Reviews over Mercatello sul Metauro

Geweldig

Ciska Abrahams/Koos van Loenen,
    14-10-2018

Een geweldige plek om naar toe te gaan!De familie is zeer gastvrij en weet veel tips te geven over de streek!Heerlijk onthaasten!

Geweldige week!

Hillegienus en Annita,
    21-9-2018

Een geweldige week hebben we gehad! Wat een mooie plek om de vakantie door te brengen. Een keurig appartement, prachtig uitzicht en vooral ontzettend lieve, gastvrije mensen. Elke dag een lekker ontbijt en een heerlijk diner, Aaltje kookt fantastisch! De familie weet veel van de omgeving; wij waren op de motor en we kregen veel tips voor mooie ritten en bezienswaardigheden. Het dorp ligt op loopafstand en het is er nog vrij rustig, niet te toeristisch. Het Italiaanse leven is heerlijk relaxed; laat eten en lang natafelen. Kortom: we hebben genoten!

Een plek in een prachtige rustige omgeving

Annette in 't Veld,
    20-9-2018

Een paar jaar geleden Ca 'Betania bezocht met een yogagroep. De plek, de gastvrijheid en de passie van Aaltje, Bert en hun kinderen was zo geweldig dat ik dit jaar terug ben gekomen met mijn man. Nu weer een geweldig ontvangst en verblijf. We hebben erg genoten. Ook onze motor hebben we goed kunnen gebruiken in de prachtige omgeving.

Aanrader

Jan Jutstra,
    14-9-2018

Via vrienden kwamen we terecht bij Ca' Betania. Een agriturismo die op een schitterende plek is gesitueerd, met prachtige kamers en waar gastvrijheid voorop staat. We zijn door Aaltje en Bert allerhartelijkst ontvangen en we hebben genoten van de heerlijke maaltijden en de gezellige sfeer waarin we die konden nuttigen.

Ca' Betania ligt in een prachtige omgeving: om te wandelen, een autoritje te maken, maar zeker ook om op de racefiets de omgeving te verkennen. In één woord:

Supervakantie bij supergastvrije mensen.

Fam Boekel,
    8-8-2018

Heerlijk en veelzijdig agriturismo met voor ieder wat wils.Of je rust wil of aktief wil zijn ( wandelen en fietsen ) of plaatsjes wil bekijken het kan hier allemaal .Alles klopte gewoon van begin tot eind. Bert, Aaltje en zoon Bram ( dochter Jolijn was er tijdens ons verblijf niet) zijn supergastvrije mensen die zorgen dat je echt vakantie hebt. Heerlijk eten (Aaltjes kookkunsten zijn geweldig), super omgeving met prachtig uitzicht op het dal, lekker nietsdoen op een van de verschillende zitjes (luie stoel of hangmat) of een van de vele tips opvolgen die Bert voor je in petto heeft .Elke ochtend een heerlijk ontbijtje met allemaal zelfgemaakte verse produkten. Met onze hond zwemmen in de Metauro. Hier is het echt: Alles mag niets moet.

Mercatello sul Metauro scoort een 9,5 uit 10, op basis van 2 reviews