Appartement Angela

Meer appartement info

110 reviews over Appartement Angela

• 2019
    8Carla23-10-2019

Prima appartement met zeer goede bedden en een hele vriendelijke en behulpzame eigenaar! Wordt elke dag schoongemaakt,waardoor heel schoon. Douche is voor griekse begrippen ook prima, kan iets groter! Verder de gehele dag gratis airco,wat niet overbodig is!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Sanne25-09-2019

Heerlijk!

Heerlijk appartement, met heerlijke bedden en een goede douche. Ligt iets achteraf waardoor je niet de drukte heb, maar alsnog met een paar minuten in het dorp of op het strand staat. Hele vriendelijke eigenaren die veel aanwezig zijn en je graag helpen. Ook schoonmaak dik in orde.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Stefanie26-08-2019

Geweldig

Ruim en zeer schoon appartement. We hadden eerst aan het zwembad toegewezen gekregen maar kregen toch een ruimere en zonnigere aan de achterkant met een prachtig uitzicht op de bergen. De eigenaren zijn zo gastvrij en behulpzaam. Enige minpuntje voor de kinderen (10 en 12 jaar): de regels bij het zwembad waren vrij streng.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9J.Bes09-04-2019

fantasich, uitstekend, echt super goed

vriendelijke mensen touroperator had ons een verkeerde kamer gegeven, geen probleem voor hun ze gingen hem gelijk schoonmaken, en omdat we moesten wachten kregen we verse cake en limonade, en je mocht tot 23u zwemmen dat was erg bijzonder want dan is eigenlijk nergens ik geef hun een 10

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    8Maaike De Mol12-12-2018

Goede bedden, mooi gelegen en aardige mensen.

Heerlijk dicht bij het centrum en long beach. Wij gaan zelf altijd naar lemonakia beach en dat 25 minuten lopen. Het is een goed verzorgd appartement met goede bedden. De inrichting is echt Grieks, maar alles is heel en je hebt veel ruimte ( 2 kamer app) Je wordt ontvangen door twee aardige broers. Je voelt je daar heel veilig. Aankomende september 2019 weer geboekt met zijn vieren.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 6John oomen20-09-2018

Never more

Angela appartement geboekt voor het derde jaar, volgend jaar niet meer hier naar toe laat me niet in de luren leggen

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

9Martin30-09-2017

Alles wat je nodig heb is er. Gewoon super

Rustig gelegen kamers schoon goed bed. WiFi niet te doen Personeel erg vriendelijk, net als alle Grieken op het eiland

Gereisd met partner in september 2017

• 8brooklyn09-09-2017

BOVEN VERWACHTING!!

Door overboeking appartement Angela toegewezen gekregen.Dit was niet mijn keus,maar was echt boven verwachting!! Het appartement lag heerlijk rustig en was superschoon.De eigenaar was erg vriendelijk.Het 2 kamer appartement was ruim genoeg.Wij hadden een kamer aan de voorzijde met uitzicht op de kerk en druivenvelden.Voordeel was het balkon met zonnewering wat ideaal was.Door de luiken bij deuren en ramen lekker koel.Leuk was het kleine zwembad, waar we vaak als gasten alleen zaten.We kregen een keer een glaasje witte wijn bij het zwembad van de eigenaar .Een vriendelijk gebaar.Volgende keer zou ik zeker weer appartement Angela boeken

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Jeanine Noort / marieke Caboort04-09-2017

Geweldig kon niet beter.

In een woord helemaal compleet. Aardige, lieve,zeer gastvrij mensenl. We zijn hier nu voor de 4 de keer geweest, echt geweldig. Krijgen ook het appartement waar we om vragen, service uitstekend. Fantastisch zwembad heerlijk op de zon,overigens strand echt op loopafstand. Dikke 10 voor deze lieverds inclusief personeel. TOP.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Mariët03-06-2017

Echte Griekse gastvrijheid!

Als je houdt van een echt Grieks appartement, het gevoel van thuiskomen i.p.v. een afstandelijk hotelgevoel, dan is dit een geweldig verblijf. De eigenaren Kostas en Angelo doen er alles aan om het naar je zin te maken, Kostas plukte zelfs fruit uit de bomen van z'n tuin om ons te voorzien van de nodige vitaminen en schonk ons zijn zelfgemaakte heerlijke Samoswijn. Het appartement is zeer schoon en netjes ingericht (wij hadden een twee persoons app). Wij verbleven hier 2 weken en hebben ons geen dag verveelt; wandelen kan vanuit Kokkari uitstekend (haal de wandelroute bij de tourist info, Nightingalewalks), huur een auto en verken het prachtige eiland met overal kleine privé strandjes/baaitjes en geniet van het èchte Griekenland! Kokkari is een knus dorpje waar alles aanwezig is, restaurantjes en leuke winkeltjes, een bakkertje, minimarkt en het strand op loopafstand. Een prachtig strandje is Lemonakia beach op ongeveer 10 min. wandelen. Kies je voor appartement Angela of Christinangela (gerund door de vrouw van Kostas) dan kies je voor een warm, gastvrij en netjes verblijf. Wij zijn verliefd geworden op dit eiland!

Gereisd met partner in mei 2017

Appartement Angela info