Hotel SlenakerHof

9,5

305 reviews over Hotel SlenakerHof in het Nederlands

Geweldige locatie!

Loes, 17-4-2018

Prima hotel met goede voorzieningen. Eigenaren staan je zeer persoonlijk te woord. Heerlijk ontbijt. Erg schoon en goede bedden. Een aanrader!!

Gastvrij / schoon / compleet / heerlijk ontbijt !

J. Kiestra, 8-1-2018

Een voortreffelijke start van "een paar dagen er tussen uit".

Fantastische dagen in een prachtig hotel

Jose te Brake, 6-1-2018

Niks dan lof over de locatie: schone kamer met fijne bedden, een zitje, een eethoekje met kitchenette, ruime badkamer en het ontbijt was geweldig verzorgd.

De beheerders waren altijd zelf aanwezig en zeer vriendelijk en bereidwillig.

We hebben een aantal aanbieders voor SlenakerHof voor je op een rij gezet:

Prima accommodatie in een prachtige omgeving.

Rien Janssens, 3-1-2018

Neem goede wandelschoenen mee. Ook als je in de laatste dagen van het jaar gaat is een warme trui wel nodig. De accommodatie is in 1 woord geweldig.

Tsja, uitmuntend toch.......................

Ruud, 31-12-2017

Enthousiaste en spontane eigenaren; altijd bereid tot een goed gesprek; mooie comfortabele kamers c.q appartementen; rust, ruimte, comfort en sportieve activiteiten; kortom Slenakerhof biedt "value for money" in een schitterende omgeving.

Wij komen hier zeker terug!

Peter, 31-12-2017

Het hotel ligt in een prachtige, rustige omgeving. Het hotel is sfeervol ingericht. De kamer is ruim met keukenblokje en zitje. Prachtige badkamer met een inloopdouche met regendouchekop en gewone douchekop. De ontbijtruimte is ook heel sfeervol ingericht en het ontbijtbuffet is heerlijk en uitgebreid. De gastheer en -vrouw zijn zeer gastvrij. Je voelt je er meteen thuis.

Aanrader!

Kirsten, 31-12-2017

Het hotel ligt in een prachtig gebied. Als je aan komt rijden is het meteen vakantie. De mensen van het hotel zijn aardig en gastvrij en onze kamer was nieuw en schoon.

Het was heel warm, dus het was fijn dat er een klein basic zwembad was.

Gastvrijheid in de parel van het Heuvelland.

Inez, 30-12-2017

Superfijn hotel met alle comfort voor een relaxed verblijf in het Zuid-Limburgse Heuvelland. Kamers zijn gezellig en modern ingericht, ruim, licht èn proper. De aanwezigheid van een kitchenette met keukentafel is een niet vanzelfsprekende positieve bijkomstigheid.

Gastvrijheid en service staan bij Diane en Stefan hoog in het vaandel en het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Ook het verwarmde binnenzwembad met sauna krijgt een dikke plus!

Fantastisch!

Brummans, 30-12-2017

Alles is goed! Aardige eigenaren. Leuk appartement. Gezellige terrasjes. Veel eetgelegenheid in de buurt. Supermarkt in de buurt op loopafstand. Lekker zwembad met bubbelbad en sauna.

Het was super.

Jans en Anita Jeuring, 30-12-2017

We zijn net terug van een weekje Slenakerhof. Slenaken wordt de parel van het heuvelland genoemd, maar de echte parel is Hotel Slenakerhof. Zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer. Heel attent en niets is te veel gevraagd. Uitstekend ontbijtbuffet en op kerstavond een prima verzorgd warm en koud kerstbuffet. Zeker voor herhaling vatbaar. Ook onze poes heeft het er prima naar de zin.

We hebben een aantal aanbieders voor SlenakerHof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SlenakerHof in Slenaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SlenakerHof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SlenakerHof scoort een 9.47 uit 10 op basis van 306 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: