Géén boekingskosten

Contact

114 Reviews over Casa del Fonte

• 9Nicole R24-10-2021

Geweldige B&B voor ontspannen Italiaanse vakantie

Casa del Fonte ligt op een heerlijke rustige plek, waar je rondom uitkijkt over de heuvels van le Marche. De gastvrijheid is enorm, je voelt je welkom, de verzorging is maximaal (veel meer dan je bij een B&B zou verwachten) en het eten is heerlijk (zonder uitzondering). Ontbijt goed verzorgd. Dorpje Corinaldo is mooi en nog wat onontdekt, en zo zijn er veel parels in de omgeving. Strand op 15 min. Als je dat wil denken Claire en Michel over leuke dingen om te doen in de buurt of kun je dit georganiseerd doen; wijnproeverijen, boottocht op zee, eten in een authentieke mosselgrot. In de omgeving kun je heerlijk wandelen, top om de dag mee te beginnen (of op de sportmat met Claire!). Voor de kinderen is er speelgoed, en veel ruimte om te spelen. Voor ons echt een droomplek om de vakantie door te brengen; heeft álles.

• 10Familie Cornel10-10-2021

Tot volgend jaar!

B&B op een geweldige locatie met uniek uitzicht! Zwemmen, drankje op de lichgbedjes, ontbijten onder de olijfboom. Pizza avond, Bbq avond, heerlijke wijn! Allemaal Verzorgd door de leukste gastheer en gastvrouw ever! Hun persoonlijke touch maken het een vakantie om nooit te vergeten.

• 10Bas, Sanne, Fenna en Isa05-10-2021

Fantastico!

Al twee zomers mogen genieten op Casa del Fonte! Eerst in de zomer van 2020 en zo naar ons zin gehad dat we in augustus 2021 weer terug zijn gekeerd. Het voelde als thuiskomen! Michel en Claire zijn super als gastheer en gastvrouw en daarnaast ook gewoon hele lieve, gezellige mensen (ook voor onze kinderen)! Goede tips, lekker eten, oprechte interesse; alles om het de gasten naar het zin te maken. De casa zelf is schoon en sfeervol en ligt op een prachtige locatie. In de omgeving veel te doen en voor ieder wat wils. We raden iedereen een verblijf op casa del Fonte aan. Al hopen we stiekem dat er voor ons altijd een plekje vrij is als we willen komen want in de toekomst vaker terugkeren, doen we zeker!

• 9Patricia26-10-2020

Genoten!

Ben hier in september een lang weekend met vrienden geweest en heb enorm genoten! Michel en Claire zijn vriendelijke en gastvrije mensen die je meteen thuis laten voelen (vraag of Claire de pasta met salie voor je wilt maken, simpel maar o zo heerlijk!). Wij hebben een wijnproeverij bij Guerrieri gedaan (aanrader) en voor een vers stukje vis hebben we heerlijk gegeten aan het strand van Senegallia. Kortom een topper en ik kom zeker terug!

• 10Frank,Vera,Amber en Aaron15-10-2020

Super locatie met fantastische gastheer -gastvrouw

Claire enMichel hebben ervoor gezorgd dat we een heerlijke tijd hadden in Corinaldo. Hun Casa del fonte is prachtig gelegen, telkens weer een genoegen om terug te keren na onze vele uitstappen. Heerlijk ook hoe ze ons elke morgen verwend hebben met het heerlijke ontbijt. Niets was hun teveel. Ook vele avonden genoten van hun eetfestijnen aan de gezellige familietafel. Kamers telkens weer onberispelijk schoon. Hadden wij geluk dat we na onze fantastische weken in de casa weer een plekje vonden in hun reeds goed geboekte zomer van 2021 zodat we ons weer lekker kunnen laten verwennen door Claire en Michel.

• 9Piet en Marijke05-10-2020

Super week!

Wij hebben een heerlijke week gehad bij casa del fonte. We hadden een b&b kamer. Mooie kamer. Iedere ochtend een heerlijk ontbijt in de tuin met een prachtig uitzicht. Michel en Claire zijn erg gastvrij. Je voelt je gelijk thuis. Clair kan ook heerlijk koken. Gezellig met de andere gasten uitgebreid dineren met een lekker glaasje wijn er bij. Mooie omgeving, leuke dorpjes. Klein halfuur rijden, dan ben je bij de kust. Super fijne week gehad. Zeker aan te bevelen. Ga zo door!!!

• 10Willy en Paulien05-10-2020

Ultieme La Dolce Vita gevoel bij Clair en Michel.

Samen met vrienden waren wij in september te gast bij Clair en Michel. Casa del Fonte is een zeer gezellige B&B die op een geweldige plek in de Marken ligt. Vanuit de B&B kijk je uit over een geweldig mooi landschap en in no time ben je op het strand of zit je op een terrasje in een van de schitterende plaatsjes in de omgeving. Toch maken de eigenaren Clair en Michel het grote verschil. Ze staan altijd voor je klaar, niks is teveel, alles kan en niks moet. Ze doen er alles aan om je het ultieme La Dolce Vita gevoel te bezorgen. Super goeie tips over de omgeving, restaurantjes, heerlijke wijnen en lekker eten. Daarnaast nemen ze volop de tijd om een gezellig praatje met je te maken onder het genot van een heerlijk wijntje en als je wilt gaat Clair 's ochtends een uurtje met je fitnessen. Kortom Casa del Fonte is een echte aanrader.

• 9Barry Broertjes02-10-2020

Te gek, voor herhaling vatbaar.

De gastvrouw/heer zijn zeer lieve, warme mensen waar je gelijk mee thuis bent. Casa del Fonte ligt zeer mooi gelegen. Met de heer des huizes heerlijk gefietst en de omgeving kunnen verkennen, werkelijk prachtig. En ook hebben we heerlijk ontspannnen kunnen wandelen en de omgeving nog beter op ons in kunnen laten werken. Zo heerlijk rustig en stil. Niks was te gek, als je mee wilt lunchen geef je een seintje en dat geld ook voor het diner, en alles was absoluut fantastisch Qua eten en gezelligheid.

Kortom ben van plan om nog veel vaker terug te keren naar Casa del Fonte.

• 10Taho02-10-2020

Geweldige gastvrije mensen!

Mooie ligging, 2 geweldige eigenaars die staan te popelen om je de geuren en kleuren van de streek te helpen verkennen. Propere kamers, goede badkamer en zeer goed bereikbaar.

Verder is de streek ook geweldig met authentieke restaurantjes, wijnboeren en zelf een bierbrouwer!

Zeker een aanrader vanwege de twee geweldige mensen die casa del fonte draaiende houden.

• 10Ri01-09-2020

Super vakantie!! ☀️🏖 🍷

Claire en Michel zijn hier voor geboren! Ze doen dit zo leuk samen! Ze weten alle leuke, mooie romantische plekjes. De gezellige georganiseerde avonden zijn altijd een feest! Lekker eten, hapje drankje, gezellige muziek! Niet alleen Claire en Michel zijn schatten maar ze hebben ook nog 2 super leuke dochters, onze dochters hebben de hele vakantie met ze gespeeld, lekker gezwommen op de trampoline en in het speeltuintje! Onze vakantie was echt top! Volgend jaar gaan we weer! ( het was super goed te doen met de Corona maatregelen alles netjes, schoon en hygiënisch!)

Bed & Breakfast Casa del Fonte info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden