Bed and Breakfast Casa del Fonte

71 reviews over Bed and Breakfast Casa del Fonte in het Nederlands

Fantastisch!

Laura & Robin
7-10-2018

Een vakantie bij Casa del Fonte is er eentje die wij ons van te voren niet hadden kunnen indenken. Claire, Michel, de kids én Bloempje (de hond) zijn méér dan gastvrij met een prachtige accommodatie waar ze je in een mum van tijd thuis kunnen laten voelen. Niks moet, alles mag en ze zullen er alles aan doen om je vakantie onvergetelijk te maken. Naast een heerlijke BBQ, lasagne van het huis en voortreffelijke Tiramisu (vernieuwd recept haha) kun je ook in de omgeving heerlijk eten en drinken vinden. Tal van onwerkelijke uitzichten, historische dorpjes en volop bezienswaardigheden. Een auto is wel noodzakelijk en voldoende kleingeld en een parkeerschijf zijn zeker een aanrader.

Wij wensen jullie veel succes met vervolgen van jullie dromen (vergeet vooral die pizza oven niet!) En onder het genot van een glaasje wijn overdenken wij jullie tips nog eens voor het vervullen van onze dromen. Groetjes van de verrassingen van het seizoen!

Prima B en B

Gerrit en joke
30-9-2018

Prima B en B met,

mooie kamers

Groot terras (met uit zicht)

Prima ontbijt met kakel verse eitjes

Gastvrije eigenaren

Goede tips voor uitstapjes

Lekkere en goedkope wijn uit de streek

Gezellig avonds mee eten in een ongedwongen sfeer

Lekker zwembadje om even af te koelen

Clair en Michel bedankt voor het fijne verblijf en veel succes met jullie fijne B en B.

Joke en Gerrit.

Casa del Fantastico!!

Revelina Tokromo
29-9-2018

Casa del Fonte: wauw wauw wauw! Het juiste bijvoeglijk naamwoord voor het huis, de ligging, het uitgebreid ontbijt, voorzieningen, de gastvrijheid/hartelijkheid van Claire & Michel en voor Claire & Michel zelf heb ik eigenlijk niet. Maar als er een woord dat dicht in de buurt komt, dan is het: Ge-wel-dig! Boeken! Zeer geschikt voor koppels, gezinnen, alleenreizenden en zeker newlyweds! Claire & Michel maken jouw verblijf zo aangenaam mogelijk. Hun lieve dochtertjes Chloe & Nikki zorgen voor een extra glimlach en (waak)hondje Bloempje zal je dagelijks komen begroeten. Veel bezienswaardigheden in de omgeving. Een auto is wel nodig. Zorg voor voldoende klein geld ivm parkeerautomaten en tolwegen. Neem een extra trui/jas mee in deze periode van het jaar (koelt snel af in de avond). Ik hoop hier snel terug te komen.Grazie mille Claire & Michel! xxx

Voor het zoete Italiaanse leven, Casa del Fonte

Ellen & Ronald Klinkenberg
10-9-2018

Wat een fantastische bed & breakfast is dit. We hebben er al aardig wat gehad maar zelden zo'n ongedwongen sfeer meegemaakt als bij deze lieve mensen Clair en Michel en hun schatten van meiden Cloe en Nicky. In een idyllisch en romantische omgeving ligt deze B&B waar zij er alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken. Met veel tools en tips voor het vermaak in de omgeving en tevens waar je culinair te laten verwennen. Onfortuinlijk kwam een van ons wat dagen in het ziekenhuis te liggen en zelfs daar alle aandacht en bezoekjes vanuit de B&B tot aan het dagelijkse eitje van vaste legkip met de mooie naam Rotikip. We zijn prima bijgestaan in een paar voor ons lastige dagen. Gelukkig konden we later weer verder van de vakantie genieten en hebben dat ook zeker gedaan. Ook de heerlijke maaltijden van het huis zijn een aanrader. Heerlijk en in een relaxte sfeer. Mag je niet missen. In een woord TOP !!! Wij keren terug, op zeker.

Ariëtte
8-9-2018

Wij verbleven in de ingerichte tent. Aan alles is gedacht.

Het zwembad is héérlijk om af te koelen en het uitzicht daar is niet te omschrijven! Wat een mooi panorama!

