Hotel Bilderberg de Keizerskroon

Hotel Bilderberg de Keizerskroon
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Bilderberg de Keizerskroon voor je op een rij gezet:

747 reviews over Hotel Bilderberg de Keizerskroon in het Nederlands

Een kwalitatieve en klantvriendelijke belevenis

Dhr. Koningstein, 19-10-2017

Doelstelling van de medewerkers van de Keizerskroon is om het een ware belevenis te maken voor de klant. Dat is zeker gelukt, klantvriendelijk met een persoonlijke touch, en kwalitatief zeer sterk.
Carla Maessen, General Manager, ., 22-10-2017

Dank voor de mooie woorden, erg fijn om te lezen dat u uw verblijf als een ware belevenis heeft ervaren! Dit is zeker waar wij naar streven als team van De Keizerskroon. De complimenten zijn ook gedeeld met onze collega’s. Graag tot een volgende keer!

Carla Maessen, General Manager

Ons verblijf voldeed aan de verwachtingen.

Gerrit van Krimpen, 8-10-2017

Onze kamer,aan de frontzijde van het hotel,had een mooi balkon. Maar met die regen van 6 7 en 8 oktober was dat een nutteloos ding. Het hoekje om je ontbijt samen te stellen en koffie te schenken had geen doorloop ! Zeer onhandig. Ook het al afruimen van de tafel als je nog koffie zat te drinken vonden we niet van toepassing! Laat je gasten even met rust.
Carla Maessen, General Manager, ., 9-10-2017

Dank u wel voor uw review naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel. Wat jammer dat het net tijdens uw weekendje weg zo hard regende! Dank voor uw tip van het ontbijt. Fijn om te zien aan uw beoordeling dat u verder een prettig verblijf heeft gehad! Graag verwelkomen wij u in de toekomst opnieuw bij ons in Apeldoorn.

Carla Maessen

General Manager

Vakantie en bezoek paleis het loo

Rian, 9-9-2017

Prima hotel. Prijs kwaliteit redelijk. Wel erg geschrokken van flesje water op tafel. Dik 7 euro echt veel te veel!!
Carla Maessen, General Manager, ., 12-9-2017

Hartelijk dank voor uw review op Zoover. Fijn om te lezen dat u uw verblijf bij ons goed heeft ervaren. Dank u wel voor de opmerking over het water van het restaurant. De opbrengst van dit Earth Water gaat naar schoon drinkwaterprojecten in landen waar dit nodig is. Mijn excuus dat dit niet goed met u is gecommuniceerd.

Graag tot ziens bij Bilderberg Hotel De Keizerskroon.

Carla Maessen

General Manager

Mooi hotel voor herhaling vatbaar

M.Vos, 12-8-2017

Mooi hotel, geweldig restaurant, wel beperkte keuze. Royal Deluxe kamer was niet bijzonder, wel heel grote badkamer, apart toilet, apart bad en douche en bidet. Fijn balkon met stoelen. Prijs voor deze kamer hoog, voor wat het meer bood dan andere kamers. Heel vriendelijk personeel. Twee uurtjes later uitchecken kon zonder problemen en zonder extra kosten.

super

Fam. van der vegt, 8-7-2017

heerlijke en gastvrije bediening, goed ontbijt en top restaurant.

goede busverbinding naar het centrum.

zeker voor herhaling .

Erg prettige hotel op uitstekende locatie

Oguz, 18-5-2017

Goed: rust in hotel, zwembad, uitgebreid ontbijt en service bij restaurant en receptie

Minder: wifi-bereik

Lenn Nijmeijer, ., 23-5-2017

Beste Oguz,

Hartelijk dank voor uw beoordeling op Zoover. Fijn om te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad. Vervelend om te lezen dat het wifi-signaal niet optimal functioneerde. Wij hebben dit opgenomen met onze technische dienst. Natuurlijk hopen wij u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Graag tot ziens!

Hartelijke groeten, Lenn Nijmeijer- Duty Manager

Voelde als thuiskomen

Marion de Haan, 25-2-2017

de sfeer en het personeel in het hotel zijn geweldig.

vanwege opleiding dit hotel meerdere malen bezocht, voelt als thuiskomen, zeker omdat het personeel heel vriendelijk is

Anne Baukje - Duty manager, ., 27-2-2017

Hartelijk dank voor alle complimenten! Gastvrijheid en beleving, daar staat De Keizerskroon voor. Fijn dat u dit ook zo heeft ervaren.

Graag tot een volgende keer!

Perfect!

PAFD, 24-1-2017

Perfect Hotel, goede sfeer, smaakvol, prima restaurant. En bovenal zeer vriendelijk personeel.
Anne Baukje - Duty Manager, ., 25-1-2017
Hartelijk dank dat u uw ervaring heeft willen delen op Zoover. Het is goed om te horen dat u heerlijk heeft gedineerd in restaurant Kingstreet en u een fijn verblijf heeft gehad in De Keizerskroon. Graag tot ziens!

gewoon heel goed

Toon, 23-1-2017

Gunstige ligging, dichtbij Apeldoorn en dichtbij de natuur

Super ontbijt , goede keuken, vriendelijk en vertrouwd personeel

Comfortabele ruimte om ook `s-avonds rustig te lezen.

Anne Baukje - Duty Manager, ., 25-1-2017

Hartelijk dank voor alle complimenten! Fijn om te horen dat u genoten heeft van de ligging van het hotel in de natuur en op steenworp afstand van het centrum.

Heel graag tot ziens in De Keizerskroon!

Heerlijk weekendje weg, een echte aanrader!

M. van der Werf-Thijssen, 19-1-2017

Wij kwamen aan in het hotel. Wij kregen bij het inchecken de Beatrix suite toegewezen. We kwamen met een bon "vorstelijk overnachten". Een heerlijk arrangement met een bittergarnituur. Het ontbijt was prima met heerlijke broodjes en constant vers. Ook voor internationale gasten was er genoeg te eten. Zelfs voor mensen met een dieet is er genoeg gezonds te kiezen. Een echte aanrader!
Anne Baukje - Duty Manager, ., 25-1-2017

Super om te horen dat u ons hotel een echte aanrader vindt! Fijn dat u een heerlijk verblijf heeft gehad in de Beatrix suite en genoten heeft van het ontbijt. Dank voor de complimenten.

Wij hopen u gauw weer te mogen verwelkomen in De Keizerskroon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bilderberg de Keizerskroon in Apeldoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bilderberg de Keizerskroon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bilderberg de Keizerskroon scoort een 8.35 uit 10 op basis van 770 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: