Hotel Majestic Barrière

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurCannes / Cannes la Bocca

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Majestic Barrière voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 5 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 5 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Majestic Barrière

• 9pauline3_briand26-11-2013

Pas de déception

Le service est à la hauteur pour les accoutumés des hauts standards, l'ambiance est au rendez vous... La plage privée est un enchantement.

• 10Anke01-05-2012

Luxe en verwennerij

Een van de weinige hotels aan de boulevard met een zwembad! Wij hebben hier 7 dagen geleogeerd en de derde dag kwam de bediening de gebuikelijke bestelling al brengen toen we plaats namen naast het zwembad. Hoezo service en persoonlijke touch. Het privéstrand ligt aan de overkant van de straat. Enige nadeel: betalen voor de ligbedjes bij het strand en vooraf reserveren. Bij een hotel met zo'n klasse zou dit inclusief moeten zijn. Verder is de service en de ligging perfect. En de kamers met uitzicht over zee/jachthaven zijn geweldig. Tip: loop ook even het oude gedeelte van Cannes in op 5 minuten loopafstand. En graag een verblijf in juli? Zorg dat je er de 14e ook bent, het vuurwerk is werkelijk adembenemend!

• 9Cees24-08-2010

Wat een verwennerij!

Heerlijk genoten, in de 5 dagen dat we hier waren. Vriendelijke mensen, geweldige kamer, vriendelijke mensen, heerlijk ontbijt en had ik al verteld dat er vooral vriendelijke mensen waren? 3 dagen hebben we gebruik gemaakt van de ligbedden op de pier, wij vonden het niet meer dan logisch dat hiervoor betaald moet worden, anders krijg je weer dat mensen al om 7 uur 's ochtends een plekje "reserveren". We zijn echt in de watten gelegd door het personeel, zelfs op de avond van het vuurwerk werden we speciaal uitgenodigd dit te komen bekijken op de pier. We zullen zeker nog een keer gaan en misschien blijven we dan wel wat langer.

• 9Judith 10-02-2008

Super luxe hotel. Dicht bij strand en locatie filmfestival cannes. Ruime kamers, groot hotel vriendelijk personeel en goed ontbijt. Heel uitgebreid.

• 10Fabia16-06-2006

Dit hotel voldoet echt aan het " God in Frankrijk" gevoel". Alles is er werkelijk perfect. Ik ben er inmiddels al 2x geweest. De ligging is super. Het (Prive) strand is direct tegenover het hotel ,en de typische Franse Winkeltjes liggen direct om de hoek. Het Personeel is zeer vriendelijk. Het onbijt en het Restaurant zijn werkelijk suprieur. Ook onze honden waren er kenbaar welkom. De weg naar Monaco is zeer mooi. En er zijn zeker ook betaalbare winkels en Restaurants in de buurt. Het klimaat is zeer aangenaam. Kortom, ik kan niet wachten tot ik er voor de 3e keer heen mag gaan. Ps: de Lucien Barriere Group is echt een aanrader. www.lucienbarriere.com

• 8Jolanda10-10-2005

Super ligging, kan niet beter. Heel net hotel, schone kamer, goede service. Helpen je met wat je maar wilt. Heel vriendelijk personeel.

Een echte aanrader.

Hotel Majestic Barrière info