Hotel Golf & Welness Hotel Tummers

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag24°11°
Hotel Golf & Welness Hotel Tummers
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Golf & Welness Hotel Tummers voor je op een rij gezet:

327 reviews over Hotel Golf & Welness Hotel Tummers in het Nederlands

Heerlijk hotel met uitstekende verzorging

Cindy, 31-12-2017

Gastvrije ontvangst door de eigenaresse. Het eten in het restaurant is echt uitstekend. Als je hier eenmaal gegeten hebt wil je geeneens meer naar een ander restaurant. Bediening en personeel in het hotel waren vriendelijk en behulpzaam.

De kamers lekker ruim en zelfs voorzien van een heerlijke sauna.

In een woord top! Ik hoop hier snel weer terug te komen.

Marcel, 30-12-2017

Mooi hotel super gezellig

Personeel en eigenaresse

tot in de puntjes alles goed verzorgt

Suzanne de vries, 27-12-2017

niets aan te merken, wat een mooi hotel, vriendelijk personeel, geen nee te koop zo gastvrij . Het is een familiehotel en dat merk je zeer zeker er is persoonlijke aandacht voor alle gasten ,daarbij ook zeer kindvriendelijk, het eten was ook tot in de puntjes mijn complimenten. ga zo door

fijn verblijf

Rini, 25-12-2017

gezellige bar, goede kamer, goed ontbijt. Zeker een hotel om nog eens terug te gaan. Bijzondere gastvrouw! Bijzonder lekker bockbier😃

Fantastisch appartement welnes suite

Angeligue, 13-12-2017

Vriendelijk personeel,kregen een upgrade van een welnes suite na een welnes appartement,heel groot met een gedeelte woonkamer,grote badkamer.Grote slaapkamer,2 flatscreens,loungebank.Hoge plafonds,badkamer met bad,regendouche,en infrarood sauna.Heel fijn afgesloten wc in badkamer.

Super geweldig

Marga hasselt, 11-12-2017

Alles is hier perfect kom hier al 8 jaar ieder jaar in december 2 overnachtingen super heerlijk familie hotel super ontbijt en hele lieve eigenaresse en aardig personeel

Geweldig hotel een dikke 10

De vries, 9-12-2017

Wat een top hotel!!

Super vriendelijk personeel,prachtige hotelkamers.

Ontbijt is erg goed en veel keus,complimenten aan de meneer die het ontbijt verzorgd.

Na een dag shoppen heerlijk gegeten in het hotel,ook een aanrader.Treinstation aan de overkant.

Kortom wij geven dit hotel een dikke 10 en komen volgend jaar zeker terug.

Een absolute aanrader!

Familie de Graaf, 28-11-2017

Super gastvrije eigenaresse en personeel die er alles aan doen om het de gast naar de zin te maken. Kamer is schoon, goede bedden en een verzorgd ontbijt. Wij komen zeker terug!

Uitstekend hotel en centraal gelegen.

Jules van Oldenbeek, 17-11-2017

Goed hotel met vriendelijk personeel en charmante eigenaresse.

Angelique van Oldenbeek, 17-11-2017

Net terug van 3 dagen in het hotel Tummers. We waren hier nu voor de derde keer. Wat hebben we weer genoten. De eigenaresse (Inez) zoals altijd zeer gastvrij en belangstellend. Het geeft je gelijk een gevoel van thuiskomen. Ook het personeel is erg vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten in het sfeervolle restaurant.

Wij gaan zeker weer een keer terug. Een echte aanrader!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golf & Welness Hotel Tummers in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golf & Welness Hotel Tummers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golf & Welness Hotel Tummers scoort een 8.67 uit 10 op basis van 328 reviews.