Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos

Kleine hotelsWeer vandaag12°2°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos voor je op een rij gezet:

865 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos in het Nederlands

zal niet voor een tweede keer boeken

ronald
1-7-2018

locatie was prima in centrum,bediening was prima.

kamer was klein,sober,niet fris en veel achterstallig onderhoud.

Teleurstelling, cadeaubon de reden?

Pauline
26-5-2018

Teleurstelling.

Wij hadden van onze kinderen een bon gekregen ter gelegenheid van de 60e verjaardag van mijn man. Twee overnachtingen in hotel om lekker te wandelen.

Na een zoektocht viel mijn keuze op hotel Veldenbos in Nunspeet. Het zag er prachtig uit en ligt in fantastische omgeving. We hadden er zin in.

We checken in rondom 14u. De dame bij de receptie is erg aardig. We lopen met onze sleutel, toch altijd benieuwd, naar de ons toegewezen kamer.

Dit werd een grote teleurstelling. Het is een achterafkamer, in een soort bijgebouw, muf, klein en donker en gedateerd. Later op de dag wil ik douchen. Een kleine “pies-straal”, dat wordt een snelle douche. Toen ik de dame bij de receptie vroeg of het aan de bon lag, ontkende ze dit uiteraard.

Wij hebben nooit hoge eisen maar deze kamer staat nu onderaan onze hotel-ervaringen.

De natuur in de omgeving maakte ons weekend goed.

Centraal gelegen enkele minuten van het centrum. Kamers verouderd en aan renovatie toe. Geen uitzicht. Goed ontbijt, vriendelijk personeel..

HotelSpecials.nl

een mooi gelegen hotel op de Veluwe.

van boeschoten
10-3-2018

een mooi gelegen hotel,bij bos en heide.en het leuke dorp Nunspeet,vlak bij de snelweg waar je alle kanten van de veluwe op kan.

vriendelijk personeel,en een heel goed ontbijt en heerlijke diner's.

Ruime kamer en goede bedden,en elke dag schone handdoeken en zakjes en je bed wordt op gemaakt.De badkamer is wat aan de oude kant,maar ruim genoeg en alles zit erin wat je nodig hebt .het is zeker de moeite waard om dit hotel eens te bezoeken. Wij komen heel zeker een keer terug.

Vriendelijk en gastvrij

Kranenburg
7-3-2018

Traditioneel gezellig familiehotel. Ouderwets onoverzichtelijk door de succescievelijke uitbreidingen. Van alle gemakken voorzien. Keurig voor elkaar.

nooit meer!

L. Bongers
20-2-2018

17/18 februari overnachting geboekt voor 3 personen. Het is een zeer rumoerig hotel. De wanden lijken van karton. Je hoort midden in de nacht geluiden die je met een kind van 10 liever niet wilt horen.

Verder lag onze kamer direct naast de trap. De tussendeur maakt veel geluid en dat bij alle gasten die naar boven komen of naar beneden gaan.

Onze zoon van 10 heeft op een 3e bed geslapen. Dit bed was niet comfortabel. Hiervoor hebben wij een extra dekbed gevraagd om op het matras te plaatsen.

Het hotel zou er na onze klacht op zondagmorgen nog op terugkomen, maar helaas niets meer vernomen... Kortom teleurstelling alom ...

Niet heen gaan!

SVisser
2-2-2018

Nooit meer! Vanaf het eerste moment dat we het hotel binnen liepen zag je dat alles oud en muf was. We kregen een kamertje achter in een hoekje wat best een beetje verf had kunnen gebruiken om het er enigszins een beetje schoon uit te laten lijken. Aan de gordijnen en meubels die er stonden was te zien dat er al 40 (?) jaar niks aan was gedaan. Badkamer stelde ook niet veel voor. Ontbijt was daarentegen prima. Genoeg en voor ieder wat wils. Wij hadden maar €66,- betaald voor 1 nacht met ontbijt, maar dit vond ik zelfs te veel.

Ontspannen

Jos
9-1-2018

Niet echt lux maar met goed restaurant en comfortabel

een goed verblijf

j.kuipers
30-10-2017

kamer was schoon bedden te zacht voor ons douche schoon en netjes balkon was ook wel handig ivm roken ontbijt was prima.lokatie bijna in centrum.

nooit meer.

p.van rijn
23-10-2017

kamer was muf schimmel bij het raam en een opknap beurt was ook wel nodig.personeel was vriendelijk.geen verwarming in de badkamer.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.