Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Epe-Zwolle

5.7Voldoende

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

Midden in de Veluwse bossen vind je Fletcher Hotel-restaurant Epe-Zwolle. Met een tennisbaan, bowlingbaan, solarium, binnenzwembad en een Turks stoombad is er genoeg om van te genieten in het hotel. Natuurlijk wil je ook de bosrijke omgeving ontdekken. Hiervoor kan een fiets gehuurd worden. Of bezoek steden zoals Zwolle, Apeldoorn of Deventer.

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Epe-Zwolle voor je op een rij gezet:

648 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Epe-Zwolle

• 5LJ12-10-2019

Zonde...

Prachtige omgeving, vriendelijk personeel. Welkomsthal ziet sfeervol uit....maar bij de liftdeuren begint het achterstallig onderhoud. Inderdaad alle eerdere reviews zijn waar😣... Vieze verouderde slaap en badkamer, vieze vloerbekking, kapotte en te weinig stopcontacten. Slechte verlichting. Matrassen en kussens lagen niet lekker, te zacht. Ontbijt was goed. Maar erg druk. Receptioniste bij vertrek was on geintresseerd. Verhouding Prijs en kwaliteit is hier onder de maat. Ik hoop dat Fletcher voor dit hotel hier wat mee gaat doen, want dit is echt zonde.

• 8Nico Slagter18-09-2019

prima hotel

Het verblijf was goed geregeld. Mooie kamer, prima faciliteiten. Goede bediening.

• 4Beertema16-09-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Hotelovernachting gedaan samen met onze hond om te kunnen genieten van de omgeving. Erg leuk om te wandelen! Echter het hotel voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar, erg verouderde kamers; schimmel in de badkamer, erg slappe oude kussens, 2 verschillende en doorgezakte matrassen. Jammer..

• 7Kitty15-09-2019

Als je niet te nauw kijkt , prima plek.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was goed en compleet. Er was te weinig personeel om de tafels af te ruimen en er waren tafels gereserveerd waardoor mensen geen beschikbare tafel vonden. Later werd de lobby als extra mogelijkheid toegevoegd. De ligging is heel mooi voor wandelaars en fietsers, Epe centrum op 4 km. Route naar de ijssel is aanrader. De kamer was stoffig en de vloerbedekking vies. Zwembad ruim en fris. Er heerst een ongedwongen sfeer in het hotel. Wegens ruimtegebrek in de fietsenstalling was er een zaal voor fietsen beschikbaar gesteld.

• 7anske02-09-2019

ik zoek nog even verder

maaltijden zijn prima. Hotel heeft wel achterstallig onderhoud. Stoelen in het restaurant zijn voor\zien van diverse soorten vlekken. Gordijn op de kamer is kapot. Badkamer op 3e etage is erg klein. Je kunt er met 1 persoon goed terecht, met z'n tweetjes wordt het behelpen.

• 5Arie van Biert23-08-2019

Vergane glorie op een mooi locatie

Samen met mijn dochter van 10 een nachtje verbleven in het hotel. De ligging van het hotel is mooi. Het hotel zelf maakt een armoedige indruk. Versleten vloerbedekking op de gangen, doorgezakte bedden, beschadigd sanitair enz. Ook was de kamer erg stoffig wat niet zo fijn is met huisstof allergie. Veel privacy heb je ook niet omdat de kamers erg gehorig zijn. Het ontbijt was goed. Het viel me trouwens op de gemiddelde leeftijd van de bezoekers erg hoog is.

Met jonge kinderen

• 6Peter14-07-2019

Prachtige locatie, sterk verouderd.

Wij zijn geen Fletcher fan maar we komen in dit hotel al 25 jaar. Het is sinds een jaar of 4 overgenomen door Fletcher. De recensies van nu wijken niet veel af van die van 15 jaar geleden. Wij gebruiken dit hotel als uitvalbasis voor de sauna De Veluwse Bron.

