Camping Garden Paradisosterstersterster

8.1Fantastisch

Italië, Veneto, Cavallino (Treporti)

8.1Fantastisch

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Vanaf Camping Garden Paradiso loop je zo het strand op. Er komen veel gezinnen met jonge kinderen op deze camping. Bij het zwembad is een apart kinderbad, boodschappen doe in je in de supermarkt en aan het strand vind je een restaurant. Deze camping is geschikt voor een relaxvakantie want behalve Venetië is er weinig te doen in de omgeving.

Contact

164 reviews over Camping Garden Paradiso

• 2019
    8Marlies28-08-2019

Drukke, goed onderhouden camping, veel Duitsers

We hadden maxi plek nr 2. De plek is echt superruim, maar weinig schaduw en geen leuk uitzicht (stacaravans). De zee is heerlijk warm en heel dichtbij op 5 a 10 min lopen. Het zwembad is ook heel mooi, biedt van alles. De strenge badmeesters en juffen zijn minder prettig, ze fluiten voor alles. Naar ons idee te streng, beetje stoeien, duiken en snorkelen moet kunnen. Zwembad is van 13-15 dicht, dat was even wennen, ook bij plus 30 graden. 95% is Duits, zo werden wij ook aangesproken. Als ik in het Duits zou willen worden benaderd was ik wel naar Duitsland gegaan, we zijn in Italië! Nul NL kids. Tot 23:00 animatie, waar wij geen behoefte aan hebben. Leuk voor een week, maar voor ons geen camping om naar terug te keren.

Dear Guest,

thanks for the rating and the detailed review; we're glad you enjoyed your staying.

As written our guests are mainly Italian o German people due to distances from other countries but all the guests are welcome since 50 years. The target of the camping, especially during summer, is families with children, that's true. You can anyway relax on the wide beach, in the wellness area covered or not or during the period less busy when the prices are cheaper, the temperatures lower and the extras free.

We look forward to see you again, maybe just for a week. Best Regards

• 9Anouk de Quartel06-08-2019

Zalige camping waar we graag terug komen!

Prachtige camping waar wij regelmatig komen en het altijd naar ons zin hebben! Sanitair is netjes en groot pluspunt altijd warm water. Zwembad is prima en met het nieuwe binnenzwembad ook op mindere dagen voor kinderen erg leuk als afleiding. Camping wordt super onderhouden en ziet er altijd netjes uit. Kortom een hele fijne camping.

Dear Guest,

thanks for the detailed review and for the time spent by us; your satisfaction is power to improve our facilities and the quality of the service offered by our team.

We wish you the best, have a nice day

• 9Roos06-08-2019

Prima camping !

Er zijn weinig Nederlanders. Voor onze dochter van 9 jaar was dit wel lastig. Verder keurige camping, erg schoon

• 10Staat v/h sanitair

Dear Guest,

thanks for the review, we're happy if you had fun by us.

As written there aren't so many people from your country, unfortunately, but we try to organize and explain every show, mini-club activity at least in English to welcome everybody staying by us.

We look forward to see you again, best Regards

• 9Richard kamermans06-08-2019

Perfecte camping

Prima camping , mooi Strand , sanitair is prima en schoon.mensen zijn vriendelijk . Wel in de gaten houden da Je voor een tent en luifel op Je plasts extra moet betalen .

Camping Village Garden Paradiso, proprietaria, 25-09-2019

Thank you Richard for the review and for the time spent by us, we're glad you enjoyed your holiday.

We look forward to see you again, best Regards

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Ash13-07-2019

Heerlijke groene camping! Grote plaatsen voor de camper met water en elektriciteit. Aardig personeel dat altijd behulpzaam is en je op je gemak laten voelen. Wij voelden ons weer eens echt op vakantie omdat we ons nooit hoefden af te vragen waar de kinderen waren omdat er zo goed opgelet wordt. Kortbij Venetie en andere mooie stukjes Italie. Gezellig en leuk entertainment. Het overdekte zwembad is geweldig , net zoals de sauna. Het geeft het gevoel dat je in ee Spa zit. Cristina masseert met hete stenen. Nog nooit gehad. Super. Prachtig waterpark met glijbanen en heerlijke speeltuin voor de kleintjes. Het overdekte zwembad is perfect voor dagen met onzeker weer. Wij zijn echt verliefd op deze camping en zouden nog wel de rest van de zomer willen blijven. Hopelijk volgend jaar.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Camping Village Garden Paradiso, proprietaria, 06-08-2019

Dear Guest,

thanks for the detailed review and for the time spent by us; you're not just writing a report, you're singing for us...really thanks a lot again.

