Hotel Van der Valk Het Arresthuis

Hotel Van der Valk Het Arresthuissterstersterster

9.9Fenomenaal

Nederland, Limburg, Roermond

9.9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Het Arresthuis voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

95 reviews over Hotel Van der Valk Het Arresthuis

• 2019
    10van acker29-08-2019

uniek concept

top management, uniek concept een aanrader zelf met kinderen. Hoogwaardig ontbijtservice en zeer nette kamers

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    10Inge07-11-2018

Zeer prettig verblijf

Prachtig onderkomen en vriendelijk personeel.

Zakelijk gereisd in november 2018

• 9Albert en Hanneke Habraken03-01-2018

Fantastisch verblijf van 5 dagen

Ons is deze korte vakantie heel goed bevallen. Het ontbijt zag er zeer verzorgd uit en was heel smakelijk. Het diner was perfect. De ontvangst heel vriendelijk, de receptioniste liep de eerste keer mee naar onze geweldige kamer nr. 48 en alles werd perfect en heel vriendelijk toegelicht. Prachtige kamer en heel schoon. Het bedienend personeel was ook heel erg vriendelijk en gedienstig. Ik heb de koks nog een groot compliment gegeven. Een klein minpuntje toen we ‘s-nachts van het Oudjaarsfeest kwamen uit het theater hotel de Orangerie kwamen, drukten we diverse keren op de bel, er werd niet open gedaan, dus mijn man schoof zelf de deuren uit elkaar. De receptionist zei, vreemd ik heb de bel niet gehoord. De oudejaarsavond was ook perfect en heel gezellig, met een fantastische tafelheer, die ook heel voorkomend en gezellig was...

Marketing Manager, Marketing & Sales Manager, 09-01-2018

Beste meneer en mevrouw Habraken, leuk om te zien dat jullie het verblijf erg prettig hebben gevonden. Heel erg graag tot een volgende keer!

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

10J. Meyburg13-08-2017

Fantastisch alles klopte, culinair een belevenis.

Het personeel is zeer vriendelijk, professioneel en behulpzaam. In het restaurant Damianz kunt u culinair genieten. De ligging is zeer prettig, in het oude centrum en op ca 5 minuten lopen van de Designer outlet. De kamers zijn origineel en schoon.

Het Arresthuis, Marketing & Sales Manager, 17-08-2017

Hartelijk dank voor de mooie review! Hopelijk tot een volgende keer in ons hotel, Het Arresthuis!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Annie van Gaal12-08-2017

We waren 35 getrouwd en met kinderen samen gevierd

Ik vond het super van de receptionistes omdat ze uit het niets vroegen wat de reden was dat we daar 3 kamers hadden geboekt. Ik denk dat je dan een super inzicht hebt en een goede kijk op de situatie . Daarna kregen we allemaal een glaasje cava om op onze huwelijksdag te proosten. Dat is klasse👌We vonden alles geweldige. Alle lof voor het hotel.

Het Arresthuis, Marketing & Sales Manager, 17-08-2017

Nogmaals gefeliciteerd met jullie huwelijksdag en en heel fijn om te horen dat alles goed bevallen is bij ons in Het Arresthuis. Heel erg graag tot een volgende keer in Roermond.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10Filip12-08-2017

fantastische plek om te overnachten

hotel is oude gevangenis met authentiek interieur met moderne toetsen. centraal gelegen. bar en restaurant met lekkere keuken.

Het Arresthuis, Marketing & Sales Manager, 17-08-2017

Wat een leuke review, dank daarvoor! En aan de mooie foto's te zien hadden jullie prachtig weer om lekker op ons terras te zitten. Graag tot snel in Het Arresthuis.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Filip22-07-2017

magnifiek hotel

zeer leuk hotel gebouwd vanuit een oude gevangenis. Enorm vriendelijk personeel, lekker diner en ontbijt. Kamer bestaande uit meerdere verbonden cellen zijn superieur van kwaliteit. Het hotel ligt ook op zeer korte afstand van het centrum en het shopping walhalla.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Kristof Flies19-04-2017

Prachtig kader

Leuk hotel in oude gevangenis met leuk decor, aanrader

Gereisd met partner in januari 2017

• 8GeiaSou09-10-2016

Bijzondere locatie

Heel bijzonder om te overnachten in een voormalige gevangenis. De comfort kamer bestaat uit 3 voormalige cellen. Enige nadeel is dat de centrale ruimte vrij gehorig is. Het is gelukkig stil als die ruimte leeg is, maar aankomende gasten zijn duidelijk te horen. Kamers verder schoon en van alle gemakken voorzien. Handdoekenservice, badjas, zeepjes, alles prima verzorgd. Service van het personeel is uitstekend, het glaasje prosecco bij aankomst erg klantvriendelijk. Restaurant 's avonds niet bezocht, maar ontbijtbuffet prima. Aanrader!

Zakelijk gereisd in oktober 2016

• 10Koos van D06-09-2016

Fijn hotel

Inmiddels meerdere keren in het hotel verbleven. Zoals al omschreven is de service bijzonder goed, kamers zijn erg schoon en ruim. Knap hoe ze de sfeer in een voormalig gevangenis hebben kunnen krijgen.

Dineren kan ik zeker aanbevelen, de keuken is van hoog niveau! Het ontbijt is zeer uitgebreid, producten worden tot het laatst netjes aangevuld.

Gereisd met partner in december 2015

9 tips over Hotel Van der Valk Het Arresthuis

• F., 25-02-2014

Reserveer in restaurant Damianz. Exclusief, maar bijzonder smakelijk!

• Jeffrey de Groot, 06-08-2013

Een rondje varen op de Maas en/of Roer.

• Marcella Lupescu, 25-12-2011

Nog nooit zo'n grote zeetong gegeten en met passie geserveerd en hele vriendelijke bediening bij Visreaturant t Lekkerste Veske van Limburg op de Markt (in het centrum van Roermond)

1 vraag over Hotel Van der Valk Het Arresthuis

• Kim, 02-04-2016

3 personen op kamer

Ik heb een tiener die mee wil mag die ook op een kamer

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats