Géén boekingskosten

• 8.6Staat v/h sanitair
  • 7.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Camping Punta Lago in Calceranica al Lago (Italië) is een leuke familiecamping aan een mooi meer. Op de camping heb je een fijne ijs/koffiesalon en animatie. De camping heeft geen zwembad, maar in het meer met kraakhelder water is meer dan genoeg waterpret te beleven. Huur een kano en kijk vanaf het water op het mooie landschap van italië uit.

114 Reviews over Punta Lago

• 3Sandra27-09-2022

Zo niet vriendelijk

Een camping met weinig faciliteiten. Zeer zeer onvriendelijke eigenaren. We zijn op vakantie en zijn helemaal niet uit op gedoe. Het was een smet. Grote staanplek. Sanitair was door een volle camping niet altijd schoon. Veel goede restaurants rondom camping.

• 7Babs16-08-2022

Mooie camping, je moet er van houden

We hadden een XL plaats met veel schaduw aan t einde van de camping. Mooi, ruim en schoon sanitair. Vanaf de camping loop je direct het strand op en t meer in. Het is een ons kent ons camping vol Nederlanders die daar al jaren komen en weken verblijven. De omgeving is mooi maar heel toeristisch Je moet er van houden. Wij dus niet. We zijn eerder weggegaan. Er is niet gevraagd waarom, daar waren ze niet in geïnteresseerd. Kregen geen geld terug. Wist ik maar was netjes geweest als ze bijvoorbeeld de kosten wilde delen.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Familie v H08-08-2022

Fijne vakantie

Onze algemene indruk is positief. De ligging is prachtig, het meer is heerlijk om in te zwemmen. Er is minimaal animatie maar onze kinderen hebben het ook niet gemist. Wat er was, was prima. De toiletgebouwen zijn erg schoon. Wij vonden het bedrag van €5,- per dag voor het parkeren van de auto op een grasveld belachelijk. Daarnaast hadden wij meerdere avonden last van herrie midden in de nacht, maar dat kwam niet van de camping. We denken van het nabijgelegen restaurant wat ‘s avonds in een bar verandert. Er bleek een misverstand te zijn over de betaling van de vakantie. We werden hierop geattendeerd, lees: behoorlijk heftig aangesproken. Deze communicatie vonden wij niet erg professioneel / aardig. Dat had ons inziens ook anders gekund. Desalniettemin hebben wij een heel fijne vakantie gehad: Dagje Verona, Trento bezocht, uitzicht over de meren richting monterovere, eten bij Biba’s en restaurant Europa. Ideaal!

• 9Corry23-06-2022

Fantastich

Wij hebben het fantastich gehad. Zeer schoon.Heb nog nooit meegemaakt ,dat een caravan zo goed gepoets wordt. We hadden geen warm water in de caravan,binnen paar dagen hong er een nieuwe ketel. Het meer ook zeer fijn. S avonds heel rustig. Wij hebben genoten

• 10Staat v/h sanitair
  • 3Ladestein29-05-2022

Beautiful on the outside but rotten on the inside.

Zeer verzorgde camping, maar de eigenaren zijn ronduit onbeschoft en zelfs agressief. Het begon al bij het inchecken toen we niet de beloofde plaats kregen. Mevrouw zei toen ‘ Dan vertrekt u toch weer’ . Ook later een enorm gedoe over het dragen van een soort van all inclusive polsbandje! Overigens is er ook op plaatsen aan het meer geen Meerzicht. Dit stuk van de camping wordt gescheiden van het strand door een 2 meter hoge heg. Dat viel ook tegen. Wij zijn dus na 1 dag al weer vertrokken maar moesten wel alle 4 de gereserveerde nachten afrekenen, terwijl de eigenaresse nog had gezegd dat ze hoopte dat we de volgende dag zouden vertrekken. Dat was te verwachten natuurlijk. Op alle negatieve reviews reageert de campingeigenaar tot slot vaak dat het een misverstand moet zijn en dat het om een andere camping moet gaan. Dat is dus absoluut niet waar. Absoluut geen aanrader dus! Wij gaan hier noot meer terug

• 5Henk en Helga15-02-2022

Ongastvrije eigenaren op een mooie camping.

