Tijdelijk €25 aanbetaling

Borgo Casalvento

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Borgo Casalvento voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 167 reviews

Meer appartement info

167 Reviews over Borgo Casalvento

• 10Sanne10-09-2021

Een pareltje

Wij hebben wederom een heerlijke vakantie gehad afgelopen zomer bij de Borgo. Het is er zo heerlijk rustgevend, mooi en super netjes allemaal. De ligging is perfect op een heuvel, net iets koeler. Alle luxe is aanwezig en de kinderen kunnen er heerlijk spelen in het grote en kleine zwembad, voetbalveld en speeltuin en natuurlijk met de andere kinderen. Door de warme gastvrijheid van Barbara en Max ontbreekt het aan niets en voel je je er altijd thuis. :-)

• 10Remon & Marcella30-08-2021

Het was weer genieten!!

Dit jaar was het alweer de achtste keer dat wij Borgo Casalvento bezochten. Wat is het hier toch fijn, echt een super mooie plek om helemaal tot rust te komen. Voor ons voelt het als thuiskomen. Alle appartementen zijn prachtig en ruim. Onze voorkeur gaat de laatste jaren uit naar de appartementen aan de achterkant, hier heb je veel privacy en de zon aan het einde van de dag. De gastvrijheid en betrokkenheid van Barbara maar ook van Max is super fijn, niets is teveel. Heerlijke broodjes, tips, reserveringen bij restaurantjes etc. De kinderen hebben altijd genoeg vriendjes om mee te spelen en het is optimaal genieten van het heerlijke zwembad met veel ruimte en groen. De wijnproeverij op de woensdagavond was ook een succes! Lieve Barbara, heel veel dank voor de gastvrijheid, we missen jou en je prachtige plek nu alweer. Lieve groet van ons allemaal.

• 9Nicole Kattouw29-08-2021

Een topplek in het prachtige Toscane!

Het blijft een heerlijke plek, fijn zwembad, heerlijke jacuzzi, prachtige tuin, broodjesservice, en geweldige huizen!! Kortom het was weer genieten en met de gastvrijheid en goede zorgen van Barbara, Elena en Max ontbreekt het je aan niets.

• 9Ruimte
  • 10Familie Kraall07-09-2020

Borgo Casalvento blijft onze favoriete bestemming!

Voor de derde keer hebben wij Borgo Casalvento bezocht en wederom hebben wij hier een fantastische vakantie gehad. Wij zaten in het appartement il fienile aan de achterzijde. Heel fijn, ruim en mooi appartement met avondzon op het terras. Vanwege de ligging aan de achterzijde van het landgoed heb je veel privacy. Borgo Casalvento is een prachtig en ruim landgoed met een heerlijk zwembad. Het wordt zeer goed onderhouden. De ontbijtservice is heel fijn (altijd vers brood). De ligging is perfect. Wij hebben dit jaar Pisa, Florence en San Gimignano bezocht. Het strand is ook goed aan te rijden. Wederom grote complimenten voor Barbara en haar team! Deze plek zullen we blijven bezoeken!

• 10Sanne & Sjoerd29-07-2020

Topplek in Toscane

Voor de vijfde keer een bezoek gebracht aan Borgo Casalvento en opnieuw een toptijd gehad! Het blijft een uniek plekje, goed verzorgd, mooie groene tuin, ruime en complete accomodaties, mooie zwembaden en altijd veel kindjes om mee te spelen. Barbara en Max zorgen dat het je aan niks ontbreekt! Aanrader!

• 9Marieke31-10-2019

Voor de tweede keer geweest en volgend jaar gaan we weer! Het is een heerlijke plek waar onze dochter (2) alle ruimte heeft om te spelen. Barbara staat altijd voor je klaar en zorgt ervoor dat het je aan niks ontbreekt. De omgeving is prachtig. Het enige nadeel is dat je wel afhankelijk bent van de auto.

• 10Tamara13-10-2019

Fantastische vakantie

Alweer voor de derde keer bij Borgo geweest. Wederom 3 weken geweest en dat bevalt enorm. Je kunt in de omgeving veel doen (wel een auto nodig). Ligging van de accomodatie is echt prachtig, boven op een heuvel. Er staat regelmatig een heerlijk windje dus ondanks de hitte tijdens de zomer, echt heerlijk vertoeven. Barbara en ook Max zorgen ervoor dat je niets ontbreekt tijdens je verblijf. De broodjesservice is ook top.

• 10Michel13-10-2019

Perfect!

Perfect gelegen in nabijheid van historische plaatsen als Pistoia, Florence en Lucca en mooie dorpjes als Montecatini Terme. Na terugkomst heerlijk in de grote tuin met olijfbomen, voetbalveld, zwembad en kruidentuin. Zeer behulpzame eigenaresse Barbara kan overal bij helpen. Wij zijn twee keer geweest en dit blijft een absolute topper!

• 10Maarten12-10-2019

Top plek, heerlijke vakantie gehad!!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Borgo Casalvento. Het huis was heel sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien. Fijn (en groot!) zwembad, leuk speeltuintje voor de kinderen en een heerlijke tuin. Barbara is zeer gastvrij en staat altijd voor je klaar. Een hele fijne plek om tot rust te komen, en vanuit daar de prachtige omgeving te verkennen. Veel gasten die hier (soms jaarlijks) terugkomen. Ook wij komen zeker nog een keer terug!!

• 10Leonie12-10-2019

heerlijke vakantieplek!

Dit jaar hebben wij voor de zesde keer een heerlijk verblijf gehad bij Borgo Casalvento! Alles klopt hier; het mooie en ruime huis, het fijne zwembad, de prachtige omgeving en niet te vergeten de lieve en behulpzame eigenaresse. Barbara en Max doen er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen. Onze kinderen vinden het ook geweldig hier. Niet massaal, maar wel altijd genoeg andere kindjes om mee te zwemmen en spelen. Wij blijven zeker terugkomen naar deze heerlijke plek!

Appartement Borgo Casalvento info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Via San Baronto 1, 51034