Vakantiehuis Groepsaccommodatie te Paske

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

60 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie te Paske

• 9Maaike30-08-2020

Super geweldig accomodatie en fantastische plek!

Dit is een fantastische plek om naar toe te gaan! De accomodatie is in een top staat en zeer geschikt voor sportteams om bijvoorbeeld aan teambuilding te werken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 10Linda Fransen21-07-2020

Ideaal voor een familieweekend

Voor het eerst een familieweekend georganiseerd, dus het was even afwachten hoe dat zou gaan. Het was een fantastisch weekend! Mede dankzij de eigenaar, Rick. Wat een fijne gastheer: meedenkend tijdens de voorbereidingen, hartelijk en behulpzaam.
    Voor ons randstedelingen was het een aangename eerste kennismaking met de prachtige omgeving van Winterswijk. Ondanks de iets gedateerde, voornamelijk praktische inrichting is de accommodatie toch gezellig. Er is binnen en buiten voldoende ruimte voor de hele groep om de 1,5 meter in acht te nemen. Het familieweekend was een groot succes. We hebben er een nieuwe familietraditie bij.

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 9Dweilorkest van Toeten noch Bloazen21-07-2020

Achterhoekse gemoedelijkheid en nuchterheid.

We hebben een heerlijk ontspannen en relaxt weekend gehad met ons dweilorkest. Gedurende het weekend zelfs nog muziek gemaakt voor de andere gasten :D In overleg was er van alles mogelijk en hadden we de ruimte voor onze eigen invulling. Kortom Achterhoekse gemoedelijk- en nuchterheid bij Te Paske!

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 10De Vijverhof01-05-2020

Echt super goed.

Al jaren komen wij daar met onze doelgroep. Mensen met een beperking. WE worden elk jaar super goed ontvangen en staan voor ons klaar. Ook dit jaar gaan we weer.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Joop en Thea Nijenhuis30-03-2020

Een weekend met kinderen en kleinkinderen.

Wij hebben met kinderen en kleinkinderen een weekend geboekt van 6 t/m 9 maart 2020 in de Hooiberg. Dit was t.g.v. ons 40 jarig huwelijk op 7 maart. Een mooie accommodatie met vriendelijke gastheer en gastvrouw. Een klik vanaf de eerste keer dat we elkaar spraken. Alles was aanwezig op de locatie en op 7 maart een mooie bos bloemen van Rick en Marijke gekregen. We hebben fijne dagen gehad en komen beslist nog eens terug. Rust en ruimte en voor iedereen (ook kinderen) van alles te doen. Een grote pluim voor Rick en Marijke. EEN AANRADER!!!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2020

• 9K.24-02-2020

Top accommodatie, zeker een aanrader!

Voor het derde jaar op rij met een groep in de Hooiberg verbleven, niks anders dan lovende woorden. Het gescheiden slaap- en woongedeelte is ideaal voor als mensen eerder willen gaan slapen. Daarnaast biedt de spelletejeszolder mogelijkheid voor veel vermaak. Het enige jammere is dat de locatie slecht met het OV te bereiken is.

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 2019
    8Remco Winkelhorst24-10-2019

Mooie ruime locatie met vele mogelijkheden

Voor onze organisatie hebben wij een tweedaagse georganiseerd bij te Paske. Reeds in het vooroverleg was het gemoedelijk en gezellig. Er werd uitgebreid mee gedacht en bijna alles was/is mogelijk.

Uiteindelijk hebben wij verschillende ruimtes gebruikt. Overnacht in de accommodatie, de uitgebreid verzorgde lunch en ontbijt in de grill room genuttigd. Het zakelijke gedeelte in de vloer mouterij. En de verzorgde BBQ weer bij de accommodatie.

Alles bij elkaar zeer goed verzorgd. Opties voor verschillende activiteiten. En niet onbelangrijk de Achterhoekse gastvrijheid.

Zeer zeker een aanrader voor zakelijke of familie uitjes

Zakelijk gereisd in oktober 2019

• 9Helene13-04-2019

Fantastische accomodatie, omgeving en sfeer

Al menig jaar naar te Paske voor ons jaarlijkse familieweekend. Zo ook dit jaar. Wederom een fantastisch weekend gehad. Fijne accommodatie, lieve gastheer en gastvrouw met inmiddels een mooi klein mannetje erbij. Moutvloerderij bezocht, uitleg over het maken van mooie biertjes die we na afloop mochten proeven. Zeer de moeite waard. Ook niet bierdrinkers kunnen hier zeker van genieten!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Kieke de Boer26-03-2019

Zeker weer!

Een dikke aanrader voor een weekendje weg met vrienden! Volop ruimte, zowel binnen als buiten, en daarbij nog een spelletjeszolder zodat niemand zich hoeft te vervelen. Het slaapgedeelte is niet direct aan de woonkamer, waardoor muziek draaien in de woonkamer geen probleem is voor de personen die op tijd hun bed in duiken. De verhuurders zijn erg aardig, meedenkend, maar geven ook genoeg vrijheid tijdens het huren. Al met al hebben wij een heerlijk weekend gehad en kunnen we deze plek voor vrienden maar ook zeker voor families aanbevelen!

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9Peter van den Berg24-03-2019

Een aanrader !

Heerlijk weekend gehad met kinderen en kleinkinderen, fijn huis met heerlijke tuin voor de kinderen, hartelijke ontvangst door Rick niets is hem teveel. Een aanrader voor een heerlijk weekend, wij hopen nog een keer terug te komen.

Gereisd met vrienden in maart 2019

Vakantiehuis Groepsaccommodatie te Paske info