Bed and Breakfast
9,4

75 reviews over Bed and Breakfast Casa del Fonte in het Nederlands

José Peverelli,
7-12-2018

Geweldige gastvrouw en gastheer. Fijne sfeer, prachtige omgeving. En heerlijk rustig.

Gereisd met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Genoten!

Nancy & Jordy,
7-12-2018

Een midweek met onze 2 kinderen van 6 en 10 hier geweest in Augustus, wat een heerlijke dagen hebben we gehad, mooi weer, heerlijk eten, lekkere wijntjes en super gezelschap! Claire & Michel zijn geboren om hier hun droom waar te maken, met de volle 100% doen ze echt alles om ervoor te zorgen dat je een topvakantie heb! Mee eten op de bbq avond is een aanrader, wat een uitzicht, wat een sfeer en heerlijk eten bereid door Claire en Michel zelf! Ga zo door! Wij komen zeker terug ( o, ja in maart al weer een weekend!)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Uitmuntend!

Peet,
7-12-2018

Bij aankomst een heerlijk glaasje prosecco met Italiaanse hapjes. Buitengewoon warm welkom in het Italiaanse landschap van de provincie Le Marche. Het uitzicht is prachtig en uitgestrekt over de heuvels. Het zwembad ligt aan de rand van de tuin waardoor je een infinity view op de mooie heuvels krijgt al dobberend in het water.

De kamers zijn romantisch en licht ingericht en voorzien van airco, waterkoker, koffiezetapparaat en lees materiaal van de omgeving. Fijn om even terug te trekken in de koelte en te blijven genieten van het uitzicht.

We hebben vaak gegeten bij de B&B aangezien er heerlijk werdt gekookt, daarbij zeer gezellig aan de lange tafel buiten in de bloeiende tuin met uitzicht.

Ik kom zeker terug!

Gereisd met vrienden in april 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Casa del Fonte voor je op een rij gezet:

Fantastisch en ongelofelijk gast vrij

Sofia woolderink,
7-12-2018

We zijn eertstvan het vliegveld opgehaald wat natuurlijk helemaal geweldig was dat is echte service en bij aankomst zijn we super gast vrij ontvangen met een drankje en een prachtige omgeving echt adem beneemend wat zijn ze gast vrij ongelofelijk. En zo lief en de omgeving is echt heel mooi we gaan aankomend jaar zeker terug. De kamers zijn ook echt heel mooie . Nou lieve mensen we hopen jullie in 2019 weer te zien.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!

Laura & Robin,
7-10-2018

Een vakantie bij Casa del Fonte is er eentje die wij ons van te voren niet hadden kunnen indenken. Claire, Michel, de kids én Bloempje (de hond) zijn méér dan gastvrij met een prachtige accommodatie waar ze je in een mum van tijd thuis kunnen laten voelen. Niks moet, alles mag en ze zullen er alles aan doen om je vakantie onvergetelijk te maken. Naast een heerlijke BBQ, lasagne van het huis en voortreffelijke Tiramisu (vernieuwd recept haha) kun je ook in de omgeving heerlijk eten en drinken vinden. Tal van onwerkelijke uitzichten, historische dorpjes en volop bezienswaardigheden. Een auto is wel noodzakelijk en voldoende kleingeld en een parkeerschijf zijn zeker een aanrader. Wij wensen jullie veel succes met vervolgen van jullie dromen (vergeet vooral die pizza oven niet!) En onder het genot van een glaasje wijn overdenken wij jullie tips nog eens voor het vervullen van onze dromen. Groetjes van de verrassingen van het seizoen!

Gereisd met partner in september 2018

Prima B en B

Gerrit en joke,
30-9-2018

Prima B en B met, mooie kamers Groot terras (met uit zicht) Prima ontbijt met kakel verse eitjes Gastvrije eigenaren Goede tips voor uitstapjes Lekkere en goedkope wijn uit de streek Gezellig avonds mee eten in een ongedwongen sfeer Lekker zwembadje om even af te koelen Clair en Michel bedankt voor het fijne verblijf en veel succes met jullie fijne B en B. Joke en Gerrit.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Casa del Fantastico!!

