Tijdelijk €25 aanbetaling

Meer appartement info

54 Reviews over Agriturismo Anna-Rosa

• 10Stefanie12-09-2022

Geweldige vakantie!

Wij zijn twee weken bij Anna-Rosa geweest van half augustus tot begin september en zaten in La Toscana. Het kleinschalige, Nederlandse is ons prima bevallen. Esther en Arco doen alles voor je. Contact met hen en met de andere Nederlandse gasten verliep heel soepel. De kinderen leggen makkelijk contact met elkaar en spelen veel samen. Ook de avonden waarop er gezamenlijk gegeten kon worden, waren erg gezellig.

Allerlei leuke dorpjes etc. zijn goed te bereiken en zijn op 45-60 minuten afstand. Aan te raden zijn sowieso Pisa, Volterra, Lucca en San Gimignano. Ook het mooie en fijne strand bij Vada is erg aan te raden.

Het appartement is ontzettend schoon en netjes. Alles wat je nodig hebt, is er. Ook fijn zijn de handdoeken die je krijgt van Anna-Rosa. Scheelt weer bagage en was! Het uitzicht vanuit ons appartement was geweldig! Ook het zwembad is heerlijk en alles is prima onderhouden.

Wie weet komen we nog eens terug.

• 10Natuur

Eigenaar, 16-09-2022

Dank je wel Stefanie voor je prachtige review! Fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad.

• 5Christel van Hooff04-09-2022

Teleurgesteld; slechte prijs/kwaliteitverhouding

Slechte prijs/kwaliteitverhouding; we hadden echt wel wat meer verwacht voor wat de 2 weken verblijf bij deze Agriturismo kosten. De informatie op de website strookt niet helemaal met de werkelijkheid ter plaatse. - In de accommodatie waar wij zaten is naast de voordeur een rioolontluchtingspijp waardoor je vaak in de rioollucht buiten zit; - De WiFi werkt echt niet goed, we hebben zelfs een kleine week geen internet gehad; - Het appartement is erg gehorig; - Tijdens ons verblijf is er een storm geweest, het regende zo hard dat het water door de kozijnen naar binnen liep waardoor het hele appartement blank stond; - In de badkamer troffen we een losse wc bril en een verkalkte douchekop; - Volgens de website is een airco niet nodig, maar het was hartstikke warm in het appartement; - De accommodatie is zeker kindvriendelijk, maar wel vanaf het moment dat je kinderen kunnen lopen; nagenoeg het hele terrein bestaat uit grind.

• 8Natuur

Eigenaar, 16-09-2022

Beste Christel, spijtig dat jullie teleurgesteld zijn. We hadden het fijn gevonden als jullie dit ter plekke gemeld hadden aan onze beheerders. Zij hadden graag direct zaken voor jullie opgelost of tips gegeven voor een mooie vakantie-ervaring net als onze andere gasten.

• 9Ton21-06-2022

Mooie agriturismo in prachtig Toscaans land.

Wij waren eind mei bij Anna Rosa en hebben genoten van ons verblijf in appartement Gallica. Vooral het prachtige uitzicht was elke dag weer verrassend. Een heel mooi schoon zwembad, goede ontvangst en informatie van Arco en Esther gehad. Ook genoten van de omgeving: Florence, Volterra en Lucca. Maar ook Peccioli is een heel mooi plaatsje met kunst en goede horeca.

• 9Natuur
  • 10Jan Dirk Kruit05-05-2022

Geweldige en mooie plek in typisch Toscane.

Heerlijke plek in toscane, heel mooi uitzicht, authentieke boerderij. Wij zaten in het vrijstaande huisje "la Perla" - een aanrader met veel privacy. Groot zwembad en speeltuin voor de kids. Leuke dingen in de buurt.

• 10Natuur
  • 10Rachelle en Leo26-08-2021

Dikke, vette aanrader

Deze agriturismo gerund door Shiron en Tjaard is echt een dikke, vette aanrader. Wij zijn een week in deze agriturismo geweest en hebben van elk moment genoten. Shiron en Tjaard zijn heel gastvrij, bij aankomst staan ze je al op je te wachten en krijg je meteen een rondleiding. Ook gedurende de week komen ze graag een praatje met je maken en geven ze graag tips over wat te doen in de omgeving. Gedurende de week waren er 3 gezamenlijke eetavonden met heerlijke zelfgemaakte pasta/pizza en een Italiaans diner. Alle bekende plaatsen zijn binnen anderhalf uur te bereiken en de agriturismo ligt op een superrustige locatie. Kortom hebben wij echt mega genoten en gaan zeker nog een keer terug.