Het is een prachtige camping, mooi aangelegd, goed onderhouden. Ook de douches en toiletten zijn prima in orde. De eigenaren hebben hier ook echt alleen hier de focus op...het terrein met alle regels die alleen daarop betrekking hebben. Er is echter voor een fijne vakantie en sfeer ook gastvrijheid nodig, flexibiliteit, gezelligheid, hartelijkheid. Hier ligt bij vader en dochter niet de nadruk op. Het gaat om regels, discipline, handhaving en niet op mensen het naar hun zin maken.

Erg jammer, daardoor is onze vakantie minder prettig geweest. Wij komen hier nooit meer terug.

• 4Eetgelegenheden
  • 9Michiel17-09-2021

Heerlijk!

Prima camping! Tweede jaar voor ons. Uitstekend sanitair, wordt zo goed schoongehouden dat je vaker wel dan geen schoonmaker treft. Douchecabines zijn wel klein, maar altijd warm water met druk. Ligging is fantastisch. Direct aan het Caldonazzomeer. Grote supermarkt op 5 minuten (Amort in Caldonazzo). Vriendelijk personeel. Grote restaurants (Europa en Al Pescatore) naast de camping. Prima eten! Prachtig uitzichtpunt over de 2 meren als je richting Monterovere rijdt. Ook wandelen op de top van de Pannarotta is een aanrader. Heerlijke week gehad! Trentino is echt fantastisch!

• 9Eetgelegenheden
  • 10Maarten Romers15-09-2021

Heerlijk, hier komen we terug

Een heerlijke kleine, rustige camping met o.a. grote plaatsen. En op kort afstand van het meer en voldoende restaurantjes. De eigenaar met zijn team houden de camping keurig schoon. Zijn zeer behulpzaam. Op de camping is een kleine winkel voor brood, alleen in de morgen geopend. Het sanitair is schoon, heerlijke warme douches. WiFi is beschikbaar maar daar moet je wel even een gratis code voor ophalen. Aan de voor en achter zijde van de camping ligt een weg maar daar hebben we geen last gehad. En het meer, heerlijk water, schoon en prachtig om je heen al die bergen

• 10Eetgelegenheden
  • 8Bert Otter07-09-2021

Blijven met enoge regelmaat terugkomen!

In 2007 zijn we hier de eerste keer aangekomen. Nu in 2021 is het de 4e keer dat we deze camping bezoeken voor kortere of langere tijd. Het sanitair is nog steeds erg schoon. Er zijn verschillende type plaatsen op de camping maar met een redelijke caravan is een type 'C' een prima plek. Inmiddels zijn er een aantal extra plekken richting het sportveld klaargemaakt. Deze zijn groter en hebben 6 ipv 4 Ampere. Deze plekken hebben op dit moment nog wel iets minder schaduw door jonge aanplant van bomen. Dit jaar weer enorm genoten. De plekken zijn voor ons ruim voldoende, zeker voor Italiaanse begrippen. De markering is helder en duidelijk. Kleine kinderen hebben we niet meer en komen dus ook later in het seizoen (of vroeger). Dus animatie is voor ons niet van belang. Je moet geen langslaper zijn als je broodjes uit het winkeltje wenst, anders lege bakken.. Verder is er veel te doen rondom het meer en fietsen is er prachtig. Zeker tot ziens!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Daan30-08-2021

Super camping en omgeving!

Super camping! Aardige eigenaar, schoon sanitair, vriendelijk personeel, ruime plekken, vanaf 23:00 is het echt rustig op de camping. Heerlijke ijssalon bij de camping. Voldoende te doen in de omgeving (leuke stadjes, wandelen, fietsen). Heerlijke restaurantjes naast de camping. Meer is super helder. Voor pubers weinig te doen, maar die van ons hebben zich toch prima vermaakt. Een avond was er een bandje, dat zou wellicht wat vaker kunnen. Negatieve reviews over deze camping kunnen wij totaal niet plaatsen, wij herkennen dit niet.

• 10Eetgelegenheden

Camping Punta Lago info