Géén boekingskosten
NederlandGelderlandWinterswijkVakantiehuizen WinterswijkVakantiehuis Groepsaccommodatie te Paske

Vakantiehuis Groepsaccommodatie te Paske

Meer vakantiehuis info

62 Reviews over Groepsaccommodatie te Paske

• 10A van der Wal10-10-2021

Grandioos! !!!

Zeer geslaagd met de kinderen en kleinkinderen zoooooo geschikt !!! Kleinkinderen tussen de 2,5 en 18 Voor iedereen wat te doen Lekker de ruimte Zeer schoon,rustig en binnen 10 minuten met de auto in Winterswijk en Duitsland Zeker een aanrader !!!!! Ook zeer geschikt voor een vriendengroep op leeftijd !!

• 10Natuur
  • 10Clementia de Goey12-07-2021

Fantastisch, super locatie, goed verzorgt

Wat een super verblijf en wat een geweldige locatie! Mooie kamers, badkamers, keuken (badkamers en keuken nieuw), mooie woonkamer waar je met iedereen kan zitten. Super mooie grote tuin, met een heerlijk grasveld, fijn terras met mooi uitzicht over de weilanden. Het was prachtig weer en hebben heerlijk buiten kunnen zitten. De eigenaren hadden de BBQ al klaar gezet, super gastvrije lieve mensen. Hebben goede tips om te doen in de omgeving. Een daarvan is het meer met een mooi strandje waar je lekker kan zitten. Kortom een super locatie, voor kleine en grote groepen, familie en vrienden. voldoende ruimte voor iedereen zelfs aan de hele kleintjes is gedacht. Tot in de puntjes verzorgt een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar. Bedankt voor jullie gastvrijheid en tot een volgende keer.

• 9Maaike30-08-2020

Super geweldig accomodatie en fantastische plek!

Dit is een fantastische plek om naar toe te gaan! De accomodatie is in een top staat en zeer geschikt voor sportteams om bijvoorbeeld aan teambuilding te werken.

• 10Linda Fransen21-07-2020

Ideaal voor een familieweekend

Voor het eerst een familieweekend georganiseerd, dus het was even afwachten hoe dat zou gaan. Het was een fantastisch weekend! Mede dankzij de eigenaar, Rick. Wat een fijne gastheer: meedenkend tijdens de voorbereidingen, hartelijk en behulpzaam.
    Voor ons randstedelingen was het een aangename eerste kennismaking met de prachtige omgeving van Winterswijk. Ondanks de iets gedateerde, voornamelijk praktische inrichting is de accommodatie toch gezellig. Er is binnen en buiten voldoende ruimte voor de hele groep om de 1,5 meter in acht te nemen. Het familieweekend was een groot succes. We hebben er een nieuwe familietraditie bij.

• 9Dweilorkest van Toeten noch Bloazen21-07-2020

Achterhoekse gemoedelijkheid en nuchterheid.

We hebben een heerlijk ontspannen en relaxt weekend gehad met ons dweilorkest. Gedurende het weekend zelfs nog muziek gemaakt voor de andere gasten :D In overleg was er van alles mogelijk en hadden we de ruimte voor onze eigen invulling. Kortom Achterhoekse gemoedelijk- en nuchterheid bij Te Paske!

• 10De Vijverhof01-05-2020

Echt super goed.

Al jaren komen wij daar met onze doelgroep. Mensen met een beperking. WE worden elk jaar super goed ontvangen en staan voor ons klaar. Ook dit jaar gaan we weer.

• 10Joop en Thea Nijenhuis30-03-2020

Een weekend met kinderen en kleinkinderen.

Wij hebben met kinderen en kleinkinderen een weekend geboekt van 6 t/m 9 maart 2020 in de Hooiberg. Dit was t.g.v. ons 40 jarig huwelijk op 7 maart. Een mooie accommodatie met vriendelijke gastheer en gastvrouw. Een klik vanaf de eerste keer dat we elkaar spraken. Alles was aanwezig op de locatie en op 7 maart een mooie bos bloemen van Rick en Marijke gekregen. We hebben fijne dagen gehad en komen beslist nog eens terug. Rust en ruimte en voor iedereen (ook kinderen) van alles te doen. Een grote pluim voor Rick en Marijke. EEN AANRADER!!!

• 9K.24-02-2020

Top accommodatie, zeker een aanrader!

Voor het derde jaar op rij met een groep in de Hooiberg verbleven, niks anders dan lovende woorden. Het gescheiden slaap- en woongedeelte is ideaal voor als mensen eerder willen gaan slapen. Daarnaast biedt de spelletejeszolder mogelijkheid voor veel vermaak. Het enige jammere is dat de locatie slecht met het OV te bereiken is.

• 8Remco Winkelhorst24-10-2019

Mooie ruime locatie met vele mogelijkheden

Voor onze organisatie hebben wij een tweedaagse georganiseerd bij te Paske. Reeds in het vooroverleg was het gemoedelijk en gezellig. Er werd uitgebreid mee gedacht en bijna alles was/is mogelijk.

Uiteindelijk hebben wij verschillende ruimtes gebruikt. Overnacht in de accommodatie, de uitgebreid verzorgde lunch en ontbijt in de grill room genuttigd. Het zakelijke gedeelte in de vloer mouterij. En de verzorgde BBQ weer bij de accommodatie.

Alles bij elkaar zeer goed verzorgd. Opties voor verschillende activiteiten. En niet onbelangrijk de Achterhoekse gastvrijheid.

Zeer zeker een aanrader voor zakelijke of familie uitjes

• 9Helene13-04-2019

Fantastische accomodatie, omgeving en sfeer

Al menig jaar naar te Paske voor ons jaarlijkse familieweekend. Zo ook dit jaar. Wederom een fantastisch weekend gehad. Fijne accommodatie, lieve gastheer en gastvrouw met inmiddels een mooi klein mannetje erbij. Moutvloerderij bezocht, uitleg over het maken van mooie biertjes die we na afloop mochten proeven. Zeer de moeite waard. Ook niet bierdrinkers kunnen hier zeker van genieten!

Vakantiehuis Groepsaccommodatie te Paske info

• CafeNiet beschikbaar