vakanties Maharashtra

Reviews over accommodaties in Maharashtra

top service

robert,
    8-9-2017

Prima ligging tov conference hall, treinstation, shopping malls.

Goed, maar niet geweldig

Ran,
    19-12-2016

Mooi hotel, zeer sjiek. Helaas laat de kwaliteitscontrole te wensen over. Na een vermoeiende reis een paar uurtjes over voor vertrek naar kantoor om vervolgens eerst een half uur te moeten wachten voordat de elektriciteit op de kamer gemaakt was. Dicht bij het vliegveld, maar geen geweldige omgeving.

Van alle gemakken voorzien

Jacco,
    9-5-2016

Het personeel van Four Points doet er alles aan om je het naar de zin te maken. Iedereen groet vriendelijk en als je na een paar dagen iedereen wat beter kent maken ze ook vaak even een praatje met je. Als je geen fan bent van de Aziatische keuken serveert het restaurant ook prima Amerikaanse of Italiaanse gerechten. De kamers (residences) zijn ongelooflijk ruim met een zeer comfortabel bed, elke dag verse flessen water en een prima schoonmaak. Ook de laundry service is prima. Speciale aanrader is de domestic rode wijn die werkelijk fantastisch is. Kortom prima uitvalsbasis voor als je in Pune moet zijn.

Vijf sterren

givago,
    19-5-2015

Op enkele km. van de internationale luchthaven.Mooi hotel , mooie verzorgde kamer met bad en inloop douche.Zachte airco.

Uitgebreid ontbijt en lunch,prachtige lounge,mooi aangelegde tuin met zwembad.Héél dure dranken in de bar.

Mooi hotel bij Juhu Beach

Joost,
    27-2-2015

Mooi, verzorgd hotel. Kamers zijn ruim en netjes, geen wifi

De airco in de ontbijtruimte staat veel te hard. Ontbijtbuffet is uitgebreid en lekker. Personeel zou vriendelijker moeten zijn. Enkel de obers aan het zwembad en in de Kababhoek zijn vriendelijk en behulpzaam. De receptionist en bellboy waren alles behalve vriendelijk toen we aankwamen.

Al bij al geen slecht hotel maar er zijn betere in die buurt.