Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi

7,7

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen7,3

Omschrijving
Vakantiepark Roompot Bospark de Schaapskooi is een erg kindvriendelijk vakantiepark. Vermaak voor de kinderen door het animatieteam, de indoor speeltuin en het overdekte zwembad. De ligging is wat dit vakantiepark speciaal maakt. Je vindt hier eekhoorntjes in het mooie bos, kunt zo naar de Apenheul of op bezoek bij dolfijnen in het Dolfinarium.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Bospark De Schaapskooi voor je op een rij gezet:

1485 reviews over Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi in het Nederlands

Geweldig

Mirella,
4-1-2019
  • Onderkomen10

Geweldig, dit is ons 4e keer dat we op dit park verblijven en dit keer dus met de jaarwisseling. Duidelijke informatie werd er gegeven omtrent waar wel en niet vuurwerk afgestoken mocht worden. Vriendelijk en behulpzaam personeel lekker eten en genoeg te doen. Top tent

We komen zeker nog eens terug

Anoniem,
4-1-2019
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

Leuk park, mooie ligging. Vriendelijk personeel en zeer betrokken en enthousiast animatieteam. Chalets wat gedateerd. 's Avonds hoor je muizen lopen tussen plafond en dak. Klachten worden snel opgepakt en opgelost.

Heel leuk..

Frank van Nistelrooij,
1-1-2019
  • Onderkomen8

Gewoon gezellig, leuk voor de kids, leuk personeel.

Roompot Vakanties

Prima Prijs/kwaliteits gewijs park!

Ger,
31-12-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Goed park Vooral voor gezinnen met kleine kinderen . Prijs/ jwaliteitverhouding was goed . Mooie ligging in bosrijke omgeving

Fijn weekje weg

Fam. met jonge kinderen,
29-12-2018

Mooie omgeving.

Kleinschalig en overzichtelijk park.

Leuke animatie voor jonge kinderen (tot ongeveer 8 jaar). Hier hoef je niet extra voor te betalen.

Zwembad is klein, maar wel fijne temperatuur. Meestal ook rustig als we gingen zwemmen.

Chalet gedateerd, met korting geboekt daardoor prima prijs/kwaliteit. Wel goed te verwarmen overal. Matrassen niet allemaal even fijn. Zelf rugklachten en kreeg een ander matras na melden. Receptie denkt goed mee met oplossing als er iets is.

Aangenaam verrast

Bas,
18-12-2018
  • Onderkomen10

Mooi ruim park waarbij je het gevoel hebt midden in de bossen te zitten. Gezellig huisje, gedateerd maar wel schoon. Leuke dames bij de receptie en gezellige horeca met prima restaurant. Simpel maar lekker verwarmd zwembad. Prima prijs/ kwaliteit. Komen graag terug

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-12-2018

Wat een mooie beoordeling, Bas!

Rustzoekers en natuurliefhebbers zijn hier, midden op de Veluwe, aan het juiste adres. In de omgeving zijn er volop mogelijkheden voor wandel- en fietstochten door het bos en over de heide of langs kastelen en musea.

Graag tot ziens!

Een negen voor Bospark De Schaapskooi

DIURCKJE,
17-12-2018
  • Onderkomen8

Mooi gelegen park in bosrijke omgeving. Veel wandelen, fietsen en zwemmen. Schoon park, goed onderhouden, ruim chalet, zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Voldoende faciliteiten voor een aangenaam verblijf voor ouders/opa/oma met kinderen.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-12-2018

Dat klinkt alsof jullie een hele fijne tijd hebben gehad op Bospark De Schaapskooi! Dat noemen wij 'samen genieten' bij Roompot Vakanties!

Wij hopen jullie nog vaker te mogen begroeten op één van onze parken!

Voor herhaling vatbaar

Aaj Dijkgraaf,
16-12-2018

Schitterende omgeving maar Gedateerde chalets

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-12-2018

Leuk dat je een review achter hebt gelaten en dat je hebt genoten van de omgeving!

Graag tot ziens!

Teleurstellend

vd Sar,
14-12-2018
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4

Wij zaten in nr. 322. Achterstallig onderhoud, nml dakgoot hing bij het keukenraam naar beneden, zaten gaten aan de zijkant en de plank eronder helemaal weg. Grote kans op lekkage! (Dit hebben we gemeld) Binnendeur slaapkamer krik was lam, kastdeur 2e slaapkamer sloot niet en het zeil op de vloer ontzettend lelijk kapot, in toilet de doorspoelknop half eraf. Afzuigkap gammel. Een deksel van een pan ontbrak en deksel van prullenbak in de keuken was ook weg. Diverse dingen waren niet schoon. De combimagnetron zaten dikke soepspetters in (zelf maar schoongemaakt) Bestekbak vies en sommige kopjes ook. We hebben al die kleinere dingen niet ter plekke gemeld, omdat we een weekje rust wilden en niet diverse monteurs en schoonmakers over de vloer. Het hoort gewoon goed te zijn, zoals we in het verleden vele malen hebben mee gemaakt.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-12-2018

Wat jammer dat jullie verblijf niet geheel naar wens is verlopen. Vanzelfsprekend zullen wij jullie feedback en opmerkingen doorgeven aan de verantwoordelijke personen, zodat hier actie op ondernomen kan worden. De accommodatie dient natuurlijk in orde te zijn bij aankomst.

Groetjes van Mandy

Ik weet echt niet of ik terugkom op het park

Fam. v.d. Wielen,
9-12-2018
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

vrijdag 7 december aangekomen bij de receptie kregen we kaartje voor zwembad helaas was het zwembad buiten gebruik wat niet vermeld werd bij aankomst.

Ik begrijp dat het kan gebeuren maar zeg het bij aankomst. We hadden een gezellig

verblijf maar helaas douchecabine was stuk (deur) het regende dus kon niet zien of het verblijf schoon was dit was redelijk schoon.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-12-2018

Bedankt voor de beoordeling.

Door een lekkage moesten wij het zwembad helaas in het weekend sluiten. Wij kunnen ons voorstellen dat dit vervelend voor jullie is geweest. Jullie mochten wel gebruik maken van een ander zwembad in de omgeving.

Graag tot ziens op één van onze Roompot parken!

Groetjes Mandy

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.