Revelina Tokromo,
29-9-2018

Casa del Fonte: wauw wauw wauw! Het juiste bijvoeglijk naamwoord voor het huis, de ligging, het uitgebreid ontbijt, voorzieningen, de gastvrijheid/hartelijkheid van Claire & Michel en voor Claire & Michel zelf heb ik eigenlijk niet. Maar als er een woord dat dicht in de buurt komt, dan is het: Ge-wel-dig! Boeken! Zeer geschikt voor koppels, gezinnen, alleenreizenden en zeker newlyweds! Claire & Michel maken jouw verblijf zo aangenaam mogelijk. Hun lieve dochtertjes Chloe & Nikki zorgen voor een extra glimlach en (waak)hondje Bloempje zal je dagelijks komen begroeten. Veel bezienswaardigheden in de omgeving. Een auto is wel nodig. Zorg voor voldoende klein geld ivm parkeerautomaten en tolwegen. Neem een extra trui/jas mee in deze periode van het jaar (koelt snel af in de avond). Ik hoop hier snel terug te komen.Grazie mille Claire & Michel! xxx

Gereisd met partner in september 2018

Voor het zoete Italiaanse leven, Casa del Fonte

Ellen & Ronald Klinkenberg,
10-9-2018

Wat een fantastische bed & breakfast is dit. We hebben er al aardig wat gehad maar zelden zo'n ongedwongen sfeer meegemaakt als bij deze lieve mensen Clair en Michel en hun schatten van meiden Cloe en Nicky. In een idyllisch en romantische omgeving ligt deze B&B waar zij er alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken. Met veel tools en tips voor het vermaak in de omgeving en tevens waar je culinair te laten verwennen. Onfortuinlijk kwam een van ons wat dagen in het ziekenhuis te liggen en zelfs daar alle aandacht en bezoekjes vanuit de B&B tot aan het dagelijkse eitje van vaste legkip met de mooie naam Rotikip. We zijn prima bijgestaan in een paar voor ons lastige dagen. Gelukkig konden we later weer verder van de vakantie genieten en hebben dat ook zeker gedaan. Ook de heerlijke maaltijden van het huis zijn een aanrader. Heerlijk en in een relaxte sfeer. Mag je niet missen. In een woord TOP !!! Wij keren terug, op zeker.

Gereisd met partner in augustus 2018

Ariëtte,
8-9-2018

Wij verbleven in de ingerichte tent. Aan alles is gedacht. Het zwembad is héérlijk om af te koelen en het uitzicht daar is niet te omschrijven! Wat een mooi panorama! Wij hebben een topvakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Idyllische locatie met een geweldige gastvrijheid!

Jaap van de Gevel,
28-8-2018

Hartelijke ontvangst van de eigenaren op het terras met een overheerlijk witte wijn! Adequate informatie over mogelijkheden, persoonlijke afspraken over ontbijt etc. Daarnaast de mogelijkheid om voor een prima prijs een geweldige avondmaaltijd te kunnen gebruiken. Geserveerd op een buitengewoon sfeervolle plek in de tuin, en vergezeld van wederom de topwijn! Een verademing op een idyllische locatie even buiten het bezienswaardige stadje Corinaldo, waar de tijd heeft stilgestaan en een bezoek zeker de moeite waard is. Casa de Fonte is een oase van oprechte gastvrijheid, met een geweldige tuin voorzien van een heerlijk zwembad, groot genoeg om lekker baantjes te trekken voor de zwemmers, maar eveneens af te koelen van de volop aanwezige zon! We konden slechts een nacht blijven, maar komen zeker eens terug, want dit smaakt naar méér! Een betere start van onze vakantie was haast onmogelijk, dank zij Claire en Michel en hun Casa del Fonte!

Gereisd met partner in augustus 2018

Bed and Breakfast info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa del Fonte in Corinaldo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa del Fonte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.