Géén boekingskosten
NederlandLimburgBaarlo (Limburg)Vakantiehuizen Baarlo (Limburg)Vakantiehuis Erfgoedlogies d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties)

Vakantiehuis Erfgoedlogies d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties)

NederlandLimburgBaarlo (Limburg)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Erfgoedlogies d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties) voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 75 reviews
+25/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 75 reviews
  • 9.8Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

75 Reviews over Erfgoedlogies d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties)

• 10Lucie03-08-2021

Altijd doen!

We hebben met kinderen, partners en kleinkinderen een week in de Grote Berckt vertoefd. Wat hebben we het enorm naar ons zin gehad. Voor een familiereünie een perfecte locatie. De hottub is ook een aanrader. In de toekomst krijgt de Grote Berckt naast het ruime eigen terras waarschijnlijk ook nog een eigen tuin. Dat zou helemaal super zijn. Gewoon een topaccomodatie met bijzonder gastvrije hostess en host!

• 9MR03-06-2021

Geweldige plaats om te verblijven.

Verbleven in d'n Lambert; Alles was aanwezig, van staafmixer tot kinderstoel. Schoon, sfeervol en met zorg ingericht. Mooi onderhouden terrein. Prachtige omgeving om te fietsen.

• 9Astrid Berghuis Dikkeboom21-05-2021

fantastische

Nu voor de 3de keer een verblijf geboekt, en in een woord samen gevat fantastische. Super compleet huisje, hele goede bedden, en alles super schoon. Hartelijke ontvangst, en het leuke is dat ze weten wie je bent/ontzettend # gastvrij. Het is voelt echt als thuiskomen. Dus als je er echt even tussenuit wilt, is dit een absolute aanrader !

• 10Ruimte
  • 10Marja en Willem27-03-2021

Chateau waardige locatie in Baarlo

Door de langdurige lockdown was het tijd om even in een andere omgeving te verblijven.Al een jaar thuis werken even afwisselen voor een "andere" thuiswerk locatie...We hebben een week mogen verblijven in de Kasteelboerderij. Deze accomodatie heeft 9 slaapkamers met allemaal een eigen Badkamer. Normaal gesproken voor 20 personen maar door de Covid-19 maatregelen nu alleen voor een Familie te boeken. Na heel gastvrij te zijn ontvangen door Liesbeth en Bart, de eigenaren van deze schitterende accomodatie kregen we een rondleiding. De Kasteelboerderij is qua inrichting echt Chateau waardig. Alles is perfect! Alles is aanwezig in de grote volledig ingerichte keuken. De slaapkamers hebben heerlijke bedden en een mooie badkamer. De idiale uitvalsbasis voor mooie wandelingen langs de Maas. Een uitstapje naar de natuurgebied de Groote Peel was ook en geweldige ervaring. Wij komen hier zeker weer terug. Chapeau Liesbeth en Bart!!

• 10Familie Been10-03-2021

Super!

Wat een perfecte accommodatie! Compleet huis met alles er op en er aan. Zeer schoon.Prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen. De Maas vallei maar ook het Leudal, erg mooi. Hottub in de tuin en genoeg te ruimte en ontspanning op het terrein. Een echte aanrader!

• 10Fam. Vos14-11-2020

Geweldig! Wat een fijn, groot huis!!!

Geweldig fijn huis, van alle gemakken voorzien! We zaten in de Grote Berckt. Heerlijke locatie, zo vlakbij de Maas. Ik zou ook zeker de hottub willen aanraden, zelfs in oktober! Veel verschillende mogelijkheden voor uitstapjes in de buurt. We hebben echt genoten!!!

• 9Familie van Gaalen23-09-2020

We hebben genoten van het huis , de omgeving en de speeltuin. We waren met 10 volwassenen en vier kinderen , waarvan drie van 1,5 . Super schoon en hele aardige gastvrouw . In een woord fantastisch

• 10Kim & Peter16-09-2020

Genoten van een heerlijke relaxte vakantie!

Ontzettend genoten van een heerlijke vakantie bij D’Ouffenhoff. Door de Corona omstandigheden er dit jaar voor gekozen om in Nederland op vakantie te gaan met onze 1 jarige baby, geen moment spijt van gehad. Wat een heerlijk relaxte vakantie hebben wij gehad! Nooit geweten dat er zulke mooie kleinschalige accomodaties beschikbaar zijn in eigen land. Onwijs sfeervol ingericht huisje, van alle gemakken voorzien! Super gastvrije eigenaren, veel ruimte en rust en toch gezelligheid op de binnenplaats. Prachtige omgeving met genoeg te doen. Tien dagen was eigenlijk te kort, wij komen zeker nog eens terug :D

• 9Carine Bogaert08-09-2020

Fantastisch!!

We hebben samen met onze kinderen en kleinkinderen genoten van een heerlijk verblijf bij Erfgoedlogies d'Ouffenhoff. Een prachtige locatie met sfeervol ingerichte accommodaties. Gastvrij, schoon, van alle gemakken voorzien, goede bedden, voldoende speelmogelijkheden aanwezig voor de kinderen, prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen. Voor herhaling vatbaar!!

• 9cvervaet06-09-2020

Top verblijf

We verbleven een midweek in huisje Olne. Alles was zoals verwacht en gehoopt. Uiterst vriendelijke en behulpzame gastheer en gastvrouw. Echt een aanrader, we komen graag nog eens terug, er valt zoveel te genieten in de nabije omgeving. We zijn nog lang niet uitgekeken 👁👁

Vakantiehuis Erfgoedlogies d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties) info

• CafeNiet beschikbaar