Appartement Borgo Casalvento

Tonen op kaart

162 reviews over Appartement Borgo Casalvento

• 2019
    9Marieke31-10-2019

Voor de tweede keer geweest en volgend jaar gaan we weer! Het is een heerlijke plek waar onze dochter (2) alle ruimte heeft om te spelen. Barbara staat altijd voor je klaar en zorgt ervoor dat het je aan niks ontbreekt. De omgeving is prachtig. Het enige nadeel is dat je wel afhankelijk bent van de auto.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Tamara13-10-2019

Fantastische vakantie

Alweer voor de derde keer bij Borgo geweest. Wederom 3 weken geweest en dat bevalt enorm. Je kunt in de omgeving veel doen (wel een auto nodig). Ligging van de accomodatie is echt prachtig, boven op een heuvel. Er staat regelmatig een heerlijk windje dus ondanks de hitte tijdens de zomer, echt heerlijk vertoeven. Barbara en ook Max zorgen ervoor dat je niets ontbreekt tijdens je verblijf. De broodjesservice is ook top.

• 10Michel13-10-2019

Perfect!

Perfect gelegen in nabijheid van historische plaatsen als Pistoia, Florence en Lucca en mooie dorpjes als Montecatini Terme. Na terugkomst heerlijk in de grote tuin met olijfbomen, voetbalveld, zwembad en kruidentuin. Zeer behulpzame eigenaresse Barbara kan overal bij helpen. Wij zijn twee keer geweest en dit blijft een absolute topper!

• 10Maarten12-10-2019

Top plek, heerlijke vakantie gehad!!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Borgo Casalvento. Het huis was heel sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien. Fijn (en groot!) zwembad, leuk speeltuintje voor de kinderen en een heerlijke tuin. Barbara is zeer gastvrij en staat altijd voor je klaar. Een hele fijne plek om tot rust te komen, en vanuit daar de prachtige omgeving te verkennen. Veel gasten die hier (soms jaarlijks) terugkomen. Ook wij komen zeker nog een keer terug!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Leonie12-10-2019

heerlijke vakantieplek!

Dit jaar hebben wij voor de zesde keer een heerlijk verblijf gehad bij Borgo Casalvento! Alles klopt hier; het mooie en ruime huis, het fijne zwembad, de prachtige omgeving en niet te vergeten de lieve en behulpzame eigenaresse. Barbara en Max doen er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen. Onze kinderen vinden het ook geweldig hier. Niet massaal, maar wel altijd genoeg andere kindjes om mee te zwemmen en spelen. Wij blijven zeker terugkomen naar deze heerlijke plek!

• 10Michiel22-09-2019

Wij blijven terugkomen!

Alweer voor de 6e keer een heerlijke week in de Borgo gehad. Het voelt iedere keer weer als 'thuiskomen'. De hartelijke ontvangst door lieve, en uiterst gastvrije, Barbara, de heerlijke ligging boven op een heuvel waar een verkoelend briesje waait, de prachtige tuin, het heerlijke zwembad en nu ook de jacuzzi maken dit een plek waar je altijd naar terug wilt komen. Echt een plek om tot rust te komen, maar ook een uitstekend vertrekpunt om de omgeving te verkennen. Wij hebben weer geboekt!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Howard17-08-2019

Een plek waar je naar toe blijft gaan!!!

Wederom een heerlijke vakantie gehad bij Borgo Casalvento. Ook nu de kinderen groter worden is het daar goed toeven. Huizen zijn goed ingericht en van alle gemakken voorzien. Mooie tuin met mogelijkheid om met de jongens een balletje te trappen, lekker zwembad en jacuzzi. In de ochtend bezorging van verse broodjes!! Max die de tuin top onderhoud. En de Italiaanse gastvrijheid van Barbara, wat een ontzettend lieve vrouw. Wij blijven dus gewoon terugkomen.

• 10Catharina17-08-2019

Genieten op een ontzettend mooi plekje in Toscane

Een heerlijke plek, grote en mooi ingerichte huizen, keuken met alle apparatuur. Een zeer fijn zwembad en jacuzzi, goed onderhouden tuin. De Borgo heeft een geweldige ligging ten opzichte van Florence, Sienna, Pisa, Lucca en de kust. Ook de plaats Pistoia is geweldig mooi en gezellig. En met de topservice van Barbara en niet te vergeten Max is het gewoon genieten.

• 10Nicole17-08-2019

Het blijft een toplokatie!!! Geweldig!

Borgo Casalvento: in één woord top! Alles is goed. Het huis: goed ingericht (meer dan genoeg bestek en servies) en elk huis heeft een andere indeling en inrichting, zo leuk!! Volledige keuken en eigen wasmachine (niet alleen handig bij jonge kinderen!), mooie badkamers, geweldig onderhouden tuin door Max met heerlijk zwembad. Broodjesservice. En altijd met de goede zorgen van Barbara en Max!!

• 9HaKat10-08-2019

Allerbest👍

Een fantastische plek voor een vakantie in Toscane. Alles voorhanden in het verblijf.

Gereisd met partner in augustus 2019

10 tips over Appartement Borgo Casalvento

• Sasha van den Oudenrijn, 01-06-2014

Bezoek zeker ook Lucca, en huur er fietsen om de stad te verkennen. Florence kun je beter per trein vanaf Pistoia doen (je staat gratis op P ten oosten van centrum, 10 min lopen vanaf station). Koop gewoon een kaartje bij de automaat in de stationshal.

• René & Annemieke, 08-07-2012

Parkeren in Pistoia op parkeerplaats Cellini (gratis en alles op loopafstand) Parkeren in Siena in San Caterina (roltrappen aanwezig want in Siena moet je veel traplopen) Eten in Pistoia bij La Bottegaia (bovengemiddeld Italiaans eten) of Osteria di Fuoriporta in Casalguidi (goede pizza en zeer vriendelijke bediening)

• Jeroen Wong, 17-09-2013

Bezoek de heerlijke steden zoals Lucca, Florance of Pisa in de directe omgeving. Borgo casalvento is zeer centraal gelegen!

5 vragen over Appartement Borgo Casalvento

• chantalmv2, 16-08-2016

Vraag appartement Pilla

Heeft iemand in dit appartement ook het beneden sofa/bed gebruikt om op te slapen? Heb begrepen dat er 2 slaapkamers boven zijn.

• Chantalmv2, 16-08-2016

Hoe is appartement La Pilla

In 2017 gaan wij naar dit appartement. Mijn vraag is of er 2 of 3 slaapkamers zijn? Of is de studie/loft met normaal bed erbij? Wat is de indeling? Ik kom er niet uit via hun site....

• Marcel, 17-12-2013

Hoe kom je s'ochtends aan je broodjes

Hoe kom je s'ochtends aan je broodjes voor het ontbijt is er een soort van bezorg service of een bakker op loop afstand ? Wij zijn van plan de laatste week van mei en eerste week juni te boeken,zijn er dan nog meer stellen met kinderen ? En is het weer dan normaal gesproken goed genoeg om te zwemmen Grtz marcel

Anita, 14-05-2014

Op de dag dat je aankomt vraagt Barbara (hostess) of je de volgende morgen brood wilt. Je vult de aangeboden lijst in, zij neemt dat mee en de volgende morgen hangt een zakje broodjes aan je voordeur. Voor de rest vd week kun je een lijst invullen, voor 19:00 deponeren in het broodbrievenbusje en de volgende ochtend lekker smullen. Heel makkelijk en zeker op de dag dat je vertrekt, heel handig. Toen wij er vorige week waren, waren er zeker 4 (ned) stellen met jonge kinderen (4 - 11jr). Het kinderbad is iets verwarmd, het grote bad niet. Het was wat frisjes, maar de kinderen voelen die kou minder. Het werd iedere dag wat warmer dus ook het zwembad warme op. Je zult geen spijt krijgen van deze locatie. :-) Grtz Anita

Appartement Borgo Casalvento info

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken