Tijdelijk €25 aanbetaling

Van der Valk Het Arresthuis

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Van der Valk Het Arresthuis voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 95 reviews
+16

9.9FenomenaalScore uit 95 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

95 Reviews over Van der Valk Het Arresthuis

• 10Bruil28-06-2020

Geweldig en uniek hotel

Mooie hotel ( omgebouwde gevangenis) midden in het centrum van Roermond! Kamers zijn echt een belevenis, en personeel super aardig, zal het zeker iedereen aanraden!

• 10van acker29-08-2019

uniek concept

top management, uniek concept een aanrader zelf met kinderen. Hoogwaardig ontbijtservice en zeer nette kamers

• 10Inge07-11-2018

Zeer prettig verblijf

Prachtig onderkomen en vriendelijk personeel.

• 9Albert en Hanneke Habraken03-01-2018

Fantastisch verblijf van 5 dagen

Ons is deze korte vakantie heel goed bevallen. Het ontbijt zag er zeer verzorgd uit en was heel smakelijk. Het diner was perfect. De ontvangst heel vriendelijk, de receptioniste liep de eerste keer mee naar onze geweldige kamer nr. 48 en alles werd perfect en heel vriendelijk toegelicht. Prachtige kamer en heel schoon. Het bedienend personeel was ook heel erg vriendelijk en gedienstig. Ik heb de koks nog een groot compliment gegeven. Een klein minpuntje toen we ‘s-nachts van het Oudjaarsfeest kwamen uit het theater hotel de Orangerie kwamen, drukten we diverse keren op de bel, er werd niet open gedaan, dus mijn man schoof zelf de deuren uit elkaar. De receptionist zei, vreemd ik heb de bel niet gehoord. De oudejaarsavond was ook perfect en heel gezellig, met een fantastische tafelheer, die ook heel voorkomend en gezellig was...

Marketing & Sales Manager, 09-01-2018

Beste meneer en mevrouw Habraken, leuk om te zien dat jullie het verblijf erg prettig hebben gevonden. Heel erg graag tot een volgende keer!

• 10J. Meyburg13-08-2017

Fantastisch alles klopte, culinair een belevenis.

Het personeel is zeer vriendelijk, professioneel en behulpzaam. In het restaurant Damianz kunt u culinair genieten. De ligging is zeer prettig, in het oude centrum en op ca 5 minuten lopen van de Designer outlet. De kamers zijn origineel en schoon.

Marketing & Sales Manager, 17-08-2017

Hartelijk dank voor de mooie review! Hopelijk tot een volgende keer in ons hotel, Het Arresthuis!

• 10Annie van Gaal12-08-2017

We waren 35 getrouwd en met kinderen samen gevierd

Ik vond het super van de receptionistes omdat ze uit het niets vroegen wat de reden was dat we daar 3 kamers hadden geboekt. Ik denk dat je dan een super inzicht hebt en een goede kijk op de situatie . Daarna kregen we allemaal een glaasje cava om op onze huwelijksdag te proosten. Dat is klasse👌We vonden alles geweldige. Alle lof voor het hotel.

Marketing & Sales Manager, 17-08-2017

Nogmaals gefeliciteerd met jullie huwelijksdag en en heel fijn om te horen dat alles goed bevallen is bij ons in Het Arresthuis. Heel erg graag tot een volgende keer in Roermond.

• 10Filip12-08-2017

fantastische plek om te overnachten

hotel is oude gevangenis met authentiek interieur met moderne toetsen. centraal gelegen. bar en restaurant met lekkere keuken.

Marketing & Sales Manager, 17-08-2017

Wat een leuke review, dank daarvoor! En aan de mooie foto's te zien hadden jullie prachtig weer om lekker op ons terras te zitten. Graag tot snel in Het Arresthuis.

• 10Filip22-07-2017

magnifiek hotel

zeer leuk hotel gebouwd vanuit een oude gevangenis. Enorm vriendelijk personeel, lekker diner en ontbijt. Kamer bestaande uit meerdere verbonden cellen zijn superieur van kwaliteit. Het hotel ligt ook op zeer korte afstand van het centrum en het shopping walhalla.

• 9Kristof Flies19-04-2017

Prachtig kader

Leuk hotel in oude gevangenis met leuk decor, aanrader

• 8GeiaSou09-10-2016

Bijzondere locatie

Heel bijzonder om te overnachten in een voormalige gevangenis. De comfort kamer bestaat uit 3 voormalige cellen. Enige nadeel is dat de centrale ruimte vrij gehorig is. Het is gelukkig stil als die ruimte leeg is, maar aankomende gasten zijn duidelijk te horen. Kamers verder schoon en van alle gemakken voorzien. Handdoekenservice, badjas, zeepjes, alles prima verzorgd. Service van het personeel is uitstekend, het glaasje prosecco bij aankomst erg klantvriendelijk. Restaurant 's avonds niet bezocht, maar ontbijtbuffet prima. Aanrader!

Hotel Van der Valk Het Arresthuis info

• AirconditioningBeschikbaar