Géén boekingskosten

La Chiocciola

ItaliëToscaneCapannole

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Chiocciola voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 364 reviews
+73/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.6VoldoendeScore uit 364 reviews
  • 7Staat v/h sanitair
  • 7.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

In Toscane vind je Camping La Chiocciola Bucine. Hier verblijf je in een stacaravan met airco of met je eigen tent of caravan in het prachtige heuvellandschap. Een rustige camping met ruime, afgebakende plaatsen en meerdere zwembaden. Gelegen op iets meer dan een uur rijden van Florence en een half uur rijden van Arezzo

364 Reviews over La Chiocciola

• 6Richard15-09-2022

Sla de volgende keer over

Gunstig gelegen camping met vele mogelijkheden voor uitstapjes zoals Siena, Florence, Perugia, Asissi, Chianti streek, etc. De camping bestaat uit 2 delen, vooraan erg veel zon en het 2e deel in bos met veel schaduw. Wij waren hier in de 3e week van juli en het was erg stil op de camping. In het begin slechts 8% van de plaatsen bezet, later in de week iets meer, maar niet meer dan 15% bezetting van de ruim 80 kampeerplastsen. Mensen met pubers vertrokken snel naar een andere camping met meer vertier. Zelfs wij vonden het te rustig. Het zwembad is niet van de camping, maar wel gratis toegankelijk. Het zwembad is sterk verouderd en matig onderhouden, was wel verkoelend, maar geen glijbanen of speeltoestel. Sanitair werd goed schoongehouden.

• 6Eetgelegenheden
  • 7Mariska en Frank27-08-2022

Prima vakantie: helaas koud water in stacaravan

Rustige camping met geweldige zwembaden (3 stuks). Alleen was er in onze stacaravan geen warm water vanaf halverwege de week. Ook na meerdere malen melden werd er niks aan gedaan. Jammer!

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Helena03-09-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

2 weken uitstekend vermaakt, rustige camping, goede ligging

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Jelmer03-09-2019

Prima camping, fantastische locatie

Twee weken op deze camping gebleven met het hele gezin (oudere kinderen). Schoon (openbaar) sanitair. Niks bijzonders, maar we, goed schoon. Alleen een beetje verouderd, maar doet wat het moet doen. Prima mobilhomes. Hetzelfde verhaal als bij het sanitair. De grootste drukte van het hoogseizoen was al voorbij toen wij er waren, dus het was wel wat stilletjes, maar dat kan ik de camping niet aanrekenen. Ligging is fantastisch, veel bezienswaardigheden in de buurt. Kindvriendelijk, goede en grote zwembaden. Het eten op en rond de camping is werkelijk heerlijk en zeker niet te duur. Erg leuke mensen, erg vriendelijk. Doen altijd hun best voor je. Hetzelfde geldt voor de receptie. Gelukkig is het geen toeristenfabriek. Het enige jammere waren de vele muggen. Gelukkig spuiten ze daar wel tegen, maar evengoed waren ze er nog in overvloed. Maar goed, een lange broek en een vest met lange mouwen doen veel goed!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Ellen03-09-2019

Mooie leuke camping!

Wij zijn hier begin augustus tot half augustus geweest. Een mooie relaxte camping. Het heeft een ruim en schoon zwembad. We werden bij de receptie ontzettend leuk ontvangen door drie Nederlandssprekende receptionisten die ons goede tips over de omgeving hebben gegeven; de camping is ook een prima uitvalsbasis om naar de mooiste plaatsen in Toscane te gaan! Je hebt hier trouwens wel de auto voor nodig. Het enige mindere van de camping waren de toiletten die wat zijn verouderd maar werden wel goed schoongemaakt. Verder hebben twee leuke meiden de animatie verzorgd en mijn zoon heeft het in twee weken tijd erg naar zijn zin gehad, en ja, dan heb je dat als ouder ook. Ondanks de muggen (dat waren er wel wat veel) is de camping absoluut een aanrader!!

• 10Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 4Catharina30-08-2019

Gemiste kans, even investeren zou ze goed doen

Ik snap de goede reviews van de mensen die met eigen caravan of tent waren. Maar ons verblijf was nogal troosteloos. De stacaravans zijn bizar klein. Wij hadden de beste van de slechtste caravans denken we, omdat we iedereen zagen komen en ook weer heel snel zagen vertrekken, omdat er nogal wat achterstallig onderhoud was. Het was niet voor niets dat iedereen de vakantie eerder afbrak. Het water stonk er voortdurend naar rotte eieren, de caravan was naar ons idee sinds vorig zomer niet meer schoongemaakt. Bij aankomst alles zelf schoon gemaakt, maar de toon was al gezet. Er staat bij dat ze een kidsclub aanbieden. Nou zijn wij niet echt uit op een fanatiek animatieteam, maar de kidsclub ging uit droevigheid ook maar naar huis, omdat er totaal geen materiaal voor handen was, om uberhaupt iets aan te kunnen bieden voor kinderen. Het zwembad is openbaar, waar zwemles gegeven wordt aan scholen. Veel muggen, stroomuitval. 1x nooit weer!

• 9Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Michelle, receptioniste, 01-09-2019

Beste mensen, het spijt ons te lezen dat uw vakantie niet was wat het volgens u geweest zou moeten zijn. Echter, uw "eerder afbreken" was maar 1 dag en dat was om de eigen reis te bevoordelen: u bent de hele vakantie gebleven. De andere mensen "iedereen" zelfs, volgens uw woorden, hebben nooit eerder afgebroken. U zegt het zelf, "de toon was al gezet". Met diezelfde gezette toon heeft u geprobeerd, tevergeefs, negatieve invloed uit te oefenen op andere gasten in de hoop dat ze uw negatieve voorbeeld zouden volgen. Als de caravan niet schoon was "vorige zomer schoongemaakt" zelfs, en u zou het hebben gemeld, zou die onmiddellijk opnieuw zijn schoongemaakt. Het feit dat dit nooit is vermeld, doet ons twijfelen aan de authenticiteit van uw woorden. De animatie is niet vertrokken, maar vervangen, iets wat overal voorkomt en wat niet vreemd is daar het een extern bedrijf is dat deze verzorgt. Enfin, Camping la Chiocciola excuseert zich en went u een beter zomere toe op iedere andere wensbare camping.

• 8Mirella Veldman28-08-2019

Heerlijke vakantie, maar die muggen...

Wij vonden dit een heerlijke camping. Het is prachtig groen en ligt in een fantastische omgeving. Er zijn 3 flinke zwembaden met voldoende bedjes en schaduwplekken. Het is echt raar dat er zo weinig mensen staan op deze camping. Er waren alleen wat mobile-homes bezet. Voor ons geen probleem. Doordat er vooral Nederlanders waren, hadden we veel aanspraak en hadden de kinderen een leuk groepje van kinderen van allerlei leeftijden waar ze mee omgingen. Met mooi weer kwamen er veel Italianen uit de buurt naar het zwembad. Heel leuk. In het zwembad was een ontspannen sfeer. De kinderen mochten lekker spelen, bommetjes maken en met een bal gooien. In het restaurant achter de camping hebben we een aantal keer gegeten. Je zit er leuk en krijgt er prima eten. Eigenlijk was er maar 1 nadeel op deze camping; de muggen! Wat een ellende zeg, die beesten. We zijn helemaal lek geprikt.

• 8Chris van Rijt03-08-2019

Auto meenemen is wel aan te raden. Camping is lekker ruim en de mensen bij de receptie zijn beleeft en aardig

• 8Dion Knoops03-08-2019

Ik hen hier naartoe gegaan met vrienden, we hebben het naar onze zin gehad. Een auto kan handig zijn want zonder kom je nergens.

• 9Leen Keizer & Louky Lem28-07-2019

Zonder meer een aanrader!

Dit jaar logeerden we voor de derde keer op de camping La Chiocciola. De eerste keer met tent en de jongste twee keer in een mobiel home. Volgend jaar gaan we weer omdat het ons uitstekend bevallen is. Genoeg schaduw, royale kavels voor de tent en grote keuze van comfortabele mobiel homes. Op het terrein is een eenvoudig restaurant met terras. Buiten de poort is nog een uitstekend en aangenaam restaurant. De sanitaire vorzieningen zijn ruim en geriefelijk. Voor verkoeling is er een groot zwembad. De gastvrije en efficiente ontvangst en service worden verzorgd door Michelle; Nederlandstalig. We verzekeren dat je van een boeking voor verblijf op deze camping geen spijt zult krijgen.

Leen Keizer en Louky Lem. Amsterdam

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar