Hotel SlenakerHof

357 reviews over Hotel SlenakerHof in het Nederlands

Te mooi voor woorden.

F. Willekens
12-10-2018

Als gast voelde je je helemaal "verwend". Geweldige service, fantastische accommodatie, heerlijk verblijf. Geen enkel minpunt.

Uitstekend

Nijnke
30-9-2018

Een heerlijk warm verblijf , gastvrije eigenaren !

Alles prima in orde mooie kamers , goede bedden .

Heerlijk zwembad, en een prima ontbijt met heerlijk zelf gebakken brood,

In de plaats zelf genoeg restaurantjes om goed te kunnen eten ,

Al met al met toplocatie !!

Maria
9-9-2018

Wat een heerlijk hotel! We hebben genoten.

Prachtige kamer, badkamer en kitchenette.

Ook het zwembad was heerlijk.

Alles is naast de deur: lekker eten, leuke terrasjes, mooie wandeltochten en leuke plaatsjes in de buurt.

Voor herhaling vatbaar!

We hebben een aantal aanbieders voor SlenakerHof voor je op een rij gezet:

In een woord fantastisch.

pietertje
5-9-2018

Heerlijk hotel. Mooie kamer ( is eigenlijk een studio ) met keukentje koelkast enz. zitgedeelte. Mooie inloopdouche. En een fijn balkon. alles zeer schoon. Zeer goed ontbijt. volop parkeergelegenheid. lekker gegeten bij De Boswachter ernaast. Wij komen zeker nog eens terug.

Fantastisch.

Rob
4-9-2018

Wij vonden het een zeer goed hotel. Mooie ligging voldoende parkeerruimte. De kamer was schoon en prima bedden. Voor het diner zit er naast het hotel een goed restaurant De Boswachter. Goede bediening en prima eten, voor een redelijke prijs.

Vanuit dit hotel kan je prima dagtochtjes maken. Zeker voor herhaling vatbaar.

Topper in het heuvelland

Martin
3-9-2018

Heel fijn hotel in het prachtige Zuid Limburgse heuvelland. Alle dingen die in een hotel belangrijk zijn (locatie, kamer, service, voorzieningen, hygiëne, ontbijt, etc.) zijn hier picobello voor elkaar. De zeer vriendelijke mensen en de plezierige sfeer komen daar nog bij. Zeer aanbevelenswaardig!

Daar gaan we zeker terug

Angela reijnen
3-9-2018

zeer vriendelijke eigenaren op een perfecte locatie met prima appartementjes en een heerlijk ontbijt. Een geweldig zwembad met sauna.

Het was hier fantastisch.. echt een aanrader!

Anita&Richard
1-9-2018

Het is gewoon een super heerlijk hotel , mooie schone kamers met alles erop en eraan , heerlijk ontbijt waar het leuk is ingericht ,en dan het mooie zwembad en heerlijke jacuzzi wat ook steeds weer voordat er nieuwe gasten ingaan word schoongemaakt van top tot teen 👍👌.

En wat een mooie locatie Slenaken. Zuid-Limburg waren we nog nooit geweest , we keken onze ogen uit zo mooi daar met het heuvel landschap 😍. Super bedankt voor de gastvrijheid en het mooie verblijf en de schoonmaaksters ook top voor de snelle service van schone kamers enzo😉!

Tot de volgende keer🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♂️

Zalig genieten op een top locatie

Jan
30-8-2018

Zeer goede locatie, ruime verzorgde kamers, heerlijk ontbijt, goede welness, vriendelijke eigenaren ... kortom een aanrader voor wie de streek wilt ontdekken. Tip : voor wie goed wilt eten : De boswachter (Slenaken) en Aon t bat (Eijsden-20min v Slenaken)

Slenakerhof is écht genieten!

Fam. Gommans
26-8-2018

Goede service, vriendelijk en behulpzaam, erg goed ontbijt, fijne welness ruimte kortom genoten van het mooie zuid Limburg. Heerlijk op electrische fiets dagje Aken, dagje Teuven, dagje Maastricht en wandelen naar Gulpen. Voor herhaling vatbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor SlenakerHof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SlenakerHof in Slenaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SlenakerHof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.