Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi

Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi
7,8

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Bospark De Schaapskooi voor je op een rij gezet:

1422 reviews over Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi in het Nederlands

Anne
13-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Het is een klein vakantiepark, midden in de natuur. Er is een heerlijke rust, maar ook voldoende te doen voor de kinderen m.b.t. animatie. De ligging is prachtig en in de omgeving is voldoende te doen! Voor jong én oud!

Een echte aanrader

Barbara
10-7-2018
  • Onderkomen8

Een heel mooi, rustig en schoon park. Prima chalets en erg vriendelijk personeel.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-7-2018

Bedankt voor je positieve review, Barbara! Dat horen wij graag! We doen ook erg ons best om het een zo aangenaam mogelijk verblijf te maken! Super dat je zo enthousiast bent!

Leuk dat je er was en graag tot ziens!

Groetjes,

Vera

Fantastisch!

J.H. Wessels
25-6-2018
  • Onderkomen8

Dat het zó'n Mooi Park is! Alles in orde!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-7-2018

Bedankt voor je reactie! Wat goed om te horen dat je het park zo mooi vind en dat alles in orde is geweest!

Graag tot ziens!

Groetjes,

Vera

Prima

M. Gillich
18-6-2018
  • Onderkomen6

Mooie locatie met veel mogelijkheden in de omgeving zowel op de fiets als met de auto.

Huisjes wat gedateerd maar alles wel aanwezig wat je nodig hebt.

Lichte gordijnen in slaapkamer niet prettig met lantaarnpaal voor raam en 'ochtends vroeg licht.

Zwembad niet hygiënisch.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-6-2018

Hartelijk dank voor deze goede beoordeling fijn ook dat je verbeterpunten aangeeft die we zeker mee nemen.

Best goed.

Yvonne
11-6-2018

Mooi park .ruime huisjes

Somige meubels (eettafel,) best aan vervanging toe.ook ligt er een tapijtje. Onder

Salontafel Niet echt fris. ..ook wat stof onder het bed. Gevraagd om schoon te maken en werd ook gedaan.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-6-2018

Bedankt voor de goede beoordeling Yvonne. Fijn dat de punten ter plaatse werden aangepakt.

• Onderkomen8

Heerlijk park, geen negatieve reactie!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-6-2018

Dat horen wij graag Elly. Super dat jullie zo een goed verblijf hebben gehad op ons park.

Voor herhaling vatbaar

Matthijs
9-6-2018
  • Activiteiten6

Uitstekend park om van hieruit mooie fiets tochten op de Veluwe te maken,

terwijl het centrum van Epe ook reuze gezellig en dicht bij is,

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-6-2018

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Fijn dat jullie zo genoten hebben van het park en de omgeving.

fantastische vakantie

Arnold Trausel
3-6-2018
  • Onderkomen10

Geweldig park zeer vriendelijk personeel,en schone bungalows.

wij hadden een midweek en we hebben genoten,de omgeving is erg bosrijk dus midden in de natuur.

Het plaatsje Nunspeet is op 12 km fietsen goed te doen,Nunspeet heeft een erg leuk

centrum waar je lekker kunt winkelen .

buiten Epe heb je Ribhouse texas daar kan je fantastisch eten super kwaliteit en een prachtig restaurant in western style.

kortom echt een aanrader om naar de schaaps kooi in epe te gaan,dit was onze tweede keer.

veel plezier voor degene die nog op vakantie willen.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-6-2018

Wat een super mooie review hartelijk dank daarvoor Arnold!

Leuke tips ook voor andere gasten die naar ons park komen.

Groetjes Marcia

prima ervaring, voor herhaling vatbaar

d. verlinde
1-6-2018
  • Onderkomen7

prachtige ligging, redelijk comfortabele accomodatie.

minpunt: bedden zijn te laag en te zacht voor ouderen.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-6-2018

Hartelijk dank voor de goede review!

Wanneer de bedden niet geheel naar wens zijn, dan kun je dit ter plaatse melden, dan kijken wij mee hoe wij dit aangenamer voor u kunnen maken.

Heerlijke rust

Kim
25-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

De ligging van t park is schitterend, midden in het bos. Ons huisje 413 stond op een Perfecte plek waardoor we veel privacy hadden. Dat hebben niet alle huisjes! Het huisje zelf vonden we wat gedateerd en stoffig maar dat komt denk ik doordat we de hond mee konden nemen en daar zet je dan geen nieuw meubilair in.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-5-2018

Wat fijn dat je je verblijf met een 9 beoordeeld, Kim!

Wij zijn blij om te lezen dat je genoten hebt van zowel de ligging van het park als de gehuurde accommodatie! Jouw opmerking, betreft het onderhoud en de schoonmaak van de gehuurde accommodatie, zullen wij bespreken met de parkleiding, zodat hier actie op ondernomen kan worden.

Graag tot ziens op Bospark De Schaapskooi!

Groetjes Denise

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi scoort een 7.83 uit 10 op basis van 1430 reviews.