uw verblijf in ons hotel en natuurlijk heten wij u graag wederom welkom wanneer u besluit om nog eens naar Eindhoven te komen.

Met gastvrije groet, Pullman Eindhoven Cocagne

Goede combinatie concertbezoek met hotel

Angelique
14-6-2017

Kamer was prima. Er ligt alleen informatie over de Spa en over roomservice op de kamer, dit had wel wat meer mogen zijn. Een gebruiksaanwijzing van de airco is ook wenselijk. Het uitzicht op parkeerplaats was niet geweldig. De glazen schuifdeur van de badkamer kan wat mij betreft vervangen worden door een standaard deur. Geen privacy, je hoort alles. Parkeerkosten 50 euro voor 2 dagen is echt ´over the top´, nog nooit zo duur meegemaakt. Geboekt via touroperator dus het ontbijt moest ter plaatse nog worden afgerekend. Verschil in prijs tussen zondag en maandag. Het ontbijt op maandagochtend is 26,50 p.p. Zal hier niet zo snel weer reserveren.

Gereisd Met vrienden in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
General Manager, General Manager, Tue Jun 20 2017 16:08:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in Pullman Eindhoven Cocagne met ons te delen. Op opmerkingen stellen ons in staat onze service continue aan te passen aan de wensen van onze gasten.

Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen begroeten,

super hotel

laura
8-3-2017

Wat een geweldig mooi hotel en wat een vriendelijk personeel. Wij hadden een studio geboekt voor 3 personen en toen wij aankwamen werd ons verteld dat wij een upgrade gekregen hadden naar een appartement. Dit omdat zij alleen nog een studio vrij hadden die erg klein was voor met z'n 3e. Super mooi appartement met echt alles erop en eraan. Eigenlijk helemaal geen op of aanmerkingen over dit hotel. Totaal geen last van geluidsoverlast of iets, echt vrijwel niets te horen van andere kamers of geluid op de gang.

Vriendelijke housekeeping die netjes elke dag kwamen vragen of wij nog iets nodig hadden en schone handdoeken kwamen brengen.

super ligging midden in het centrum van Eindhoven echt alles zit om de hoek.

Gereisd Met vrienden in februari 2017
GM, General Manager, 14-3-2017

Dank u wel voor uw positieve review op Zoover en fantastisch om te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf.

Graag tot een volgende keer.

zeer slecht hotel

Linda
7-2-2017
  • veel schimmel en de pannen waren vies in het apprtementen deel,
  • de zwembad grond vol met water dus slechte afvoer
  • vloerbedekking in gangen was ook vies
  • alle vettige vingerdruk op de deuren zijn duidelijk zichtbaar
  • ik heb gezien dat de glazen worden alleen met water schoongemaakt, echt vies
  • ramen en trappen niet schoon
  • de vloer van de lift was ook niet schoon (plakkerig)
  • spinne achter gordijnen
Gereisd Met partner in november 2016
Marieke Lamberts, General Manager, General Manager, 14-2-2017

Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in Pullman Eindhoven Cocagne. Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden. Bij Pullman streven wij naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast en uw reactie is daarom erg belangrijk voor ons. U kunt erop vertrouwen dat wij de juiste maatregelen zullen treffen.

Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

Met gastvrije groet,

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pullman Eindhoven Cocagne in Eindhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pullman Eindhoven Cocagne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.