Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi

Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi
7,8

• Onderkomen7,3
  • Activiteiten7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Bospark De Schaapskooi voor je op een rij gezet:

1410 reviews over Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi in het Nederlands

• Onderkomen7

Het park zag er heel verzorgd uit.

prima chalet schoon

fam verhoef, 18-5-2018
  • Onderkomen9

mooi park in mooie omgeving

alleen eethoek is uit jaar nul stoelen niet te tillen

in de douch moeten ze de kranen vernieuwen thermostaat kranen is aan te bevelen nu kraan moeilijk te mengen gevaarlijk voor kleine kinderen zo is het koud dan weer bloedheet

voor de rest prima

Relaxt verblijf in relaxteomgeving.

NN, 14-5-2018
  • Onderkomen8

Ruime plekken met veel privacy. Mooi aangelegd park met voldoende ruimte om in zon of schaduw te zitten.

Huisjes niet modern, bijv. geen vaatwasser, wel functioneel, prijs-kwaliteit verhouding prima.

Volgend jaar weer

E IJZERMAN, 14-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

We ware op de schaapkooi in Epe klein maar heel gezellig park voor fietsen en lopen vriendelijk personeel

Niet snel nog een keer

Anjelica, 9-5-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen5

Bij aankomst eerst wachten tot we pas om 15:00 uur het huisje in konden. Eenmaal binnen was het huisje absoluut niet schoon, dat terwijl we zelfs 10 min moesten wachten om naar binnen te mogen omdat ze nog bezig waren met z'n tweeën. Etensresten en haren in de koelkast, stof van een jaar onder de bedden, vieze deuren, aanrecht vies etc etc. Ik heb dan ook eerst zelf een grote schoonmaak gehouden, wat me niet de bedoeling lijkt!? Het park zelf vind ik erg saai, er is weinig te beleven. De 2 speeltuintjes waren wel goed verzorgd en kindvriendelijk. Het zwembad is klein en bij binnenkomst erg onhygiënisch. Ondanks alles hebben we mede dankzij het heerlijke weer en leuke uitjes in de omgeving toch een leuke vakantie gehad. Een buitenbad of iets met water buiten zou een aanrader zijn.

Redelijk

Rianne, 30-4-2018
  • Onderkomen4

+punten: Park ziet er netjes uit, goed onderhouden speeltoestellen voor kinderen, leuke activiteiten voor kinderen.

We hebben gebruik gemaakt van gourmetten in het huisje. Dit was fantastisch verzorgd!

De ligging van het park is goed en er zijn veel leuke dingen te doen in de omgeving.

-punten: het huisje (6p) was niet schoon. Bank zat vol vlekken, toiletruimte was smerig, vloer was nog nat van het dweilen maar absoluut niet schoon.

Bij aankomst huisje gestofzuigd en alles met een doekje afgenomen...

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-5-2018

Bedankt voor het delen van je review Rianne!

Leuk om te zien dat jullie hebben genoten op het park.

Wij gaan de minpunten die jullie hebben doorgegeven doorgeven aan de parkleiding van Bospark de Schaapskooi, zodat de mogelijkheden tot verbetering onderzocht kunnen worden.

Hebben jullie ook bij de receptie gemeld dat de accommodatie niet schoon was, zodat zij jullie verblijf konden veraangenamen?

Lida, 29-4-2018
  • Onderkomen7

Mooi kindvriendelijk park, vriendelijk personeel en vlak bij het gezellige dorp Epe. Wij komen zeker terug
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-5-2018

Bedankt voor het delen van je mening Lida!

Wat leuk om te lezen dat jullie het park als fantastisch hebben ervaren.

Hebben jullie nog leuke uitstapjes gemaakt?

Groetjes van Cynthia

Zeker doen, eenvoedig maar goed.

Nelleke Luteijn, 23-4-2018
  • Onderkomen7

Even tot jezelf komen. Niets moeten, maar wandelen, niksen en Leeuwarden bezoeken.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-5-2018

Bedankt voor het delen van je mening, Nelleke!

Leuk om te lezen dat jullie de volledige rust hebben ervaren op Bospark de Schaapskooi! Het is inderdaad een ideale plek om even tot jezelf te komen :)

Graag tot ziens op één van onze parken!

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Monique, 22-4-2018
  • Onderkomen10

Schoon chalet, vriendelijk personeel, klein maar leuk zwembad; kortom alles wat je nodig hebt!

De omgeving is bosrijk en mooi, ook is er buiten het park genoeg te doen.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-5-2018

Bedankt voor het delen van je review Monique!

Wat leuk om te lezen dat jullie verblijf op Bospark de Schaapskooi zo goed is bevallen.

Waar hebben jullie het meest van genoten?

Nooit meer

Sil, 15-4-2018
  • Onderkomen2

Huisje gewonnen via veiling dus dan houd je al rekening met niet de beste kwaliteit. Maar bij aankomst in het huisje schrokken wij ons dood. Allereerst al de lucht, het rook alsof het huisje een jaar potdicht had gezeten. Er zaten grote vlekken op de doorgezakte bank met een salontafel met brandplekken erop. De vloer zag eruit alsof deze jaren niet goed gereinigd was. De douche vol schimmel. Bedden doorgezakt en vies. Zijn terug gegaan naar receptie en hebben ons beklag gedaan. Meisje achter de balie erg vriendelijk en overtuigde haar meerdere (?) Om ons een ander onderkomen te geven. Dit huisje lag veel gunstiger bij de parkeerplaats ten aanzien van de vorige. Er stond een leren bank ipv stof en was net iets schoner. Heb zelf nog wel even overal een doekje overheen gehaald en die was zwart. Maar goed, mooie omgeving, vriendelijk personeel. Volgende keer toch liever een huisje van andere keten in de buurt!
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-4-2018

Bedankt voor je review, Sil.

Wij vinden het jammer dat je verblijf niet naar wens is geweest.

Fijn om te lezen dat de receptie jullie klacht goed heeft opgepakt en een passende oplossing heeft aangeboden, zodat jullie toch nog van jullie verblijf konden genieten. We hopen jullie ondanks deze ervaring toch nog een keer te mogen bebroeten op één van onze parken, aangezien dit zeker niet onze standard is.

Groetjes Kathinka

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi scoort een 7.82 uit 10 op basis van 1418 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: