Hotel Bilderberg de Keizerskroon

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag7°2°
Hotel Bilderberg de Keizerskroon
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Bilderberg de Keizerskroon voor je op een rij gezet:

Laatste review

Van der wal,
21-10-2018

Heerlijk dagje sauna gehad, aangekomen in het hotel kamer 109, tijd om te slapen tv uit en alles behalve stil alsof er een wasdroger staat te loeien. Receptie gebeld, er komt iemand kijken, geen idee wat het is en gaat weer. Een half uur later toch nog maar eens bellen er komt opnieuw iemand, sorry maar dat zijn de koelkasten en vriezers die aanstaan en die kunnen ook niet uit, nee snap ik. En doei.

Bij het uitchecken vraagt de dame of we een kortingvoucher maar die zijn op. Heerlijke uitgeruste nacht 👍😩

Kenmerken

756 reviews over Hotel Bilderberg de Keizerskroon in het Nederlands

Van der wal,
21-10-2018

Carla Maessen, ., 24-10-2018

Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat wij hier inmiddels persoonlijk contact over hebben gehad en dat wij het gezamenlijk hebben kunnen oplossen. Nogmaals mijn excuses, en graag tot ziens.

Relext weekend ,komen zeker terug

Petra rutten,
15-8-2018

kamer netjes,alleen vloerbedekking niet zo fris, badkamer top,zwembad water te koud,ben niet zo van het verassings menu,na verteld te hebben wat we echt niet wilde ,kregen we eens haha niet ons mijn ding ,mochten iets anders maar we zaten vol ,kregen een koffie met likeur als alternatief,super leuk opgelost door onze ober

Prima hotel met faciliteiten

Fran,
4-8-2018

Goed hotel met binnenzwembad.mooie kamer en badkamer.goed ontbijt.

Ligt wat ver van centrum om effe wandeling te maken

nooit meer

ben ligtenberg,
22-7-2018

wij ik en mijn vriendin waren uitgenodigd door vrienden die daar logeerden ,om daar te dineren ,tijdens het lezen van de menu kaart ,stelde de bediening voor om het verrassingsmenu te nemen, 3 van ons wilde dat wel,,,ik niet ik wilde zelf kiezen,dat kon niet volgens de bediening of alle 4 het menu of niemand,dus onder ligt protest van mijn kant alle 4 het menu.nog nooit zo slecht gegeten wat frutsels ontsproten aan het brein van de kok,100 gram vlees 4 doperwten 3 boontjes roosje bloemkool 15 ml bietensap hier en daar druppeltje sap op je bord,wat heen en weer ge smeer van diverse sapjes op het bord,kortom laat je niet verrassen door de fratsen van de kok kies zelf je menu . en raak de fles water niet aan die op tafel staat, die is warm en peper duur

Carla Maessen, General Manager, ., 26-7-2018

Geachte heer Ligtenberg,

Hartelijk dank voor uw review. Wat jammer om te lezen dat uw diner niet in de smaak is gevallen. Het is namelijk ons doel alle gasten een mooie en culinaire avond te verzorgen. Wij bespreken uw reactie intern verder, met daarbij ook uw punt van de fles water. Mijn excuses, het had met u gecommuniceerd moeten worden dat deze fles voor een drinkwaterproject geschonken wordt. Dank nogmaals voor uw review en wij verwelkomen u in de toekomst graag opnieuw.

Vriendelijke groet,

Leuk, komen zeker weer

Koetje kamer 302,
15-7-2018

Mooi En rustig hotel, heerlijk bed, mooie badkamer. Zwembad en sauna iets gedateerd alsmede de fitness (minpunt is daar de verkleurde vloerbedekking), maar kan nog beter. Allereerst de vloerbedekking van de kamer, niet meer van deze tijd. Ook de planten op balkon hebben een opfrisbeurt nodig en zeer zeker niet snoeiafval in de plantenbak laten liggen. Terras voor hotel mag wel eens een hogedrukspuit over en onkruid gewied. Rommelig zijn ook alle leenfietsen voor de ongang. Voor de rest uiterst vriendelijk personeel, zelfs een neuriende ober verontschuldigde zich over zijn vrolijkheid. Tip...haal koffieautomaat uit de ontbijtruimte, maakt ontzettende storende herrie en ook de koffiemolen die opgeruimd worden en erboven gezet maken geen prettig ochtendgeluid.

Wij hebben het fijn gehad!

