Hotel Bilderberg de Keizerskroon

Hotel Bilderberg de Keizerskroon
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Bilderberg de Keizerskroon voor je op een rij gezet:

751 reviews over Hotel Bilderberg de Keizerskroon in het Nederlands

Wij hebben het fijn gehad!

T. Ederzeel
23-6-2018

De kamer werd goed schoon gehouden. De badkamer vond ik mooi met mooie nieuwe tegels. Het bad was gelukkig niet glad. Apart toilet kon ik ook waarderen. De meubels in de kamer mag van mij iets moderner. Maar wel ruim met een mooi balkon met planten. De vloerbedekking mag van mij eruit! Dat wordt dus vies, want iedereen komt met zijn schoenen naar binnen. De kleur oranje vloerbedekking in de gangen vond ik prachtig. Zwembad met aan en uitkleedruimtes kon ik waarderen. Ontbijt uitstekend! Vegetarisch diner de open lasagne was wat weinig! Andere diner was veel beter! Heel vriendelijk personeel, zowel in de eetzaal, de receptie en de dames die de kamers deden. Een fles water stond op tafel, dus wij wisten niet dat wij daar 6 euro voor moesten betalen en dronken ervan. Schande, dat niemand zegt dat dat 6 euro kost, anders had ik frisdrank genomen. Beter om dat niet meer neer te zetten. Toch was het een geweldige driedaagse in uw hotel.

Wij komen zeker nog eens terug!

Esther
21-6-2018

Wat een ontzettend mooi hotel. Super mooie ligging, rustig maar dichtbij de stad zelf. Je kunt prima(indien u wel normaal te been bent) richting de stad wandelen. U wandelt in een kleine 20 minuten richting stad. Het Loo ligt praktisch naast de deur en is zeker een bezichtiging waard. Bij binnenkomst troffen wij 2 zeer vriendelijke dames aan die ons keurig te woord stonden. De kamer, nummer 214, was super schoon en het bed was netjes opgemaakt. In de badkamer een prachtige regendouche en ook daar was alles netjes schoon. In de bar zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt was dik in orde. Van mini broodjes, tot vers brood, vers fruit, yoghurt, Engels ontbijt, alles lag er keurig en het smaakte goed. Het zwembad is prima te bereiken en ziet er ook keurig uit. Kortom een prima hotel en zeker een aanrader.

Zeer teleurgesteld

H j enninga
17-6-2018

Ik had met hoge verwachtingen twee nachten hotel geboekt echter maar een nacht gebleven

Kamer 215 was zeeeeeer gehorig met smerige vloerbedekking

Zwembad was enkel te bereiken middels een steile wenteltrap

Er was geen mogelijkheid om rustig buiten een drankje te nuttigen enkel aan de voorkant van het hotel direct langs de doorgaande weg

De algemene toiletten verouderd en toe aan een stevige renovatie zoals meerdere zaken in dit hotel

Enig lichtpunt was het diner en ontbijt

Carla Maessen, General Manager, ., 21-6-2018

Erg jammer dat uw weekend bij ons niet aan de verwachting heeft kunnen voldoen, mijn excuses. Fijn dat we hier persoonlijk contact over hebben gehad. Ervaringen van onze gasten zijn erg belangrijk voor ons en daarom hebben wij uw reactie intern besproken. Dank hiervoor.

Nooit meer

Arnold Kirchyünger
16-5-2018

Persooneel was erg vriendelijk. Verder was de kamer erg vies en enorm gehorig. De kamer zat precies onder de wenteltrap naar het zwembad. Tot half 1 hoorde we mensen de trap opgaan en om 7 uur werden we gewekt door het geluid van de trap. Zeker geen 158 euro per nacht met ontbijt waard. Helaas kan ik geen foto’s toevoegen ter illustratie maar her tapijt op de kamer zag er uit als een scène uit CSI.
Carla Maessen, ., 17-5-2018

Hartelijk dank voor uw review op Zoover. Wat jammer om te lezen dat uw verblijf niet naar verwachting is verlopen, mijn excuus. Het is namelijk ons doel iedere gast een mooi en ontspannend verblijf te verzorgen. Wij bespreken uw reactie daarom intern verder, dank hiervoor.

Carla Maessen, General Manager

Een kwalitatieve en klantvriendelijke belevenis

Dhr. Koningstein
19-10-2017

Doelstelling van de medewerkers van de Keizerskroon is om het een ware belevenis te maken voor de klant. Dat is zeker gelukt, klantvriendelijk met een persoonlijke touch, en kwalitatief zeer sterk.
Carla Maessen, General Manager, ., 22-10-2017

Dank voor de mooie woorden, erg fijn om te lezen dat u uw verblijf als een ware belevenis heeft ervaren! Dit is zeker waar wij naar streven als team van De Keizerskroon. De complimenten zijn ook gedeeld met onze collega’s. Graag tot een volgende keer!

Carla Maessen, General Manager

Ons verblijf voldeed aan de verwachtingen.

Gerrit van Krimpen
8-10-2017

Onze kamer,aan de frontzijde van het hotel,had een mooi balkon. Maar met die regen van 6 7 en 8 oktober was dat een nutteloos ding. Het hoekje om je ontbijt samen te stellen en koffie te schenken had geen doorloop ! Zeer onhandig. Ook het al afruimen van de tafel als je nog koffie zat te drinken vonden we niet van toepassing! Laat je gasten even met rust.
Carla Maessen, General Manager, ., 9-10-2017

Dank u wel voor uw review naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel. Wat jammer dat het net tijdens uw weekendje weg zo hard regende! Dank voor uw tip van het ontbijt. Fijn om te zien aan uw beoordeling dat u verder een prettig verblijf heeft gehad! Graag verwelkomen wij u in de toekomst opnieuw bij ons in Apeldoorn.

Carla Maessen

General Manager

Vakantie en bezoek paleis het loo

Rian
9-9-2017

Prima hotel. Prijs kwaliteit redelijk. Wel erg geschrokken van flesje water op tafel. Dik 7 euro echt veel te veel!!
Carla Maessen, General Manager, ., 12-9-2017

Hartelijk dank voor uw review op Zoover. Fijn om te lezen dat u uw verblijf bij ons goed heeft ervaren. Dank u wel voor de opmerking over het water van het restaurant. De opbrengst van dit Earth Water gaat naar schoon drinkwaterprojecten in landen waar dit nodig is. Mijn excuus dat dit niet goed met u is gecommuniceerd.

Graag tot ziens bij Bilderberg Hotel De Keizerskroon.

Carla Maessen

General Manager

Mooi hotel voor herhaling vatbaar

M.Vos
12-8-2017

Mooi hotel, geweldig restaurant, wel beperkte keuze. Royal Deluxe kamer was niet bijzonder, wel heel grote badkamer, apart toilet, apart bad en douche en bidet. Fijn balkon met stoelen. Prijs voor deze kamer hoog, voor wat het meer bood dan andere kamers. Heel vriendelijk personeel. Twee uurtjes later uitchecken kon zonder problemen en zonder extra kosten.

super

Fam. van der vegt
8-7-2017

heerlijke en gastvrije bediening, goed ontbijt en top restaurant.

goede busverbinding naar het centrum.

zeker voor herhaling .

Goed: rust in hotel, zwembad, uitgebreid ontbijt en service bij restaurant en receptie

Minder: wifi-bereik

Lenn Nijmeijer, ., 23-5-2017

Beste Oguz,

Hartelijk dank voor uw beoordeling op Zoover. Fijn om te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad. Vervelend om te lezen dat het wifi-signaal niet optimal functioneerde. Wij hebben dit opgenomen met onze technische dienst. Natuurlijk hopen wij u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Graag tot ziens!

Hartelijke groeten, Lenn Nijmeijer- Duty Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bilderberg de Keizerskroon in Apeldoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bilderberg de Keizerskroon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bilderberg de Keizerskroon scoort een 8.33 uit 10 op basis van 774 reviews.