Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbosstersterster

5Matig

Nederland, Gelderland, Nunspeet

5Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

881 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos

• 2019
    4Kommer Tanis20-12-2019

Nóóit meer ..vies en zeer gehorig!

Dat Hotel als verblijf acomodatie kan bestaan en er voor moet betalen is ongelooflijk. Schaam jullie om hier geld voor te vragen.. .zelfs gratis zou ik hier niet willen verblijven. Jammer dat ik hier geen foto kan plaatsen van de badkamer of de gang....zo oud en achterhaald....tapijt is zo oud en smerig...gordijnen vallen bij de nooddeur uit elkaar. De keuken niets op aan te merken...het personeel heel correct.....de sauna is een grote aanfluiting....gewoon vies en ranzig. Sorry .....jullie kunnen zoveel beter. Sluit die kamers!

Gereisd met partner in december 2019

• 6Fam. Beerenburg29-11-2019

Nunspeet maakt de voldoende niet het hotel

Ligging centraal. Nunspeet zeer mooi gelegen en gezellig en leuke kern. Kamers Veldenbos zeer gehorig. Zo simpel op te lossen door hoofdeinde bed niet aan tv kant van de aangrenzende kamer te plaatsen.
    Wel aan renovatie toe. Ligging en sfeer echter prima.

Zakelijk gereisd in november 2019

• 7Doortje11-10-2019

Prima

Prima hotel. Vriendelijke medewerkers. Gedateerde kamers maar wel schoon. Geen föhn op onze kamer maar dat werd snel opgelost. Restaurant heel sfeervol ingericht. Ontbijt was ruim voldoende en diner was heerlijk.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 5Red10-10-2019

Mooi hotel, maar..

Hotel is over het algemeen goed, aardig personeel, lekker eten, mooie ligging en goede locatie om mooie fietstochten te maken. Maar.. het is een ouder hotel met alle bijbehorende nadelen. Waaronder: geen airco, dus in de zomer als het (heel) heet is (zoals toen wij er waren), is het overdag niet te harden op de kamer en ben je gedwongen om of de hele middag op het terras door te brengen (zoals wij deden) of uitjes te plannen. Je kunt maar beter je auto meenemen als je echt uitjes wilt gaan maken, want zo heel groot en spannend is Nunspeet nou ook weer niet.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 2Fred Sterkens01-09-2019

Nooit meer

Nooit meer. Een echte afrader. Smerige sanitair . Met 33 graden Celsius niet te harden op de kamer zonder airco doorgezakt bed op een kamertje waar ik mijn hond nog niet wil laten slapen

Zakelijk gereisd in augustus 2019

• 2Jeroen20-08-2019

Gedateerd maar huisdier vriendelijk

hotel toe aan modernisering Niet toegankelijk voor als je slecht ter been ben of Als je een rolstoel heb. Bediening mag wat vlotter. Ze zijn wel vriendelijk

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2M.D17-07-2019

Grote teleurstelling!

Dit hotel was een grote teleurstelling! Jammer van de locatie, maar de hotel krijgt echt een slechte cijfer. Kamer was gedateerd en bovendien niet schoon. Op de gang grote scheuren in muren. Kamer 142 had geen uitzicht. Slechte bedden. De kamer was gehorig (de muren lijken van karton) , de badkamer was vies. Ik heb nooit in mijn leven een slechtere hotel 9 (drie sterren hotel) gezien , ook niet in een oost-europees land. Jammer voor het geld (als men moet 1 euro betalen en het is te veel). Gelukkig heb ik geen ontbijt geboekt! Nooit meer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 5richard20-06-2019

nooit meer

Hotel ligt op mooie locatie en op loopafstand van het centrum. Kamer was zwaar onder de maat. Klein, vaste vloerbedekking met vlekken. We komen hier niet meer terug. Fletcher keten opende onlangs het 100e hotel maar ipv uitbreiden kunnen ze maar beter de zwaar verouderde hotels opknappen of van de hand doen aan het Leger des Heils voor opvang daklozen.

• 5J.18-06-2019

Niet nog een keer. Volgende x naar een ander hotel

De locatie van het hotel is prima. Via Fletcherbonnen geboekt en we hebben 2 nachten in dit hotel verbleven i.c.m. 2x ontbijt en 1x 3gangendiner. We hebben niet veel betaald voor het verblijf, daarom was onze verwachting bewust laag. 'T is een verouderd hotel wat toe is aan een opknapbeurt. De kamer was wel schoon. Het ontbijt was op de 1e ochtend goed. Van alles was voldoende aanwezig. Het diner was minder incl.lang wachten. Dit kwam met name door het personeel wat niet helemaal leek te weten waar ze mee bezig waren. Het ontbijt op de 2e ochtend was niet 't geld waard. Er was oud brood, beleg wat al dagen oud was. De eieren, koffie enz.waren op toen we rond 8:30u aankwamen. Het personeel gaf aan dat de kok was vergeten dat er eten bestelt moest worden voor het ontbijt. Nu kan dit natuurlijk gebeuren, al kwam de totale ervaring bij ons knullig over. Dus mocht je kiezen voor dit hotel, wees geduldig en verwacht er niet al teveel van...

• 4Astrid Wichen02-06-2019

Niet doen!

We hadden al gelezen dat het een gedateerd hotel was. Het was inderdaad zwaar gedateerd, oud en gebrekig. Daar hadden we nog doorheen kunnen kijken als de rest goed was. De kamer was schoon, dat moet gezegd worden, maar meer positiefs hebben wij niet te melden. Bed was doorgezakt, gat in de deur, nog geen glas of plastic bekertje op de kamer om je medicijnen in te nemen. Maar het ontbijt sloeg alles. Geen schoon tafeltje te vinden. Er werd niks aangevuld. We waren zelfs ver voor de sluiting van het ontbijt. Er was geen kaas en ham. Er stonden bakken voor eieren en spek, maar waren leeg. Uiteindelijk maar wat nutella op brood gegeten. Thee water zat in thermoskan waar koffie in gezeten had. Theezakjes werden niet aangevuld. Er waren geen schaaltjes of iets waar de yoghurt in kon. Toen ik er naar vroeg werd ik onbeschoft te woord gestaan. Het eten wat er nog wel was, was smaakloos. Nog nooit zo'n teleurstellend hotel meegemaakt.👎👎👎

89 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos

• aukje_kamstra, 21-04-2014

Er zijn prachtige bos/heide wandelingen te maken en mooie autoroutes te rijden in de directe omgeving. Het verscholen dorp in Vierhouten is indrukwekkend. Kamer 111 is idd een beetje krap. Badkamer is wel ruim.

• J, 03-12-2013

Omdat er geen lift is is het verstandig als je moeilijk loopt een kamer op de begane grond te vragen.

• Hanny Rijksen, 20-11-2013

goed te doen na dagje zwaluwhoeve(klein stukje rijden)

4 vragen over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos

• Bert, 06-06-2019

Niet doen

Voor twee dagen geboekt maar direct vertrokken naar een ander hotel De kamer was een oud vies hok met schimmel op de vloer bij de wasbak en met uitzicht op een kale muur..

• Aweening, 14-01-2017

Zwemmen

Is er een zwembad in het hotel

• Nelly de Regt, 07-04-2016

Boeking.

Ik kom met trein vanuit Goes. Hoe ver is het lopen vanaf het station in Nunspeet?

• VerzorgingHalfpension
  • HuisdierenOp aanvraag