Bed and Breakfast Amoliv

Laatste review

Topweek op een toplocatie

Kristine Roggeman,
29-11-2018

Een warm welkom en topverblijf gekregen van Erika. Een topgastvrouw die een fijne sfeer weet te creëren tussen de gasten en die je met raad en daad bijstaat. Veel nuttige info gekregen voor uitstappen naar de mooiste steden van Toscane. Geproefd van lekkere wijnen, hapjes en olijfolie. Het ontbijt was steeds gevarieerd en het avondeten puur en lekker. De kinderen worden in de watten gelegd zodat de volwassenen ondertussen ook volop kunnen genieten en ontspannen. Kamers zijn heel proper met uitstekende bedden. Een topweek.

Kenmerken

29-11-2018

Wauw wauw wauw!

N Dauwerse-Natrop,
22-11-2018

Wauw wat hebben we genoten! Je leert nieuwe mensen kennen en 's avonds wordt er een top menu geserveerd met heerlijke wijnen voor scherpe prijzen! Alleen maar lof ! De gastvrouw Erika staat altijd voor je klaar en heeft leuke tips! Ze is ook ontzettend lief geweest voor onze kindjes! Ze mochten zelfs pizza maken samen met haar medewerkster in de keuken zo leuk!

Ook de plek was super! Heerlijk zwembad en prachtig uitzicht! Zou er zo weer naar toe gaan! Top vakantie!!!

Marlou Kicken,
21-11-2018

Vanaf onze eerste kennismaking met Erika was het alsof wij ons al langer kenden.

Zo een warm onthaal. Geweldig.

Ons bedje was gespreid het ontbijt voortreffelijk met een hele leuke groep. ...En 's avonds of warm eten met lekkere wijn, of een wijnproeverij met lekkere hapjes, olijfolie leren proeven weer met lekker eten. ........in één woord Geweldig.

War een lieve en fijne gastvrouw.

Wilde je iets weten over de omgeving ...ErIka legde alles goed uit hoe je het beste kon rijden zonder te veel file.

Voor de kinderen had ze een warm hart.

Dus wie aarzelt nu nog om eens op bezoek te gaan bij B&B in Toscane bij de Amolivers.

Chapeau hoor 😍😘😍😘

Chiara Gouverne,
21-11-2018

Een gezellige B&B waar we in 2017 zo'n geweldige week hebben gehad en daarom in 2018 weer terug gegaan zijn. Een fi jhe gastvrouw die heerlijk kookt.

Kort maar krachtig....en toch top!

Van Nieuwenhove - Van Thielen,
21-11-2018

Gezien de medische toestand zijn we sneller moeten terugkomen, maar de tijd dat we in Amoliv geweest zijn was super. We hebben opnieuw geboekt voor 2019 omdat we die fijne vakantie willen vervolledigen.

Ik was daar met mijn gezinnetje . We hebben er ons huwelijksreis van gemaakt we waren op 18-08-18 getrouwd ❤️ Het was een super reis . Top b&b heel goed gesoigneerd en heel leuke vrienden leren kennen .

Bedankt Amoliv ❤️

Voor herhaling vatbaar

Ilse en peter,
21-11-2018

De ideale locatie om Toscane te verkennen. Voor ons de 2de maal dat wij hier waren. Ook nu andere plaatsen ontdekt. De ontvangst, de hulp die je krijgt om uitstappen te doen.

Cottenier Nico,
21-11-2018

Fantastisch B&B , prachtige kamers en je wordt in de watten gelegd van Erika en de andere Amolivers. Locatie is super voor allerhande uitstappen naar alle bekende plaatsen in Toscane. Erika geeft je met plezier heel veel nuttige tips

Een super toffe vakantie in Toscane

Didier & Rita,
20-11-2018

Zodra je aankomt bij Amoliv kan je genieten van rust en kalmte in een groene omgeving. De ontvangst door gastvrouw Erika is hartelijk.

Wil je in de nabijheid, maar ook zelf tot Firenze, de omgeving bezoeken dan zal zij je de nodige kaarten en adressen geven dat je zeker moet gezien hebben.

Je dag begint met een lekker uitgebreid ontbijt met alle gasten samen en natuurlijk is de gastvrouw Erika er aanwezig.

Na je dagje zwerven door Toscane, kom je terug aan bij Amoliv en kan je genieten van het zwembad en onthaasten van je dag.

Omstreeks 19.00 uur kan je weer samen met de andere gasten genieten van een lekkere gastentafel en verder praten met de andere gasten en nieuwe informatie aan Erika vragen voor de volgende daguitstap.

Nadien kan je genieten van een goed bed en droom je van ...

Onze vakantie komt aan het einde en we moeten we ons verblijf afsluiten, maar Amoliv en gastvrouw Erika zullen we zeker niet vergeten.

Topvakantie!

Mevr. Vanbrabant,
17-11-2018

Zeer vriendelijke gastvrouw. Mooie locatie. Gezellige b en b met topkeuken!

We hebben een aantal aanbieders voor Amoliv voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Amoliv in Cavriglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Amoliv zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.