Vakantiehuis Erfgoedlogies d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties)

VakantiehuisWeer vandaag23°16°
Vakantiehuis Erfgoedlogies d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties)
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Erfgoedlogies d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties) voor je op een rij gezet:

41 reviews over Vakantiehuis Erfgoedlogies d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties) in het Nederlands

Het was wéér geweldig!!

Den Boer
19-5-2018

Weekendje weg met de familie tgv oma die 75 jaar is geworden; wat een feest!

Liesbeth & Bart hebben een fantastisch landgoed waar je gastvrij ontvangen wordt. We hadden de Grote Berckt geboekt.

Bij aankomst waren alle boodschappen die we via internet bij de lokale AH besteld hadden opgeruimd door de gastvrouw, wat een service!

In de omgeving is genoeg te doen. De tips op de website zijn prima.

Om de feestvreugde te vergroten hadden we een hottub gehuurd via d’Ouffenhoff. Bij aankomst stond deze volledig gebruiksklaar in de achtertuin. Jong en oud hebben oa door het heerlijke weer het hele weekend volop genoten.

Een echte aanrader van d’Ouffenhoff is in eigen huis je culinair laten verwennen. Chantal heeft voor ons een heerlijk 4-gangen diner verzorgd met een passend wijnarrangement. Voor de kleintjes werd zelfs een eigen maaltijd gekookt.

Na al een weekend in 2017 te hebben doorgebracht op d’Ouffenhoff komen we hier graag weer terug!

Voor herhaling vatbaar.

Robert
20-4-2018

Wij zaten in Heitink. Ruim, schoon, van alle gemakken voorzien. Relaxed. Buitenruimte prima voor jong (skelteren) en oud (tafeltennis, voetbal). Echt een goede plek voor een familieweekend! We komen hier graag nog een keer terug. Op een steenworp van de Maas, ook mooi.

Perfekte lokatie voor grote familie!

Robert Groeneweg
5-4-2018

We gaan traditioneel met Pasen met onze hele familie van 8 volwassenen en 9 kinderen op vakantie en het liefste met z'n allen in 1 huis. Bart en Liesbeth bieden hier een uitstekende accomodatie voor aan. Onze grootste uitdaging is iets te vinden waar alle kinderen in de leeftijd van 3 tot 17 jaar oud plezier hebben. Dat is prima gelukt. Het huis voelt als thuis. Gezellig en stijlvol ingericht en voldoende ruimte voor iedereen. Het plein tussen alle huisjes in maakt het super veilig voor kleine kinderen en je staat in een paar stappen buiten het hek in de natuur en kunt op avontuur gaan. Daarnaast is er een groot grasveld waar veel activiteiten kunnen worden gedaan en een heel populaire trampoline. Je kunt aan alles zien dat D'Ouffenhof fantastisch ge-managed wordt door een echtpaar met een rijke ondernemers en levens ervaring en ik kan het iedereen aanraden hier te verblijven.

Voordeeluitjes.nl

Heerlijke plek om met de kleinkinderen te genieten

Loes van der Knaap
9-10-2017

De accommodaties zijn echt prachtig. Sfeervol, met leuke details. Dat zorgt ervoor dat je je gelijk ontspannen en welkom voelt. Dat geldt ook voor de fijne ontvangst door Bart en Liesbeth, die voor je klaar staan met veel leuke tips. D'Ouffenhoff is echt een aanrader als je met het gezin samen met oma op pad gaat, zoals in ons geval. Op korte afstand heel veel leuke uitstapjes die leuk zijn voor zowel de kinderen als volwassenen (BoeBaDoeFarm, Kasteeltuinen Arcen, Kasteel de Keverberg, bos, natuur....). Maar ook op het terrein zelf is het genieten. Een groot park met speeltoestellen, skelter, fietsjes, spelletjes, knuffelkippen: alles is aanwezig. Sfeervol, kleinschalig, comfort en niet ver rijden, en dan ook nog eens het echte vakantiegevoel. Aanrader!

Prachtig gerestaureerd erfgoed

Helmert van Reenen
10-8-2017

Erg mooi opgeknapt landgoed waar erin stijl konden uitrusten. Fijne omgeving waar je kunt fietsen, ontspannen en heerlijk wandelen...

Bart en Liesbeth doen er alles aan om je een onbezorgde vakantie te geven. Je merkt dat ze oog hebben voor styling en aankleding.

De FatBoy hangmat maakte het feest compleet voor onze kids.

Hier wil ik wonen....

paul
21-5-2017

God bestaat! Hij woont in Baarlo, danwel is het erfgoed één op één geërfd van de Here zelf.

Wat een oord! Verborgen in het struweel in de periferie van het dorp tegenover een mysterieus wit kasteeltje werden wij ontvangen door de herbergier en zijn charmante echtgenote. Alsof we bij moeder thuiskwamen na vier jaar te zijn weggeweest van een wereldreis. Aardige mensen dus.

Na een korte rondleiding in de tot logementen omgetoverde boerderij namen wij (twee stellen 65+) intrek in de ruime Cottage d’Olne. Wat een ruimte! Nog net geen pleinvrees, maar een ruime woonkamer, smakelijk ingericht, niet met Ikea meuk, echter met zorg passend bijeen gesprokkeld tot een behaaglijke sfeer. Wat ons moeder noemt gezellig.

Voor een ieder een vorstelijke slaapkamer met, en dat moet zeker genoemd worden, een uitstekende matras. Op zich al 10 punten waard!

De gerieflijke keuken liet zich ook goed bedienen en aan praktische apparatuur geen gebrek, behoudens een magnetron, die wij echter niet nodig hadden.

We hadden het geluk van zonnig weer, dus buiten lunchen met zicht op de wonderschone binnenhof met gezelschap van de huispoes, welke getraind is op kopjes geven en lief kijken.

De fietsen waren mee (parkeren in de schuur) echter de oplader niet. Na kortstondig overleg met de moeder van de herberg werd er een passende oplader tevoorschijn getoverd, en hóp, fietsen dus.

Tranentrekkende omgeving voor ons als Randstedelingen. Lammetjes-asperges-aardbeien-bossen-weiden, en een rivier die alsmaar meanderde. Fietsroutes te over en uitstekend aangegeven. Hier kan Jules de Korte nog zijn weg vinden…..

Na bij een niet verstaanbare agrariër overheerlijke asperges gekocht te hebben, werden deze op traditionele wijze geslacht en te samen met heerlijke hammetjes van slager Gieles verorberd. Weer een 10.

Des avonds, na geteisterd te zijn door het songfestival nog even gebruikgemaakt van de wifi, die tegen verwachting in een goede verbinding gaf. De rook kwam eruit. Waar maak je dat hedendagen mee in een landelijk staminee?? Ook een 10 waard!!

Minpuntje is de overdaad aan audiovisuele apparatuur; Tv-video-satelliet-dvd etc. Toch al niet mijn hobby, maar drie info sheets en twee valiumpillen verder lukte het toch nog om beeld en geluid de kamer in te laten knallen. Hoera!??

De tijd was te kort om nog te golfen op de par4 golfbaan voor de deur, maar die komt zeker volgend keer aan de beurt, evenals de hottub kookpot, want ik heb altijd nog eens als kannibalenvoer in zo’n ding willen zitten.

Het volgend bezoek is voor ons al weer ingepland.

Geweldige groepsaccomodatite!

Irene
13-5-2017

Wij hebben met 12 vrienden een geweldig weekend gehad tijdens ons verblijf in de grote Berckt. Leuke, informele ontvangst. Allemaal een eigen kamer, badkamer en toilet. Op advies van d' Ouffenhoff een kok ( Chantal) laten komen die voor ons een heerlijk 4-gangen menu heeft gekookt. De accommodatie is ruim en sfeervol (landelijk) ingericht. Volop ruimte voor iedereen en ook genoeg privacy. Ook in de omgeving is veel te doen. Een aanrader!

Práchtige accomodatie!

Jan
18-4-2017

d'Ouffenhof is een mooie accomodatie. We waren hier met 4 gezinnen in één huis. Alles is schoon, heel en netjes. Keuken, kamer, slaapkamers etc. etc.

Het huis ligt in een rustige omgeving maar zeker niet afgelegen!

Meer dan voldoende mogelijkheden in de buurt om te doen/bezoeken. Wij waren bij de 'IJsvogel' in Arcen en daar bevindt zich ook Hertog Jan en Thermen. Venlo zit in de buurt. Je kunt er prachtig wandelen, fietsen of hardlopen.

Heerlijke midweek,

Tineke en Mijndert
21-1-2017

Wij zaten in de kleine Berkt. Helemaal top zo,n cottage voor ons zelf. Smaakvol aangekleed voor Kerst.

Erg genoten.

D.
    13-11-2016

Wij zaten in cottage de Kleine Berckt. Heerlijk huisje van alle gemakken voorzien. Er staat dat er een tweede slaapkamer is maar het bed was niet geschikt voor onze zoon van 2 jaar. Het was erg hoog. Hierdoor sliep hij bij ons op de kamer waar overigens genoeg ruimte was. De badkamer was verouderd en klein. Alles werkte wel prima.

Helaas zat het weer niet zo mee. We hebben gezwommen bij het zwembad op het vakantiepark aan de overkant. Erg leuk. Binnen zitten in de cottage kon niet super relaxed. Er was een hele kleine bank waar je in je eentje niet lekker op kon liggen, samen lekker zitten ging dus al helemaal niet. Klein minpuntje vonden wij dit. Verder leuke omgeving waar genoeg te doen is met veel leuke plaatsen in de buurt! Speeltuin bij het vakantiehuis zelf is erg leuk maar is niet volledig afgesloten en ligt aan een weg waar soms hard wordt gereden.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Erfgoedlogies d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties) in Baarlo (Limburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Erfgoedlogies d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Erfgoedlogies d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties) scoort een 9.39 uit 10 op basis van 41 reviews.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Erfgoedlogies d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties)