Camping Punta Lago

81 reviews over Camping Punta Lago in het Nederlands

Prima camping

Vegter
21-6-2018

Uitstekende camping met eveneens uitstekend sanitair. Campingeigenaar was zeer behulpzaam en vriendelijk. Aan de overkant van de weg is het meer met kiezelstrand en een grasveld. Weg achter de camping levert wel geluidsoverlast op doordat er veel met opgevoerde bromfietsen over wordt gereden. Wij vonden dat wel hinderlijk. Ondanks dat komen we hier vast weer eens terug.

heerlijk relax

Ruud Spijker
29-5-2018

Prima camping met uitstekend sanitair

Fantastische camping superschoon

Fam Zuiderwijk
7-1-2018

Wij hebben afgelopen zomer op deze camping gestaan...

Heerlijke plek schoon sanitair leuk strand heerlijk eten en het ijs niet te vergeten!!

Er waren genoeg tieners voor onze kinderen

kortom wij komen terug

Zeer overrated - duur en niet idyllisch Italie

N. van der Horst
    2-1-2018

Wij waren laat met boeken voor de zomer 2017. Punta Lago was 1 van de weinige campings met nog beschikbaarheid van een mobile home. Obv best goede reviews deze geboekt. Wij zijn echt Italië liefhebbers, maar vonden dit heel erg tegen vallen, helemaal voor de relatief zeer hoge prijs. De mobile homes staan direct tegen over elkaar geschakeld met 2 meter tussen de veranda's (echt 0,0 privacy), matrassen zijn slecht, was niet goed schoon, weinig voor kids te doen en er is geen zwembad (weet je van te voren, maar prijsverhouding klopt totaal niet) De eigenaar is ook een vervelend figuur (zeer aanwezig en patserig) Daarbij zijn nabij gelegen dorpen het bezoek op supermarkt na niet waard (moet echt ver rijden voor leuke plekken), restaurants zijn de typische toeristen tenten met menu kaart in alle talen en aan het meer waarvan strand bestaat uit grote kiezelstenen valt ook weinig te beleven wbt watersport, boulevard etc. Kortom, ben je op zoek naar idyllisch Italië met goede prijs/kwaliteit verhouding dan is dit zeker niet de place to go

Heerlijk gehad hier!

Sanne
    10-9-2017

We hebben hier ruim 10 dagen op de camping gestaan, heerlijk gehad! Wel een XLplek,zodat we beetje meer ruimte hadden.Toen de camping na een week vol liep waren we daar erg blij mee, want de auto moet ook op je plekje kamperen. Animatie is leuk voor kinderen tot een jaar of 10, leuke activiteiten. Het meer is prachtig schoon en heerlijk om in te zwemmen. Prima restaurantjes rondom de camping, heerlijk ijs bij de ijssalon. Sanitair wordt keurig bijgehouden door de schoonmaakdames: top! De polsbandjes vonden wij wel wat vervelend maar helaas is het nodig. Wij hebben genoten en wie weet komen we nog eens terug.

Mooie goed verzorgde camping

Bischop
    26-8-2017

Om te beginnen wil ik graag zeggen dat de mindere reviews hier onder dat ik me daar totaal niet bij aan sluit in tegendeel!

Een zeer nette camping met gelukkig bepaalde regels. Want ik zou er niet aan willen denken dat wanneer ik wil slapen er nog andere mensen rond reiden of lawaai maken.

Dat gezegd.

De eerste dag dat we zijn aangekomen zijn we begeleid door een vriendelijke jonge man van de receptie. De mobile home is nieuw en schoon. De aankomende dagen hebben we ons goed vermaakt er is animatie op de camping een mini market en pal aan de camping is een mooi publiek strand. Het water is heerlijk hier en restaurantjes zijn er ook genoeg in de buurt. Op de camping is er ook een bar waar ze de heerlijkste schepijs verkopen. in de buurt van de camping zijn mooie steden bergen en watervallen te zien oftewel een werkelijk paradijsje wij komen zeker weer!

gastheer ?

Pieter de Lange
    24-8-2017

Na een lekkere vakantie op deze camping gingen we afrekenen en werden we geconfronteerd met een extra kostenpost van 75,--

Deze was voor het parkeren van de auto op het voetbal veldje. Hier waren een aantal plaatsen voor bestemd.

Dat hiervoor betaald moest worden was bij ons niet bekend. Onze fout, hadden we maar beter moeten lezen en navraag doen. De beheerder berekende ons voor 15 dagen parkeren. Maar de eerste week stond de auto gewoon op de campingplek wat ook de bedoeling was. De beheerder heeft elke dag gekeken welke auto’s daar stonden en dus ook vanaf welke dag. Helaas heeft hij ons niet gewaarschuwd, niet gemeld.

Op onze vraag om de rekening aan te passen naar het juiste aantal dagen gaf hij geen gehoor.

