Hotel Golf & Welness Hotel Tummers

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag28°13°
Hotel Golf & Welness Hotel Tummers
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Golf & Welness Hotel Tummers voor je op een rij gezet:

333 reviews over Hotel Golf & Welness Hotel Tummers in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Heerlijke 2 dagen gehad op een superplek

Saskia Klap
15-7-2018

Fantastisch hotel met juist oog voor gasten en hun persoonlijke behoeften.

Vriendelijk, zorgzaam, familiair en goede prijs kwaliteit verhouding.

Minpuntje is dat nu het zomer is, de kamers niet goefdgekoeld kunnen worden dus zou een airco wenselijk zijn maar de openslaande deuren met prachtig uitzicht maakt alles dan weer goed en ook de frisse lucht.

Zeker om te onthouden

G.Grijpink
3-7-2018

De bediening en het eten is prima. Je voelt je meteen thuis. De badkamer is alleen aan de kleine kant omdat er een bad in staat. Je zit met je knieën tegen het bad als je op het toilet zit.

Geweldig hotel...

T. Tol
28-6-2018

Fantastisch hotel. Perfecte ligging tegen over het station. Service is geweldig. De gastvrijheid is super !!!! Kan menig hotel nog iets van leren. Kamers zijn heel schoon. Mankeert niks aan. Het ontbijt is heerlijk. Je kunt in het restaurant heerlijk eten. ( Restaurant Perron 21). Laatst x dat wij er waren was in December. Het hele hotel was versierd in kerst sfeer. Geweldige sfeer. Hotel Tummers is een begrip in Valkenburg. Ik kom er al jaren. Klant is koning. Hotel tummers heeft vele vaste klanten die al jaren komen. Dus dat zegt genoeg. Kortom: een 'Aanrader'... Prijs/kwaliteits is heel goed. Parkeren achter het hotel... super !

aanrader van de bovenste plank met prachtge wellne

Raymond Simons
10-6-2018

Heerlijk hotel, een echte aanrader voor iedereen die heerlijk wil ontspannen in het prachtige valkenburg.Eigenaresse Inez staat je met raad en daad terzijde, niets is haar teveel

Fijn hotel, heel vriendelijk personeel

E. Kauwenberg
6-6-2018

Het is hier fantastisch, gezellig hotel. Kamers niet groot maar alles aanwezig. Prima ontbijt en heerlijk diner.

Top verblijf gehad

A.O.
23-5-2018

Met 4 golfende vrienden het pinksterweekend hier doorgebracht. De service en behulpzaamheid van eigenaresse en personeel was fantastisch. Alles was goed geregeld met starttijden en greenfees, tips en adviezen meegekregen. Het was een topweekend.

Heerlijk hotel met uitstekende verzorging

Cindy
31-12-2017

Gastvrije ontvangst door de eigenaresse. Het eten in het restaurant is echt uitstekend. Als je hier eenmaal gegeten hebt wil je geeneens meer naar een ander restaurant. Bediening en personeel in het hotel waren vriendelijk en behulpzaam.

De kamers lekker ruim en zelfs voorzien van een heerlijke sauna.

In een woord top! Ik hoop hier snel weer terug te komen.

Marcel
30-12-2017

Mooi hotel super gezellig

Personeel en eigenaresse

tot in de puntjes alles goed verzorgt

Suzanne de vries
27-12-2017

niets aan te merken, wat een mooi hotel, vriendelijk personeel, geen nee te koop zo gastvrij . Het is een familiehotel en dat merk je zeer zeker er is persoonlijke aandacht voor alle gasten ,daarbij ook zeer kindvriendelijk, het eten was ook tot in de puntjes mijn complimenten. ga zo door

fijn verblijf

Rini
25-12-2017

gezellige bar, goede kamer, goed ontbijt. Zeker een hotel om nog eens terug te gaan. Bijzondere gastvrouw! Bijzonder lekker bockbier😃

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golf & Welness Hotel Tummers in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golf & Welness Hotel Tummers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golf & Welness Hotel Tummers scoort een 8.69 uit 10 op basis van 334 reviews.