Géén boekingskosten
NederlandGelderlandEpeVakantieparken EpeVakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi

Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi

NederlandGelderlandEpe

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 1801 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Vakantiepark Roompot Bospark de Schaapskooi is een erg kindvriendelijk vakantiepark. Vermaak voor de kinderen door het animatieteam, de indoor speeltuin en het overdekte zwembad. De ligging is wat dit vakantiepark speciaal maakt. Je vindt hier eekhoorntjes in het mooie bos, kunt zo naar de Apenheul of op bezoek bij dolfijnen in het Dolfinarium.

Contact

1801 Reviews over Roompot Bospark De Schaapskooi

• 8Corine Verdonk21-09-2022

Donker maar aangenaam

Hoewel we natuurlijk wisten dat De Schaapskooi een Bospark is, was het toch even slikken bij de eerste aanblik van het terras en het huisje. Wat donker! Het bleek dat we één van de donkerste huisjes op het park hadden geboekt. Na de eerste schrik konden we ons plekje toch zeker wel waarderen, vooral door de vogeltjes rondom het huis en de accomodatie zelf. Het park zelf is aangenaam, rustig in deze tijd van het jaar, en met prima faciliteiten. De snackbar krijgt van ons een pluim. ;-) We hebben genoten van de omgeving, waar je letterlijk alle kanten op kunt. Je bent zo op de heide met je fiets, de prachtige tuinen van Het Loo zijn goed aan te rijden en het gezellige plaatsje Epe is vlakbij. Tenslotte wil ik graag vermelden dat ik erg blij was met de mogelijkheid om in Epe, via de Zonnebloem, een duofiets te huren. Ik was samen met mijn moeder, voor wie zelfstandig fietsen moeilijker is geworden. Nu kon ze toch volop genieten!

• 7Onderkomen
  • 8Wianda Hageman12-09-2022

super leuk verblijf gehad. Aanrader

Leuk sfeervol park. Vriendelijke medewerkers en nette accommodaties

• 9Onderkomen

Roompot, Eigenaar, 26-09-2022

Bedankt voor dit leuke bericht! We zien je graag nog eens terug! Graag tot dan Groetjes, Jennifer

• 7j. oosterveer10-09-2022

Mooi en rustig park in een schitterende omgeving

Het onderhoud van het verblijf is wat achterstallig. En het schoonmaken gebeurd niet zo secuur.

• 6Activiteiten
    • 5Onderkomen

Roompot, Eigenaar, 26-09-2022

Bedankt voor je review! Wat jammer om te lezen dat je de accommodatie niet aantrof zoals je graag had gezien. Onze excuses hiervoor! De accommodatie hoort natuurlijk schoon te zijn als je bij ons aankomt. Heb je dit nog aangegeven bij de receptie? Wij lossen het namelijk graag ter plekke voor je op, zodat jij je weer alleen hoeft te focussen op het ontspannen ;-)

We hopen dat je toch een fijne vakantie hebben gehad. Heb je nog iets leuks in de omgeving kunnen doen? Graag tot ziens!

Groetjes, Jennifer

• 10Jan Wester05-09-2022

Mooie plek om te fietsen en te wandeling, rustig park

Roompot, Eigenaar, 26-09-2022

Bedankt voor je review, Jan. De omgeving van Bospark De Schaapskooi is zeker geschikt voor mooie fiets- en/of wandeltochten. Heb je nog tips voor mooie routes?

Graag tot ziens op één van onze Roompot Parken!

Groetjes,

Christine

• 8A.Trausel26-08-2022

Ben er vier keer geweest dat zegt genoeg

Heel mooi park midden in de natuur.ga er zeker nog een keer heen. Wat heel fijn is dat je bij het huisje mag parkeren met een ontheffing voor invalide. Wij hebben het zeer naar ons zin gehad.

• 8Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 7Bianca08-08-2022

Prachtige locatie chalet, schoonmaak viel tegen.

Prachtige locatie, mooie chalet, ruim opgezet park, veel speelvoorzieningen. Het park ziet er ook erg netjes uit, alleen de binnenkant niet. Het restaurantgedeelte, binnenspeelplaats en animatie gedeelte erg rommelig en vies. Ook onze chalet was niet schoon, lagen nog haren in het doucheputje. Dat is dan wel weer jammer. Ook was het personeel niet altijd even vriendelijk, beetje kortaf.

