Appartement Borgo Casalvento

Appartement Borgo Casalvento
9,8

101 reviews over Appartement Borgo Casalvento in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Een topplek voor een hele fijne vakantie

Anne de Jager
2-7-2018

Omdat ons de eerste keer zo goed was bevallen zijn we opnieuw naar deze supermooie en rustige plek gegaan. En opnieuw hebben we een zeer relaxte, ontspannen en fijne vakantie gehad. Naast de mooie plek, het leuke en zeer goed onderhouden zwembad en goed onderhouden megatuin is ook de service super en persoonlijk... Op deze plek kan je niet anders dan tot rust komen en alles achter je laten...

Genieten

Karlien
9-6-2018

Hele fijne Borgo waar de kinderen hebben genoten van de speelmogelijkheden en de 2 zwembaden. Als ouders kwamen wij hier tot rust in de prachtige tuin rondom de appartementen. Het appartement was van alle gemakken voorzien, ruim, schoon, smaakvol ingericht en de bedden waren goed!

Wij hebben genoten van een heerlijke week bij Borgo Casalvento.

Heerlijk ontspannen in prachtige omgeving

Monique van Wensem
9-6-2018

Wat een heerlijke plek! Mooi huis van alle luxe voorzien. Prachtig zwembad met jacuzzi voor extra ontspanning. En veel te doen in de omgeving. Echt een aanrader!

Ontzettend mooie accommodatie!

familie Driesschen
    15-5-2018

We zijn hier voor de tweede keer geweest en hebben wederom een hele fijne vakantie gehad. De appartementen zijn zeer ruim, schoon en smaakvol ingericht. De tuin is prachtig, uiteraard door de goede zorg van Max. Kinderen kunnen zich er prima vermaken met voetballen, tafelvoetballen, tafeltennissen, zwemmen of spelen in de speeltuin. Bij het zwembad zijn voldoende ligbedden zodat je niet bang hoeft te zijn dat er geen plek is. Door de bomen zijn er voldoende schaduwplekken. In de omgeving liggen vele mooie steden die meer dan de moeite waard zijn om te bezoeken, bijvoorbeeld Florence, Lucca en Pisa. Barbara en Max staan altijd voor je klaar en doen er alles aan om de kwaliteit op een hoog niveau te houden. We gaan hier heel graag voor een derde keer naar toe!

Je rijdt er zo voorbij maar als je de poort naar de tuin één keer hebt opengemaakt weet je dat hier moet zijn. Wat een oase van rust bij een heerlijk appartement op korte afstand van de mooiste steden van Toscane. De gastvrouw is zeer behulpzaam en lost eventuele probleempjes snel op.

Een aanrader voor iedereen die Florence, Lucca en/of Pisa wil bezoeken en toch ook tot rust wil komen aan een heerlijk zwembad (voor de kleintjes is er een perfect peuterbadje) in een geweldig mooie tuin omringd door olijfboomgaarden. Een tip: bezoek Florence per trein vanuit Pistoia en vergeet ook Vinci niet.

fantastisch

An
    17-2-2018

We hebben geweldige weken gehad. We waren erg moe en kwamen helemaal tot rust. In een woord geweldig!

Geweldig verblijf

Anouk
    3-1-2018

Alles klopt aan dit verblijf! Mooie appartementen, veel rust en ruimte. Mooi zwembad, leuke speeltuin en veel gastvrijheid. Ideaal gelegen t.o.v. bekende steden. Wij komen graag nog eens terug.

Ben Voermans
    14-10-2017

Fantastische appartementen op een geweldig erf. Heerlijk met kleine kinderen. Zelfs in oktober nog aangenaam in het licht verwarmde kinder buitenbad. Heerlijk bubbelbad voor de ouders. Werkelijkheid is net zo mooi als de foto’s weergeven.

Zoals elke keer weer een geweldige accomodatie

Nicole van Erp
    22-9-2017

Elke keer weer een geweldige accommodatie waar alles klopt en goed is.

Fantastische huizen met alle comfort. Broodjesservice voor het ontbijt. Heerlijk zwembad, tuin en jacuzzie. Kortom weer een heerlijke vakantie gehad op Borgo Casalvento!!

Een Toscaans paradijs!

Nicole
    26-8-2017

Voor ons was het de derde keer dat we hier zijn geweest en volgend jaar komen we opnieuw terug!

De mooie steden en de omgeving kennen we inmiddels, maar het blijft zo mooi en rustgevend. Lekker genieten op de Borgo, mooie zwembaden, mooi bubbelbad, veel ruimte en op z'n tijd een praatje met de overige gasten.

Onze dochter (bijna 6 jaar) heeft zich ook deze keer geweldig vermaakt.

Appartementen zijn prima ingericht, airco op de slaapkamers, grote koelkast, kleine diepvries en (net als elk huisje/appartement) een eigen wasmachine.

Barbara is echt ontzettend behulpzaam en gastvrij en dat geldt zeker ook voor Max!j

Ook deze keer hebben we gebruik gemaakt van een gratis dagje aan het mooie strand van Lido di Camaiore.

Er is maar 1 nadeel...... net zoals wij, willen veel mensen elk jaar weer terug en aangezien er maar 6 appartementen zijn dien je ver vooruit een reservering te maken.

We hebben een aantal aanbieders voor Borgo Casalvento voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Borgo Casalvento in Casalguidi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Borgo Casalvento zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Borgo Casalvento scoort een 9.8 uit 10 op basis van 138 reviews.