Hotel SlenakerHof

Nederland, Limburg, Slenaken

9.7Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

• Sauna

In de Nederlandse provincie Limburg vind je Hotel Slenakerhof in Slenaken. Kom tot rust in de wellness en word rustig wakker met een heerlijk ontbijt. De kamers zijn wat verouderd, maar je slaapt wel op een goed bed. Tip: huur een elektrische scooter bij het hotel om het Limburgse landschap te verkennen of ga een hapje eten in Slenaken.

408 reviews over Hotel SlenakerHof

• 10Eric27-09-2020

Heel fijn hotel! Hier blijven we terug komen!

Slenakerhof is een perfect hotel. We hadden een ruime, gezellig ingerichte kamer, van alle gemakken voorzien zoals een ligbad en een volledig ingerichte kitchenette wat wel erg handig is in deze Coronatijd. Het ontbijtbuffet is ruim gesorteerd en er wordt heel goed omgegaan met de Coronarisico's: alles wordt voor je opgeschept zodat je zelf niets aan hoeft te raken. De tafels staan ruim uit elkaar en er wordt goed geventileerd. We voelden ons er helemaal veilig bij. De eigenaren, Stephan en Diana, doen er alles aan om het naar je zin te maken, met adviezen, gewoon een praatje of even het naburige restaurant voor je reserveren. Ze stonden zelfs klaar bij een noodreparatie van onze auto. Kortom, ze creëren een heerlijke sfeer waarin je je meteen thuis voelt en fijn vakantie kunt houden. Verder zijn er diverse streekbiertjes in de bar te verkrijgen en is er een goede afsluitbare stalling voor de fietsen.

• 10Ria26-09-2020

superverblijf

Het hotel ligt op een mooie plek het is schoon, het ontbijt is uitgebreid, de eigenaren stralen rust uit. Zijn behulpzaam, het is een hotel waar nog persoonlijke aandacht is voor de gasten. Een plek om tot rust te komen en te genieten van de omgeving.

• 10Familie Dollekens20-09-2020

Fantastisch!

Leuk en vooral gezellig en zeer sfeervol ingericht familiehotel. De eigenaren doen er alles aan je thuis te laten voelen, je wordt op je wenken bediend, met een heel uitgebreid heerlijk ontbijt, wat een fijn hotel, gerund door twee prachtige gedreven mensen! We komen graag nog eens terug!

• 8Arthuur01-09-2020

Keurig hotel met goed ontbijt, warme kamers

Voor de eerste keer in Slenakerhof. Blij verrast bij aankomst te lezen dat Slenakerhof het best gewaardeerde hotel van Nederland is volgens Zoover. Keurige ruime en schone kamer met badkamer op eerste verdieping met kleine kitchenette. Kamer netjes en verzorgt maar qua design al weer een jaar of tien oud vermoed ik. Dat geldt ook voor de matrassen. Syntetisch en met kuil. Ontbijt goed en verzorgd met bediend afhaal buffet. Verzoek was niet te lang te blijven in de ontbijtruimte ivm. Corona. Daarom koffie vanuit ontbijtruimte naar hotelkamer meegnomen om daar rustig onze koffie op te drinken in plaats van in de ontbijtruimte. Dat was niet toegestaan en gewenst omdat anders de koffiekopjes van de ontbijtruimte op de kamer zouden blijven staan volgens de eigenaar. Hoezo die aanname? Warme kamers omdat kamers voorzien zijn van grote glasoppervlakken. Die extra warm werden omdat het niet toegestaan is om zonneschermen te laten zakken.

• 10Henk30-08-2020

Terugkerend verblijf ivm F1

Dit jaar voor de 5e keer heb een verblijf geboekt voor de F1 van België. In 2016 verbleef ik voor het eerst in het Slenakerhof om een bezoek te brengen aan de Grand Prix van België met vrienden. Omdat we door COVID-19 niet naar de GP van België konden en we toch een beetje het jaarlijkse gevoel wilde hebben zijn we toch naar het Slenakerhof vertrokken. De ontvangst en gastvrijheid is als ieder jaar geweldig. Goeie verzorging, vriendelijke medewerkers die je prima bedienen tijdens het ontbijt. Het voelt als thuiskomen en kom er zeker volgend jaar weer graag terug. Stefan en Diane. Slenakerhof is top. Vriendelijke groet, Henk

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 7Marielle28-08-2020

Had er meer van verwacht

De foto's op de site doen mooier aan dan de werkelijkheid. Wellicht zijn er kamers gerenoveerd, zoals te zien op de foto's maar helaas hadden wij deze niet. De koelkast was niet schoon, de badkamer was niet heel fris, haren in het putje en het douche gordijn stonk. De kamer is ruim en de bedden waren prima. Jammer dat het hotel aan een drukke doorgaande weg ligt.

• 9Tim Sikkema10-08-2020

Mooi hotel met, bij hitte, wél erg warme kamers.

4 Nachten verblijf met partner en oudere zoon. Hele aardige eigenaren. Je voelt je echt te gast! Ontbijt in Coronatijd goed geregeld! Bij het vertrek krijg je zelfs een presentje mee! Verblijf midden in de hittegolf en daardoor was het in de slaapkamers onder het dak bijna niet uit te houden. Daar het klimaat steeds warmer wordt moet men denk ik toch eens (zoals bij zo veel hotels !) eens gaan nadenken over airco of ventilatoren op de kamers! Een kleine verhoging van de kamerprijs zou dan best billijk zijn! Maar dit is ook de enige “negatieve” opmerking over ons verblijf.

• 9Jeanette Spee29-07-2020

Het was weer geweldig, wat is Limburg toch mooi!

Een heerlijk plekje in het mooie zuiden van Nederland, gewoon doen!!!

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Kevin en Helen31-05-2020

Fantastisch hotel en zeker nog een keer terug

Geweldig genoten, net als vorig jaar. Ondanks de Corona tijden weten ze het nog steeds een aangename vakantie te maken. Het ontbijt was nog steeds fantastisch. En Stefan en Diane waren nog altijd even vriendelijk. Prachtig verzorgde kamers schoon en netjes. Hier gaan we zeker vaker komen.

Gereisd met partner in mei 2020

• 10Seising26-04-2020

Mooie,rustgevende omgeving, heerlijk om daar te zi

Heerlijke plek om te wandelen en te fietsen. Wij komen er al jaren en het bevalt ons nog steeds goed.Ons favoriete restaurant is daar t stegelke ,nog geen 50 m van het hotel

Gereisd met partner in april 2019

Hotel SlenakerHof info