Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi

Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi
7,8

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Bospark De Schaapskooi voor je op een rij gezet:

1441 reviews over Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi in het Nederlands

Met jonge kinderen

Voor herhaling vatbaar

Mjh Uffink
17-9-2018
  • Onderkomen9

Als je van fietsen houdt zit je goed

Mooie omgeving

Renee
16-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Mooie omgeving voor wandelen en fietsen! Huisje voor 6 personen prima bij mooi weer maar met regen lijkt mij het erg krap. Het aantal karretjes voor bagage te weinig waardoor we een paar keer heen en weer moesten voor onze bagage. De schoonmaak van het huisje tja een dweil over de vloer en de spinnewebben verwijderen was blijkbaar te veel werk. We hebben een heerlijk weekend gehad. Prijs kwaliteit is goed.

prima ga er zeker weer terug

A.Kaspers
15-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Als je van fietsen houd is de schaapskooi bij uitstek een goed park

Prima week geweest

J.Muntendam
15-9-2018

Ligging Prima,

Eet gelegenheid was zonder afspraak niet mogenlijk

Mooi gelegen park op de Veluwe.

Geke
5-9-2018
  • Onderkomen7

Voor de 3e keer dit jaar een weekend op de Schaapskooi doorgebracht.

Prima, kleinschalig park.

Prijs/kwaliteit goed.

Chalets zijn wat verouderd maar voor ons geen probleem.

Personeel / animatieteam erg vriendelijk.

Zwembad eenvoudig.

Een gezellig park

molendorpen
5-9-2018
  • Onderkomen7

Het was weer als vanouds, keycard netjes thuis gestuurd gekregen, dus geen lange wachtrij bij de receptie, rechtstreeks naar het chalet en de vakantie kon beginnen. We kozen dit keer voor eind augustus om lekker over de heide te kunnen fietsen, helaas door de warme zomer en weinig tot geen regen, zag het er wat troosteloos uit wel was een lichte paarse kleur waar te nemen, helaas volgende keer beter. We waren in Epe denk ik voor de 7de keer maar het verveeld nooit. Vele kilometers hebben we weer gefietst, via de knooppunten door de bossen. Leuke stadjes bezocht en weer volop genoten van deze vakantie.Volgend jaar maar weer een weekje Bospark de Schaapskooi.

Prima kwaliteit

John Huizinga
1-9-2018
  • Onderkomen10

Een prima en rustig park omdat er geen auto's op mogen alleen op dag van aankomst en vertrek verder is er veel te doen alleen zijn het zwembad en de apenkooi voor mij persoonlijk aan de kleine kant! Het personeel is zeer klantvriendelijk en nemen ook de tijd voor de kinderen! Over de chalet die we hadden (een zes persoons) alles was zeer netjes en schoon !

Genoten

T Sanders
31-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Heel leuk animatie team. Schoon chalet. Lekker eten.

Het was een aangenaam verblijf

Katia rucquoy
31-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Heel propere huisjes. Mooi onderhouden park. 's Morgens zagen we konijntjes en eekhoorns voor onze ramen. Matrassen zijn wel aan vervanging toe. Mooie omgeving met voldoende mogelijkheden voor uitstapjes.

Heel fijn park

Hugen
26-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Wij hebben een hele leuke en fijne vakantie gehad in een fijn park. De kids (11 en 6 jaar) vonden het erg leuk. Het huisje (chalet) was gezellig en je hebt genoeg ruimte om het huisje. We hebben lekker buiten gezeten en gegeten. Elke ochtend verse broodjes gegeten. Het assortiment in de supermarkt is klein maar voor de echte boodschappen gaan wij toch nooit op het park. Zwembad was klein maar de kids hebben zich vermaakt. Was lekker warm water. De horeca is gezellig. Niet enorm groot maar dat is het park ook niet. De kids hebben zich goed vermaakt en konden doordat het een autovrij park is lekker zelf naar de speeltuin. Wat ik leuk vond was dat we elke dag wel konijnen en eekhoorntjes gezien hebben rondom ons huisje. De natuur in de omgeving is prachtig en ontspannend en er is genoeg te doen. De belevingspaden bij ‘t Eperholt waren ook leuk.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.