Bed and Breakfast Casa del Fonte

Tonen op kaart

101 reviews over Bed and Breakfast Casa del Fonte

• 10Martin, Saskia, Merijn & Bente16-01-2020

Méér dan fantastisch!!!

Even weer dromen over onze vakantie vorig jaar bij deze lieve, leuke en super gedreven eigenaren. Wat was het top voor elkaar. Ze willen echt alles doen om je een geweldige vakantie te faciliteren. De tent waarin we verbleven was van alle gemakken voorzien en comfortabel. De buitenkeuken is goed voor elkaar. Maar de gezelligheid en de heerlijk pasta en bbq avonden waren grandioos!! Onze kinderen hebben het ook geweldig gehad ( 5 en 2) speelden met de kinderen van michel en claire, maar ook met de andere kinderen die er waren. Wat een tijd en wat een heimwee. En dan vergeet ik te zeggen hoe betoverend mooi het plekje is, corinaldo, de stranden en het binnenland. Het was geweldig! Bedankt Michel, Claire en de meisjes voor de mooie vakantie, maar ook jullie geweldige vrienden en tot aankomende zomer, want wij waren nog niet uitgekeken!

Groetjes van ons

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2019
    10Heidi27-11-2019

perfect

Heerlijk geslapen, ontbeten. Het was gewoon genieten van begin tot de laatste dag. Het dorpje Corinaldo is zalig, het truffelfeest, het strand, de grotten, de marktjes, de wijnproeverijen, de olijfolie. Er is van alles te doen en in een stukje Italie dat mijn hart gestolen heeft. Zo ook Casa del Fonte. Dacht niet ooit nog enthousiast te worden over Italie en het vaak meekomende drama van de bevolking. Hier kon ik zo gaan wonen. Wat een warmte, wat een gastvrijheid en wat een prachtig landschap. Een plek om naar terug te komen. Over en over. Voor het zwembad was ik niet moedig genoeg, kleine kinderen had ik niet bij. Maar alles zag er perfect uit. Love it.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10Ken Jacops24-11-2019

Wij komen terug!

Dicht bij het stadje Corinaldo, dicht bij de zee. Maar toch een oase van rust. Wanneer je naar Italië gaat staan er enkele zaken op de verlanglijst. Mooi uitzicht, goede wijn, heerlijke pasta, gastvrije mensen en dit hebben we allemaal gekregen tijdens onze week in Casa Del Fonte! Wij komen zeker terug, wat een prachtige ervaring. Bedankt!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Kirsten Quirynen24-11-2019

Fantastische plek in al zijn aspecten!

Ons verblijf bij Claire en Michel in Corinaldo is er eentje om nooit meer te vergeten! Van begin tot het einde genoten van de rust, het gezelschap, de superleuke en spontane ontvangst en gastvrijheid, en het heerlijke eten! Ook de kamer was gezellig, mooi ingericht en kraaknet. Mooie streek met veel troeven en veel te ontdekken. We kregen hiervoor tips en leuke adresjes van Claire en Michel. Super geslaagd verblijf! Wij komen zéker terug!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Julia18-10-2019

Veel te kort!!!! wij verbleven 3 nachten.

Super accommodatie en geweldige verzorging. het ontbijt is elke dag een feestje. met als toegift een prachtig uitzicht. Goede tips over restaurants ter harte genomen. Echt geen spijt van. We hebben heerlijk gegeten. Ook als gast van de B&B kamers kan je de buitenkeuken gebruiken. Gezellige zitjes in de tuin.En vlakbij het prachtige Corinaldo. Wat wil je nog meer? Hier wil je weer terugkomen. Genoeg te zien en te beleven in de omgeving. Luister naar de tips van Michel en Claire!!! Ook heel leuk voor een lang weekend met vrienden of vriendinnen. Dichtbij de luchthaven van Ancona. Ik kan niet anders zeggen als DOEN!!!!

• 10Cas en Riet01-10-2019

Wat was het genieten bij Michel en Clair . We zijn heerlijk verwent met lekkere ontbijtjes en het avond eten was verrukkelijk. We zijn op leeftijd, niks was hun te veel. Voor volgend jaar september hebben we weer geboekt. We zijn nog heerlijk aan het nagenieten.

Nogmaals dank Lieve groet Cas en Riet.

Want beter kan je het niet treffen .

• 10Fam. Meijer29-09-2019

Awesome 🥰

Oh wat is het hier mooi! En wat zijn Claire Michel Gastvrij. We zijn hier nu al voor het 3de jaar naar toe geweest en het blijft mooi. De BBQ avonden en pasta avonden zijn elke keer weer lekker, gezellig en afwisselend kwa eten. Onze dochters zijn ongeveer de zelfde leeftijd als hun dochters en dat zijn ook echt super lieve meisjes! Niet alleen op hun casa is het mooi maar de hele omgeving is prachtig. En overal rijd je zo naar toe! Lekkere wijn proeverijen, het strand, de bergen, de leuke plaatsjes enz enz. Je kan de drukte opzoeken en als je daar even geen zin in hebt blijf je lekker bij hun op de casa waar je echt helemaal tot rust komt! Volgend jaar is alweer geboekt....

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Marieke en Monique23-09-2019

Geweldig, we willen terug!!!

Toplocatie!! Alles was goed: de gastvrijheid, het uitzicht, de omgeving, de gezelligheid, de kamer, de hond bloempje, de kat bandito, de kids chloe en nicky, en uiteraard claire en Michel zelf :), het ontbijt en zo kan ik nog wel even doorgaan. Echt n toplocatie!!! Ik zou het iedereen aanbevelen!

• 10Edwin en Gisele20-09-2019

Absoluut een aanrader!!

Onze tweede week van onze vakantie hadden we een vakantiepark aan de kust geboekt. Bij aankomst viel dit zo erg tegen dat we direct zijn gaan kijken naar iets anders. Zo bij Casa del Fonte terecht gekomen. Gelukkig was er nog plek (tunneltent)! We konden direct komen en diezelfde avond nog mee-eten. Wat een luxe. De gastvrijheid van Claire en Michel is echt ongelofelijk fijn. Het ontbreekt je echt aan niets! Daarnaast is het uitzicht echt fantastisch. Absoluut geen spijt dat we bij het vakantiepark vertrokken zijn, dit was 100x beter!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Brigitte14-09-2019

Heeeerlijk!!!

We hebben super genoten van alles. Wat valt daar nog aan toe te voegen!!!

Gereisd met partner in juni 2019

8 tips over Bed and Breakfast Casa del Fonte

• Mayke Herberts, 15-12-2019

Met 15 minuten ben je in de bruisende badplaats Senigalia met veel fantastische visrestaurants en leuke marktjes.

Ryanair vliegt uiterst voordelig in 1.5 uur van Weeze (of Brussel/Charleroi) naar Ancona, dat maar 35 minuten bij hun vandaan ligt. Maar ook KLM, Alitalia en ook Transavia vliegen op Amsterdam - Bologna en dat is 2 uur bij hun vandaan.
    Rijden is natuurlijk ook een optie, binnen een dag ben je er vanuit Nederland.

• ellen, 17-07-2013

Ik vind lekker eten erg belangrijk tijdens de vakanties en daar is het heel goed gelukt. Het was ook heel betaalbaar, omdat het daar nog niet zo toeristisch is. Uiteten is goedkoper dan zelf eten halen bij een supermarkt. De Italianen zijn vriendelijk. Ook al spraken de meeste Italianen geen Engels, ze waren wel altijd behulpzaam. Je kunt met kleine kinderen prima overal uiteten. Kids zijn altijd welkom en overal hebben ze leuke speeltuintjes. Erg kindvriendelijk dus.

• mout, 08-08-2013

Als je hebt geboekt; vraag eens of je iets kan meenemen uit nl. Onze limonade en wijko pindasaus werden enorm goed ontvangen:-)

0 vragen over Bed and Breakfast Casa del Fonte

Bed and Breakfast Casa del Fonte info