Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi

Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi
7,9

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Bospark De Schaapskooi voor je op een rij gezet:

1470 reviews over Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi in het Nederlands

Prachtig komen zeker weer

T. De vries - vd Meulen
6-11-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Mooi park in een zeer bosrijk gebied we hebben veel gefietst en ook het centrum van Epe lekker dichtbij en een gezellig centrum. Een echte aanrader zeker als je ook van fietsen of wandelen houd.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 9-11-2018

Je kunt je op Bospark de Schaapskooi zeker uitleven. Daarnaast heeft het park een ideale ligging.

Wil je met korting naar een bezienswaardigheid in de omgeving? Check dan onze website!

Graag tot ziens!

Groetjes Mandy

De omgeving fantastisch, huisje gedateerd.

Ronald de Graaf
4-11-2018
  • Onderkomen6

Hou rekening met gedateerde inrichting,smoezelig vette afzuigkap,zwarten strepen op de vloer.De banken zitten niet echt lekker.Zien een open naad in het plafond waardoor we naar buiten kijken.Bij binnenkomst hing er een vieze bakgeur, bij het openen van de koelkast kwam er ook een vieze geur uit en het rooster waar de warmte van de koelkast motor wordt afgevoerd is roestig.Hier en daar spinnenwebben in de hoeken.Matrassen te zacht en leverde elke morgen spierpijn op. Alles bij elkaar geeft aan dat het huisje een makeover goed kan gebruiken.Voor ons weekend was het acceptabel.Wij verbleven in huisje 441 dat wel privacy heeft.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 9-11-2018

Bedankt voor het doorgeven van jouw bevindingen, Ronald. Wij gaan hier zeker mee aan de slag. Het is tenslotte ons doel om al onze gasten een fijn verblijf te bezorgen.

Waar heb je het meeste van genoten?

Lida
30-10-2018
  • Onderkomen8

Eigenlijk was alles goed. Het park straalt vriendelijkheid uit. De netheid en de vele mooie fietsroutes. De leuke dorpjes zoals Epe Nunspeet en Apeldoorn. De vele activiteiten voor de kinderen. We hebben genoten en komen zeker terug.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 9-11-2018

Wat een complimenten, Lida! :-)

Het park en de directe omgeving zijn een waar paradijs voor kinderen. Eindeloos spelen in de bossen, zwemmen, de Koos Kids Club, wild spotten of een dagje naar een van vele attracties in de buurt. Ook rustzoekers en natuurliefhebbers zijn hier aan het juiste adres. In de omgeving zijn er volop mogelijkheden voor wandel- en fietstochten door het bos en over de heide of langs kastelen en musea.

Komen jullie nog een keer terug?

Perfect

H E Stuur
30-10-2018
  • Onderkomen9

De kinderen hebben genoten van de speelgelegenheden en de activiteiten van het amusemententeam. We willen er nogmaals naar toe maar dan zonder kinderen om de omgeving te genieten.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-11-2018

Bedankt voor de leuke review!

Wat fijn om te lezen dat de kinderen hebben genoten! Het park en de directe omgeving zijn een waar paradijs voor kinderen. Eindeloos spelen in de bossen, zwemmen, de Koos Kids Club, wild spotten of een dagje naar een van vele attracties in de buurt.

Daarnaast is er natuurlijk ook genoeg te doen voor rustzoeker en natuurliefhebbers. Wij hopen jullie dan ook snel nog eens te mogen begroeten op ons park of één van onze andere parken.

Groetjes van Peggy

Nooit meer, wij kiezen andere keten volgende keer

Fam.Buitenhuis
27-10-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen5

Omdat wij hard toe waren aan een midweek weg, kozen we voor de schaapskooi. De landelijk omgeving was mooi, helaas was er niet veel te doen voor ons gezelschap. Alleen van het zwembad werd gebruik gemaakt. Het huisje was niet schoon, niet veilig en ongeschikt voor kleine kinderen. Het karretje van het rondrijdende personeel reed als een dolle over de paden, Koos konijn met zijn wakeup call hebben we alleen vluchtig gezien, terwijl we naast de halte logeerden, de matrassen zijn erg zacht, het gasfornuis met flinke vlammen levenshgevaarlijk als je nylon kleding aanhebt.

Positief: de vriendelijkheid van de infomedewerksters, dat er wifi en een tv waren en dat het redelijk weer was.

Vast een erg leuke vakantieplek voor mensen die op een flat wonen en van wandelen houden.

Voor herhaling vatbaar.

Ineke van Dulmen
  • Onderkomen7

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Chalet was iets gedateerd. Animatieteam doet het erg leuk. Omgeving is erg mooi voor wandelaars en fietsers. Ook in de buurt veel te doen.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-11-2018

Bedankt voor je leuke beoordeling en complimenten, Ineke van Dulmen!

Hebben jullie nog veel leuke activiteiten ondernomen tijdens het verblijf?

Wij hopen jullie in ieder geval graag nog eens te mogen begroeten op één van onze parken :-).

Super

Yntze de Vries
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Temperatuur zwembad heerlijk. Ruimte in chalet voldoende, heerlijke zitbankjes in chalet en voldoende huisraad.

Kortom, reden om hier nog eens met zijn tweeen heen te gaan en dan de omgeving per fiets te ontdekken. Nu waren wij er als opa en oma met onze kleinkinderen van 3 en 6 jaar oud.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-11-2018

Bedankt voor de mooie beoordeling, Yntze de Vries!

Wij hopen jullie snel nog eens te mogen begroeten, zodat jullie van onze prachtige omgeving kunnen genieten.

Rustzoekers en natuurliefhebbers zijn hier - midden op de Veluwe - altijd aan het juiste adres. In de omgeving zijn er volop mogelijkheden voor wandel- en fietstochten door het bos en over de heide of langs kastelen en musea.

Tot ziens!

Voor herhaling vatbaar

fam Wolfs
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Animatie programma voor kinderen erg leuk en gevarieerd.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-11-2018

Wat fijn om te lezen dat jullie nog eens terug willen komen, Fam. Wolfs, en bedankt voor de complimenten over ons animatie programma!

Bospark de Schaapskooi en haar directe omgeving zijn een waar paradijs voor kinderen. Eindeloos spelen in de bossen, zwemmen, de Koos Kids Club, wild spotten of een dagje naar een van vele attracties in de buurt. Ook rustzoekers en natuurliefhebbers zijn hier - midden op de Veluwe - aan het juiste adres. In de omgeving zijn er volop mogelijkheden voor wandel- en fietstochten door het bos en over de heide of langs kastelen en musea. Genoeg vermaak voor jong en oud!

Wij hopen u graag nog eens te begroeten op dit park of één van onze andere parken :-)!

Voor herhaling vatbaar!

Karin
23-10-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Wij vonden het een mooi verzorgd park in een prachtige omgeving. Het is vrij eenvoudig maar alles is aanwezig en ons chalet was netjes schoon. Personeel is erg vriendelijk. In de buurt kun je lekker wandelen of fietsen.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-11-2018

Geweldig om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad en bedankt voor de leuke beoordeling, Karin :-).

Graag tot ziens!

prima

sanne
23-10-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

lekker rustig park,auto vrij, aan het onderhoud van de huisjes mag wel wat meer aangedaan worden, krassen op de vloer, stukjes van de salontafel af , beetje schimmel in de badkamer ,kitranden douche.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-11-2018

Bedankt voor je review, Sanne!

We zullen je opmerkingen doorgeven aan het beheer van het park, zodat hier actie op kan worden ondernomen.

Graag tot ziens op één van onze parken!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.