Hotel Majestic Barrière

Hotel Majestic Barrière
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Majestic Barrière voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Majestic Barrière in het Nederlands

Luxe en verwennerij

Anke
1-5-2012

Een van de weinige hotels aan de boulevard met een zwembad! Wij hebben hier 7 dagen geleogeerd en de derde dag kwam de bediening de gebuikelijke bestelling al brengen toen we plaats namen naast het zwembad. Hoezo service en persoonlijke touch.

Het privéstrand ligt aan de overkant van de straat.

Enige nadeel: betalen voor de ligbedjes bij het strand en vooraf reserveren. Bij een hotel met zo'n klasse zou dit inclusief moeten zijn.

Verder is de service en de ligging perfect. En de kamers met uitzicht over zee/jachthaven zijn geweldig.

Tip: loop ook even het oude gedeelte van Cannes in op 5 minuten loopafstand. En graag een verblijf in juli? Zorg dat je er de 14e ook bent, het vuurwerk is werkelijk adembenemend!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Wat een verwennerij!

Cees
24-8-2010

Heerlijk genoten, in de 5 dagen dat we hier waren. Vriendelijke mensen, geweldige kamer, vriendelijke mensen, heerlijk ontbijt en had ik al verteld dat er vooral vriendelijke mensen waren? 3 dagen hebben we gebruik gemaakt van de ligbedden op de pier, wij vonden het niet meer dan logisch dat hiervoor betaald moet worden, anders krijg je weer dat mensen al om 7 uur 's ochtends een plekje "reserveren".

We zijn echt in de watten gelegd door het personeel, zelfs op de avond van het vuurwerk werden we speciaal uitgenodigd dit te komen bekijken op de pier. We zullen zeker nog een keer gaan en misschien blijven we dan wel wat langer.

Gereisd met partner in augustus 2010
2008

Super luxe hotel

Judith
10-2-2008

Super luxe hotel. Dicht bij strand en locatie filmfestival cannes. Ruime kamers, groot hotel vriendelijk personeel en goed ontbijt. Heel uitgebreid.

Gereisd met vrienden in februari 2008

2006

Dit hotel voldoet echt aan het " God in Frankrijk" gevoel". Alles is er werkelijk perfect. Ik ben er inmiddels al 2x geweest. De ligging is super. Het (Prive) strand is direct tegenover het hotel ,en de typische Franse Winkeltjes liggen direct om de hoek. Het Personeel is zeer vriendelijk. Het onbijt en het Restaurant zijn werkelijk suprieur. Ook onze honden waren er kenbaar welkom. De weg naar Monaco is zeer mooi. En er zijn zeker ook betaalbare winkels en Restaurants in de buurt. Het klimaat is zeer aangenaam. Kortom, ik kan niet wachten tot ik er voor de 3e keer heen mag gaan.

Ps: de Lucien Barriere Group is echt een aanrader.

www.lucienbarriere.com

Gereisd met vrienden in september 2005
2005

Super ligging, kan niet beter

Jolanda
10-10-2005

Super ligging, kan niet beter. Heel net hotel, schone kamer, goede service. Helpen je met wat je maar wilt. Heel vriendelijk personeel.

Een echte aanrader.

Gereisd anders in oktober 2005

Vrij Uit

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Majestic Barrière in Cannes / Cannes la Bocca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Majestic Barrière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.