Wij hebben een topvakantie gehad!

Idyllische locatie met een geweldige gastvrijheid!

Jaap van de Gevel
28-8-2018

Hartelijke ontvangst van de eigenaren op het terras met een overheerlijk witte wijn! Adequate informatie over mogelijkheden, persoonlijke afspraken over ontbijt etc. Daarnaast de mogelijkheid om voor een prima prijs een geweldige avondmaaltijd te kunnen gebruiken. Geserveerd op een buitengewoon sfeervolle plek in de tuin, en vergezeld van wederom de topwijn! Een verademing op een idyllische locatie even buiten het bezienswaardige stadje Corinaldo, waar de tijd heeft stilgestaan en een bezoek zeker de moeite waard is. Casa de Fonte is een oase van oprechte gastvrijheid, met een geweldige tuin voorzien van een heerlijk zwembad, groot genoeg om lekker baantjes te trekken voor de zwemmers, maar eveneens af te koelen van de volop aanwezige zon! We konden slechts een nacht blijven, maar komen zeker eens terug, want dit smaakt naar méér! Een betere start van onze vakantie was haast onmogelijk, dank zij Claire en Michel en hun Casa del Fonte!

Een blijvend mooie herinnering.

Adriaan, Janneke en kids
19-8-2018

Heerlijke plek om tot rust te komen in een fantastische omgeving. De eigenaars zijn erg betrokken en uiterst vriendelijk.

Wij kampeerden in een tent waar het aan niets ontbrak, eenvoudige bedden maar voor een vakantie prima. De gezamenlijke keuken beviel ons ook prima.

De gezamenlijke maaltijden zijn een absolute aanrader .

De kinderen hebben zich goed vermaakt met de andere kinderen die er waren, veel gezwommen en gespeeld. Ook het hondje Bloempje gaan we niet vergeten!

Voor ons een plek om nog eens terug te komen.

Wij voelden ons gezegend met deze vakantie!

Maicke Moors
29-7-2018

Wil je helemaal tot rust komen in een uitstekende accommodatie van alle gemakken voorzien met een adembenemend uitzicht dan moet je bijv. de b&b kamers bij Claire en Michel boeken. Zeker in combinatie met hun luxe caravan aan het Gardameer. Wij waren met een gezin van 5 personen. Claire en Michel leggen je volledig in de watten en niets is voor hen teveel met o.a. iedere dag een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet, een gezellige BBQ avond of uitleg van de uitstapjes in de omgeving. En zelfs hun huis stellen ze bijna volledig tot uw beschikking bij slecht weer ‘s avonds. Geweldig toch? Je voelt je er zeer gewenst en echt thuis. Onze kinderen vonden het erg leuk. Ze hadden alle ruimte en vrijheid om te kunnen spelen met ook de kinderen van Claire en Michel met wie het heel goed klikte. Na gisteren thuis te zijn gekomen, willen we eigenlijk alweer terug. Wat ‘n fantastische vakantie hebben we gehad. Dikke knuffel van ons en tot ziens!

Ultiem genieten!

C. Lijnzaad
3-7-2018

Wat een prachtige bed en breakfast is dit. Enorm tot rust gekomen en genoten van het fantastische uitzicht. Hele zorgzame gastvrouw en gastheer. Het uitzicht is net een film decor en dat in combinatie met de creatieve, romantische styling maakt het ultiem genieten.

Wij komen zeker weten terug!

Heerlijk rustpunt in groene omgeving met uitzicht!

Fam. Meijer Steenwijk
23-6-2018

Op deze fijne locatie verbleven wij samen 10 dagen van eind mei tot 10 juni 2018. Een heerlijk rustpunt op onze vakantietrip in Italië. Corinaldo is een boeiend en mooi ommuurd stadje. Het ligt op een dik uur lopen van Casa del Fonte over mooie landwegen zonder verkeer. Clair en Michel doen er alles aan om je thuis te voelen. Mee eten is ook gezellig en betaalbaar. In de nabije omgeving zijn binnen een uur rijden leuke plaatsen te bezoeken zoals, Urbino, Gradara, Fano, Senigalia en niet te vergeten de grotten van Frasassie.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa del Fonte voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa del Fonte in Corinaldo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa del Fonte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.