We wish you the best, have a nice day

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Meneer & Mevrouw van Kommer11-06-2019

Top Service!

Wij staan al 45 jaar op deze camping zonder enkele problemen, nu hadden wij een dokter nodig en die kwam meteen ter plaatsen echter moest het toch een bezoek aan het ziekenhuis worden. Door personeel van de camping met een busje naar het ziekenhuis gebracht waar zij bij ons bleef. Vervolgens zelfs ging zij zelfs mee naar de apotheek, hier hebben wij niet om hoeven vragen dit werd door hen aangeboden. Super service!

• 8Staat v/h sanitair

Camping Village Garden Paradiso, proprietaria, 06-08-2019

Dear Guest,

thanks for the review, we're glad you appreciate our availability.

We look forward to see you again, best regards

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 4Smit07-01-2019

Eerder een strafkamp dan een gezellige camping

Duitse invasie met (mittag ruhe) Tussen 1 en 3 mag er maar een ding en dat is absolute stilte. Dus niet zwemmen, met de auto naar binnen of buiten, niet fietsen (dit controleren ze wel is waar op de fiets) en alles wat leuk is is dan verboden. Hierop wordt streng gecontroleerd. nooit een vrij bedje vanwege de handdoek leggers (hierop word helaas niet gecontroleerd) Personeel in de campingwinkel is zeer klantonvriendelijk. Voor leugenaar uitgemaakt door de receptie omdat ik voor een spoedgeval 13.03 de poort uit wilden rijden (ik loog dat zag de receptioniste in mijn ogen) Veel Muggen (in de avond spuiten ze veel gif voor de muggen) op Venetie na weinig moois in de omgeving. Op het terras 11 uur het licht uit. betalen en drankje opdrinken in het donker. Bij klachten/problemen wordt je niet gehoord, slecht behandeld en uitgelachen.
    Zwembad is mooi. glijbanen zijn wel krap van binnen max 8 jaar Bubbelbad mag je pas in vanaf 16jaar

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Camping Garden Paradiso, proprietaria, 15-01-2019

Dear Guest,

anyway thanks for the time spent by our camping village.

Obviously we aren't proud of your negative review; we don't pretend to receive the top rating from the thousands of guests that spent their holidays by us during 50 years of history, we're are sure that something can be improved but a review completly negative like yours is written just to damage.

We hope anyway to see you again in the future and we wish you a nice evening.

Camping Garden Paradiso

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2018
    5Steven30-07-2018

geldklopperij met een mooie ligging

Het gevoel na 2 weken kamperen is moeilijk te omschrijven. Algemene tevredenheid over de ligging, omgeving en het vriendelijke personeel. Slecht gevoel over de camping en het vriendelijkheid van het leidinggevende personeel op de camping. Het is een grote onpersoonlijke camping. De poetsploeg doet hun best om het sanitair proper te houden maar het zijn de gasten vinden het blijkbaar teveel om iets proper te houden. De animatie beperkt zich tot het hoofd plein waar enkel een beperkt publiek aan deelneemt. In het zwembad mogen de kinderen niets, de glijbanen zijn enkel voor kinderen tot 10j en een snorkel is ook verboden. Voor bijna alles op de camping moet je extra betalen, springkasteel, minigolf, een treintje 's avonds op de camping, zelfs een aantal activiteiten in de kinderclub. Wat me nog het meest ergerde is dat ik bij de afrekening 10 Euro per nacht extra moest betalen voor de slaaptent van de kinderen. Na een lange discussie gaf de arrogante verantwoordelijke voor financiële kant toe dat dit een regeling was van begin dit jaar. Ik heb geweigerd dit te betalen wat ook lukte. Hij voegde er nog aan toe dat ik vooraf de prijslijst had moeten bekijken. Toen ik de prijslijst nakeek bleek het heel onduidelijk te zijn want een tent mocht op de kampeerplaats, dit terwijl de camping een rommeltje is van vooral Duitsers en Italianen die er om ter meeste tenten, luifels en partytenten zetten zodat ze hun wagen half op het weggetje moet parkeren (wat dan blijkbaar geen probleem is). We gaan misschien nog eens terug maar zeker nooit op deze camping

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

general manager, proprietaria, 08-08-2018

Dear Guest,

Thank you for taking the time to review our campsite. We are glad to read that in generally you had a good time at Garden Paradiso. It regrets to me understanding you were not particulary happy about one memeber of the staff, I do apoligize for the incovenience. Kind regards.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 3Marka van Twist29-07-2018

Nooit meer

Voor de 14e keer hier. Als kind hier ook al 10 keer geweest, maar de 25 ga ik niet halen. De redenen: een erg onvriendelijk ontvangst. Zo niet: onbeschoft! Karolina zei geen goedendag, geen “goede reis gehad?” Helemaal niets! Ze grist de formuleren uit m’n hand zonder ons zelfs maar aan te kijken. Vandaag hoorden wij dat we uit veiligheid géén tent mogen plaatsen! Toch vreemd op een camping! Wel mochten we een extra standplaats huren. In geen enkele voorwaarden of reglement is iets terug te vinden over deze regeling! Op de site staat zelfs op de virtuele tour exact op ons gehuurde plekje een behoorlijke tent (zie foto). Maar Angela Beloqui houdt vol; het mag niet! Regels zijn regels, en tja: die regels kun je NERGENS terug vinden! Die worden ter plekke bedacht en aangepast! Alles is in de loop der jaren minder geworden: de animatie, de gezelligheid, de vriendelijkheid, de gastvrijheid. Behalve de prijzen: die stijgen! Voor ons nooit

• 3Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

general manager, direttore, 08-08-2018

Dear Guest,

Thank you for taking the time to review our campsite.

We wish you a good day from all the staff Garden Paradiso!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Jet14-08-2017

Super mooie kindvriendelijke camping

We zijn met ons gezin met 3 kinderen onder de 7 jaar net terug van camping Garden Paradiso . De stacaravan was bij aankomst super schoon! De caravan was prima voor 2 weken, niet groot maar biedt alles dat je nodig hebt voor de vakantie. De plek daarentegen is wel echt erg aan de kleine kant. Het is meer een parkeerplaats naast de caravan dan dat je kan spreken van een plek. Over de camping zijn wij erg te spreken. Alles klopt hier gewoon! Het is ruim opgezet, mooie faciliteiten, schoon en gezellig! De zwembaden zijn super leuk voor kinderen vanaf een jaar of 4. Enige opmerking die wij hierbij hebben is dat het kinderbad erg koud is en het kinderbad is in onze ogen niet geschikt voor kinderen onder de 4. Onze jongste van 2 kon niet alleen het water in, want hij stond al snel tot zijn middel in het water dan. De restaurants, de ijssalon en zeker het restaurant aan het strand zijn top! Heerlijk gegeten en niet te duur! Wij zouden de camping zeker aanraden!

• 8Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Garden Paradiso, direttore, 17-08-2017

Thank you very much for your kind words! We’re looking forward to having you again as our guest! Best Regards Garden Paradiso

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

3 tips over Camping Garden Paradiso

• linda meeuwsen, 04-10-2012

dagje venetie, met de boot vanaf punta sabbione is erg leuk en goed te doen. dagje burano, ook met boot vanaf punt sabbione, is kleiner maar wel mooi met al die gebkleurde huisjes... dagje jesolo (naastgelegen dorpje) aqualania geweldig voor kinderen en erg mooi aangelegd. vanut de camping krijg je in een bepaalde periode gratis kaartjes dus dan is het leuk om te gaan kijken. anders is entree erg duur. bij slecht weer vroeg verterkken anders is het file

• Mvdh, 06-08-2012

Neem voldoende muggen spul mee!

• Nathalie Cornelis , 20-08-2014

Het zwembad is super! Eten is super! Strand is super! Bediening is super! Idd veel Italianen en Duitsers en 2 Nederlandse gezinnen gezien! Opgegeten door muggen, maar daar kunnen de campinguitbaters weinig aan doen natuurlijk! AANRADER!

8 vragen over Camping Garden Paradiso

• H., 04-12-2017

Nederlandse kinderen

Wij overwegen om in de periode van 30 juli tot 14 augustus 2018 naar deze camping te gaan. Gaan er meer gezinnen heen met een dochter van ongeveer 12 jaar?

• K.1968, 27-06-2017

Pubers

Is deze camping ook geschikt voor gezinnen met pubers? Onze kinderen zijn 17 en 14 jaar. Zijn er ook leeftijdsgenoten op deze camping of komen er voornamelijk gezinnen met kleine kinderen. Is er ook een uitgaansgelegenheid in de buurt of wordt er s'avonds iets op de camping zelf gedaan voor deze doelgroep?

• Monique, 08-02-2017

Grootte kampeerplaatsen

Weet iemand hoe groot de kampeerplaatsen zijn? Past daar makkelijk een caravan met voortent op?

Camping Garden Paradiso info

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinTerras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenSpeciale massages