Sorteren

Reviews over accommodaties in Maharashtra

Vijf sterren

givago
    19-5-2015

Op enkele km. van de internationale luchthaven.Mooi hotel , mooie verzorgde kamer met bad en inloop douche.Zachte airco.

Uitgebreid ontbijt en lunch,prachtige lounge,mooi aangelegde tuin met zwembad.Héél dure dranken in de bar.

Groot, beroemd en erg luxe hotel

Lex
    21-4-2014

Sinds de aanslagen in 2008 in Mumbai, o.a. op dit hotel, wordt het hotel zwaar bewaakt. Wie het hotel in wil, wordt gefouilleerd en bagage wordt gescand. Maar dat is maar één reden waarom een verblijf in dit hotel onvergetelijk is. De kamers zijn uitzonderlijk luxe, de restaurants zijn uitstekend, het personeel is vriendelijk en hoffelijk. Het uitzicht op de Gate to India en de haven is verbluffend. Een overnachting is niet goedkoop, maar je krijgt waar voor je geld.

Het hotel beschikt over een prachtig zwembad.