T. Ederzeel,
23-6-2018

De kamer werd goed schoon gehouden. De badkamer vond ik mooi met mooie nieuwe tegels. Het bad was gelukkig niet glad. Apart toilet kon ik ook waarderen. De meubels in de kamer mag van mij iets moderner. Maar wel ruim met een mooi balkon met planten. De vloerbedekking mag van mij eruit! Dat wordt dus vies, want iedereen komt met zijn schoenen naar binnen. De kleur oranje vloerbedekking in de gangen vond ik prachtig. Zwembad met aan en uitkleedruimtes kon ik waarderen. Ontbijt uitstekend! Vegetarisch diner de open lasagne was wat weinig! Andere diner was veel beter! Heel vriendelijk personeel, zowel in de eetzaal, de receptie en de dames die de kamers deden. Een fles water stond op tafel, dus wij wisten niet dat wij daar 6 euro voor moesten betalen en dronken ervan. Schande, dat niemand zegt dat dat 6 euro kost, anders had ik frisdrank genomen. Beter om dat niet meer neer te zetten. Toch was het een geweldige driedaagse in uw hotel.

Carla Maessen, ., 24-6-2018

Geachte heer/mw Ederzeel

Dank voor uw reactie. Fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad. Onze excuses over de miscommunicatie over het water, ik ben blij dat u dit aangeeft want het is zeker niet onze intentie om dit onverwacht door te berekenen en het moet inderdaad aan de gast gevraagd worden. Ik bespreek dit intern als mede uw opmerking over de lasagne. Dank nogmaals voor uw reactie en ik kijk er naar uit om u nog een keer bij ons te mogen verwelkomen.

Hartelijke groet

Carla Maessen

General manager

Wij komen zeker nog eens terug!

Esther,
21-6-2018

Wat een ontzettend mooi hotel. Super mooie ligging, rustig maar dichtbij de stad zelf. Je kunt prima(indien u wel normaal te been bent) richting de stad wandelen. U wandelt in een kleine 20 minuten richting stad. Het Loo ligt praktisch naast de deur en is zeker een bezichtiging waard. Bij binnenkomst troffen wij 2 zeer vriendelijke dames aan die ons keurig te woord stonden. De kamer, nummer 214, was super schoon en het bed was netjes opgemaakt. In de badkamer een prachtige regendouche en ook daar was alles netjes schoon. In de bar zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt was dik in orde. Van mini broodjes, tot vers brood, vers fruit, yoghurt, Engels ontbijt, alles lag er keurig en het smaakte goed. Het zwembad is prima te bereiken en ziet er ook keurig uit. Kortom een prima hotel en zeker een aanrader.

Zeer teleurgesteld

H j enninga,
17-6-2018

Ik had met hoge verwachtingen twee nachten hotel geboekt echter maar een nacht gebleven

Kamer 215 was zeeeeeer gehorig met smerige vloerbedekking

Zwembad was enkel te bereiken middels een steile wenteltrap

Er was geen mogelijkheid om rustig buiten een drankje te nuttigen enkel aan de voorkant van het hotel direct langs de doorgaande weg

De algemene toiletten verouderd en toe aan een stevige renovatie zoals meerdere zaken in dit hotel

Enig lichtpunt was het diner en ontbijt

Carla Maessen, General Manager, ., 21-6-2018

Erg jammer dat uw weekend bij ons niet aan de verwachting heeft kunnen voldoen, mijn excuses. Fijn dat we hier persoonlijk contact over hebben gehad. Ervaringen van onze gasten zijn erg belangrijk voor ons en daarom hebben wij uw reactie intern besproken. Dank hiervoor.

Arnold Kirchyünger,
16-5-2018

Persooneel was erg vriendelijk. Verder was de kamer erg vies en enorm gehorig. De kamer zat precies onder de wenteltrap naar het zwembad. Tot half 1 hoorde we mensen de trap opgaan en om 7 uur werden we gewekt door het geluid van de trap. Zeker geen 158 euro per nacht met ontbijt waard. Helaas kan ik geen foto’s toevoegen ter illustratie maar her tapijt op de kamer zag er uit als een scène uit CSI.

Carla Maessen, ., 17-5-2018

Hartelijk dank voor uw review op Zoover. Wat jammer om te lezen dat uw verblijf niet naar verwachting is verlopen, mijn excuus. Het is namelijk ons doel iedere gast een mooi en ontspannend verblijf te verzorgen. Wij bespreken uw reactie daarom intern verder, dank hiervoor.

Carla Maessen, General Manager

Een kwalitatieve en klantvriendelijke belevenis

Dhr. Koningstein,
19-10-2017

Doelstelling van de medewerkers van de Keizerskroon is om het een ware belevenis te maken voor de klant. Dat is zeker gelukt, klantvriendelijk met een persoonlijke touch, en kwalitatief zeer sterk.

Carla Maessen, General Manager, ., 22-10-2017

Dank voor de mooie woorden, erg fijn om te lezen dat u uw verblijf als een ware belevenis heeft ervaren! Dit is zeker waar wij naar streven als team van De Keizerskroon. De complimenten zijn ook gedeeld met onze collega’s. Graag tot een volgende keer!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bilderberg de Keizerskroon in Apeldoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bilderberg de Keizerskroon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.