Camping La Garenne

Kleine hotelsWeer vandaag26°15°
Camping La Garenne

Camping La Garenne in de Ardèche wordt gerund door Nederlanders. Ook het personeel is Nederlands en organiseert leuke activiteiten, zowel op de camping als daarbuiten. In het restaurant kun je kwaliteit verwachten. Na het diner heerst er rust. Elke ochtend verse broodjes. De camping organiseert een dagtrip naar kustplaats Cassis.

Contact

232 reviews over Camping La Garenne in het Nederlands

Mooie terrascamping aan de voet van de Mont Ventou

Paul
21-5-2019

Mooie schone camping met een diversiteit aan plaatsen. Diverse toiletgebouwen waarvan sommigen wat verouderd. Alles wordt goed schoongehouden.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch goede ligging om de o.geving te verken

Fam Nissen en de Jager
12-9-2018

Camping ligtprima rijden van de snelweg af we hadden van te vooren melding van de camping gekregen een andere route te rijden.. Ondanks dat we uren te vroeg waren werd onze mobile home gelijk schoongemaakt en konden we er al in. Zeer vriendelijk en behulpzame medewerkers . In restaurant thema avonden die zeer goed zijn. Proberen het iedereen naar de zin te maken. Wij hebben er een fijne vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet voor herhaling vatbaar

Corrie Tilstra
10-9-2018

Terassencamping. Slecht sanitair en niet schoon. Geen wifi. Wel mooi zwembad.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantatische vakantie gehad!

tbw
9-9-2018

Geweldige vakantie gehad. Super personeel, altijd vriendelijk en behulpzaam. Toen er wat meer oudere jeugd op de camping was, werd ook wat voor hen georganiseerd, zodat er contacten werden gelegd. Onze kinderen (16 en 15 jaar) hebben het daardoor geweldig naar de zin gehad. Ook de dagtrip met de bus naar Cassis (Middellandse zee) is een aanrader en overal was aan gedacht. Uitgezwaaid door de eigenaren en onderweg ook nog koffie met cake. Een superdag gehad, anders was je er niet zo snel naar toe gegaan. Er werd voldoende georganiseerd voor alle leeftijdsgroepen. Ook het restaurant is prima. Erg sfeervol en goed eten. De avonden met live muziek waren gezellig, net als de bbq avond. Sanitair was prima en schoon. We hadden een prima ruime plek met veel schaduw, dat was ideaal met het warme weer dat we hadden. De camping is een prima uitvalbasis voor allerlei activiteiten. Gewoon een geweldige vakantie gehad, niets op aan te merken!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Fantastich!

Hendrik Bouma
7-9-2018

Echt een aanrader! Een weekje op de camping gezeten, maar had graag langer gewilt! Goede plekken waar je (mocht je willen) lekker in de schaduw kan zitten. Het restaurant is zeer gezellig, met heerlijk eten en top personeel. Ook de receptie is top en willen ze je overal mee helpen.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Onze 1e (korte) indruk was prima.

De heer en mevrouw Steegh
16-8-2018

Wij hebben deze als overnachtingscamping gebruikt. Helaas werd ons niet erbij verteld dat we een XL plaats kregen waar we € 43,00 voor moesten betalen. Er staan hoofdzakelijk Nederlanders. De eigenaren zijn Nederlands en het personeel bestaat uit Nederlandse stagiaires. We hebben een klein hapje gegeten in het gezellig restaurantje.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een dikke prima!

H.
15-8-2018

De ligging van de camping ligt dicht bij de snelweg en vlak bij plaatsen als Valence en Montelimar. Er zijn verschillende activiteiten te ondernemen als de grotten van Soyons en de treintjestuin. Echter ligt de camping aan de grens van de regio, waardoor je voor het echte Ardèche gevoel een stukje moet rijden. Het sanitair is op zich prima, maar door drukte is vooral in de avond een lage waterdruk (gevolg: om de 20sec opnieuw de kraan openzetten), zijn er te weinig douches en is het erg warm. Wat ook erg jammer is, is dat er geen wc-bril is. Wat tot niet comfortabele bezoeken leidt. Animatie was op orde (er waren voldoende activiteiten), maar vaak eentonig en hetzelfde. Het zou leuker zijn als er werd gewerkt met twee vaste weekschema´s met verschillende animatieactiviteiten die om de week worden gewisseld. Ook voor jongeren viel de animatie enigszins tegen. Voor de rest was het echt prima! Zeker gaan! Goed personeel en faciliteiten!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Echt geweldig

Tim Westra
11-8-2018

Echt een aanrader! Lekker zwembad voor verkoeling, super gezellige bistro met geregeld entertainment. De camping heeft zeer goede routes door heel de ardèche voor in de auto. Verder echt een gezellige camping. Ligt mooi op een heuvel, plaatsjes van boven naar beneden. Op een klein eindje rijden naar valence +- 15 min. Verder lekker brood te bestellen op de camping of in de lokale boulangerie ongeveer 5 min lopen vanuit de camping. Een heerlijk rustige, relaxte camping! Echt een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijke week gehad in safaritent!

BMD
2-8-2018

Een heerlijke week gehad!

Pluspunten camping: - zeer vriendelijk en behulpzaam personeel - niet te grote camping met fijne sfeer - genoeg te doen in omgeving zoals Aquarock (klimpark), lekker poedelen aan de rivier en kanoën door de gorges zijn aanraders - supermarkt is op 5 min. rijden - groot en fijn zwembad

Pluspunten safaritent: - mooie tent met veel comfort (o.a. loungestoelen, hangmat, gas-BBQ) - schoon en prima bedden - aardige vertegenwoordigers touroperator - prettig veld met huurtenten maar niet kneuterig

Minpunten camping: - verouderd sanitair (geen toiletbrillen en geen familiedouches) - mannen moeten een strakke zwembroek of -slip aan (geen shorts) - in het restaurant duurde het te lang voordat het eten kwam en je mocht maar van een deel van de kaart kiezen

Minpunten safaritent: - geen stromend water of eigen sanitair - een 5e persoon moet op een vouwbed in de woonkamer

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Prima camping

A&I
30-7-2018

We hebben hier twee weken met het gezin gekampeerd (kids van 6 en 10). De eerste week was de camping nog niet vol en was het heerlijk relaxed. De tweede week stond de camping helemaal vol en was het behoorlijk ‘hutje mutje’ (95% NL).

Camping ligt aan de rand vh dorp en er is genoeg in de buurt te doen. Aanrader voor wielrenners met een aantal mooie klImmetjes in de buurt. Eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Kampeerplaatsen zijn voldoende groot maar bieden weinig privacy (er is wel nieuw groen aangeplant) en staan dicht op elkaar. Zwembad is prima.

Gezellig en goed restaurant met wisselende menu’s. Niet heel goedkoop maar kwaliteit is prima.

Sanitair wordt goed schoongehouden en het water is warm. Helaas is de temperatuur van de douches niet regelbaar.

Voor de kinderen, zowel jong als oud, wordt er voldoende georganiseerd. Aanrader is de kanotocht op de Drôme.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesKrant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Garenne in St. Laurent-du-Pape (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Garenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.