Camping La Garenne

8.2Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, St. Laurent-du-Pape (Ardeche)

8.2Fantastisch

• 8.1Eetgelegenheden
  • 7.4Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Camping La Garenne in de Ardèche wordt gerund door Nederlanders. Ook het personeel is Nederlands en organiseert leuke activiteiten, zowel op de camping als daarbuiten. In het restaurant kun je kwaliteit verwachten. Na het diner heerst er rust. Elke ochtend verse broodjes. De camping organiseert een dagtrip naar kustplaats Cassis.

Contact

251 reviews over Camping La Garenne

• 8Robert18-09-2019

Leuke Nederlandse familie camping

Leuke terras camping in een rustige omgeving. Vooral veel Nederlanders in het hoofdseizoen. De prijs / kwaliteit is prima ook al is het restaurant niet super goedkoop. Wel is het eten van zeer goede kwaliteit. De Bbq avond en de Indonesische avond is echt aan te bevelen. Zwembad is simpel maar schoon en prima. Wat wel leuk is een apart gedeelte voor de kleine kinderen met speeltjes. Voor de kinderen is er hele leuke animatie. In de avond doen ze altijd een spel waar mijn oudste zoon (7) erg naar uit keek. Het Nederlandse personeel doet erg zijn best ! 1 minpuntje is toch het sanitair, daar moeten ze wel wat aan doen want dat is verouderd. In de omgeving is genoeg te doen.

• 5Staat v/h sanitair

• 8Witzenburg23-08-2019

Geweldig genoten

We hadden een mooie plek vlakbij het zwembad en de jeu de boule baan, waar geen auto's rijden. Ideaal met baby en peuter. Het is een Nederlandse familie camping. - Het zwembad is echt super! Het is schoon, groot en het peuterbad is erg leuk! - Het fijne aan het toiletgebouw is dat mannen/ vrouwen gescheiden zijn, er een aparte ruimte voor de afwas is, wastafelhokjes en genoeg douches. En handzeep,toiletpapier, spiegels! - Heel fijn dat koelelementen gratis ingevroren kunnen worden. - Leuk beschrijving van wandelingen (ook korte voor peuters) - Lekkere pizza's af te halen - Omgeving waar veel te doen is! Leuk is bezoek aan Valence (mooi park met speeluin!), grotten, ruine, markt en dorpje La Voulte sur Rhone. Tips: - De toiletten mogen wat mij betreft vaker schoongemaakt (met name beneden) - Bij het zwembad zou een baby(grond)box in de schaduw een ideale aanvulling zijn. Let op: je mag geen zwemshort aan in het zwembad!

• 6Caz21-08-2019

Leuk voor een keer

Prima Nederlandse camping (veel Nederlanders/kliekjes),wat mij betreft voor een keer. Wij stonden op het bovengedeelte en sanitair daar vond ik ontoereikend. Eén herentoilet (drie stuks) was standaard nat en een aantal spoelden niet goed door. Dat gold ook voor de drie damestoiletten. 's Morgens regelmatig geen toilet beschikbaar. Ook aantal douches vond ik ontoereikend: 4 voor de mannen en 4 voor de vrouwen. Vaak geen plek. Geen speeltuin boven, gezien het feit dat het bovengedeelte steil afloopt en smal is, moesten wij ons jongste kind in de gaten houden. Het restaurant is leuk, maar wij vonden het veel te duur. Onderweg in dorpjes en in de grote stad (Valence) beter kunnen eten voor minder geld. Veel mensen op doorreis, dus 's morgen om 7:00 uur vaak geluid van vertrekkende gasten. Personeel (vaak jong) vriendelijk. Schoonmaak om 12:00 en 0:00 uur. Geen toezicht op waterputten (niet om mee te spelen/afspoelen/ondanks bordjes?).

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 10Max Hoogvliet20-08-2019

Volgend jaar weer!

We waren voor de 4e keer op deze kindvriendelijke gezinscamping. Ook dit jaar hebben wij het goed naar ons zin gehad. Onze 3 kinderen (leeftijd 6 en 9 jaar) hebben zich ruim 3 weken elke dag vermaakt. Met leuke verschillende animatie activiteiten of onderling met andere kinderen. Zwembad kan je als kleinkind niet zo maar betreden en dat het overzichtelijk is vinden wij een pluspunt. Geen kliekjes, goed weer, vriendelijke personeel!

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 8A. Ploeg19-08-2019

Fijne camping!

Heerlijke camping zeker voor jongere kinderen. Makkelijk dat er overal Nederlands wordt gesproken. Fijn zwembad en kinderbad. Sanitair is wat verouderd maar wordt goed schoongemaakt. (jammer dat sommige gasten er een bende van maken) Mooie omgeving om op de racefiets er op uit te gaan. Redelijke wegen en zeer weinig verkeer. Leuke dorpjes en marktjes in de omgeving.

• 8Geilings18-08-2019

Leuke camping!

Leuke en gezellige camping voor gezinnen met kinderen tot ca 15 jaar. Mooi groot zwembad en leuk peuterbadje, gezellig restaurant en leuke animatie. Sanitair oké, maar verouderd. Toen wij er waren (week geweest in augustus) waren er best wat lege plekken, mensen beslissen later of ze deze camping bezoeken of doen dit ook als doorreiscamping. Wij hadden een XL plek (79) die was echt zonniger dan verwacht en afgelegen (einde van laantje), dit vond ik jammer. Er zijn veel gezelliger plekken en wij hadden nu veel muggen door de bebossing achter de caravan. Is een leuke camping met gezellige sfeer en centrale ligging.

• 9Joost de Meij17-08-2019

Top camping

Hele leuke kindvriendelijke camping. heeft een speeltuin, mooi zwembad, entertainment team. Zeer vriendelijk en vooral kundig personeel, welke je graag helpen. We hebben in het restaurant gegeten, dit is echt een aanrader. Het sanitair was keurig schoon, en goed warm water tijdens het douchen. Volgend jaar gaan we hier zeker naar terug !

• 9Staat v/h sanitair

• 9Johan Miltenburg17-08-2019

Voor de 2e keer geweest en volgend jaar weer.

Nederlandse eigenaren die met hun team altijd voor iedereen klaar staan.

• 8Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 9Walter en Angela11-08-2019

Echt super service op een mooie camping die gerund wordt door Judith en Niels Ieder jaar is er weer iets nieuws,en het restaurant is echt TOP Wij zaten eerst in de Dordogne en hadden toch weer heimwee naar La Garenne,dus Judith gebeld en de spullen ingepakt. Hier hebben we geen moment spijt van gehad want het voelde echt als thuiskomen Judith en Niels bedankt voor de goede service,en wie weet tot volgend jaar. P.s ,doe de groeten aan de man die iedere avond het zwembad schoonmaakt

• 8Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 5Conny10-08-2019

Na 1 nacht snel verder

Voor een overnachting wel te doen, niet ver van snelweg. Sanitair is aan vernieuwing toe en was niet schoon. Restaurant duur. Vanuit kampeerplaatsen geen mooi uitzicht op de omgeving.

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

21 tips over Camping La Garenne

• gerardtruus, 25-06-2019

https://youtu.be/rPyDPAOWiUo ff kopieren en plakken onze video van deze camping

• pauliengm, 17-05-2014

Als je van Geocaching houdt, zijn hier heel wat mogelijkheden. Wandelen op Le Plateau Rompon (er liggen meerdere caches) is zeker aan te raden: prachtige vergezichten!

De markt op vrijdag in La Voulte-sur-Rhone

• wiebren, 03-02-2014

elke week verschillende leuke uitje,s georganiseerd zoals klimparcours kanotochten wandeltochten

11 vragen over Camping La Garenne

• Frank, 14-03-2018

Racefiets of mountainbike

Welke fiets kan ik het beste meenemen? Gr Frank

• Sanne, 30-05-2017

Vanaf hoe laat is het stil op de camping?

Kan iemand vertellen hoe laat de animatie 's avonds is afgelopen? Dit in verband met de slaaptijd van kleine kinderen. Wij willen mogelijk een safari-of tunneltent boeken. Deze staan op de plattegrond redelijk dicht bij de Animatie. Zorgt dit ('s avonds) voor overlast? En tot hoe laat?

Marina , 19-06-2017

Wij gaan nu voor de 3e keer op rij naar deze camping, maar heb het nog niet eerder meegemaakt dat het na 23.00 uur nog rumoerig was. En harde muziek is er eigenlijk alleen tijdens discozwemmen. En dat wordt eens per week georganiseerd.

• peter van oeveren, 25-05-2017

bridgen

kan je in het na seizoen nog steeds georganiseerd bridgen op de camping

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig