Tijdelijk €25 aanbetaling

Casa del Fonte

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Casa del Fonte voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 125 reviews
+50

9.7FenomenaalScore uit 125 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

125 Reviews over Casa del Fonte

• 10Martin & Eefke19-11-2022

Wouw, wat een fijn plek!

Erg fijn plek om de vakantie te vieren. De kleinschalige accommodatie biedt veel mogelijkheden. Claire en Michel zorgen voor een zorgeloze vakantie. Pizza en Pasta-avonden zijn een absolute aanrader!

• 10Esmee11-10-2022

Gastvrij en echt Italiaans genieten.

Voor Michel & Claire is niks te gek, zo super gastvrij en heerlijk eten. Elke ochtend sporten met Claire dan smaken de wijn proeverijen in de middag toch echt beter!

Ze zijn ontzettend geïntegreerd in het dorp dat je niet gek moet op kijken als de burgemeester ter paard even langs komt om een wijntje te komen drinken. Dit is wel echt Italiaans genieten!

• 10Jaime Fierens11-10-2022

Enorm genoten van de bruiloft die plaatsvond op de prachtige casa van Claire! Super lieve gastvrouw en gastheer die er alles aan doen om jouw verblijf onvergetelijk te maken. Bedankt Claire en tot snel!

• 10Fam. Van Londen uit Breda06-10-2022

Fantastisch verblijf op toplocatie!

Wat hebben wij weer genoten bij jullie. Jullie gastvrijheid en gezelligheid zoooo fantastisch! Gelogeerd in de luxe Bell tent met een prachtig uitzicht. Je zult zo maar wakker worden. Een heerlijk ontbijt waarmee we de dag goed konden beginnen op naar???? Senegalia, Corinaldo of een andere mooie plek. Jullie weten het ons allemaal te vertellen. We komen zeker terug en wie weet is 3 x dan scheepsrecht en gaat ie alsnog op z’n knieën 🤪 Liefs van ons alle 4 😘

• 8Felicia04-10-2022

Geweldig

We hebben een heerlijke vakantie gehad aan de Casa del Fonte! Wat een gastvrije / lieve mensen zijn Claire en Michel. Gezellige avonden / etentjes waarbij er voor van alles wordt gezorgd. Heerlijke plek om tot rust te komen en prachtige plek om te verblijven.

• 9Peter & Wibe04-10-2022

ongekend genieten @ Casa del Fonte

Het prachtige gelegen B&B Casa del Fonte is een bijzondere, fijne en mooie ervaring. Het adembenemende weidse uitzicht van diepte en heuvels bekleed met patchwork neemt je mee naar een rustige en serene plek. Op de warme dagen te kunnen vertoeven aan het zwembad of een korte rit naar het strand. Van wijnproeverijen in de omgeving tot het bezoeken van historische steden die de Italiaanse cultuur recht doen.

Casa del Fonte bied zeer mooie en vooral schone verblijven aan. Het Italiaanse eten dat bij de B&B bereidt wordt is heerlijk. Aldus, genietend van het uitzicht met een vino blanco of rosso is zeker een aanrader bij Casa del Fonte in Corinaldo. Wij komen zeker weer!

• 10Ken Jacops03-10-2022

Prachtig! Wat een uitzicht, en leuke eigenaars!

Casa del fonte is een echte aanrader. Het is er super verzorgd, proper en midden in een prachtige omgeving. De eigenaars zijn super fijn, en weten veel leuke bezienswaardigheden in de buurt. Dit is Italië op zijn best.

• 9Johan03-10-2022

Een legendarisch mooi weekend wat top verzorgd was

Wij waren hier ter gelegenheid van een trouwerij van vrienden. Het was een Top weekend op een fantastisch mooie locatie. Fantastisch mooie vergezichten en een sfeervolle aankleding. Alles was door Claire en haar team tot in de puntjes verzorgd en geregeld. Daarnaast hadden we ook nog prachtig mooi weer. = Uitkomst : Legendarisch weekend

• 10Jaap-Jan, Nathalie & kids08-08-2022

Magisch ❤️

Ben jij wel is op een plek geweest dat wanneer je er de eerste voetstap zet meteen een gevoel krijgt van warmte en geluk?

In 2018 bezochten wij de casa voor het eerst. Inmiddels komen we er jaren en zijn er getrouwd. De aandacht en liefde die Claire ( also weddingplanner :-) ) erin heeft gestoken maakt ons dankbaar en beseffen dat wij op de beste plek elkaar het ja woord hebben gegeven.

De sfeer die er hangt is ongedwongen, ontspannen en voor ons een magische plek op die prachtige heuvel. De foto’s spreken voor zich. Check de site! Claire en Michel laten je welkom voelen en verzorgen heerlijke avonden vol met lekker eten. In de omgeving is veel te zien en te doen! Vraag het die twee en zij wijzen je de weg.

• 10Geraldine02-07-2022

Een echte parel in Le Marche

Soms vind je een parel, hoe dat weet je nooit … je googelt wat en eigenlijk zie je al aan de look&feel dat dit een juweeltje kan zijn. Het lettertype en de foto’s doen de rest. Zo vond ik B&B Casa del fonte in Corinaldo. Eigenlijk zoeken we altijd een huis voor ons alleen en zeker niet bij Nederlanders, maar deze Casa van Claire en Michel liet mij niet los. En nu na een verblijf van ruim 1 week kan ik zeggen dat er nog geen seconde spijt hebben van deze boeking! Vanaf aankomst tot nu toe(morgen vertrekken we) voelen wij ons oprecht welkom. Er hangt zo’n fijne sfeer: relaxed maar niet saai, laissez-faire maar geen puinhoop. Alles klopt in de aankleding van de Casa en daardoor ontdek je elke keer weer iets nieuws, van de opgerolde dekentjes in de mooie mand, de glitterbollen aan het plafond van de oude hooischuur, waar je ipv dansen op de vulkaan—-danst op de heuvel tot aan de prachtige grote kandelaars met lin

Bed & Breakfast Casa del Fonte info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Strada del Fonte Vincareto 10, 60013