Vakantiehuis Erfgoedlogies d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties)

Vakantiehuis Erfgoedlogies d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties)

9.7Fenomenaal

Nederland, Limburg, Baarlo (Limburg)

9.7Fenomenaal

• 9.7Inrichting
  • 9.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Erfgoedlogies d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties) voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

51 reviews over Vakantiehuis Erfgoedlogies d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties)

• 2019
    9Modestus16-12-2019

Voor rust inspiratie en ruimte, Top!

Wat een fijne plek om samen muziek te schrijven en inspiratie op te doen. Heel gezellig huis van alle gemakken voorzien

Zakelijk gereisd in december 2019

• 10familie van Dorsselaer01-09-2019

Geweldig, alleen maar complimenten!

Voor ons familie weekend, 15 personen waarvan 2 peuters, hebben we De Grote Berckt gehuurd. Een geweldige locatie, prachtig sfeervol huis, 7 slaapkamers waarvan 5 met eigen badkamer, mooie zitkamer en een super gezellige woonkeuken met een tafel waar plaats is voor 16. Ook buiten gaat de sfeer door met een lange tafel, voor iedereen een stoel, hangmat en parasol. In het huis is aan alles gedacht, leuk servies, 2 afwasmachines, grote ijskast en ga zo maar door. We zijn al op veel plekken geweest, maar dit huis is een absolute aanrader. Ook op het terrein van het erfgoed is, zeker voor jonge kinderen, genoeg te doen. Fietsjes , een paar speeltoestellen, 1 kip. Ook een jeu de boules baan. De eigenaren zijn zeer gastvrij maar dringen zich absoluut niet op. Conclusie: wie met een groep iets te vieren heeft, kies deze accomodatie. Alleen maar complimenten.

• 10Familie van Poppel31-08-2019

Het was een geweldige week.

Met 6 volwassenen en 2 kleine kinderen de Coenengracht gehuurd voor 1 week. Super compleet verblijf. De omgeving is prachtig om te wandelen en fietsen. Heerlijk gegeten in Baarlo bij Restaurant Centraal.

• 10Monique24-08-2019

Fantastisch! Een aanrader!

Wij waren hier met 10 personen, oma, kinderen, kleinkinderen en hebben allemaal enorm genoten. Een prachtig ingerichte accomodatie ( de Grote Berckt), waar wij ons allemaal vanaf het eerste moment thuis voelden. Van alle gemakken voorzien en elke slaapkamer een eigen badkamer, zó comfortabel! Heerlijke bedden, alles ook erg schoon en netjes. Er is werkelijk aan alles gedacht! Voor klein en groot van alles aanwezig. Er is tafeltennis, een sjoelbak, kinderfietsjes, een mobiele buitenkachel. Heel leuk om ‘s avonds met elkaar omheen te zitten. Er is voor ieder wat wils. Het hele complex ligt echt prachtig met een mooie binnenplaats. Wij hadden gebruik gemaakt van Chantal, de kok die in de accomodatie een heerlijk 4 gangen diner voor ons heeft gekookt, een aanrader! Een superfijne midweek gehad, mede door de enorme gastvrijheid van Bart en Chantal. Zij weten heel goed hoe je het je gasten naar hun zin kunt maken!

• 10Miriam Hoekstra03-05-2019

Ontzettend genoten!

Wij zijn net thuis van een midweekje Baarlo met onze zoon van drie jaar. Wat een prachtige accommodatie is de D’Ouffenhoff. Netjes, groen en goed onderhouden. We werden zeer gastvrij ontvangen door de eigenaar en waren blij verrast bij het zien van ons verblijf. Zoveel oog voor detail en aan alles gedacht. We mochten zelfs spelletjes en boeken lenen, maar in ons huisje zelf waren ook genoeg boeken en tijdschriften aanwezig. In de omgeving was genoeg te doen met een peuter, ook wanneer het weer iets minder is. Verse aardbeien halen op nog geen 50 meter, spelen in de speelweide, fietsen huren, bezoekje brengen aan het zwembad wat er tegenover zit, een bezoekje brengen aan één van de omliggende steden... Wij komen zeker terug!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 10Elise Reddering15-02-2019

Fantastisch familieweekend

We hebben met 10 volwassenen en 10 kinderen gelogeerd in de kasteelboerderij. Wat een luxe en wat een gezelligheid! Je hoeft niet te wennen want het voelt als thuis! Veel oog voor detail en mooie sfeervolle meubels en accessoires.. We hebben veel gebruik gemaakt van de zeer complete en grote keuken, een uitgebreid diner is hier geen probleem, alles wat je kunt bedenken in een keuken is aanwezig! Dat de 9 slaapkamers allemaal een eigen badkamer hebben is ook heerlijk! De gastvrijheid van de beheerders zorgen ervoor dat je je echt welkom voelt ! Kortom: Alles wat je je kunt wensen voor een weekend herinneringen maken!

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 2018
    10Familie van der Ploeg27-11-2018

Een gezellig, ruim huis met prima keuken.

Een gezellig, huiselijk ruim huis. Van alle gemakken voorzien. Een keuken waar alles in zit wat je nodig hebt. En wat wij met kinderen en kleinkinderen ook heel praktisch vonden is dat je op elke slaapkamer een badkamer hebt. Makkelijk is ook de aparte TV hoek naast de zitkamer. We hebben er van genoten!

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

• 9Astrid Dikkeboom07-09-2018

Fantastische

Een heerlijke week gehad op d'Auffenhof. Wat een fantastische accommodatie, eigenaren zijn ontzettend gastvrij...de cottage waren van alle gemakken voorzien en schoon ( hebben we wel os anders meegemaakt). Kortom een echte aanrader. En zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Margreet van Voorst28-08-2018

Een betere groepsaccomodatie is er niet!

Familieweekend in D’Ouffenhoff was werkelijk fantastisch. We zaten in de Kasteelboerderij met 18 personen. Deze locatie is echt top! Zeer gezellig en smaakvol ingericht! Geweldig leuke eetkamer met uitgebreide keuken. Bovendien alle luxe, oa elke kamer eigen badkamer, grote besloten tuin. Kortom een echt comfortabel familiehuis waar iedereen zich op zijn gemak voelt! In de omgeving is genoeg te doen. Zeker een aanrader, beter krijg je niet!! Bart en Liesbeth weten wat gastvrijheid is!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10JWvW24-08-2018

Zeer aanbevolen!

Kasteelboerderij:
    Uitstekende accommodatie met een ruim eigen (speel- en BBQ) terrein met uitstekende voorzieningen (koelkasten, afwasmachines; wasmachines, keukenspullen, borden, glazen, bedden, handdoeken, enz.). Uitstekende persoonlijke service door de eigenaar; zij hebben goede contacten in het dorp en kunnen van alles regelen. Gezellige locatie en veel te doen in de omgeving; goede eetgelegenheden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Voordeeluitjes.nl

4 tips over Vakantiehuis Erfgoedlogies d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties)

• kees_meijll, 08-07-2015

Wij hebben erg genoten van het recreatiegebied Breebronne bij Maasbree. Een fantastisch oord om heerlijk en veilig te ontspannen met schoon zwemwater en veel schaduwrijke plekken.

• Harrie Lagarde, 25-04-2015

Een bezoek aan PSAero (www.aerodome.nl/) is de kers op de pudding tijdens uw verblijf in Baarlo. Lekker en betaalbaar eten op een mooie plek aan de Maas kan in het op loopafstand gelegen Heeren van Baerlo

• Eveline van Koppen, 27-04-2015

Na met veel succes in Frankrijk een landgoed tot een succesvol vakantie oord gemaakt te hebben, zijn Bart en Liesbeth met enorm veel passie bezig om van D'Ouffenhoff een topper te maken. Voor herhaling vatbaar!

0 vragen over Vakantiehuis Erfgoedlogies d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties)

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12