Vakantiehuis
Weer vandaag10°-2°
8,1

25 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Maikenshof Recreatie in het Nederlands

De groepsaccommodatie van Maikenshof (accommodatie Eversbosch) ligt in een mooie omgeving en is goed onderhouden. Het is fijn dat de kamers, met enkel 2 of 3 bedden, zijn voorzien van eigen badkamer met toilet. Tevens zijn alle gewenste voorzieningen in het huis aanwezig en goed onderhouden. De hygiëne was goed. Voor een volgende keer zouden wij deze accommodatie zeker weer in overweging nemen.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Schitterende accommodatie, perfect voor groepen!

Fabian van Dam
8-2-2017

Het is als een hotel zonder personeel. Goede bedden, heerlijke bubbelbad en sauna en een riante woonkamer. Perfect voor een groot gezelschap.

Tevens een gastvrij onthaal en het contact met de eigenaren was ook erg prettig.

Gereisd met vrienden in februari 2017

Aanrader!

Michel Dalmolen
12-12-2016

Afgelopen weekend een aantal dagen doorgebracht in deze fantastische accommodatie (Eversbosch 1). Een erg ruim opgezette woonkamer, inclusief een keuken die van alle gemakken voorzien was. De kamers en bedden waren prima, hoewel ik 2 persoonskamers had verwacht en geen stapelbedden. Als kers op de taart een fantastische kelder waar een zwembadje, sauna en een tafeltennis aanwezig waren.

De omgeving van Berg en Dal werd door iedereen van onze groep ook als prettig ervaren. Op de zaterdag zijn wij met de hele groep gaan mountainbiken, iets wat erg goed kan in de bosrijke omgeving van Berg en Dal. Daarnaast ligt Nijmegen om de hoek!

Al met al een aanrader voor een ieder die overweegt een weekendje bij de Maikenshof door te brengen!

Gereisd met vrienden in december 2016

Geweldig

Fam. Versteeg
1-9-2016

Mooie accommodatie (Eversbosch 2), wij zijn hier van 29 augustus tot 2 september. Erg goed, schoon en aardige mensen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Een aanrader !

Vriendengroep
22-3-2016

Mooie accomedatie van alle gemakken voorzien.

Ruim van opzet met mooi uitzicht door de vele ramen.

Keuken is zeer praktisch voor groepen, gebruik van de gasoven is gelukt na een paar pogingen.

Gereisd met vrienden in maart 2016

Geweldig gelegen groepshuis!

Fam. Koelman
19-1-2016

Fijn gelegen aan de rand van het bos en dichtbij Nijmegen. Comfortabele schone accommodatie met fijne keuken.. Zeer vriendelijke ontvangst!

Gereisd met vrienden in januari 2016

Heerlijk vakantiehuis!

Adrian
9-1-2015

Wij zijn met een groot aantal vrienden en vriendinnen in het najaar van 2014 in de Eversbosch 2 geweest. We hebben hier heerlijk genoten van vooral een heuse bioscoopzaal en de jacuzzi. Daarnaast was het een heerlijk groot huis waardoor we niet op elkaars lip zaten.

Ook de gastvrijheid van de verhuurder is te prijzen. Zo was er een telefoon zoek geraakt van een van de vrienden en nadat deze was gevonden is deze keurig nagezonden.

Gereisd met vrienden in december 2014

top lokatie

Peter
10-3-2014

Verbleven in eversbosch 1 en dat is zeer goed bevallen.

Lekker zwembad niet heel groot maar lekker warm en de kinderen vonden het fantastisch.

Ruime woonkamer met bar en prima keuken.

Slaapkamers allemaal voorzien van een badkamer (douche en toilet)

Mooie omgeving en een lekker terras.

Gereisd met vrienden in maart 2014

Prachtige plek

Sytze
24-2-2014

Maikenshof is een ideale plek om met je familie te verblijven. Kinderen vermaken zich er opperbest, mede door het zwembadje en de bioscoopopstelling in Eversbosch 1. Geen last van de buren in de andere huizen, lekker vrij dus. Omgeving gewoon geweldig, zelfs in februari van een slechte winter.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

Eversbosch 3: Uitstekende accomodatie

Fam Jansen
12-2-2014

Prima weekend met 16 personen in een prachtig huis met ruime kamers met eigen sanitair. Goed uitgeruste keuken.

Mooie omgeving. In twee woorden: Een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Maikenshof Recreatie in Berg en Dal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Maikenshof Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.