Camping Punta Lagosterstersterster

• 8.8Staat v/h sanitair
  • 8.4Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Punta Lago in Calceranica al Lago (Italië) is een leuke familiecamping aan een mooi meer. Op de camping heb je een fijne ijs/koffiesalon en animatie. De camping heeft geen zwembad, maar in het meer met kraakhelder water is meer dan genoeg waterpret te beleven. Huur een kano en kijk vanaf het water op het mooie landschap van italië uit.

101 reviews over Camping Punta Lago

• 2019
    8C14-08-2019

Relax

Voor ons een fijne camping Klein, kort bij het meer, schoon sanitair!, Nederlandse animatie en een winkeltje voor broodjes en het hoognodige Het winkeltje is tot 11.15 geopend, dat was prima We hebben 2 hele fijne weken gehad, voor volgend jaar hebben we alweer geboekt

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8carola05-08-2019

Rustige, schone camping

Voor de 2e keer in deze omgeving geweest. Overzichtelijke, schone en nette camping direct aan het mooie meer. Eigenaar is een wat stugge maar prima man al die graag zijn camping netjes houd en de rust bewaart voor zijn gasten. Mobile home Titania staat in een rustig laantje met een ruim overdekt terras. Goede controle op eventuele overlast en camping word goed onderrhouden. Omgeving is erg mooi maar is niet veel te beleven. Restaurants aan het meer zijn goed en ruime menukaart. Helaas viel het weer tegen vanwege de regen die toch wel regelmatig valt. Maarja het is ook niet voor niks dat het zo mooi groen is.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7H&h03-07-2019

Prima camping

Een mooie camping, schoon sanitair, veel groen dus ook veel schaduwplaatsen Maar inderdaad douche hokjes drama veel te klein en het washokje je staat klem tussen de wasbak en de deur. Daar had ik het volgende op bedacht Bij de wc ‘s zijn er 3 hele grote met wasbak spiegel En volop ruimte , dus een prima washok Alleen stonden we ‘s avonds om 11 uur Nog even te praten buiten met een ander stel Werden we op aangesproken door de sequrity man. Toen voelden we ons even een paar schoolkindjes i.p.v. jonge oudjes

Gereisd met partner in juni 2019

• 8M.van der Wijngaard30-06-2019

Prima

Wij hebben bijna een week op deze camping gestaan en het is ons prima bevallen. Het sanitair was schoon, alleen de douches zijn klein. Neem zo weinig mogelijk kleding mee want alles wordt nat en je spullen kun je eigenlijk niet kwijt. Ook de aparte washokjes zijn een ramp wat ruimte betreft, want je kunt je daar niet in bewegen als de deur dichtzit dus daar heb je niks aan. Verder vonden wij het een prima camping en wij vonden de eigenaar een aardige man. Wij hadden een B plek en dat was voor onze caravan met luifel groot genoeg. De ondergrond is gras en dat vinden wij heerlijk. Maar het allerheerlijkste was het Caldonazzo meer voor de 'deur'. Heerlijk helder water. Vergeet alleen geen waterschoenen mee te nemen want die heb je echt wel nodig! Wat de Wifi betreft...verwacht daar niet te veel van want dat is gewoon niet best. Verder een prima camping.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Ed14-08-2018

kleine rustige en zeer schone camping

De camping is mooi gelegen aan het Caldonazzo meer. Eenvoudig maar rustig en vooral schoon. Het sanitair wordt uitzonderlijk goed schoon gehouden, voor ons een belangrijk element. De plekken zijn niet groot en verschillen best wel van elkaar. daarentegen, wie heft de ruimte van een landgoed nodig op vakantie? de camping winkel mag geen naam hebben, brood is na 09.00 uur op. de eigenaar die de de camping samen met zin dochter runt is niet de meest vriendelijke man. een troste italiaan die, zo bleek, niet bang is mensen bij enige weerstand te melden dat ze kunnen vertrekken. hoe dan ook een mooie plek voor een mooie vakantie in noord Italië. Het restaurant naast de camping is werkelijk voortreffelijk!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Fam. van den Berg11-08-2018

Fijne vakantie in een prachtige omgeving!