Positief: de locatie. Het ligt midden in de bossen. Daarnaast is het dorp Epe gezellig. Restaurant de Smaakmakers is prima. De kwaliteit is prima en de prijzen zijn gemiddeld te noemen. 4 sterren? Dit wordt bepaald door de mogelijkheden. Het hotel beschikt over een leuke sauna, bowlingbaan, tennisbaan en groot zwembad. Daarom is nr 4 sterren. De hygiëne hoort ook in een hotel met 1 ster top te zijn. Goede fietsen te huur.

Matig: het ontbijt heeft voldoende keus maar als ik het vergelijk met bijvoorbeeld een hotel van andere keten dan is er een gigantisch verschil in keuze voor bijna dezelfde prijs. Slecht: (bad)kamer klein, sterk verouderd.

• 1Kris Meijer09-07-2019

Nooit Meer

Zijn er nu, hebben 3 dagen geboekt, maar wij gaan hier geen derde nacht blijven Onwijs veel Spinnenwebben, Slechte wifi, Er ligt nog wol in de douche van wattenstaafjes van de vorige mensen waarschijnlijk. En hier betalen wij 100 euro per nacht voor. Eerste en laatste keer Fletcher 😑

• 8Richard03-07-2019

Prima (in deze grote kamer)

We checkten laat (rond 20.30) in en kregen een upgrade naar grotere kamer 217. Kamer was geboekt d.m.v. voucher van een veiling voor ca 60 euro incl. ontbijt. Kamer was prima en schoon. Uitzicht viel wat tegen maar als je slaapt zijn de gordijnen dicht.

• 5Ilona01-07-2019

Als het kan: boek een ander hotel

Er was geen shampoo of douchegel aanwezig. Kamer was netjes en schoon, maar krap as hell voor een familiekamer. Met name het toilet, je kunt er bijna niet op zitten. Ik vind de prijs veel te hoog - 139 euro per nacht is niet te doen. Vooral omdat je dit verder nergens in terug vindt. Ontbijt matig, niets bijzonders. Door GPS werd ik een doodlopende steeg in gestuurd. Personeel was vriendelijk, maar reageerde zeer gelaten op klachten (ik hoorde er meerdere van verschillende gasten)

Alleenreizend

72 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Epe-Zwolle

• tukkertje, 04-05-2012

Ga gezellig een dag naar het Openluchtmuseum in Arnhem.Ook erg leuk is een bezoek aan de stad Zwolle.

• Karstens R, 01-06-2014

Men mag een hond meenemen, maar men is er eigenlijk niet op ingesteld naar mijn mening. Zeker op het gebied van eten (dineren en het ontbijt). Zorg dat men voor mensen met een hond een betere eetgelegenheid maakt. Afgescheiden gedeelte van het restaurant b.v. Kamer voor mensen met een hond niet aan het begin van de gang i.v.m. blaffen langslopende mensen

• Fons van Tilborg, 18-01-2012

Sluit deze kamers, kan echt niet. Laat het badkamertje keuren door de veiligheidsinspectie. Doordat de overige zaken in dit hotel dik in orde zijn en de dame achter de bar heel meelevend en vriendelijk was, heb ik de directie niet aansprakelijk gesteld, maar niet iedereen is als ik.

10 vragen over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Epe-Zwolle

• P H de Vries, 30-09-2016

Koffie en thee

Zijn er koffie en thee faciliteiten op de kamer aanwezig

• G. van Tuuren, 24-04-2016

saunabezoek

kan ik als passant (daggast) tegen vergoeding gebruik maken van uw sauna een aantal jaren geleden kon dit ook

• Ton van Gool, 12-04-2016

hotelbon Gift for 2

Wij denken in de maand mei gebruik te maken van het voordeeluitje in uw hotel. Kunnen we dat 3 daags verblijf evt. verlengen met gebruikmaking van een hotelbon Gift for2 ?

• VerzorgingHalfpension

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages