Vakantiehuis Groepsaccommodatie te Paske

VakantiehuisWeer vandaag14°12°
Vakantiehuis Groepsaccommodatie te Paske
9,2

45 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie te Paske in het Nederlands

Geweldig, een grote accommodatie voor iedereen.

Buurtschap Helpt Elkander, 4-3-2018

Voor een weekendje weg in de Achterhoek met een gevarieerde groep van +/- 30 personen ben je bij Te Paske aan het juiste adres. De gastheer helpt je met allerlei tips eten/drinken/activiteiten/omgeving/ noem maar op om van het weekend een geslaagd weekend te maken. De relaxhoek, sport en spelruimte binnen en de buitenhaard maakt dat het voor iedereen goed toeven is. De keuken faciliteiten zijn wat beperkt om voor een grote groep van 30 personen eten op tafel te zetten.

Zeer geslaagd

Neven en nichten familie KOOL, 10-1-2018

De eerste indruk ruim een jaar eerder op onze voorselectie in 2016 om een accommodatie voor een groep van 18 personen uit te kiezen was al geweldig. Zo'n mooie ruime accommodatie. Rick z'n uitleg hierover en de ruime informatie wat er

allemaal in de omgeving te doen was. De chaletjes waren toen nog in aanbouw. Geen twijfel mogelijk , hier wilden we naar toe. October 2017 was het zover. De hele groep was bij aankomst al enthousiast. De hartelijke ontvangst van Rick en de directe paraatheid als er wat was, deed ons goed. Er waren direct liefhebbers voor de chaletjes, ze vonden het zeer geslaagd.

Een totaal prima gezellige, ruime accommodatie en een prachtige omgeving. De door Rick uitgezette rondrit met zijn trekker en wagen met goed beklede banken was zeer geslaagd.

We hebben met de neven en nichten een heel gezellige week gehad.

We hebben dit al aan diverse kennissen aanbevolen.

Zeer mooie accomodatie met alles erop en eraan

Fam. Steenman, 6-12-2017

De eigenaar was zeer attent. We konden alles vragen Mooie omgeving. Komen hier ZEKER nog een keer terug.

Een fantastisch weekend!

Fieke Geijer, 3-12-2017

Eind september hebben we met ons kerkkoor een weekend gelogeerd in de Herberg. We werden hartelijk en gastvrij ontvangen door Rick in een prachtige accommodatie: gezellige woonkamer, slaapkamers met prima bedden, douches, wc's, invalidentoilet. Op zaterdagavond hebben we genoten van het heerlijke, uitstekend verzorgde Spies en Grill buffet.

Rick, heel hartelijk bedankt voor de gastvrijheid en het meedenken over mogelijkheden voor activiteiten. Het was top!

Geweldig goed verzorgd weekend gehad!!

Familie Mook, 27-11-2017

Begin november hebben ons familieweekend gehouden in de Hooiberg, een bijzonder weekend met een speciaal randje aangezien onze moeder voor het laatst met ons kon. Rick van Te Paske heeft echt alles in het werk gesteld om dit weekend zo goed mogelijk te laten verlopen, echt alles was mogelijk.

Het ontbijtbuffet hebben we geserveerd gekregen in onze eigen accomodatie en al dagen voor onze komst was de slaapkamer van onze moeder helemaal in gereedheid gebracht met alle medische middelen welke nodig waren.

Op zaterdagavond hebben we met 25 man genoten van het heerlijke Spies en Grill buffet wat echt geweldig goed verzorgd was, zelfs daar was speciaal rekening gehouden met de eet wensen van onze moeder, top!

Als je een mooie accommodatie zoekt met een enorm leuke sfeer, gezellige woonkamer en prima slaapkamers en bovenal een enorm gastvrije ontvangst dan is Te Paske "the place to be" we gaan hier zeker weer terug komen!!

Rick hartelijk bedankt!

prachtige plek mooi huis

wilma koelewijn, 27-11-2017

het vakantiehuis de hooizolder was super schoon, gezellig aangekleed, goede bedden leuk hutje om apart te slapen,mooie speelzolder ,lekkere warme douches wc,invalidetoilet zit erin alleen dat is wel koud in november omdat daar geen verwarming inzit,genoeg pannen bestek enz,mooie omgeving,dusssss super mooi weekend gehad,.

Wat een gastvrijheid! En heerlijk eten!

Marjolein bakker, 26-10-2017

Erg goed onderhouden! Super vriendelijke mensen. Wij waren met 30 man! En ruimte zat!

De Hooiberg gastvrij sfeervol prachtige omgeving!

Lenie van Dalen, 13-10-2017

We waren in oktober voor ons familieweekend te gast bij Te Paske Groepsaccomodatie De Hooiberg in Winterswijk. Bij aankomst hingen er al slingers ter ere van mijn moeders verjaardag. Ook werd ze verrast met een bos bloemen. Een hele attente gastheer die Rick, niets is hem te veel om er een onvergetelijk verblijf van te maken. De avond voor aanvang van het weekend belde Rick om met ons de wegomleiding door te nemen. We hebben genoten van het heerlijke stamppotbuffet. De drie luxe slaap chaletjes zijn ook geweldig. Al met al is het een fantastische, mooie, ruime en sfeervolle accomodatie in een prachtige omgeving.

Het enigste minpuntje dat we kunnen bedenken is dat de douche en toilet in 1 ruimte is. Maar dat is volgens Rick binnenkort verleden tijd.

Gezellige plek voor een familie weekend

Van Dijk familie, 3-10-2017

Mooie, schone en gezellige locatie (Hooiberg). Vergeet vooral niet de trekker tocht te maken. Gedurende een uur of 2 met een platte wagen door de omgeving over zandpaden rijden. Je mag/moet zelf rijden! Zeker een aanrader.

We hebben een heerlijk weekend gehad.

fam. Reij, 29-9-2017

Niks te klagen. Bbq was prima. Goede bedden en prima slaapkamers. We komen volgend jaar weer terug met onze familie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie te Paske in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie te Paske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie te Paske scoort een 9.17 uit 10 op basis van 45 reviews.