Fijne, schone en comf. mobile home, op een mooie plek gehuurd. De ligging van zowel camping als mobile was top! Geen zwembad, maar het mooiste zwembad ligt aan de voordeur; het meer! Ligweide met schaduwplekken, en een soort van wandelpad/ boulevardje voor ev. een frisse neus na het eten. Aan en in het meer kiezel, voor degene die dit prefereren, waterschoentjes mee. Voor alle leeftijdscategorieën geschikt. Voor pubers rijd er een paar keer per week een shuttlebusje naar een disco enkele km. verderop. Veilig uit en thuis! Eetgelegenheid in de buurt, op slechts enkele minuten lopen. Aan de voorzijde van de camping ook een fijne ijs/koffiesalon. Enige minpunt vonden wij de bejegening van de Security naar onze zoon en zijn meegebrachte vriend. Dit kan en moet écht anders! Er ons bewust van zijnde dat hij verzuimde zich te melden bij de receptie, was niet o.k. maar andere attitude sis zijn wenselijk! Los van dit ‘feitje’ een topvakantie!

• 9Fam Dijkslag09-08-2018

Mooie rustige camping in fantastische omgeving

Gezellige camping in een fantastische omgeving met super schoon sanitair. Door vriendelijke eigenaar en zeer aardige behulpzame dochter ontvangen. Voor betaalbare boodschappen kun je het beste naar de CC in Caldonazzo of de MD in Levico gaan. Genoeg gezellige restaurants langs het meer. Voor de jeugd is er een discobus naar Levico. Wij komen zeker terug.

• 10Staat v/h sanitair

• 8Claudio Blok04-08-2018

Mooie kleine camping, kleine plek, Goed sanitair.

Mooie een goed gelegen camping. Mooi en zeer schoon sanitair. Entertainment (o.a. in het Nederlands) voor de kinderen. Aardig personeel en aardige eigenaar. In de nacht bewaking tegen diefstal en overlast. Lekkere restaurantjes op loopafstand. Wel wat duurder en de plekken zijn echt heel klein, desondanks wordt dit door veel dingen weer goed gemaakt. Wel erg veel Nederlanders, wat wij voor het vakantiegevoel jammer vonden.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 6Jansen02-08-2018

nooit meer

De camping is prima en netjes maar de eigenaar is in het begin aardig maar heeft last van stemmingswisselingen. Door onvoorziene zaken moesten wij 2 dagen eerder weg maar daar had de eigenaar gaan boodschap aan wij komen hier niet weer.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Tom29-06-2018

Super prijs/kwaliteit verhouding. Nette camping!

Fijne kleine camping, aan aan een mooi meer. Alle faciliteiten zijn schoon, zien er relatief nieuw (of goed onderhouden) uit. Vriendelijk personeel die lang aanwezig zijn. Van 08:00 tot 23:00. Plaatsen zijn ruim, maar wel dicht op elkaar. Prijs in het middenseizoen was bovendien top! Voor 2 personen 20 euro per nacht voor een standaardplaats met stroom. Handig is dat er elke 15 meter kraantjes voor drinkwater op de camping staan!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

11 tips over Camping Punta Lago

• Luc, 11-04-2014

Trento, Monte Baldone, rondrit Dolemieten, plateau met kaasboeren.

• Joachim Smits, 21-08-2013

Het restaurant naast de camping gelegen is meer dan goed!

• williamjoostman, 01-09-2013

neem waterschoenen mee want de ondergrond van het meer bestaat uit kleine scherpe steentjes.

28 vragen over Camping Punta Lago

• carola, 11-12-2018

wasmachine/droger

Weet iemand of er een wasmachine/droger aanwezig is?

• Fl o, 16-05-2018

Grootte plaats?

Hoe dicht sta je op elkaar? Wij hebben een behoorlijke vouwwagen namelijk...

• Es, 31-10-2017

Hoe te boeken?

We willen graag eens een chalet op camping Punta Lago uitproberen, mede omdat onze kinderen graag een keer willen kamperen. Maar hoe te boeken of in contact te komen met de eigenaar? Boeken voor 2018 via de website is niet mogelijk en op mailtjes reageert de familie Graziadei niet. Erg jammer Maar ik vermoed dat ze genoeg klandizie hebben en nu al vol zitten voor het komend seizoen. Waarom zou je dan inderdaad de moeite nemen om even te reageren op een vraag van mogelijk toekomstige klanten?

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig