Bed and Breakfast Casa del Fonte

• Goed: 7 - 8

Ultiem genieten!

C. Lijnzaad
3-7-2018

Wat een prachtige bed en breakfast is dit. Enorm tot rust gekomen en genoten van het fantastische uitzicht. Hele zorgzame gastvrouw en gastheer. Het uitzicht is net een film decor en dat in combinatie met de creatieve, romantische styling maakt het ultiem genieten.

Wij komen zeker weten terug!

Heerlijk rustpunt in groene omgeving met uitzicht!

Fam. Meijer Steenwijk
23-6-2018

Op deze fijne locatie verbleven wij samen 10 dagen van eind mei tot 10 juni 2018. Een heerlijk rustpunt op onze vakantietrip in Italië. Corinaldo is een boeiend en mooi ommuurd stadje. Het ligt op een dik uur lopen van Casa del Fonte over mooie landwegen zonder verkeer. Clair en Michel doen er alles aan om je thuis te voelen. Mee eten is ook gezellig en betaalbaar. In de nabije omgeving zijn binnen een uur rijden leuke plaatsen te bezoeken zoals, Urbino, Gradara, Fano, Senigalia en niet te vergeten de grotten van Frasassie.

Wij komen zeker terug!

Naomi
5-6-2018

Geweldige b&b waar je gastvrij wordt ontvangen op een prachtige locatie. Een mooie verzorgde tuin met zwembad en kamer van alle gemakken voorzien. Wij hebben heerlijk gegeten en voelden ons helemaal thuis. Wij komen zeker weten terug.

Geweldig

Klaas jan
6-9-2017

We hebben hier een heerlijke week gehad op een prachtige locatie 2 km van Corinaldo af. Claire en Michel doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Ze gaven veel tips over bezienswaardigheden in de omgeving en wisten overal ook veel van af. Bij het huis is een mooie grote tuin met een zwembad en práchtig uitzicht. We hebben het hier erg naar ons zin gehad in het appartement en is zeker voor herhaling vatbaar.

Genieten op z'n Italiaans

Agnes Sellis
29-8-2017

Een heerlijk klein en gastvrij verblijf op Casa del Fonte. Een B&B en een appartement, waarin wij 10 dagen verbleven, gelegen op een fantastische plek met geweldig uitzicht. Het appartement is van alle gemakken voorzien en smaakvol ingericht. De eigenaren zijn zeer gastvrij en vriendelijk. We hebben genoten van de bbq avonden en het ontbijt. Een mooie ervaring om zo van het Italiaanse leven te mogen proeven. Ook alle ruimte voor rust en privé. Een aanrader!

Aron, Dean, Alwin en Agnes

Bed & Greatest

Fam. Van der Spek
7-8-2017

Onze eerste bed en breakfast vakantie in Italië. Het was geweldig, wat een goede verzorging. Prachtig mooi huis, waanzinnig uitzicht en veel ruimte voor ons met drie kinderen. Zwembad met ligbedden heerlijk en voor onze oudste zoon een voetbalveldje. De omgeving en de rust waren zeer welkom om tot rust te komen. Geweldig dat de eigenaresse tripjes kon aanraden naar oa SanMarino, Rimini en strand van Seningallia. Maar De fijn-Wijn-proeverij was het hoogtepunt. Wij zijn mega uitgerust en onze kinderen wilden nooit meer naar huis !! Fantastisch kan niet wachten tot volgend jaar. Succes met deze droom en wij waanden ons in een succes aflevering van ik vertrek!

Geweldig en proffesioneel

A. van der Bruggen
4-8-2017

Casa del Fonte zullen wij nooit vergeten. Wat een geweldige gastheer en gastvrouw. 18 juil jl. bezochten wij vanaf het Garda Meer onze dochter met haar gezin die een week Casa del Fonte had geboekt. Helaas sloeg hier aan het eind van de middag het noodlot toe en werd mijn vrouw getroffen door een TIA. Door professioneel handelen van de eigenaar van Casa del Fonte werd mijn vouw binnen 20 min per ambulance naar het ziekenhuis in Senigallia vervoerd. Ze moest daar een week blijven en om mijn vrouw elke dag te kunnen bezoeken regelde Casa del Fonte gelijk een kamer voor mij. Gelukkig had mijn vrouw een lichte TIA en konden we na een week terug naar Nederland. Complimenten voor Michel en Claire van Casa del Fonte en bedankt voor jullie geweldige hulp en niet te vergeten de geweldige verzorging. We komen zeker een keer terug zodat we in goede gezondheid van jullie prachtige B&B kunnen genieten.

Geweldig !!! Paradijs ..schitterend gelegen .

Suusje de Wit
25-6-2017

Ze moeten weten .. 1 x geweest en je bent verkocht !!! Veelzijdige omgeving Corinaldo is een plaatsje zoals Anton Pieck ze tekende ! En het strand is ook dicht in de buurt !! En de onvergetelijke dans van de vuurvliegjes in de donker zwoele avond. Wij waren er in mei een adembenemend schouwspel ! Maar het allerfijnste was de gastvrijheid van gastvouw en gastheer en het prachtige frisse appartement waar wij in sliepen !!! Kortom ...niet goed ...zou het niet weten ...misschien soms wat te warm op de berg maar er was genoeg schaduw . Voor herhaling vatbaar mochten we weer eens in de buurt zijn !!!

Echt Italiaans genieten!

G. Meijer
20-2-2017

Op aanraden van Italiaanse kennissen zijn we met het hele gezin carnaval wezen vieren in Fano. Via via kwamen we bij deze zeer centraal gelegen B&B uit dat misschien wel in het mooiste plaatsje van Italie ligt namelijk Corinaldo.

De B&B is net overgenomen door een Amsterdams stel en ondanks dat het nu laagseizoen is en er flink geklust wordt snappen zij het ware Italiaanse leven.

Naast het uitgebreide ontbijt mochten we ook mee eten met de lunch en diner......hmmmmmm heerlijke truffelpasta, rode wijntjes en een soort droplikeur met verslavende werking, zo lekker. Onze kinderen, twee jongens van 2 en 5 konden het heel goed vinden met hun twee dochtertjes.

Wij komen hier zeker van de zomer terug.

En carnaval in Fano is echt te gek, een aanrader!

Verliefd geworden op le Marche twee jaar geleden wilden we terug maar dan wel naar een ander plekje. Wat waren we blij toen we Casa del Fonte op Internet tegen kwamen en maanden keken we uit naar ons verblijf. Tja en dan zijn je verwachtingen zo hoog waardoor je denkt dat het eigenlijk alleen nog maar tegen kan vallen MAAR niets is minder waar. We hebben echt de meest fantastische vakantie gehad die je je maar kunt wensen. De omgeving, het huis, het Italiaanse leven maar vooral de fantastische zorgen van Martijn, Mariëlle en hun geweldige kinderen hebben gezorgd voor een topverblijf. Hoewel wij het liefst steeds een andere bestemming kiezen ben ik ervan overtuigd nog een keer naar Casa del Fonte terug te keren. We hebben nog steeds een beetje heimwee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa del Fonte in Corinaldo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa del Fonte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa del Fonte scoort een 9.23 uit 10 op basis van 64 reviews.