Om toch positief af te sluiten. De locatie is geweldig. Je kan alle kanten op, dichtbij Elburg, Gortel, Vaassen. In Epe heb je alle winkels. En natuur rondom. Dichtbij de Tongerseheide en het Wisselseveen

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden

Roompot, Eigenaar, 05-09-2022

Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat je een fijne vakantie hebt gehad op Roompot Gulpen. De omgeving is inderdaad prachtig. Een mooi heuvellandschap én het park is gelegen dichtbij Maastricht en Valkenburg. Wij hopen je in ieder geval nogmaals te mogen begroeten op Roompot Gulpen óf op één van onze andere Roompot Parken. Graag tot ziens!

Groetjes,

Christine

• 7Theo08-08-2022

Fijne vakantie geweest. Voor de tweede keer gewee.

Groen, rustig en mooi. Na 16.00 uur pas toegang tot het park op de aankomstdag. Restaurant is duur en weinig keus. Porties wel groot. Zwembad is slecht onderhouden en geen toezicht. Waardoor jongeren geen rem hebben en stoelen in het water gooien.

• 8Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden

Bedankt voor jouw review Theo,

Zonder verbeterpunten en input van onze gasten kunnen wij ook niet groeien. We zijn je daarom ook erg dankbaar dat je deze feedback met ons deelt. Jouw feedback hebben wij doorgezet, zo kunnen onze collega's ter plaatse alles controleren.

Hopelijk mogen we je snel weer ontvangen op één van onze Roompot parken.

Met gastvriendelijke groetjes, Jennifer

• 8Joanne Ruijtenberg06-08-2022

Heerlijk rustig park in een mooie omgeving.

We hebben genoten. Een rustig, schoon en gezellig park. De ligging is ook perfect, een mooi uitgangspunt om te wandelen en te fietsen. Een aanrader,

• 7Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

Wat een leuke review Joanne,

Leuk dat je zo genoten hebt! Betekend dit dat we je snel weer mogen ontvangen op één van onze parken?

Groetjes, Jennifer

• 7Marlies Vd Velden01-08-2022

Goed maar wel verbeterpunten

We hebben het zeer zeker fijn gehad. Het is een mooi en fijn park. Wel was er goed te merken dat er een tekort aan personeel was, wat natuurlijk onmacht is. Het zwembad en de kleedruimtes waren echt te smerig! Het zwemwater was zo enorm troebel en dat is echt niet gezond. De putjes bij het zwembad stonken naar een rioollucht. De accomodatie zag er prima uit maar wel was het enorm vochtig. Ook is er een zilvervisjes probleem wat natuurlijk logisch is door het vocht. De controle na de eindschoonmaak laat te wensen over. Ik vind het niet netjes dat wanneer ik in een accomodatie kom ik eerst zelf kan schoonmaken. De deur voor de koelkast zat vol met zwarte schimmelplekken, de borden waren enorm vet, in de oven lagen allemaal kruimels. Er lagen meerdere dode insecten op verschillende plekken in de accomodatie. De badkamer daarintegen was echt super netjes schoon. De speeltuinen voor de kinderen echt top! Entertainment kids was echt top!!!

• 10Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

Roompot, Eigenaar, 12-08-2022

Bedankt voor jouw review Marlies!

Zonder verbeterpunten en input van onze gasten kunnen wij ook niet groeien. We zijn je daarom ook erg dankbaar dat je deze feedback met ons deelt. Zoals vele andere bedrijven en organisaties in Nederland, is het voor Roompot ook een uitdaging om geschikt personeel te vinden. Desondanks doen wij, met onze gewaardeerde collega's, iedere dag ons uiterste best om u een zorgeloze vakantie te bieden.

Jouw feedback over de woning hebben wij doorgezet, zo kunnen onze collega's ter plaatse alles controleren.

hopelijk mogen we je snel weer ontvangen op één van onze Roompot parken.

met gastvriendelijke groetjes, Jennifer

• 5Orukcu31-07-2022

Echt nooit meer

Wat een geweldig mooi park die Roompot Schaapskooi pow echte aanrader 👍🏻👍🏻 . Nou als je gediscrimineerd wilt worden of behandelt te worden als een gek of even als aapje weekendje weg wilt zou ik daar heen gaan. 1x roompot never nooit meer bah afschuwelijk park ! Kinderen vonden het dus ook niet leuk en het zwembad stinkt naar vuile riool en ze vozen daar in bijzijn van kleine kinderen. Ohjaaa en als je een schimmeltje onder je pootjes wilt moet je vooral met blote voeten lopen bij de kleedruimtes. En de servivemederwerkers nou laten we daar onze mond maar over houden. Zooo jammer hadden echt leuk weekendje gewild #nuthuis met huilende kindjes. Weg 380 euriess.

• 5Activiteiten
    • 5Onderkomen