Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Amoliv

ItaliëToscaneCavriglia

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Amoliv voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 242 reviews

Meer bed & breakfast info

Contact

242 Reviews over Amoliv

• 9Kurt willems21-11-2019

Prachtige omgeving en topontvangst van Erica en haar team

• 10Anita21-11-2019

Super

Mooie ligging, super gastvrouw staat altijd voor je klaar . En niet te vergeten de lekkere en gezellige gastentafel.

• 9Kristof05-10-2019

Toplocatie voor ontspannen reisje

Zeer aangename logeerlocatie. De sympathieke gastvrouw Erika zorgt er met een lekker ontbijt, dagelijkse tips voor uitstappen, een gastentafel met vaak streekproducten als avondmaal en de familiale sfeer voor dat je de hele tijd in de watten gelegd wordt . We keren vroeg of laat nog eens terug!

• 9Ine Herten30-07-2019

Heerlijk genieten in Toscane

Ideale formule voor een vakantie met jonge kinderen. Een dagje relaxen in het zwembad afgewisseld met een dagje uitstap (Siena, Arezzo, ...). We hebben de gastentafel bijgeboekt en dat is een absolute aanrader. De gerechten zijn overheerlijk en de sfeer met de andere gasten was heel fijn. De kindjes hebben vanalles geproefd en leren eten. Ook de olijfolie degustatie (Erika, de gastvrouw, is olijfboerin) was eens leuk om te doen en ook heel leerrijk. We hebben genoten van een topweek!

• 10Willy & Ria15-06-2019

Voor herhaling vatbaar !

Prachtlocatie om even tot rust te komen bij een gezellige gastvrouw !

• 10Ann06-05-2019

Fantastisch, een echte aanrader.

Een super verblijf bij een heel hartelijke gastvrouw. Lekker eten, lekkere wijn, lekkere olijfolie en een schat aan informatie over de bezienswaardigheden in de buurt. Mooi zwembad met heerlijke ligstoelen. De omgeving is prachtig.

• 10Kristine Roggeman29-11-2018

Topweek op een toplocatie

Een warm welkom en topverblijf gekregen van Erika. Een topgastvrouw die een fijne sfeer weet te creëren tussen de gasten en die je met raad en daad bijstaat. Veel nuttige info gekregen voor uitstappen naar de mooiste steden van Toscane. Geproefd van lekkere wijnen, hapjes en olijfolie. Het ontbijt was steeds gevarieerd en het avondeten puur en lekker. De kinderen worden in de watten gelegd zodat de volwassenen ondertussen ook volop kunnen genieten en ontspannen. Kamers zijn heel proper met uitstekende bedden. Een topweek.

• 10N Dauwerse-Natrop22-11-2018

Wauw wauw wauw!

Wauw wat hebben we genoten! Je leert nieuwe mensen kennen en 's avonds wordt er een top menu geserveerd met heerlijke wijnen voor scherpe prijzen! Alleen maar lof ! De gastvrouw Erika staat altijd voor je klaar en heeft leuke tips! Ze is ook ontzettend lief geweest voor onze kindjes! Ze mochten zelfs pizza maken samen met haar medewerkster in de keuken zo leuk! Ook de plek was super! Heerlijk zwembad en prachtig uitzicht! Zou er zo weer naar toe gaan! Top vakantie!!!

• 10Marlou Kicken21-11-2018

Vanaf onze eerste kennismaking met Erika was het alsof wij ons al langer kenden. Zo een warm onthaal. Geweldig. Ons bedje was gespreid het ontbijt voortreffelijk met een hele leuke groep. ...En 's avonds of warm eten met lekkere wijn, of een wijnproeverij met lekkere hapjes, olijfolie leren proeven weer met lekker eten. ........in één woord Geweldig. War een lieve en fijne gastvrouw. Wilde je iets weten over de omgeving ...ErIka legde alles goed uit hoe je het beste kon rijden zonder te veel file. Voor de kinderen had ze een warm hart. Dus wie aarzelt nu nog om eens op bezoek te gaan bij B&B in Toscane bij de Amolivers. Chapeau hoor 😍😘😍😘

• 8Chiara Gouverne21-11-2018

Een gezellige B&B waar we in 2017 zo'n geweldige week hebben gehad en daarom in 2018 weer terug gegaan zijn. Een fi jhe gastvrouw die heerlijk kookt.

Bed & Breakfast Amoliv info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar