Bed and Breakfast Amoliv

211 reviews over Bed and Breakfast Amoliv in het Nederlands

Topvakantie in Toscane!

Familie Pierloot - Denolf
16-8-2018

Wil je genieten van een prachtige omgeving, lekker eten, fantastische ontvangst, ... . Dan moet je zeker kiezen voor Amoliv. Wij werden super ontvangen. Alles was kraaknet. De gastentafels waren heerlijk. Erika en haar team doen er alles aan om je te laten genieten van een zorgeloze vakantie. Wil je de omgeving verkennen of een stad gaan bezoeken, dan krijg je talloze tips mee. Ik heb een drukke job en het was super om me nergens zorgen over te maken en gewoon te kunnen genieten. Wij komen zeker nog terug!

FANTASTISCH!

Limburgse familie
30-7-2018

- hartelijke ontvangst door de gastvrouw en de andere gasten

- iedere avond gezellig vertoeven aan de lange gastentafel en genieten van de heerlijke Italiaanse streekgerechten bereid door Erika en haar Amolivers

- bij iedere maaltijd probleemloos en ongevraagd aangepaste heerlijke glutenvrije gerechten voor onze dochter

- leuke locatie voor de kinderen; zwembad, tafeltennis, everzwijntjes ;-), het maken van hun eigen pizza

- wijndegustatie met aangepaste hapjes en olijfproeverij waren leerrijk en smakelijk

- ideale uitvalsbasis voor Siena, Firenze, Cortena, Arezzo ... met Erika als perfecte gids voor het vinden van een parking, restaurantjes, weetjes enz.

Fantastische vakantieweek in B&B Amoliv !

Mieke en Filip
17-7-2018

Een aangename B&B met een supergastvrouw. Mooie en ruime kamer.

Mogelijkheid om bepaalde dagen te genieten van een gastentafel, zeker aan te raden!

Aangenaam vertoeven aan het zwembad na een uitstap .

Goede aansluiting met de andere gasten die er samen met ons verbleven.

We hebben een aantal aanbieders voor Amoliv voor je op een rij gezet:

Onvergetelijk verblijf in een prachtlocatie !

Deschrijver Wim
15-7-2018

Amoliv is een charmante verblijfplaats in Toscane waar je enorm verwend wordt (uitgebreid ontbijtbuffet met streekproducten, ;..) en super lekkere gastentafels. De gastvrouw Erika is steeds bereikbaar, kent Toscane heel goed en geeft tips, info, ... over alle bezienswaardigheden. Erika is ook sommelier en geeft uitgebreide degustatie van lekkere streekwijnen en olijfolie met aangepaste hapjes (een aanrader). De gastenkamers zijn kraaknet en ruim. Erika is een supergezellige gastvrouw die ervoor zorgt dat je vakantie onvergetelijk wordt!! Een aanrader !

het was een mooie ervaring vooral de gasten waren

rita luc ivo kris
10-7-2018

het was een spontane ontvangst alles wat je vroeg was oke een heel mooie locatie het eten was voor ons het minste

Toplocatie.

Schynkel Tony
18-6-2018

De locatie is een oase van rust. De gastvrouw Erika staat steeds ter beschikking met alle informatie over uitstappen met documentatie en allerlei tips, De gastentafel is gewoonweg overweldigend.

Super

Kelly
18-12-2017

Prijs kwaliteit was super! Goed ontbijt en heerlijke gastentafel!

Heerlijke huiselijke sfeer

Sara
6-12-2017

Erika is een top gastvrouw! Ze doet er alles aan om je in de watten te leggen en haar kookkunsten zijn subliem!

Kamer en ontbijt was in orde!

Heerlijke vakantie

P.Van Roye
4-12-2017

net of je thuis komt,

zeer goede info of de streek, streekproducten ,mooie ligging, ...

De max

Jill
3-12-2017

De warmste ontvangst ooit , prachtige omgeving en super lekker eten .

We hebben een aantal aanbieders voor Amoliv voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Amoliv in Cavriglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Amoliv zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.