Camping La Spiaggia

135 reviews over Camping La Spiaggia in het Nederlands

Prima camping

Willem van Aalten
2-9-2018

Vriendelijke ontvangst. Spreken Engels en Duits. Goed restaurant en uitmuntend sanitair. Helaas heel veel insecten.

Prima camping

Paul
24-8-2018

Prima camping, mooie grote plaatsen. Het meer is voor zwemmen eigenlijk niet geschikt, maar het zoute zwembad is top. Het restaurant is redelijk, maar in de omgeving zijn voldoende alternatieven. De camping is een goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar Rome, Cortona, Firenze, Gubbio, Perugia, Orvieto, te veel om op te noemen. Uiterst vriendelijke campingstaf.

Heerlijke no-nonsens camping.

Douwina Duin-Heeringa
19-8-2018

Heerlijke camping, dit jaar voor de 2e keer bezocht en wederom genoten.

Kleine camping, maar van alle gemakken voorzien. Keurig, schoon sanitair, in de douches lopen de muren tot onder aan toe, dus niet met je voeten in het douchewater van je buurvrouw, föhns boven de wastafels en elk toilet een eigen elektrische luchtverfrisser. Prima restaurant en bar, een klein winkeltje met zaken waar je om verlegen kunt zitten. Op loopafstand van Passignano sul Trasimeno, bij inchecken krijg je de sleutel van het hek, zodat je over het strand naar het dorpje kunt lopen. Geen animatie, is ook absoluut niet nodig, de jeugd vindt elkaar wel en vermaakt zich prima. Ruime plaatsen en alles netjes. Ook zwembad en strand zijn heerlijk. Enige negatieve puntje is het brood wat op de camping wordt verkocht, hier zit geen smaak aan (zoutloos) maar gelukkig is er een prima bakker in het dorp. Wij komen zeker nog een keer terug. Bedankt Arianna en Marco!

Heerlijke relaxte camping

Cecile
17-8-2018

Per toeval hier terecht gekomen, wilden een weekje blijven, zijn er uiteindelijk 2 geworden. Ligging is ideaal en er is veel te zien in de omgeving. Plekken zijn ruim voldoende voor een grote tent, caravan of vouwwagen. Je mag zelf kiezen uit de vrije plaatsen. Zwembad is heerlijk verfrissend, bedjes en parasols zijn er voldoende (ook aan het meer). De ene badmeester is wat strenger dan de andere maar er mocht volop gespeeld worden in het water. Geen animatie maar kinderen vinden elkaar wel. Personeel is heel vriendelijk. Sanitair is netjes en wordt continu schoon gehouden, ook in hele drukke tijden. Doucheknoppen, wc's, alles werd direct gerepareerd als er iets kapot was. Op drukke tijden soms wel tekort aan warm water maar uurtje later douchen of afwassen kan ook. Ligt inderdaad langs een doorgaande weg maar wij hadden er geen last van. Restaurant hebben we niet gebruikt. Kortom een aanrader!

Fantastisch!!

Ben en Lia Peters
16-8-2018

Wat hebben we weer heerlijke weken gehad op deze camping. Het voelt echt als warm bad om hier te kamperen. We hebben op een grote schaduwrijke plaats gestaan met voldoende privacy. Het zwembad is heerlijk en de douches en toiletten zijn heerlijk. Het personeel is super vriendelijk en heel behulpzaam. Onze hond heeft het ook super naar de zin gehad met een eigen hondenstrand en een echte hondendouche op de camping. Kortom deze camping is een aanrader als uitvalsbasis om zowel Umbrië als de Marche als Toscane te ontdekken. Wij hebben al veelvuldig mooie uitstapjes gemaakt.

Marco en zijn staf, heel hartelijk bedankt voor weer een superfijne vakantie, we komen zeer zeker weer terug!

Een aanrader!

Yvonne
15-8-2018

Mooie, voor italiaanse begrippen ruime plaatsen, met desgewenst veel schaduw.

Voldoende en schoon sanitair. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren en personeel die allemaal goed engels spreken. Gemoedelijke sfeer en een eerlijke verdeling tussen tenten, caravans en campers.

Prima zwembad en een heerlijk meer, pal voor je tent! Wij hebben weinig last gehad van muggen.

Middelgroot maar rustiek een all round camping

Kees Lafeber
8-8-2018

Middel kleine camping direct aan het meer. Alles wordt naar optimaal vermogen bijgehouden. Keurige voorzieningen en een mooie bar / restaurant. Toch is en blijft het een rustieke camping.

Op loopafstand van het leuke stadje Passignano

Leuke camping aan een meertje

Zegers
31-7-2018

Kleinschalige camping aan een meertje. Gastvrij en plaatsen met redelijk wat schaduw. Heeft een klein zwembad en een privé strand aan het meer.

De camping ligt op loopafstand van een dorpje en de veerdienst voor tochten over het meer.

Sanitair is oké maar niet heel erg schoon.

Belangrijkste nadeel is dat de camping aan een behoorlijke drukke doorgaande weg ligt die dag en nacht duidelijk hoorbaar is.

Beslist een aanrader!

kees en joke
19-6-2018

Mooiste camping qua ligging a h trassimenomeer! Idyllisch uitzicht! Gastvrije ontvangst en goede service.

Heerlijk plekje!

Tineke
3-12-2017

Mooie verzorgde camping met ruime plekken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Spiaggia in Passignano (Lago di Trasimeno), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Spiaggia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.