Camping La Spiaggia

127 reviews over Camping La Spiaggia in het Nederlands

Beslist een aanrader!

kees en joke
19-6-2018

Mooiste camping qua ligging a h trassimenomeer! Idyllisch uitzicht! Gastvrije ontvangst en goede service.

Heerlijk plekje!

Tineke
3-12-2017

Mooie verzorgde camping met ruime plekken.

Bea Sliep
29-11-2017

Hele fijne camping met super vriendelijke medewerkers. Prachtige plaatsen en super sanitair. Ook in de dorp en de omgeving is veel te beleven! Kortom een aanrader!!

Volgend jaar komen we terug

Inge
28-11-2017

een super camping ! Vriendelijk en behulpzaam personeel . Ruime camping plaatsen en recht aan het meer vergeet zeker geen waterschoenen . wat moet een mens nog meer hebben !

Fantastisch om elke keer weer "thuis te komen"

Fam. van Bavel
17-11-2017

We zijn veel op deze camping geweest en steeds weer is het "thuiskomen". De hartelijkheid waarmee je wordt ontvangen, de grote klantvriendelijkheid, de service, de plaatsen, de camping die geweldig mooi is en erg goed wordt bijgehouden, het prachtige vernieuwde sanitair, het nieuwe restaurant en bar waar je heerlijk kunt eten en drinken, het zwembad. Kortom alles is méér dan boven gemiddeld. Met een 35 jarige kampeerervaring springt La Spiaggia er voor ons toch duidelijk uit!

Fijne, rustige camping

Frans van Winkel
15-8-2017

Mooie plaatsen met schaduw en zon.

Slechte pizza's. De bodem (belangrijkste) was taai, niet luchtig, machinaal gefabriceerd.

Sanitair werd slechts gedeeltelijk schoongehouden; veel spinnenwebben en vuil in de hoeken.

Kranen moeilijk te bedienen (stroef)..

Op veel campings krijg je korting als je contant betaalt, plus dikwijls nog 'n presentje; hier krijg je niets.

Mooie camping met evt. schaduw plekken.

R.L. Wardenaar
11-8-2017

Goed restaurant en vriendelijk personeel, camping winkel heel klein. Voor zo'n 75% camping gasten uit Nederland in die periode. Heeeel veel vliegjes in de avond. Sanitair zou wel iets beter kunnen vwb douche knop en water toevoer. Rustige camping soms wat geluid uit de camping ernaast, maar dat is rond 24.00 uur over. Loop of fiets afstand naar dorp. Mooie omgeving met leuke dorpjes om het meer. Deze camping is zeker een aanrader.

Fijne camping

Marc en Corine
5-8-2017

Mooie camping aan het meer. Het meerwater is heerlijk. Wij stonden wat achteraan. Maar zeker niet ver lopen van het meer. Een mooi fijn zwembad. Wij waren er in het voor seizoen, het was toen rustig in het hoogseizoen lijkt het ons wel erg druk. Restaurant was erg goed en lekker. Zeer netjes. Een aanrader.

Mooie camping

Pascal
3-8-2017

Erg mooie camping. Mooie ruime plekken, aan het meer, veel plekken met veel schaduw. Alles is er op de camping, een restaurant (hebben we niet gegeten, dus kan ik niet beoordelen), bar, meer en zwembad. Op loopafstand van het dorp.

Er is een mooi sanitairgebouw op de camping, echter (zoals eerder genoemd), is het materiaal niet altijd handig gekozen. Veel doucheknoppen en -koppen waren gammel. Daarnaast was er vaak, door een kapotte mengkraan, geen warme douche. Dit kan absoluut beter, maar dat is een kleiner punt.

Camping is een lekkere plek, oase van rust. Geen animatieprogramma, geen trapveldjes, geen verzamelplekken voor pubers.

Super camping. Zeker voor herhaling vatbaar

Loek van Houdt
1-8-2017

Afgelopen juni 3 weken gestaan. Geweldig. Willen zeker nogmaals naar deze heerlijke camping. Vriendelijk personeel, schoon sanitair. Goed restaurant en prachtige lokatie. Nu mijn vraag. Is het mogelijk om de caravan achter te laten voor de winter om vervolgens het jaar later zonder caravan te reizen. Wel zo makkelijk. En wat kost het om hem te stallen. Naast camping Kursal zag ik een veld met caravans staan. Wie kan hier antwoord op geven. Alvast dank.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Spiaggia in Passignano (Lago di Trasimeno), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Spiaggia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Spiaggia scoort een 8.43 uit 10 op basis van 137 reviews.