Hotel Klein Zwitserland

Kleine hotelsWeer vandaag19°4°
Hotel Klein Zwitserland
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Klein Zwitserland voor je op een rij gezet:

37 reviews over Hotel Klein Zwitserland in het Nederlands

Goed en verzorgd hotel

Familie
30-8-2018

Goed en verzorgd hotel met vriendelijk personeel. Zeer goede keuken, eten van uitstekende kwaliteit. Mocht je iets uit het menu niet aanstaan doen ze er alles aan om een ander gerecht voor je klaar te maken. Mooi uitzicht op de prachtige omgeving. Alleen de prijs/kwaliteitsverhouding van de Superiorkamer klopt niet. De Superiorkamer is een sfeerloze, schone, lange smalle kamer met een kleine muffe benauwde douchecel. Goede bedden. Het balkon is een soort groot kaal platdak dat je met vier kamers moet delen. Weinig privacy. Tip: neem een boek mee naar het restaurant, de wachttijden tussen de gerechten kunnen erg lang zijn. Groot eigen parkeerterrein.

fantastisch

Martine
19-2-2018

Lekker eten, vriendelijk personeel, mooie ruime kamers, mooi uitzicht, m.a.w. perfect!

Margreet Bausch-Bakker
5-10-2017

Een luxe hotel met zwembad.

Fantastisch eten. Vriendelijk personeel.

Prima kamer.

Vrij duur hotel, maar prijs/kwaliteit verhouding goed.

Zorgvuldig en gastvrij

Esther palmen
29-3-2017

Prettige ambiance, prima restaurant.voortreffelijk verblijf

Tip top hotel met uitstekende service

vermeulenm
16-11-2016

Een tophotel met zeer vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet in een ruime en moderne ontbijtruimte. Verfijnd viergangendiner in het mooie restaurant. Ook de aangepaste wijnen voor bij het diner zijn top en heel betaalbaar. Je kan als gast gebruik maken van het binnenzwembad, jacuzzi, sauna en fitnessruimte. Je kan ook supplementair een wellness behandeling boeken. Voor de natuurliefhebbers, is er onbeperkt mogelijkheid voor wandelen en fietsen in de Voerstreek langs Vlaamse kant en in het Limburgse heuvelland aan Nederlandse kant, aangezien het hotel praktisch op de grens ligt. Steden als Maastricht, Aken, Roermond en zelfs Luik zijn vlot te bereiken.

Heerlijk!

Joosje
27-9-2015

We hadden een fijne kamer, geupgrade. Fijne badkamer, de kamer was prima schoon.

We hadden half pension, elke avond een smakelijk 4 gangen diner. Er wordt daar prima gekookt.

Het enige dat ik niet zo goed vond was de koffie bij het ontbijt. De rest van het ontbijt was goed.

In de omgeving kun je prima wandelen.

Kortom, zeker doen als je in de gelegenheid bent.

Sauna en zwembad hebben we niet gebruikt.

Nooit weer

Wereld
25-8-2015

Echt nooit weer de 3 sauna's waren simpel en hoe jammer het textiel zwembad ligt een verdieping lager. De foto's suggereren een grote ruimte!! Er is geen zit of lig buiten bij de sauna, ook geen dompelbad. Nee voor de sauna hoeft u er niet heen. Het eten is wel erg lekker

fantastisch verblijf, bijna perfect

abe & yvonne
22-12-2014

Een heerlijk hotel, in vrijwel alle opzichten. Heel veel beter kan het niet, maar onze waardering zou richting 10 gaan, als er niet apart betaald hoeft te worden voor een kopje koffie op de kamer (waar je naar snakt na een autorit van 3 uur...), als er een loopband zou zijn in de fitness ruimte en als de sauna langer toegankelijk zou zijn dan tot 19.30u 's avonds.

Maar da's natuurlijk allemaal heel persoonlijk.

Al met al een absolute aanrader.

top bestemming

michel_ceusters
21-9-2014

Mooi hotel voorzien van alle comfort.

zeer goede keuken en leuke welness.

zeer goede ligging en prachtige omgeving.

Luxe suite gekregen voor de prijs van standaard kamer.

Zeer goed!

A.V.
30-6-2014

We hebben genoten van het geweldige uitzicht, de smaakvolle inrichting en de vriendelijke en charmante bediening.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Klein Zwitserland in Slenaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Klein Zwitserland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.