• 9Milou&Jeroen08-07-2021

Fantastische 2 wkn gehad, aanrader in Toscane!

Gerenoveerde gezellige appartementen met centrale ligging in Toscane met een spectaculair uitzicht, kindvriendelijk, fijn zwembad, de gastheer- en gastvrouw organiseren enkele gezellige eetavonden met heerlijk eten. Wij zijn hier 2 wkn geweest en gaan zeker nog eens terug met onze kids! Aanrader met- en zonder kids.

• 9Klaas-Peter21-09-2020

Fantastisch Toscane

We werden zeer welkom geheten door de beheerders. Het verblijf was zeer schoon met daarin heerlijke bedden. De wekelijkse pizza-avond was ook erg goed verzorgd. Goede ligging voor uitstapjes in de omgeving. De beheerder stonden altijd klaar met tips voor leuke uitstapjes in de omgeving. En een perfecte locatie met een heel mooi uitzicht. Wij hebben een zeer geslaagde week gehad. Alles uiteraard helemaal corona-proof

• 10anoniem16-08-2020

Aanrader midden in Toscane!

Mooie, recent vernieuwde agriturismo op een heuvel met uitzicht op Volterra. Wij kregen het vrijstaande appartement (split-level indeling) welke schoon en sfeervol was ingericht. Elke ochtend verse broodjes en 3 keer in de week een gezamenlijke avond (2x pizza en 1x BBQ). De kinderen mochten zelf de pizza maken. Kinderen kunnen hier heerlijk samen spelen. Ook de kippen kregen hun aandacht. Het zwembad lag er mooi, verzorgd bij met voor elk appartement eigen bedden en stoelen. Als je geluk hebt zie je vanaf het terras herten lopen op de Toscaanse heuvels. De plek is erg rustig en je hoort geen verkeer. Vanuit hier kun je bekende dorpjes en de kust goed aanrijden. Het nabijgelegen dorpje Peccioli (op een heuvel), op 10 min rijden heeft ons hart gestolen. ‘S avonds eten op het idyllisch kleine pleintje waar 4x per week muziek wordt gemaakt. De agriturismo wordt beheerd door Nederlanders. Bedankt voor de fijne week! Wie weet tot ziens :)

• 10Familie Visser09-08-2020

Wederom fantastisch!

Afgelopen juli waren we voor de tweede keer op deze mooie plek! En net als vorig jaar hebben we een heerlijke vakantie gehad. Alle grote steden/strand/ en leuke kleinere stadjes binnen een uur per auto bereikbaar. We hebben weer genoten van het overweldigende uitzicht, het heerlijke appartement welke is voorzien van alles wat je nodig hebt, het fantastische zwembad waar we heel wat uurtjes doorgebracht hebben, de eigengemaakte abrikozenjam van Shiron, de tot in de puntjes georganiseerd bbq en pizza avonden met lekkere wijntjes samen met de andere gasten, en niet te vergeten de gastvrijheid van Tjaard en Shiron! Zij beheren deze agriturismo met veel liefde voor deze plek en hun gasten. Niets is hen te veel! Supervakantie gehad! Een aanrader... en wie weet nog eens tot ziens.

Groetjes fam Visser

• 10Sandra24-07-2020

Wat een fantastische plek!

Wat is dit een heerlijke plek!

We genieten met volle teugen: Het prachtige uitzicht, het fijne, grote zwembad, de rust, het schone, mooi ingerichte appartement, de gezellige pizza-avonden, de kinderen die allemaal met elkaar spelen... maar bovenal de lieve beheerders Tjaard en Shiron, niks is voor hen teveel, ze willen je overal mee helpen: ze bakken speciaal voor onze kinderen glutenvrije pizza’s.. En als we een vraag hebben over de omgeving, zoeken ze het helemaal uit, of ze bellen voor je rond. Even met alle kinderen naar de kippen... Voor een gezellig praatje, als er iets is, of als je wil iets weten, ze staan meteen voor je klaar... Dank jullie wel!

Wat een topvakantie!

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Via di Legoli, 41, I-56037