Vakantiehuis Erfgoedlogies d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties)

Vakantiehuis Erfgoedlogies d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties)

9.4Fenomenaal

Nederland, Limburg, Baarlo (Limburg)

9.4Fenomenaal

• 9.3Inrichting
  • 9.6Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Erfgoedlogies d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties) voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

69 reviews over Vakantiehuis Erfgoedlogies d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties)

• 9Familie van Gaalen23-09-2020

We hebben genoten van het huis , de omgeving en de speeltuin. We waren met 10 volwassenen en vier kinderen , waarvan drie van 1,5 . Super schoon en hele aardige gastvrouw . In een woord fantastisch

Gereisd met vrienden in september 2020

• 10Kim & Peter16-09-2020

Genoten van een heerlijke relaxte vakantie!

Ontzettend genoten van een heerlijke vakantie bij D’Ouffenhoff. Door de Corona omstandigheden er dit jaar voor gekozen om in Nederland op vakantie te gaan met onze 1 jarige baby, geen moment spijt van gehad. Wat een heerlijk relaxte vakantie hebben wij gehad! Nooit geweten dat er zulke mooie kleinschalige accomodaties beschikbaar zijn in eigen land. Onwijs sfeervol ingericht huisje, van alle gemakken voorzien! Super gastvrije eigenaren, veel ruimte en rust en toch gezelligheid op de binnenplaats. Prachtige omgeving met genoeg te doen. Tien dagen was eigenlijk te kort, wij komen zeker nog eens terug :D

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 9Carine Bogaert08-09-2020

Fantastisch!!

We hebben samen met onze kinderen en kleinkinderen genoten van een heerlijk verblijf bij Erfgoedlogies d'Ouffenhoff. Een prachtige locatie met sfeervol ingerichte accommodaties. Gastvrij, schoon, van alle gemakken voorzien, goede bedden, voldoende speelmogelijkheden aanwezig voor de kinderen, prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen. Voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9cvervaet06-09-2020

Top verblijf

We verbleven een midweek in huisje Olne. Alles was zoals verwacht en gehoopt. Uiterst vriendelijke en behulpzame gastheer en gastvrouw. Echt een aanrader, we komen graag nog eens terug, er valt zoveel te genieten in de nabije omgeving. We zijn nog lang niet uitgekeken 👁👁

Gereisd met partner in september 2020

• 9Lies en Ari Verbruggen16-08-2020

fantastisch voor herhaling vatbaar

Het is een prachtige locatie goed verzorgd, ontvangen door de vriendelijke eigenaren. Behulpzaam in alle vragen, kortom je kunt op deze mooie locatie in een landelijke omgeving genieten van je vakantie/verblijf zonder zorgen. Een aanbeveling voor iedereen met of zonder kinderen.

Gereisd met partner in april 2020

• 10Linda12-08-2020

Telkens weer willen we niet meer naar huis

Voor de tweede keer dit jaar bij d'Ouffenhoff verbleven. En weer wilden we niet naar huis, en waren we nog niet uitgekeken en uitgespeeld. Het gevoel van thuis komen, is wat wij telkens weer ervaren (totaal 3 keer al geweest). De sfeer in de accommodaties, het fijne terras met hangmat, het uitzicht op de binnenplaats, de ligging bij de Maas en andere mooie Limburgse plekjes dragen hier allemaal aan bij. En tja... We gaan nog maar weer eens terug, want weer waren we nog niet klaar in Baarlo. Bart en Liesbeth, bedankt voor wederom een fijn verblijf.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Willeke05-08-2020

Graag weer een keer!

Fantastische locatie in een omgeving die voelt als het buitenland. De Maas, met de grazende koeien, de bebouwing die wat Duits aandoet, en de taal. De kasteelboerderij voldeed aan alle verwachtingen! We hebben erg genoten van de faciliteiten van het huis en de tuin. Een paar ligstoelen of een lekkere lounge set zouden het relaxen compleet maken. De hottub is ideaal. Het huis is een aanrader voor grote families of groepen met of zonder kinderen. In de omgeving kun je genoeg leuke dingen doen. Wij gingen een dagje naar Roermond (de outlet: geen succes), het centrum: leuk geslaagd bij boetiek Dods! Waterskiën bij de ijzeren man in Weert, fietsen in de omgeving en wandelen langs de Maas. Het weer zat enorm mee, we hebben alleen maar buiten gegeten aan de fantastisch lange tafel.

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 8Maud01-08-2020

Geweldig mooie familie-boerderij!

Wij verblijven met 14-17 personen in de kasteelboerderij. Prachtig, ruim huis, 9 slaapkamers: 1e etage lekker ruim, 2e etage wat kleiner en warmer in de zomer (geen airconditioning). Prettige matrassen. Niet heel gehorig. Super grote eigen tuin en daarnaast gedeeld gebruik van de binnenplaats van de andere huisjes en een speeltuin met klimtoestellen, trampoline en jeu de boules baan. Ruime keuken met 2 vaatwassers en verder prima apparatuur. Heel veel vliegen in de keuken, waarvoor misschien oplossing gevonden kan worden. Tijdens ons verblijf helaas werkzaamheden aan de weg, maar dat zal komende jaren dus geen zorgen meer geven voor de volgende bezoekers. prachtige omgeving, met mogelijkheid tot zwemmen in de Maas op 250 meter loopafstand. Tip: huur een kok via de eigenaren om een avond te genieten zonder zorgen. En huur de hottub, echt heerlijk!

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 8C21-06-2020

Heerlijk kunnen ontspannen

Zeer vriendelijke en klantgerichte eigenaren. Mooie omgeving, prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Het 1e woord dat in mij opkwam toen ik op het erfgoed kwam was: idyllisch.

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Christel Goudzwaard14-06-2020

In 1 woord FANTASTISCH!!!!

Geweldig genoten op d’Ouffenhoff, wat een prachtige locatie met prachtig ingerichte accomodaties. Alles perfect verzorgd en schoon. Bart en Liesbeth zorgen voor een gezellige en ontspannen sfeer waardoor je je meteen thuisvoelt. Aan alles is gedacht, het enige nadeel was dat ons verblijf te kort was 😅een midweekje is niet lang genoeg genieten. Dus wij komen zeker nog terug.

Gereisd met partner in juni 2020

Vakantiehuis Erfgoedlogies d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties) info