Wij gaven hem “extra werk” om dit kenbaar te maken aan ons en dreigde steeds met zijn regelement. Er was geen normale discussie mogelijk. Vreemde gastheer en abnormale behandeling.

“Dan weet je het alvast voor volgend jaar sloot hij mee af”

We gaan zeker nog eens terug naar het Lago Caldonazzo,maar zeker niet meer op deze camping.

Camping Punta Lago, eigenaar, 26-8-2017

Geachte heer de Lange,

In ons regelement waarmee u akkoord bent gegaan is duidelijk geschreven dat uw auto op uw standplaats moet staan. Op de prijslijst is ook geschreven wat de prijs is voor een extra parkeerplaats. De extra parkeerplaats wordt alleen met akkoord van de directie geven. Tijdens een controle die we periodiek uitvoeren hebben we geconcludeerd dat uw auto zonder toestemming stond geparkeerd. Het personeel heeft u onthouden dat de parkeerplaats kosten met zich mee brengt en dat uw parkeerplaats in rekening zou wortden gebracht.

Het spijt ons dat u geen klant meer wilt zijn bij Camping Punta Lago, maar de regels zijn voor een ieder gelijk.

Heerlijk genoten

Anna
    23-8-2017

+ heerlijke omgeving bij een schitterend meer

+ fijne camping met mooie plekken, voldoende schaduw en zon

+ ook voor pubers een prettige camping, waar genoeg te doen is, maar verwacht geen uitgebreide aninmatie deze is tot Ca 12 prima daarboven vermaken ze zichzelf prima

+ bewaking, er wordt na 11 uur idd gevraagd of je rustig wilt zijn, prima

- harde polsbandje

Nooit meer!

Groeneveld
    18-8-2017

Camping redelijk maar wat een verschrikkelijke eigenaar. Als je het ergens niet mee eens bent kun je een grote mond krijgen. Avonds een drankje drinken zit er ook niet in want dan krijg je meteen een bewaker in je nek. Nooit meer. Ook veel beestjes in stacaravan wat veel weg had van kakkerlakken. Avonds animatie. Zo hard dat de kinderen niet voor half 11 konden slapen.
    Camping Punta Lago, eigenaar, 26-8-2017

Net als de uwe en de andere weinige negatieve beoordelingen die we hebben, is dit de enige manier die sommige van onze gasten vinden om te bevestigen hoe ze zich op de camping hebben gedragen.

In de praktijk zouden deze gasten hun eigen regels willen voorschrijven en wanneer iemand hen duidelijk maakt dat ze zich moeten gedragen als nette gasten die respect moeten hebben voor de een en de ander, dan wordt hun arrogantie getransformeerd en word hun trots geraakt en schrijven ze dit soort recenties.

Beginnend met dat onze camping wordt gewaardeerd door zijn schoonheid, de rust en het vriendelijke personeel. U hoeft alleen maar de andere recenties te lezen om te begrijpen dat de uwe, Meneer Groeneveld, slechts vrucht is van uw woede.

Uw gedrag is niet respectvol voor het gemeenschappelijke leven dat typisch is voor deze camping. U wou gelijk hebben wanneer uw kinderen met emmers drinkwater voor 2 keer toe de hele straat nat maakten. Dit met het resultaat dat uw buren werden nat gemaakt en hun rust werd verstoord. U wou gelijk hebben toen u weigerde onze armbandjes om te doen, wat onze gasten onderscheid van de misbruikers die graag gebruik zouden willen maken van onze camping faciliteiten. U wou gelijk hebben toen u om 24:00,1 uur naar het limiet met uw auto de camping op wou. Niet herhalende met respect voor uw vrouw, wat u tijdens een van de discussies heeft gezegd, dat wat u met mijn dochter wou doen, die ook op de receptie werkt.

Wat de animatie betreft, waar ook zijn kinderen aan mee deden, is het nooit later afgelopen dan 22:00. Wie gast is geweest op onze camping kan dat beamen. Misschien konden zijn kinderen niet slapen vanwege het luide geluid dat hij met zijn vriend maakte. Anders had de nachtwacht niet telkens hoeven zeggen dat hij het wat zachter moest doen.

Wat betrefd de insecten die u gevonden schijnt te hebben in de mobile home, weten we dat er af en toe in de avond, wat van de planten vliegen, aangetrokken door de verlichting van de huisjes.

mooie camping, zeer mooi wc gebouw!!

CAM
    15-8-2017

Wij vonden alles goed, maar vooral het wc/douche gebouw was zeer mooi en werd ook goed schoon gehouden 👍

Geweldig was de weg oversteken en je bent meteen bij het meer.

Eetgelegenheden genoeg in de buurt.

Wij hebben meteen een reservering gedaan voor volgend jaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Punta Lago voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Punta Lago in Calceranica al Lago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Punta Lago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Punta Lago scoort een 8.43 uit 10 op basis van 90 reviews.