Géén boekingskosten

Camping La Garenne

FrankrijkRhône - AlpsSt. Laurent-du-Pape (Ardeche)

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Garenne voor je op een rij gezet:

• 7.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping La Garenne in de Ardèche wordt gerund door Nederlanders. Ook het personeel is Nederlands en organiseert leuke activiteiten, zowel op de camping als daarbuiten. In het restaurant kun je kwaliteit verwachten. Na het diner heerst er rust. Elke ochtend verse broodjes. De camping organiseert een dagtrip naar kustplaats Cassis.

273 Reviews over La Garenne

• 8van Loon14-08-2022

Leuke camping in de Ardèche!

Een leuke camping in een minder toeristisch gedeelte van de Ardèche. Hier dus geen files! Wij hebben mooie dagen gehad met ons gezin op deze camping. Fijn contact gehad vooraf zowel per e-mail als telefonisch. Vriendelijke eigenaren. Mooie en ruime plekken. Genoeg vermaak op de camping voor onze kinderen van 8 en 11 jaar oud. Het zwembad is simpel, maar wel lekker ruim en schoon. Prima gegeten op het terras. De bediening werkte hard en was vriendelijk. Wij komen zeker nog eens terug!

• 6P14-08-2022

Lijkt op de site mooier dan het is

Goede communicatie vooraf. Op de camping aangekomen, lijkt het op de site toch mooier dan in het echt. Er wordt gepromoot met goede animatie, maar op een knutselclub en een kinderdisco waar onze kinderen te groot voor zijn werd er weinig tot niks extra’s georganiseerd. Het zwembad werd in de loop van de vakantie ook steeds troebeler. Sanitair is verouderd maar oogt voornamelijk in de ochtend schoon. Toilet hebben in de avond nog wel een schoonmaakbeurt nodig. Verder is het een prima camping, maar niet zoals wij het ons hadden voorgesteld en voor oudere kinderen vanaf 10/11 jaar.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Kalksma31-07-2022

Prima vakantie gehad, vriendelijke eigenaren en personeel. Animatie voor de kinderen was top, knap werk voor iemand die dat in zijn eentje moest doen. Mooie omgeving en in de omgeving is genoeg te doen. Ook de kano tocht georganiseerd door de camping was zeer geslaagd. We komen er vast nog een keer terug.

• 8S. Van Leeuwen27-07-2022

Fijn verblijf op prima camping

Prima camping voor een paar weken als het niet zo verzengend heet is, dan biedt het zwembad onvoldoende verkoeling en afleiding. Daar kan natuurlijk niemand wat aan doen. Mooie en nette camping met ruime plaatsen en voldoende sanitair (mag wat vaker schoongemaakt worden). Douches misten soms wat waterdruk, maar later op de avond was dat prima. Leuke animatie, leuke bistro met op dinsdag de Indische maaltijd. Leuk team met veel jongeren, wat het soms wat chaotisch maakt, maar allemaal enthousiast en behulpzaam. Aardige eigenaren die je graag helpen. Bij aankomst krijg je een uitgebreid informatiepakket mee. Geen winkeltje, maar wel enkele producten te koop en brood op bestelling. Bakkertjes op loopafstand. In de omgeving voldoende vertier met grot, stoomtrein, stadjes, marktjes (la Voulte-sur-Rhône en Montélimar zijn aanraders!). Wat minder waren de muggen. Houdt er rekening mee dat er veel passanten gebruik maken van de camping.

• 8Anoniem16-07-2022

Gastvrij

Mooie camping ! Schoon en heerlijk zwembad , super zwembad voor de kleintjes. We hebben heerlijk gegeten in de bistro. Veel jongelui die werkte op de camping ; maar wat een enthousiasme! (Mn de jongen van de animatie...chappeau!) Wijnproeverij was een succes ! Het plaatsje stelt niet zoveel voor. Bij de receptie liggen perfect beschreven wandelroutes en autoroutes ...erg leuk ! Kortom hebben we het er heel erg naar onze zin gehad en de camping is zeker een aanrader !

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Elcee29-06-2022

Fijne camping

Fijne terrassencamping, Boven- en onderveld. NL leiding. Gezellige sfeer. Veel NL(vaste)gasten. Mooi zwembad met veel (harde)ligbedden. Klein en fijn restaurantje waar je heerlijk en betaalbaar kan eten. Wij stonden op bovenveld waar veel 1 overnachtingsgasten waren. Dus nogal onrustig was. Sanitair boven was enigszins verouderd maar schoon. Brood te bestellen en heel klein winkeltje. In de omgeving fijn fietsen op de Via Rhona en ook op de Dolce Via. En supermarkt ook per fiets te bereiken. Wij hebben met plezier 2 weken deze camping doorgebracht.

• 6Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Aad03-04-2022

Heerlijke camping

De camping ligt in een mooie omgeving en wordt goed onderhouden. De camping bestaat uit twee delen. Wij stonden een week in september op het onderste gedeelte en hadden een ruime kampeerplaats. Het sanitairgebouw wordt goed schoongemaakt. Het zwembad is heerlijk! Het kiezelstrand bij les Ollieres-sur-Eyrieux is een aanrader, volg de borden met Kano. Valence en Montelimar zijn ook prima uitstapjes vanaf de camping.

• 8Noah07-10-2021

Prima camping

Leuke Nederlandse camping met een leuke animatie voor kleine kinderen. De camping ligt in een heel mooi gebied waarin veel dingen te doen zijn. Supermarkt (Netto) ligt op een paar minuten afstand met de auto. De safari tent was ruim en van alle gemakken voorzien. In de avond zijn er wel veel muggen. De camping heeft 2 wifi hotspots (zwembad, receptie). Helaas was er op deze camping niet echt iets te doen voor pubers. De animatie was vooral gericht op kleine kinderen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Erik05-09-2021

Leuke camping!

Wij hebben 6 nachten met onze caravan op Camping La Garenne gestaan. Dit is ons hartstikke goed bevallen. Wij stonden op het bovenste gedeelte en daar waren wij erg blij mee.

Er is genoeg te doen voor de kinderen, leuke animatie (niet super uitgebreid maar voor ons prima) en een leuk zwembad.

De horeca is ook prima, wel wat chaotisch.

Er is veel te doen in de omgeving maar hier moet je wel zelf achteraan gaan want vanuit de receptie kregen we niet veel “terug”.

In het dorp zit een kleine Bistro, erg leuk om eens te gaan eten. Verder is een dagdeel naar AquaRock gaan echt een aanrader.

Al met al, super bevallen en voor herhaling vatbaar!

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Sonja28-08-2021

Comfortabel verblijf in een mooie omgeving!

We hebben een heel fijn verblijf gehad, in een fantastische, comfortabele safaritent (incl eigen sanitair) die centraal gelegen is vlakbij zwembad en restaurant. De communicatie vanuit de camping vinden we erg duidelijk en hartelijk; zowel via website, de mail als in de welkomstmap. Alles is zorgvuldig en heel volledig beschreven.

De kinderen hebben zich prima vermaakt, er heerst een open sfeer op de camping waar de kinderen elkaar makkelijk vinden in het zwembad of de speeltuin. Na 21.30 is het stil (heel stil!) op de camping. Wij zaten in een overgangsweek waarin veel gezinnen vertrokken en er oudere kampeerders arriveerden, dit scheelde misschien wel in de drukte.

De camping ligt op een mooie locatie, vlakbij toeristische en logistieke locaties en ook in een mooie natuurlijke omgeving. Tips voor de gezinnen: klimmen bij Aquarock, kanoen bij Eyrieux Sports en een uitstapje naar de stad Valence zijn aanraders!

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar