Vakantiehuis Groepsaccommodatie te Paske

Tonen op kaart

54 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie te Paske

• 2019
    8Remco Winkelhorst24-10-2019

Mooie ruime locatie met vele mogelijkheden

Voor onze organisatie hebben wij een tweedaagse georganiseerd bij te Paske. Reeds in het vooroverleg was het gemoedelijk en gezellig. Er werd uitgebreid mee gedacht en bijna alles was/is mogelijk.

Uiteindelijk hebben wij verschillende ruimtes gebruikt. Overnacht in de accommodatie, de uitgebreid verzorgde lunch en ontbijt in de grill room genuttigd. Het zakelijke gedeelte in de vloer mouterij. En de verzorgde BBQ weer bij de accommodatie.

Alles bij elkaar zeer goed verzorgd. Opties voor verschillende activiteiten. En niet onbelangrijk de Achterhoekse gastvrijheid.

Zeer zeker een aanrader voor zakelijke of familie uitjes

Zakelijk gereisd in oktober 2019

• 9Helene13-04-2019

Fantastische accomodatie, omgeving en sfeer

Al menig jaar naar te Paske voor ons jaarlijkse familieweekend. Zo ook dit jaar. Wederom een fantastisch weekend gehad. Fijne accommodatie, lieve gastheer en gastvrouw met inmiddels een mooi klein mannetje erbij. Moutvloerderij bezocht, uitleg over het maken van mooie biertjes die we na afloop mochten proeven. Zeer de moeite waard. Ook niet bierdrinkers kunnen hier zeker van genieten!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Kieke de Boer26-03-2019

Zeker weer!

Een dikke aanrader voor een weekendje weg met vrienden! Volop ruimte, zowel binnen als buiten, en daarbij nog een spelletjeszolder zodat niemand zich hoeft te vervelen. Het slaapgedeelte is niet direct aan de woonkamer, waardoor muziek draaien in de woonkamer geen probleem is voor de personen die op tijd hun bed in duiken. De verhuurders zijn erg aardig, meedenkend, maar geven ook genoeg vrijheid tijdens het huren. Al met al hebben wij een heerlijk weekend gehad en kunnen we deze plek voor vrienden maar ook zeker voor families aanbevelen!

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9Peter van den Berg24-03-2019

Een aanrader !

Heerlijk weekend gehad met kinderen en kleinkinderen, fijn huis met heerlijke tuin voor de kinderen, hartelijke ontvangst door Rick niets is hem teveel. Een aanrader voor een heerlijk weekend, wij hopen nog een keer terug te komen.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Rui Hupe25-02-2019

Geweldig voor vriendengroepen / familieweekendjes

De accomodatie is heel compleet en enorm geschikt voor een grote groep die lekker zelf hun gang wil gaan. Er is een enorme woonkamer/eetkamer met lange tafels en een zeer compleet uitgeruste keuken (nét vernieuwd ook nog). Daarnaast een grote lounge ruimte waar je lekker op banken kunt hangen. Buiten is enorm veel ruimte met picknicktafels, een vuurkorf, een trampoline en nog veel meer. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij en zullen je overal bij helpen. Je kunt de boodschappen laten bezorgen op het terrein en je kunt het eten ook door de eigenaren laten verzorgen, wat echt fantastisch is. De omgeving is ook ontzettend mooi, met allerlei leuke activiteiten in de buurt. We zijn naar het zwemparadijs net over de grens geweest, wat wel een half uurtje rijden was. Maar hartstikke leuk met kinderen. Al met al een top accomodatie!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 2018
    10Marjon Appelo Lagewaard21-08-2018

Superfantastisch

Alles aan deze accomodatie is leuk en prima in orde. Ik zou niets negatiefs kunnen bedenken. De beheerders zijn heel vriendelijk en denken overal over mee. Het is er schoon. Er is heel veel ruimte zowel binnen en buiten. De dingen die wij via hen hebben gedaan waren allemaal in één woord AF. Zowel het ontbijt als BBQ als trekkertocht als eten bij Vivaldi steakrestaurant. Wij bevelen deze accomodatie bij iedereen aan.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10fam. Steenbergen (Jan en Tineke)15-06-2018

Een absolute aanrader!!

Een prachtig verblijf in een prachtige omgeving, heerlijk rustig gelegen. Met een flinke groep familie (jong en oud) hebben we een weekend in de Herberg doorgebracht. Een absolute aanrader vanwege de sfeervolle inrichting, goede keuken, comfortabele slaapkamers, flink terras en vooral veel spel_en speelmogelijkheden voor kinderen. 's Avonds lekker lang buiten gezeten met de houtkachel aan.. Rick en vriendin zijn een zeer attente gastheer/vrouw. Een must is een BBQ van jager/slager Tom Lammers!! Je wilt nooit meer wat anders..

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Bianca Kuis11-06-2018

Helemaal top en voor herhaling vatbaar!

Jaarlijks gaan we met de hele familie een weekendje weg en dit jaar hebben we het familieweekend doorgebracht bij Te Paske Recreatie. Het is allemaal zo goed bevallen, dat we direct voor volgend jaar weer hebben geboekt! Dit is nog niet eerder voorgekomen, dus dat zegt wel wat. Het is allemaal goed verzorgd, je hebt heerlijk de ruimte (zowel binnen als buiten) en het is een prachtige omgeving. Bedankt voor de goede zorgen en het fijne contact Rick!

Gereisd met vrienden in april 2018

• 9Hélène Harteveld-Kaak12-05-2018

Heerlijke accommodatie met fijne eigenaars!

Er was niets wat niet goed was! Wat vooral erg goed was/is, is de service, behulpzaamheid en meedenken van de eigenaars om ons jaarlijkse familieweekend tot een mooi weekend te maken. Super accommodatie ook met privacy!

Gereisd met vrienden in april 2018

• 8Buurtschap Helpt Elkander04-03-2018

Geweldig, een grote accommodatie voor iedereen.

Voor een weekendje weg in de Achterhoek met een gevarieerde groep van +/- 30 personen ben je bij Te Paske aan het juiste adres. De gastheer helpt je met allerlei tips eten/drinken/activiteiten/omgeving/ noem maar op om van het weekend een geslaagd weekend te maken. De relaxhoek, sport en spelruimte binnen en de buitenhaard maakt dat het voor iedereen goed toeven is. De keuken faciliteiten zijn wat beperkt om voor een grote groep van 30 personen eten op tafel te zetten.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

6 tips over Vakantiehuis Groepsaccommodatie te Paske

• jan arends, 17-09-2016

Als groep fietsers die hier 1 nacht hebben verbleven hadden we verder geen op/aanmerkingen. De fietsen konden netjes onderdak gestald worden.

• Martijn Giesen, 07-02-2017

Kleiduiven schieten in Aalten erg leuk. Terwijl de helft van de groep niet kan schieten viel het goed in de smaak.

• Nancy Snijders, 06-01-2017

We hebben gebruik gemaakt van de sinds kort aanwezige Grill & Spies op het terrein! Super goed verzorgd tegen een zeer schappelijke prijs! AANRADER!

1 vraag over Vakantiehuis Groepsaccommodatie te Paske

• T.den Ouden, 08-04-2017

vakantie

is paas weekeinde 2018 nog vrij?

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12