Hotel SlenakerHof

324 reviews over Hotel SlenakerHof in het Nederlands

fantastisch

fam Groenendijk
23-6-2018

Onze ervaring was positief op alle fronten. Schoon, vriendelijk, rustig en een schitterende omgeving .

Aanrader

Esther en Raymond
22-6-2018

Super gastvrij, goede service, schoon, comfortabel, ruim en een hele mooie omgeving. In het bijzonder hebben wij genoten van de tour op de (ter plekke te huren) electische snorbrommers,. Hellemaal hip, geluidloos en prachtige rondtour, met tip....pauze in de buitentuin van brouwerij Gulpen.

Uitstekende klantvriendelijke accomodatie.

Tom Traveller
22-6-2018

Doorlopend goede en hartelijke antwoorden op vragen.Accomodatie als beschreven op de site dus prima.Ontbijt zeer goed en uitgebreid in moderne comfortabele eetzaal.Goede verduisterings gordijnen. Inventaris in de 1 pers kamer is goed. Ruim zonnig balkon. Rustig gelegen. Parkeerplek voor de auto is ruim en de fiets kan in een afgesloten ruimte staan.Kamer bereikbaar via een metalen buitentrap, lastig voor slecht ter beners.

Fantastisch , komen zekers terug

Sandra
21-6-2018

Wij hebben hier ,samen met onze hond, een erg leuke tijd gehad.Erg mooie wandelroutes. Het ontbijtbuffet is erg uitgebreid en erg lekker. De kamer was erg netjes en schoon. Met de auto ben je zo in Valkenburg en Maastricht

De gastvrijheid van Stefan en Diane is geweldig.

Helemaal goed!

Yvonne
20-6-2018

De binnenkant is vele malen mooier en beter dan de buitenkant doet vermoeden.... een moderne, warme inrichting met een ontspannen sfeer is gecreëerd. Aan alle voorwaarden is voldaan: perfecte ligging, schone kamers, goed ontbijt, sauna en zwembad..... De plus zit in de vriendelijke, relaxte gastheer en - vrouw die oprechte persoonlijke aandacht geven.

Voor herhaling vatbaar!

Rob en Erik
14-6-2018

Een comfortabel hotel met uitstekende verzorging. Hotelkamer was erg netjes en schoon. 's Nachts heerlijk rustig en 's morgens een uitgebreid en smakelijk ontbijtbuffet. Echt een aanrader.

Top!!

Berg
8-6-2018

Heerlijk appartement waar we konden verblijven met onze 6 maanden jonge hond.

Perfecte ligging. Vanuit hier wandel je dagen achtereen weg over de mooiste route's en langs de mooiste plekken door zuid Limburg. Op select aantal kamers is je hond welkom. Dit geeft bij reservering te denken dat je die sporen ook wel terug zult vinden in je Kamer/appartement, maar dit is zeker niet het geval. Misschien hebben wij het dan gewoon niet altijd even goed getroffen, maar dit is met afstand het netste, best verzorgde, schoonste 3* hotel waar wij gezeten hebben.

Ge-wel-dig!

Rico van Rijt
5-6-2018

Alle lof voor de de eigenaren..ze hebben goed in gedachte gehad wat men wil in n hotel.. mooie zuivere kamers..n praktische en hygienische badkamer..heerlijk royaal ontbijtbuffet en...de warme Zuid Limburgse gastvrijheid.. het zwembad met sauna en jackuzzi is helemaal n aanrader..men kan dit afhuren en is n pure weldaad voor lichaam en geest..heerlijk relaxed!! Wij hebben van ons weekend elke minuut genoten en kunnen geen enkel minpunt verzinnen!

Super verblijf, we komen zeker terug!

Ria en Gerrit
31-5-2018

We hebben een geweldig fijne midweek doorgebracht in Slenakerhof, van hartelijke ontvangst tot en met persoonlijk afscheid bij vertrek. De kamer met balkon was perfect en van alle gemakken voorzien. Elke morgen genoten van het heerlijke en gevarieerde ontbijt. Omgeving prachtig, mooie wandel- en fietstochten gemaakt en echt tot rust gekomen mede door de gastvrijheid die we ontvingen van Diane en Stefan.

Erg fijn hotel, gastvrij en rustig.

Maarten & Marcel
26-5-2018

Gezellige en schone kamer. Keukentje en koelkast op de kamer met een extra plek om te zitten. Gastvrije en vriendelijke hoteleigenaren. Ontbijt van hoge kwaliteit en ruime keuze. Locatie is fantastisch.

We hebben een aantal aanbieders voor SlenakerHof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SlenakerHof in Slenaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SlenakerHof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SlenakerHof scoort een 9.49 uit 10 op basis van 325 reviews.