Hotel Bilderberg de Keizerskroon

6.3Voldoende

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Bilderberg de Keizerskroon voor je op een rij gezet:

782 reviews over Hotel Bilderberg de Keizerskroon

• 3Annemarie van Wijk26-07-2019

Jammer, had luxe verwacht en dit was er niet.

Het geld niet waard, bedden waren goed, badkamer was oud/vies ! Balkon niet luxe. Bij het ontbijt grote vieze vliegen op het eten. Personeel wel heel vriendelijk, geen airco ! Verblijf was het geld niet waard.

Met oudere kinderen

• 8de Man10-07-2019

Subliem

Het verblijf is goed. Ik zit hier nou 10 jaar en ik ben dit jaar verwend met cadeautjes! 7 jaar geleden liep ik de Vierdaagse van Apeldoorn en toen regende het. Mijn schoenen waren zo nat, dat het hotel mijn schoenen heb laten drogen, gepoetst en al, en de volgende dag kon ik weer wandelen. Het eten is geweldig, want bij het diner heb ik iedere keer een verrassingsmenu.

Alleenreizend

• 2018
    3Kevin28-12-2018

Het geld niet waard!

Het geld niet waard! Simpel maar wel schone kamers. Had meer luxe verwacht voor het geld. Sochtends wakker geworden door de werknemers die kratten op karren aan het gooien waren. Ik kom hier niet meer terug.

Carla Maessen, General Manager, ., 04-01-2019

Allereerst wil ik u bedanken voor uw tijd om een review te schrijven over uw ervaring.

Wat ontzettend jammer om te lezen dat uw verblijf niet naar wens is geweest, mijn oprechte excuses hiervoor. Het is ons doel om voor elke gast een plezierig verblijf te verzorgen, helaas is dit bij u niet gelukt. Erg vervelend dat u ’s ochtends gewekt bent door het lawaai van de kratten, wij begrijpen dat dit erg storend is. Wij vinden een goede nachtrust is natuurlijk erg belangrijk, dus dit is niet zoals het hoort te gaan, ook hiervoor mijn excuses.

Uw feedback zal intern besproken worden zodat wij de gastervaring hierdoor kunnen verbeteren, hartelijk dank.

Carla Maessen, General Manager

• 6Van der wal21-10-2018

Nooit meer

Heerlijk dagje sauna gehad, aangekomen in het hotel kamer 109, tijd om te slapen tv uit en alles behalve stil alsof er een wasdroger staat te loeien. Receptie gebeld, er komt iemand kijken, geen idee wat het is en gaat weer. Een half uur later toch nog maar eens bellen er komt opnieuw iemand, sorry maar dat zijn de koelkasten en vriezers die aanstaan en die kunnen ook niet uit, nee snap ik. En doei. Bij het uitchecken vraagt de dame of we een kortingvoucher maar die zijn op. Heerlijke uitgeruste nacht 👍😩

Carla Maessen, ., 24-10-2018

Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat wij hier inmiddels persoonlijk contact over hebben gehad en dat wij het gezamenlijk hebben kunnen oplossen. Nogmaals mijn excuses, en graag tot ziens. Carla Maessen, General Manager

• 8Petra rutten15-08-2018

Relext weekend ,komen zeker terug

kamer netjes,alleen vloerbedekking niet zo fris, badkamer top,zwembad water te koud,ben niet zo van het verassings menu,na verteld te hebben wat we echt niet wilde ,kregen we eens haha niet ons mijn ding ,mochten iets anders maar we zaten vol ,kregen een koffie met likeur als alternatief,super leuk opgelost door onze ober

• 8Fran04-08-2018

Prima hotel met faciliteiten

Goed hotel met binnenzwembad.mooie kamer en badkamer.goed ontbijt. Ligt wat ver van centrum om effe wandeling te maken

• 6ben ligtenberg22-07-2018

nooit meer

wij ik en mijn vriendin waren uitgenodigd door vrienden die daar logeerden ,om daar te dineren ,tijdens het lezen van de menu kaart ,stelde de bediening voor om het verrassingsmenu te nemen, 3 van ons wilde dat wel,,,ik niet ik wilde zelf kiezen,dat kon niet volgens de bediening of alle 4 het menu of niemand,dus onder ligt protest van mijn kant alle 4 het menu.nog nooit zo slecht gegeten wat frutsels ontsproten aan het brein van de kok,100 gram vlees 4 doperwten 3 boontjes roosje bloemkool 15 ml bietensap hier en daar druppeltje sap op je bord,wat heen en weer ge smeer van diverse sapjes op het bord,kortom laat je niet verrassen door de fratsen van de kok kies zelf je menu . en raak de fles water niet aan die op tafel staat, die is warm en peper duur

Carla Maessen, General Manager, ., 26-07-2018

Geachte heer Ligtenberg,

Hartelijk dank voor uw review. Wat jammer om te lezen dat uw diner niet in de smaak is gevallen. Het is namelijk ons doel alle gasten een mooie en culinaire avond te verzorgen. Wij bespreken uw reactie intern verder, met daarbij ook uw punt van de fles water. Mijn excuses, het had met u gecommuniceerd moeten worden dat deze fles voor een drinkwaterproject geschonken wordt. Dank nogmaals voor uw review en wij verwelkomen u in de toekomst graag opnieuw.

Vriendelijke groet, Carla Maessen, General Manager

• 8Koetje kamer 30215-07-2018

Leuk, komen zeker weer

Mooi En rustig hotel, heerlijk bed, mooie badkamer. Zwembad en sauna iets gedateerd alsmede de fitness (minpunt is daar de verkleurde vloerbedekking), maar kan nog beter. Allereerst de vloerbedekking van de kamer, niet meer van deze tijd. Ook de planten op balkon hebben een opfrisbeurt nodig en zeer zeker niet snoeiafval in de plantenbak laten liggen. Terras voor hotel mag wel eens een hogedrukspuit over en onkruid gewied. Rommelig zijn ook alle leenfietsen voor de ongang. Voor de rest uiterst vriendelijk personeel, zelfs een neuriende ober verontschuldigde zich over zijn vrolijkheid. Tip...haal koffieautomaat uit de ontbijtruimte, maakt ontzettende storende herrie en ook de koffiemolen die opgeruimd worden en erboven gezet maken geen prettig ochtendgeluid.

• 8T. Ederzeel23-06-2018

Wij hebben het fijn gehad!

De kamer werd goed schoon gehouden. De badkamer vond ik mooi met mooie nieuwe tegels. Het bad was gelukkig niet glad. Apart toilet kon ik ook waarderen. De meubels in de kamer mag van mij iets moderner. Maar wel ruim met een mooi balkon met planten. De vloerbedekking mag van mij eruit! Dat wordt dus vies, want iedereen komt met zijn schoenen naar binnen. De kleur oranje vloerbedekking in de gangen vond ik prachtig. Zwembad met aan en uitkleedruimtes kon ik waarderen. Ontbijt uitstekend! Vegetarisch diner de open lasagne was wat weinig! Andere diner was veel beter! Heel vriendelijk personeel, zowel in de eetzaal, de receptie en de dames die de kamers deden. Een fles water stond op tafel, dus wij wisten niet dat wij daar 6 euro voor moesten betalen en dronken ervan. Schande, dat niemand zegt dat dat 6 euro kost, anders had ik frisdrank genomen. Beter om dat niet meer neer te zetten. Toch was het een geweldige driedaagse in uw hotel.

Carla Maessen, ., 24-06-2018

Geachte heer/mw Ederzeel Dank voor uw reactie. Fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad. Onze excuses over de miscommunicatie over het water, ik ben blij dat u dit aangeeft want het is zeker niet onze intentie om dit onverwacht door te berekenen en het moet inderdaad aan de gast gevraagd worden. Ik bespreek dit intern als mede uw opmerking over de lasagne. Dank nogmaals voor uw reactie en ik kijk er naar uit om u nog een keer bij ons te mogen verwelkomen. Hartelijke groet Carla Maessen General manager

• 8Esther21-06-2018

Wij komen zeker nog eens terug!

Wat een ontzettend mooi hotel. Super mooie ligging, rustig maar dichtbij de stad zelf. Je kunt prima(indien u wel normaal te been bent) richting de stad wandelen. U wandelt in een kleine 20 minuten richting stad. Het Loo ligt praktisch naast de deur en is zeker een bezichtiging waard. Bij binnenkomst troffen wij 2 zeer vriendelijke dames aan die ons keurig te woord stonden. De kamer, nummer 214, was super schoon en het bed was netjes opgemaakt. In de badkamer een prachtige regendouche en ook daar was alles netjes schoon. In de bar zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt was dik in orde. Van mini broodjes, tot vers brood, vers fruit, yoghurt, Engels ontbijt, alles lag er keurig en het smaakte goed. Het zwembad is prima te bereiken en ziet er ook keurig uit. Kortom een prima hotel en zeker een aanrader.

18 tips over Hotel Bilderberg de Keizerskroon

• Jan &Conny, 15-05-2014

Paleis het Loo en de tuinen daar omheen. Mooie fietsroutes o.a. de Oranjeroute.

• Ruud, 25-03-2014

Zwembad, verrassingsdiner, Paleis het Loo, wandelen in de omgeving

• Antoine van Esch, 23-03-2014

Natuurlijk is Paleis het Loo en de paleistuinen een must (!) als je in dit hotel verblijft.

2 vragen over Hotel Bilderberg de Keizerskroon

• Wendelmoet Spek, 21-10-2016

ANWB actie

Ik probeer een reservering te maken via de ANWB actie maar kan niet boeken. Kunt u mij de reden vertellen? Met vriendelijke groet Wendelmoet Spek

Carla, 27-10-2016

Goedemiddag Wendelmoet Spek,

Excuses voor de late reactie. Mocht ik u hiermee kunnen helpen dan kunt u contact opnemen via 055- 5217744 of via het e-mailadres [email protected]

Met vriendelijke groet, Anne Baukje - Duty Manager

• riekie, 03-09-2012

centrum

hoe ver is het van het cenrum

Corina, 17-04-2013

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
  • KinderopvangOp aanvraag
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken