Bed and Breakfast Agriturismo Ca' Betania

Meer bedandbreakfast info

45 reviews over Bed and Breakfast Agriturismo Ca' Betania

• 9Linda&John19-08-2019

Gastvrijheid met hoofletter G

Zeer gastvrije eigenaren met veel leuke tips over de omgeving. Uitzicht vanuit het appartement is grandioos, als je van rust en natuur houdt is dit een heerlijke plek om tot jezelf te komen!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Clé en Ron van Schaaijk18-08-2019

Hele mooi plek, fijne mensen met top toewijding.

Wij zelf waren als een eerder geweest en nu met een groep. Genoten van de fijne rustig plek met mooie omgeving. Uitstekende aandacht van Aaltje, Bert en de kinderen: je bent er echt gast! Ook eten en drinken Italiaans goed en gezellig.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Bert18-08-2019

Zeer aan te bevelen.

Zeer gastvrije eigenaren. Prachtige agriturismo met mooie omgeving.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9Ciska Abrahams/Koos van Loenen14-10-2018

Geweldig

Een geweldige plek om naar toe te gaan!De familie is zeer gastvrij en weet veel tips te geven over de streek!Heerlijk onthaasten!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Hillegienus en Annita21-09-2018

Geweldige week!

Een geweldige week hebben we gehad! Wat een mooie plek om de vakantie door te brengen. Een keurig appartement, prachtig uitzicht en vooral ontzettend lieve, gastvrije mensen. Elke dag een lekker ontbijt en een heerlijk diner, Aaltje kookt fantastisch! De familie weet veel van de omgeving; wij waren op de motor en we kregen veel tips voor mooie ritten en bezienswaardigheden. Het dorp ligt op loopafstand en het is er nog vrij rustig, niet te toeristisch. Het Italiaanse leven is heerlijk relaxed; laat eten en lang natafelen. Kortom: we hebben genoten!

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Annette in 't Veld20-09-2018

Een plek in een prachtige rustige omgeving

Een paar jaar geleden Ca 'Betania bezocht met een yogagroep. De plek, de gastvrijheid en de passie van Aaltje, Bert en hun kinderen was zo geweldig dat ik dit jaar terug ben gekomen met mijn man. Nu weer een geweldig ontvangst en verblijf. We hebben erg genoten. Ook onze motor hebben we goed kunnen gebruiken in de prachtige omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Jan Jutstra14-09-2018

Aanrader

Via vrienden kwamen we terecht bij Ca' Betania. Een agriturismo die op een schitterende plek is gesitueerd, met prachtige kamers en waar gastvrijheid voorop staat. We zijn door Aaltje en Bert allerhartelijkst ontvangen en we hebben genoten van de heerlijke maaltijden en de gezellige sfeer waarin we die konden nuttigen. Ca' Betania ligt in een prachtige omgeving: om te wandelen, een autoritje te maken, maar zeker ook om op de racefiets de omgeving te verkennen. In één woord:

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Fam Boekel08-08-2018

Supervakantie bij supergastvrije mensen.

Heerlijk en veelzijdig agriturismo met voor ieder wat wils.Of je rust wil of aktief wil zijn ( wandelen en fietsen ) of plaatsjes wil bekijken het kan hier allemaal .Alles klopte gewoon van begin tot eind. Bert, Aaltje en zoon Bram ( dochter Jolijn was er tijdens ons verblijf niet) zijn supergastvrije mensen die zorgen dat je echt vakantie hebt. Heerlijk eten (Aaltjes kookkunsten zijn geweldig), super omgeving met prachtig uitzicht op het dal, lekker nietsdoen op een van de verschillende zitjes (luie stoel of hangmat) of een van de vele tips opvolgen die Bert voor je in petto heeft .Elke ochtend een heerlijk ontbijtje met allemaal zelfgemaakte verse produkten. Met onze hond zwemmen in de Metauro. Hier is het echt: Alles mag niets moet.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Janine, Vigo en Harm08-08-2018

Bellissimo!

Een top locatie met veel gezelligheid en tal van mogelijkheden om te ontspannen. Naast de betaalbaarheid is de kwaliteit uitstekend. Wij hebben op Ca' Betania afgelopen jaar weer een geweldige tijd beleefd. Omgeving,natuur en uitzicht op het nabij gelegen pittoreske dorpje Mercatello zijn prachtig. De kamers zijn sfeervol, schoon en voorzien van alle nodige faciliteiten. Naast de mooie wandel en fietsroutes( voor de iets gevorderde sporter) heb je ook de mogelijkheid om lekker af te koelen bij de waterval op enkele minuten rijden. Een dagje strand is ook goed te bereizen. In de omgeving zijn verschillende dorpjes om te bezoeken waar de Italiaanse cultuur en geschiedenis goed bewaard is gebleven. Tip: Ga hier zeker dineren! Gerechten bereid met producten uit eigen tuin en streek! De keuken prinses maakt haar titel meer dan waar. Bedankt Familie Steenbergen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 9André&Greet08-08-2018

Geweldig

Veel rust ruimte en natuur. Aaltje en Bert zijn zeer gastvrij . Het eten is er heerlijk. Tevens is er de mogelijkheid om in een gezamenlijke keuken zelf te koken.

Gereisd met partner in mei 2018

0 tips over Bed and Breakfast Agriturismo Ca' Betania