Hotel Golf & Welness Hotel Tummers

Kleine hotelsWeer vandaag24°9°
Hotel Golf & Welness Hotel Tummers
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Golf & Welness Hotel Tummers voor je op een rij gezet:

341 reviews over Hotel Golf & Welness Hotel Tummers in het Nederlands

Top!

gerard,
6-4-2019

Super hotel, aardige en gastvrije medewerkers. Heerlijk eten waar heel goed rekening wordt gehouden met een allergie. Wij hebben meteen weer geboekt voor april 2019. Een goede Amstel Gold begint bij Tummers!

Gereisd met vrienden in april 2018

Geweldig!

Mw.Bos,
6-12-2018

Op onze doorreis naar Aken hebben we hier op maandagavond overnacht. Een bijzonder aardige man wees ons de kamer en die was perfect. Net als het ontbijtbuffet trouwens. Super stille locatie ook al is het direct tegenover het treinstation. Parkeren kan achter het hotel voor 5 euro.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zoals ik al heb aangegeven uitstekend.

Harry Jansen,
31-10-2018

Het hotel is uitstekend. Ook de slaapkamer is keurig in orde. Ontbijt zeer goed. Alleen jammer dat er 's-avonds niemand of misschien een enkeling in het restaurant dineert.

Gereisd met partner in oktober 2018

Supergeweldig!

Mirjam,
28-10-2018

Hotel Tummers is een gezellig, sfeervol en superleuk hotel! We hebben weer een superleuke tijd in dit hotel gehad. Volgend jaar zeker weer een paar dagen. Mevrouw Tummers is een hartelijke en lieve vrouw en vriendelijk en gezellig personeel. Ik raad dit hotel aan iedereen aan.

Gereisd met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mevrouw Tummers was erg aardig en de afstand was goed naar het centrum, loopafstand. Onze kamer was redelijk, maar enkel glas met een drukke straat is geen goede combinatie en geen 4 sterren Verder waren er ook bouwwerkzaamheden bij het stadion, recht tegenover het hotel tot diep in de nacht.
Ook waren er nog gasten die luidruchtig waren en we hebben dus een slechte nachtrust gehad. Het uiterlijk van het hotel heeft een mooie warme uitstraling binnen.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch !

Corrine,
21-10-2018

Super hotel goeie service gastvrij super ontbijt zeer uitgebreid dag je de hele dag niet hoeft te eten Perfecte ligging en super goeie bedden. Kortom bij Tummers heeft u echt het gastvrije Limburg gevoel.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Casper,
3-10-2018

Bij binnenkomst al vriendelijk begroet Kamers zijn onlangs vernieuwd je rook de nieuwigheid nog deze zijn erg mooi geworden Prima geslapen Personeel erg vriendelijk en behulpzaam lekker en een goed ontbijt volop keuzes Kortom een zeer geslaagd weekend

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch!!

Groep Verhoeven,
17-8-2018

We waren in hotel tummers met een groep van 20 om de heuvellandvierdaagse te lopen! Ligging super! Bus voor de deur die ons naar de start bracht! Hartelijk dank Inez, Tihana en Laurens voor jullie gastvrijheid en gezelligheid. Service, ontbijt en diner heerlijk! Kamers heel mooi en schoon! Gezelligheid aan de bar savonds. Kortom niks te klagen!! Aanrader!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Heerlijke 2 dagen gehad op een superplek

Saskia Klap,
15-7-2018

Fantastisch hotel met juist oog voor gasten en hun persoonlijke behoeften. Vriendelijk, zorgzaam, familiair en goede prijs kwaliteit verhouding. Minpuntje is dat nu het zomer is, de kamers niet goefdgekoeld kunnen worden dus zou een airco wenselijk zijn maar de openslaande deuren met prachtig uitzicht maakt alles dan weer goed en ook de frisse lucht.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Zeker om te onthouden

G.Grijpink,
3-7-2018

De bediening en het eten is prima. Je voelt je meteen thuis. De badkamer is alleen aan de kleine kant omdat er een bad in staat. Je zit met je knieën tegen het bad als je op het toilet zit.

Gereisd met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golf & Welness Hotel Tummers in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golf & Welness Hotel Tummers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.