Appartement Angela

Meer appartementinfo

109 reviews over Appartement Angela

• 9Sanne25-09-2019

Heerlijk!

Heerlijk appartement, met heerlijke bedden en een goede douche. Ligt iets achteraf waardoor je niet de drukte heb, maar alsnog met een paar minuten in het dorp of op het strand staat. Hele vriendelijke eigenaren die veel aanwezig zijn en je graag helpen. Ook schoonmaak dik in orde.

• 9Stefanie26-08-2019

Geweldig

Ruim en zeer schoon appartement. We hadden eerst aan het zwembad toegewezen gekregen maar kregen toch een ruimere en zonnigere aan de achterkant met een prachtig uitzicht op de bergen. De eigenaren zijn zo gastvrij en behulpzaam. Enige minpuntje voor de kinderen (10 en 12 jaar): de regels bij het zwembad waren vrij streng.

Met oudere kinderen

• 9J.Bes09-04-2019

fantasich, uitstekend, echt super goed

vriendelijke mensen touroperator had ons een verkeerde kamer gegeven, geen probleem voor hun ze gingen hem gelijk schoonmaken, en omdat we moesten wachten kregen we verse cake en limonade, en je mocht tot 23u zwemmen dat was erg bijzonder want dan is eigenlijk nergens ik geef hun een 10

• 2018
    8Maaike De Mol12-12-2018

Goede bedden, mooi gelegen en aardige mensen.

Heerlijk dicht bij het centrum en long beach. Wij gaan zelf altijd naar lemonakia beach en dat 25 minuten lopen. Het is een goed verzorgd appartement met goede bedden. De inrichting is echt Grieks, maar alles is heel en je hebt veel ruimte ( 2 kamer app) Je wordt ontvangen door twee aardige broers. Je voelt je daar heel veilig. Aankomende september 2019 weer geboekt met zijn vieren.

Met vrienden

• 6John oomen20-09-2018

Never more

Angela appartement geboekt voor het derde jaar, volgend jaar niet meer hier naar toe laat me niet in de luren leggen

• 2017
    9Martin30-09-2017

Alles wat je nodig heb is er. Gewoon super

Rustig gelegen kamers schoon goed bed. WiFi niet te doen Personeel erg vriendelijk, net als alle Grieken op het eiland

• 8brooklyn09-09-2017

BOVEN VERWACHTING!!

Door overboeking appartement Angela toegewezen gekregen.Dit was niet mijn keus,maar was echt boven verwachting!! Het appartement lag heerlijk rustig en was superschoon.De eigenaar was erg vriendelijk.Het 2 kamer appartement was ruim genoeg.Wij hadden een kamer aan de voorzijde met uitzicht op de kerk en druivenvelden.Voordeel was het balkon met zonnewering wat ideaal was.Door de luiken bij deuren en ramen lekker koel.Leuk was het kleine zwembad, waar we vaak als gasten alleen zaten.We kregen een keer een glaasje witte wijn bij het zwembad van de eigenaar .Een vriendelijk gebaar.Volgende keer zou ik zeker weer appartement Angela boeken

• 10Jeanine Noort / marieke Caboort04-09-2017

Geweldig kon niet beter.

In een woord helemaal compleet. Aardige, lieve,zeer gastvrij mensenl. We zijn hier nu voor de 4 de keer geweest, echt geweldig. Krijgen ook het appartement waar we om vragen, service uitstekend. Fantastisch zwembad heerlijk op de zon,overigens strand echt op loopafstand. Dikke 10 voor deze lieverds inclusief personeel. TOP.

Met oudere kinderen

• 9Mariët03-06-2017

Echte Griekse gastvrijheid!

