Camping Punta Lago

Camping Punta Lago
8,3

97 reviews over Camping Punta Lago in het Nederlands

kleine rustige en zeer schone camping

Ed
14-8-2018

De camping is mooi gelegen aan het Caldonazzo meer. Eenvoudig maar rustig en vooral schoon. Het sanitair wordt uitzonderlijk goed schoon gehouden, voor ons een belangrijk element. De plekken zijn niet groot en verschillen best wel van elkaar. daarentegen, wie heft de ruimte van een landgoed nodig op vakantie?

de camping winkel mag geen naam hebben, brood is na 09.00 uur op. de eigenaar die de de camping samen met zin dochter runt is niet de meest vriendelijke man. een troste italiaan die, zo bleek, niet bang is mensen bij enige weerstand te melden dat ze kunnen vertrekken. hoe dan ook een mooie plek voor een mooie vakantie in noord Italië. Het restaurant naast de camping is werkelijk voortreffelijk!

Fijne vakantie in een prachtige omgeving!

Fam. van den Berg
11-8-2018

Fijne, schone en comf. mobile home, op een mooie plek gehuurd. De ligging van zowel camping als mobile was top! Geen zwembad, maar het mooiste zwembad ligt aan de voordeur; het meer! Ligweide met schaduwplekken, en een soort van wandelpad/ boulevardje voor ev. een frisse neus na het eten. Aan en in het meer kiezel, voor degene die dit prefereren, waterschoentjes mee. Voor alle leeftijdscategorieën geschikt. Voor pubers rijd er een paar keer per week een shuttlebusje naar een disco enkele km. verderop. Veilig uit en thuis! Eetgelegenheid in de buurt, op slechts enkele minuten lopen. Aan de voorzijde van de camping ook een fijne ijs/koffiesalon. Enige minpunt vonden wij de bejegening van de Security naar onze zoon en zijn meegebrachte vriend. Dit kan en moet écht anders! Er ons bewust van zijnde dat hij verzuimde zich te melden bij de receptie, was niet o.k. maar andere attitude sis zijn wenselijk! Los van dit ‘feitje’ een topvakantie!

Mooie rustige camping in fantastische omgeving

Fam Dijkslag
9-8-2018

Gezellige camping in een fantastische omgeving met super schoon sanitair.

Door vriendelijke eigenaar en zeer aardige

behulpzame dochter ontvangen.

Voor betaalbare boodschappen kun je het beste naar de CC in Caldonazzo of de MD in Levico gaan.

Genoeg gezellige restaurants langs het meer. Voor de jeugd is er een discobus naar Levico.

Wij komen zeker terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Punta Lago voor je op een rij gezet:

Mooie kleine camping, kleine plek, Goed sanitair.

Claudio Blok
4-8-2018

Mooie een goed gelegen camping. Mooi en zeer schoon sanitair.

Entertainment (o.a. in het Nederlands) voor de kinderen. Aardig personeel en aardige eigenaar. In de nacht bewaking tegen diefstal en overlast.

Lekkere restaurantjes op loopafstand.

Wel wat duurder en de plekken zijn echt heel klein, desondanks wordt dit door veel dingen weer goed gemaakt. Wel erg veel Nederlanders, wat wij voor het vakantiegevoel jammer vonden.

nooit meer

Jansen
2-8-2018

De camping is prima en netjes maar de eigenaar is in het begin aardig maar heeft last van stemmingswisselingen. Door onvoorziene zaken moesten wij 2 dagen eerder weg maar daar had de eigenaar gaan boodschap aan wij komen hier niet weer.

Fijne kleine camping, aan aan een mooi meer. Alle faciliteiten zijn schoon, zien er relatief nieuw (of goed onderhouden) uit. Vriendelijk personeel die lang aanwezig zijn. Van 08:00 tot 23:00. Plaatsen zijn ruim, maar wel dicht op elkaar. Prijs in het middenseizoen was bovendien top! Voor 2 personen 20 euro per nacht voor een standaardplaats met stroom. Handig is dat er elke 15 meter kraantjes voor drinkwater op de camping staan!

Nooit weer!

MM
25-6-2018

Pluspunt van de camping is het schone sanitair. Hoewel het in de drukke periode niet altijd schoon was. Verder erg kleine plaatsen op de camping. Auto moet op de plek staan. Of op een parkeerplaats maar daar moet flink voor betaald worden. Maar de eigenaar van de camping slaat werkelijk alles! Zo ongastvrij! Vooral de tieners op de camping moesten het ontgelden. Wanneer bij de tafeltennistafel iets teveel werd gelachen, werden ze zeer intimiderend door de man aangesproken. Ook de manier waarop hij zijn regels bewaakt en de uiterst onvriendelijke wijze waarop mensen aangesproken worden slaat werkelijk nergens op. Reacties van hem op onderstaande negatieve reviews geven al aan hoe star en ongastvrij deze man is. Ligt nooit aan hem en hij beroept zich op zijn regels.

Omgeving is prachtig maar ga niet naar deze camping. Ga dan naar de camping Al Pescatore of naar camping Mario. Maar sla deze camping over!

Prima camping

Vegter
21-6-2018

Uitstekende camping met eveneens uitstekend sanitair. Campingeigenaar was zeer behulpzaam en vriendelijk. Aan de overkant van de weg is het meer met kiezelstrand en een grasveld. Weg achter de camping levert wel geluidsoverlast op doordat er veel met opgevoerde bromfietsen over wordt gereden. Wij vonden dat wel hinderlijk. Ondanks dat komen we hier vast weer eens terug.

heerlijk relax

Ruud Spijker
29-5-2018

Prima camping met uitstekend sanitair

Fantastische camping superschoon

Fam Zuiderwijk
7-1-2018

Wij hebben afgelopen zomer op deze camping gestaan...

Heerlijke plek schoon sanitair leuk strand heerlijk eten en het ijs niet te vergeten!!

Er waren genoeg tieners voor onze kinderen

kortom wij komen terug

We hebben een aantal aanbieders voor Punta Lago voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Punta Lago in Calceranica al Lago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Punta Lago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Punta Lago scoort een 8.27 uit 10 op basis van 97 reviews.