Hotel SlenakerHof

9,5

345 reviews over Hotel SlenakerHof in het Nederlands

Frank
17-8-2018

Prima en schoon appartement en een goed ontbijt, veel keuze!

De omgeving is mooi, we hebben daar gefietst en het was superfijn dat we zelfs na het uitchecken nog gebruik mochten maken van de douche! Wat een service!

We vinden het personeel vriendelijk en servicegericht, voelt je welkom.

Uit eten kan prima bij "t Stegelke wat op 20 meter zit.

Slenakerhof is echt een aanrader!

Een super aangenaam verblijf!

Paul en Astrid
15-8-2018

Fantastisch mooi lang weekend gehad bij Stefan en Diane.

Aangenaam verrast door de attentie op onze kamer en de persoonlijke aandacht voor ons zilveren jubileum.

Ontbijt is super verzorgd en de kamers zijn tip top in orde.

Er komt zeker een volgende keer.😃

Aanrader!

Fam. Huysmans
12-8-2018

Wat een geweldig hotel, heel verzorgd, grote kamers smaakvol ingericht, de kitchenette maakt dat je na lange wandelingen niet altijd uit hoeft te gaan voor het diner.

We hebben een aantal aanbieders voor SlenakerHof voor je op een rij gezet:

Erg goed en heerlijk ongedwongen.

Rob Vriens
11-8-2018

Vriendelijk hotel. Prima ontvangst. Persoonlijk en direct onthaast. Keurig onderhouden kamer. Mooie badkamer. en alles stil ondanks dat je toch midden in Slenaken zit. Ook een mooie bijkomstigheid is dat je bij de buren maar ook een stukje verder in het dorp kunt eten. Voor het ontbijt hoeft dat helemaal niet want dat is prima verzorgd door Diane en Stefan en de rest van de crew...

Kamers zijn voorzien van een kitchenette. Kopje soep warm maken, je eigen thee of koffie en een fatsoenlijke koelkast...erg goed geregeld allemaal in een heerlijk ongedwongen sfeer.

Geweldig !

Jaap
4-8-2018

Een week gelogeerd en alles was geweldig en iedere morgen weer een heerlijk ontbijt !

Een heerlijk adres om naar terug te keren.

Joop van Dijk
3-8-2018

We hebben weer genoten van een lang weekend in het fijne Hotel Slenakerhof. We komen hier minstens eenmaal per jaar voor een kort verblijf en het voelt dan ook als "thuiskomen". Schone kamers voorzien van alle gemakken tot en met een eigen kitchenette. Ook aan het ontbijt in het hotel ontbreekt niets, de gehele ambiance is daarbij zeer sfeervol en ongedwongen. Prettige en vriendelijke eigenaren bovendien. Een mooie bijkomstigheid, wandelingen en fietstochten door het mooiste deel van Limburg starten letterlijk voor de deur. Kortom TOP.

Dat hotel niet over eigen restaurant beschikt is geen enkel probleem, hiervoor zijn mooie deals gesloten met naastgelegen restaurants in het dorp wanneer je geen zin hebt om zelf te koken.

Het was fantastische met ook goede verbindingen.

A.J. Tempelaar
22-7-2018

SlenakerHof is een heel mooie locatie gelegen tegen het centrum van Slenaken

met met de uitstekende gastvrijheid van Diane en Stefan Loomans.

Gastvrij limburg

Jet
21-7-2018

Mooie ligging. Mooi gebied om te fietsen en wandelen. Zeer gastvrij. Lieve hoteleigenaren. Dichtbij Maastricht wat ook fantastisch is.

Fijne herinneringen

Robert
15-7-2018

Onze vakantie zit er weer op en we hebben fijne herinneringen hieraan. Eigenlijk hoef ik niets toe te voegen aan de onderstaande reviews. Het is gewoon een schoon, fijn en goed hotel. En vooral fijn is dat de kamer eigenlijk een soort appartement is omdat je ook een klein keukentje hebt. Erg handig dat je dus bijv. ook een magnetron en koelkast ter beschikking hebt.

fantastisch !!

Maria Wulterkens Verbiesen
14-7-2018

Het was allemaal erg goed !!

We hebben een aantal aanbieders voor SlenakerHof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SlenakerHof in Slenaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SlenakerHof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SlenakerHof scoort een 9.48 uit 10 op basis van 345 reviews.