Als je houdt van een echt Grieks appartement, het gevoel van thuiskomen i.p.v. een afstandelijk hotelgevoel, dan is dit een geweldig verblijf. De eigenaren Kostas en Angelo doen er alles aan om het naar je zin te maken, Kostas plukte zelfs fruit uit de bomen van z'n tuin om ons te voorzien van de nodige vitaminen en schonk ons zijn zelfgemaakte heerlijke Samoswijn. Het appartement is zeer schoon en netjes ingericht (wij hadden een twee persoons app). Wij verbleven hier 2 weken en hebben ons geen dag verveelt; wandelen kan vanuit Kokkari uitstekend (haal de wandelroute bij de tourist info, Nightingalewalks), huur een auto en verken het prachtige eiland met overal kleine privé strandjes/baaitjes en geniet van het èchte Griekenland! Kokkari is een knus dorpje waar alles aanwezig is, restaurantjes en leuke winkeltjes, een bakkertje, minimarkt en het strand op loopafstand. Een prachtig strandje is Lemonakia beach op ongeveer 10 min. wandelen. Kies je voor appartement Angela of Christinangela (gerund door de vrouw van Kostas) dan kies je voor een warm, gastvrij en netjes verblijf. Wij zijn verliefd geworden op dit eiland!

• Oude reviews

9john oomen22-09-2016

fantastich

Net terug van 2 weken kokkari Samos Griekenland. Geweldige tijd weer gehad was voor ons de tweede keer op Kokkari Samos. Dit jaar app. angela gedaan, goede bedden schoon en vriendelijk gaan er volgend jaar weer naar toe en terug naar Angela. Wij hebben in het verleden veel Griekse eilanden bezocht maar ik denk dat wij ons stekje gevonden hebben, rust vriendelijke mensen heerlijk eten en niet komt de Hollander weer niet duur.

10 tips over Appartement Angela

• Cynthia, 25-07-2014

Huur een auto voor een paar dagen en verken het eiland. Autoland maakt op ons een goede indruk.

• Wilna Hooijer, 09-09-2013

Met de lijn bus naar Planakia en van daaruit wandelen naar Monolates en Vourliotes en weer terug naar Kokkari. Mooie wandeling van ongeveer 4 1/2 uur. Leuke tavernes in debergdorpjes met verrukkelijke orange pie bij de taverne middenin Monolates!

• egiendorien, 10-08-2011

Je moet écht eens gaan eten bij Restaurant Ammoz. Je kunt het vinden in de straat die parallel aan zee loopt! Een aanrader!

2 vragen over Appartement Angela

• Elles, 10-01-2014

Welke kamers liggen aan de voorkant kant kerkje

Hallo, Wie weet welke type kamers aan de voorkant van het complex liggen zodat je uitzicht hebt op het kerkje enz. in plaats van op het zwembad? En hebben de studio's ook bedden of is dat zo'n uitschuifbank? We zijn al eerder in kokkari geweest en weten waar het complex ligt. Daar liepen we vaak langs. Alvast bedankt

Carla , 10-10-2014

Hallo. Wij zijn net terug van Angela. Een echte aanrader. Wij hebben 2 appartementen gehuurd, 1 voor ons en 1 voor onze oudere kinderen. 1 appartement aan de voorkant met groot balkon waar we met ons vieren konden ontbijten.

Cynthia, 25-07-2014

Dag Elles, we hadden aan deze kant een tweekamer appartement (nr.9), een slaapkamer met een tweepersoonsbed en de woonkamer met een slaapbank en een onderschuifbed (dus 2 aparte kamers). Het is te doen voor 4 personen, maar niet ideaal. Het heeft een balkon waar je met 4 personen goe op kan zitten. Het andere app. aan deze kant van Angela heeft twee kamers met een opening ertussen en een klein balkon. Helaas hebben ze geen driekamer appartementen.

• Catharina, 28-08-2013

Stopcontact vlakbij bed

Hallo, Ik wil graag weten of er dichtbij het bed een vrij / extra stopcontact is; dit i.v.m. het aansluiten van medische apparatuur voor de nacht. Alvast dank!

Jenny Landman, 29-08-2013

Hallo Catharina,

Ja hoor, er zijn voldoende stopcontacten bij het bed. Je moet wel gebruik maken van de slaapkamer en niet van de bedbank in de woonkamer.

Catharina, 30-08-2013

Hallo Jenny, Heel hartelijk dank voor je reactie en fijn om te horen dat het oké is. En we gaan met tweetjes naar een 2 kamer appt en zullen dan ook de slaapkamer gebruiken. Nogmaals dank!

Appartement info

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, TV

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats