Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Agriturismo Ca' Betania

ItaliëLe Marche (De Marken)Mercatello sul Metauro

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Agriturismo Ca' Betania voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 55 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

55 Reviews over Agriturismo Ca' Betania

• 10Luuk en Petra Daas26-09-2021

Heel erg fijn gehad en totaal tot rust gekomen

Het uitzicht, het zwembad, de kookkunsten van Aaltje, de gastvrijheid en de behulpzaamheid en kennis van de omgeving bij het plannen van uitjes van Bert en Aaltje, de relaxte sfeer: wij vonden het top Wij hadden een week een kamer gehuurd. Alles was compleet en schoon in en rond het huis. We hebben mooie herinneringen aan ons verblijf.

• 9Familie De Mos10-01-2021

Heerlijke tijd gehad!

De eigenaren hebben een fantastische plek gevonden voor hun agritursimo. Italiaanse sfeer en Nederlandse gezelligheid in één. Kleinschalig complex, mooie tuin, schone kamers, zwembad met mega-uitzicht, gastvrijheid, schoon en lekker eten van Aaltje. Ideale plek! We hebben het heerlijk gehad. We komen zeker weer terug!

• 9michiel zeldenrust29-12-2020

heerlijk genieten

sfeervolle accommodatie, super leuke veranda met mooi uitzicht. Hartelijke ontvangst en hele goede service door eigenaren. Erg mooi en ruim zwembad.
    rustig gelegen maar toch dichtbij leuk stadje. Mooie omgeving voor tochtjes en wandelingen.

• 9Hans en Rieta28-12-2020

Optimaal genoten bij Ca'Betania

De gastvrijheid, het overheerlijke eten, de prachtige omgeving en het heerlijk dobberen in het zwembad hebben gezorgd voor een fijn en ontspannen verblijf! De borrelplankjes met een goede fles prosecco en de zelfgemaakte pizza's uit de eigen pizzaoven maakten het af! We komen zeker weer terug!

• 9Ton en Marjo van der Bruggen24-12-2020

Gastvrijheid next level.

Bijzonder sfeervolle Agriturismo met een geweldig uitzicht. Prachtige terrasjes, schitterend zwembad en privacy als je wil maar ook gezelligheid op het moment dat je daar voor kiest. Heerlijk eten of een kookworkshop en een geweldig lief gezin dat je omringt. Top verblijf.

• 9Ineke en Wim22-12-2020

Een pareltje met mooi uitzicht

Wat een heerlijk appartement was dit (Ca Masso di sotto) met een prachtig terras. Super rustige omgeving. Het zwembad is bijna een prive zwembad daar je dit alleen deelt met nog maar 1 appartement. Bert en Aaltje zijn geweldig en wat hebben we heerlijk van Aaltje haar kookkunsten mogen genieten

• 10Anja & Elsa21-12-2020

Thuis komen in Italië! 😍

Afgelopen juli een weekje met mijn dochter bij Agriturismo Ca’ Betania geweest. Dit voelde als thuis komen! De eigenaren namen ons mee naar het mooie, gezellige dorp Mercatello. Ze geven echt aandacht aan hun gasten, dat is erg fijn. We hebben erg genoten. Voor iedereen is dit echt een aanrader! De ligging is prachtig en hun nieuwe zwembad is een hele grote aanwinst voor het Agriturismo. Daarnaast kun je heerlijk eten in het restaurant van Aaltje. Wij verheugen ons op ons volgende bezoek aan Agriturismo Ca’ Betania.

• 10Monique Kropman21-12-2020

De ideale locatie waar je je erg welkom voelt

Het is een fantastische plek om vakantie te vieren. Ontzettend mooie locatie, prachtig comfortabele appartementen met eigenaren die je veel over de omgeving kunnen vertellen. De kookkunst van Aaltje en Bert als gastheer is geweldig. Samen met onze kinderen een heerlijke kookworkshop gevolgd bij Aaltje. Kortom een super aanrader.

• 10Kirsten01-11-2020

Fantastisch en heerlijk verblijf!

Wat een fantastisch huwelijksreis hebben wij hier gehad! Vanaf de eerste dag voelden wij ons meteen welkom. We verbleven het eerste gedeelte van onze vakantie in Ca'Masso di sotto. Een fijn appartement van alle gemakken voorzien, met eigen terras en keuken. Het tweede gedeelte van onze vakantie verbleven we bij het Agriturismo in Camera Tre. Heerlijk schoon en ruim appartement. We hebben ontzettend genoten van de gastvrijheid van de familie, de heerlijke kookkunsten van gastvrouw Aaltje en de leuke tips die wij hebben gekregen voor uitstapjes in de omgeving. Zeker een aanrader!!

• 9Susan de Kort02-09-2020

Van dag 1 tot dag 14 genieten!

Wij hebben met ons gezin genoten van twee fantastische weken in appartement Ca'Masso (di sopra) op korte afstand van agriturismo Ca' Betania. Het uit 1641 daterende huis is in stijl verbouwd en voorzien van alles wat nodig is. Het is schoon, om de 3/4 dagen handdoekwissel, wekelijks schoon beddengoed en een eigen terras. In de grote en fraai aangelegde tuin is het in de zon of in de schaduw heerlijk relaxen en genieten van het fijne zwembad. De prachtige ligging en rust maken het verblijf nog beter. De eerste avond genoten van een heerlijk diner door Aaltje bereid. Een plek om terug te komen!

Bed & Breakfast Agriturismo Ca' Betania info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden