Vakantiehuis

49 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie te Paske in het Nederlands

Superfantastisch

Marjon Appelo Lagewaard,
21-8-2018

Alles aan deze accomodatie is leuk en prima in orde. Ik zou niets negatiefs kunnen bedenken. De beheerders zijn heel vriendelijk en denken overal over mee. Het is er schoon. Er is heel veel ruimte zowel binnen en buiten. De dingen die wij via hen hebben gedaan waren allemaal in één woord AF. Zowel het ontbijt als BBQ als trekkertocht als eten bij Vivaldi steakrestaurant. Wij bevelen deze accomodatie bij iedereen aan.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Een absolute aanrader!!

fam. Steenbergen (Jan en Tineke),
      15-6-2018

Een prachtig verblijf in een prachtige omgeving, heerlijk rustig gelegen. Met een flinke groep familie (jong en oud) hebben we een weekend in de Herberg doorgebracht. Een absolute aanrader vanwege de sfeervolle inrichting, goede keuken, comfortabele slaapkamers, flink terras en vooral veel spel_en speelmogelijkheden voor kinderen. 's Avonds lekker lang buiten gezeten met de houtkachel aan.. Rick en vriendin zijn een zeer attente gastheer/vrouw.

Een must is een BBQ van jager/slager Tom Lammers!! Je wilt nooit meer wat anders..

Gereisd met vrienden in juni 2018

Helemaal top en voor herhaling vatbaar!

Bianca Kuis,
      11-6-2018

Jaarlijks gaan we met de hele familie een weekendje weg en dit jaar hebben we het familieweekend doorgebracht bij Te Paske Recreatie. Het is allemaal zo goed bevallen, dat we direct voor volgend jaar weer hebben geboekt! Dit is nog niet eerder voorgekomen, dus dat zegt wel wat.

Het is allemaal goed verzorgd, je hebt heerlijk de ruimte (zowel binnen als buiten) en het is een prachtige omgeving. Bedankt voor de goede zorgen en het fijne contact Rick!

Gereisd met vrienden in april 2018

Heerlijke accommodatie met fijne eigenaars!

Hélène Harteveld-Kaak,
      12-5-2018

Er was niets wat niet goed was! Wat vooral erg goed was/is, is de service, behulpzaamheid en meedenken van de eigenaars om ons jaarlijkse familieweekend tot een mooi weekend te maken. Super accommodatie ook met privacy!

Gereisd met vrienden in april 2018

Geweldig, een grote accommodatie voor iedereen.

Buurtschap Helpt Elkander,
      4-3-2018

Voor een weekendje weg in de Achterhoek met een gevarieerde groep van +/- 30 personen ben je bij Te Paske aan het juiste adres. De gastheer helpt je met allerlei tips eten/drinken/activiteiten/omgeving/ noem maar op om van het weekend een geslaagd weekend te maken. De relaxhoek, sport en spelruimte binnen en de buitenhaard maakt dat het voor iedereen goed toeven is. De keuken faciliteiten zijn wat beperkt om voor een grote groep van 30 personen eten op tafel te zetten.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Zeer geslaagd

Neven en nichten familie KOOL,
      10-1-2018

De eerste indruk ruim een jaar eerder op onze voorselectie in 2016 om een accommodatie voor een groep van 18 personen uit te kiezen was al geweldig. Zo'n mooie ruime accommodatie. Rick z'n uitleg hierover en de ruime informatie wat er

allemaal in de omgeving te doen was. De chaletjes waren toen nog in aanbouw. Geen twijfel mogelijk , hier wilden we naar toe. October 2017 was het zover. De hele groep was bij aankomst al enthousiast. De hartelijke ontvangst van Rick en de directe paraatheid als er wat was, deed ons goed. Er waren direct liefhebbers voor de chaletjes, ze vonden het zeer geslaagd.

Een totaal prima gezellige, ruime accommodatie en een prachtige omgeving. De door Rick uitgezette rondrit met zijn trekker en wagen met goed beklede banken was zeer geslaagd.

We hebben met de neven en nichten een heel gezellige week gehad.

We hebben dit al aan diverse kennissen aanbevolen.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Zeer mooie accomodatie met alles erop en eraan

Fam. Steenman,
      6-12-2017

De eigenaar was zeer attent. We konden alles vragen Mooie omgeving. Komen hier ZEKER nog een keer terug.

Een fantastisch weekend!

Fieke Geijer,
      3-12-2017

Eind september hebben we met ons kerkkoor een weekend gelogeerd in de Herberg. We werden hartelijk en gastvrij ontvangen door Rick in een prachtige accommodatie: gezellige woonkamer, slaapkamers met prima bedden, douches, wc's, invalidentoilet. Op zaterdagavond hebben we genoten van het heerlijke, uitstekend verzorgde Spies en Grill buffet.

Rick, heel hartelijk bedankt voor de gastvrijheid en het meedenken over mogelijkheden voor activiteiten. Het was top!

Gereisd met vrienden in september 2017

Geweldig goed verzorgd weekend gehad!!

Familie Mook,
      27-11-2017

Begin november hebben ons familieweekend gehouden in de Hooiberg, een bijzonder weekend met een speciaal randje aangezien onze moeder voor het laatst met ons kon. Rick van Te Paske heeft echt alles in het werk gesteld om dit weekend zo goed mogelijk te laten verlopen, echt alles was mogelijk.

Het ontbijtbuffet hebben we geserveerd gekregen in onze eigen accomodatie en al dagen voor onze komst was de slaapkamer van onze moeder helemaal in gereedheid gebracht met alle medische middelen welke nodig waren.

Op zaterdagavond hebben we met 25 man genoten van het heerlijke Spies en Grill buffet wat echt geweldig goed verzorgd was, zelfs daar was speciaal rekening gehouden met de eet wensen van onze moeder, top!

Als je een mooie accommodatie zoekt met een enorm leuke sfeer, gezellige woonkamer en prima slaapkamers en bovenal een enorm gastvrije ontvangst dan is Te Paske "the place to be" we gaan hier zeker weer terug komen!!

Rick hartelijk bedankt!

prachtige plek mooi huis

wilma koelewijn,
      27-11-2017

het vakantiehuis de hooizolder was super schoon, gezellig aangekleed, goede bedden leuk hutje om apart te slapen,mooie speelzolder ,lekkere warme douches wc,invalidetoilet zit erin alleen dat is wel koud in november omdat daar geen verwarming inzit,genoeg pannen bestek enz,mooie omgeving,dusssss super mooi weekend gehad,.

Gereisd met vrienden in november 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie te Paske in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie te Paske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.