Appartement Agriturismo Anna-Rosa

Meer appartement info

43 reviews over Appartement Agriturismo Anna-Rosa

• 2019
    10Houben28-09-2019

We waren 5 dagen in app callica , genoten van de mooie omgeving en geweldig uitzicht in ons mooie appartement, de eigenaren met hun kinderen geven je een gezzelig thuisgevoel , en doen zich veel moeite om het je naar de zin te maken. Vanuit legoli leuke uitstapjes gemaakt.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Leon en aline vd leer08-09-2019

Heerlijk genoten

We zijn 2 dagen op Anna Rosa geweest en hebben geslapen in het appartement la terracotta. We werden vriendelijk ontvangen door Roger en Annemarie. We hebben heerlijk genoten van de gastvrijheid van Roger en Annemarie. Appartement was erg mooi en ruim. We sliepen er met 4 personen maar er was voldoende ruimte. We waanden ons in een ressort maar dan in het klein. Zwembad was heerlijk met een prachtig uitzicht.

• 10M&M08-09-2019

Heerlijk!

Wij hebben een heerlijk relaxte vakantie gehad op deze práchtige plek! Super relaxed, 's morgens verse broodjes, koffie met een schitterend uitzicht, mooie steden op rijafstand zoals Volterra en San Gimignano. Genoten van de gastvrijheid van Annemarie & Roger en hun kids én Floris ;-) maar ook genoten van ons prachtige appartement dat leek te zijn weggelopen uit een boekje, sfeer- en stijlvol ingericht van alle gemakken voorzien. Niet te vergeten het prachtige zwembad. Zeker een plek om een keertje terug te komen!

• 10Maria Carolina Petronia, Aruba03-09-2019

We zullen dit verblijf zeker warm aanbevelen!

Opeens denk ik weer aanToscane. Met goede vrienden gingen we tijdens onze lange Europavakantie een weekje naar Anna-Rosa Agri Peccioli, nieuwsgierig geworden door zoveel loftuitingen over dit vakantieverblijf. Onze verwachtingen zijn overtroffen. Werd een heerlijk ontspannen weekje in ons appartement Roseanne . Comfortabel, knus was het, met al wat je nodig hebt of gebruiken kunt. En, waar ik erg op let: alles brandschoon. Een prachtig uitzicht vanaf zwembad en terras, een immens landschap met bloemen, zoals oleanders en cipressen. Hoewel wij onze vakanties graag zelf indelen en dan de 'luwte' zoeken, ipv de massa, lieten we ons toch verleiden deel te nemen aan de themamaaltijden op het grote terras. Geen moment spijt gehad, het eten was heerlijk, evenals de bijgeschonken wijnen.We bezochten nabije steden, waarin oud en nieuw te bewonderen: ruines, musea, piazza en piagi. En..ja, met pittoreske straatjes. Fam.Keulers-Koop, bedankt!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Marjolein & Ronald03-09-2019

Fantastische week met onze kids van 5 en 10

Wij verbleven onze eerste week van onze vakantie in Italië bij Anna-Rosa in appartement La Gallica. Eerst hadden wij twijfels of we voor dit appartement moesten kiezen, omdat de kids bij ons op de slaapkamer zouden slapen. Voor eenieder die hierdoor twijfelt om in dit (of een ander appartement met 1 slaapkamer) te gaan. NIET DOEN! Wij hebben dit absoluut niet als storend ervaren, maar eigenlijk als heel gezellig. De kinderen vonden het ook echt geweldig; dit was echt quality-time samen. Het appartement is zeer ruim, heeft een aparte opgang, een privé-zitje en een uitzicht waar je U tegen zegt. Het zwembad is heerlijk en soms heb je het gewoon echt voor jezelf, de kids maken makkelijk contact, er zijn heerlijke pizza- en pasta-avonden, er zijn heerlijke restaurants in de buurt en de grote steden op een rijdbare afstand. Wij waren op dag 1 al ontstresst, de sfeer is fijn en ongedwongen, grote dan dank aan Annemarie, Roger & Kids!

• 10Familie Goosen25-08-2019

Fantastisch voor gezinnen met kleine kinderen

Anna-Rosa kijkt uit op een prachtig Toscaans dal en ligt zeer centraal ten opzichte van prachtige bekende steden. De zeven mooie, frisse en ruime appartementen zijn allemaal zeer smaakvol ingericht en hebben goeie bedden. De tuin ligt er prachtig bij en het zwembad is heerlijk. Het is een heerlijke plek om met (jonge) kinderen naar toe te gaan. Ze vermaken zich in de schaduwrijke speeltuin, ze mogen meehelpen bij het verzorgen van de kippen en konijnen of kunnen lekker in het omheinde zwembad zwemmen. Tevens kun je een babypakket huren, waardoor je niet alles zelf hoeft mee te slepen. De dagelijkse broodjes service is een uitkomst, want verse broodjes voor ontbijt is toch het lekkerst. En de gezamenlijke BBQ, pizza en pasta zijn altijd gezellig. Roger en Annemarie zijn zeer behulpzaam en top hosts. Ze zorgen ervoor dat je je thuis voelt en eigenlijk niet meer weg wilt. Wij zijn daarom nog een paar dagen langer gebleven :-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Fam. Allerts21-08-2019

Fantastisch!

Prachtige accommodatie op een mooie ligging in het binnenland van Toscane. Eigenaren zijn zeer klantvriendelijk en proberen overal in mee te denken. Accommodatie is helemaal af en zeer gebruiksvriendelijk ingericht. Kortom een topplek in het hartje van de Toscane.

• 10Fam van Es18-08-2019

Superieur !!

Een uitmuntend appartement, heerlijke koffie in de morgen (wij missen het nog steeds) , een schitterend uitzicht, iedere ochtend broodjesservice, een fantastisch zwembad en natuurlijk de subliem georganiseerde pizza, bbq en pasta avonden waar je heerlijk kan eten op het gezellige gezamenlijke terras. Voor de kinderen zijn er 2 speeltuinen en natuurlijk kunnen zij iedere ochtend de konijnen en kippen wekken. In de buurt meer dan voldoende plekken om het echte Toscane te ontdekken. Wat deze plek extra buitengewoon maakt is de warmte en liefde van Annemarie, Roger, Job, Janne en Max. Wij hebben iedere minuut genoten. Het liefst zouden wij deze plek voor ons zelf houden ;-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Marian en Henk Westerduin-Roffel17-08-2019

Heerlijk, fantastisch, super kindvriendelijk!!

Uitzicht is top, super kindvriendelijk en fijne gastheer/ vrouw

• 10Jaimy Lobatto15-08-2019

Fantastische en van elk moment genoten❤️☀️💋

Super relaxed, kids 100% happy, lieve zorgzame eigenaren, schoon en tot in de puntjes alles verzorgd! Ik, die eigenlijk altijd wat te zeuren heeft vind deze plek magical en zeker voor herhaling vatbaar! Dank je wel voor deze super ervaring 💋

Appartement Agriturismo Anna-Rosa info

• Aantal personen5 tot 6