Géén boekingskosten

• 5.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Chantegril bij Liginiac in Frankrijk is een fijne en rustige gezinscamping. Je verblijft hier op ruime plekken met voldoende privacy. Er is een klein zwembad en dagelijks wordt er een activiteit georganiseerd. In de omgeving zijn mountainbikeroutes, ga zwemmen bij het meer in de buurt of ontdek de Franse dorpjes.

94 Reviews over Chantegril

• 1Jij dijkstra16-06-2022

Camping is helemaal gesloten!

Valt niets te delen, camping is dicht

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 1J j dijkstra16-06-2022

De camping is helemaal gesloten

De camping is er niet meer

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 9Familie uit Zoetermeer31-10-2021

Sfeervolle gezinscamping in een prachtomgeving

Heerlijke camping in een prachtig gebied. Wij hebben het hier heel fijn gehad. Zeer goed onderhouden terrein, extreem net sanitair (medewerkers blijven poetsen echt heel fijn) en erg persoonlijk in sfeer. Alles is prettig verzorgd. Zwembad niet heel groot maar alles wat je nodig hebt. De activiteiten zijn laagdrempelig en erg gezellig. Ben je op zoek naar een niet te grote camping met een gemoedelijke sfeer dan zit je zeker goed bij Camping Chantegril.

• 10Familie Koens13-09-2021

GENOTEN!

Wat een geweldige vakantie hebben we gehad! We hebben genoten van de mooie omgeving, de prachtige camping met heel veel ruimte én de gastvrijheid. Niets is de eigenaars teveel. Zelfs toen er steeds minder kinderen waren vanwege einde seizoen werd er dagelijks gezorgd voor leuke activiteiten. Echt super! Pizza bakken, de rivierwandeling, het kampvuur en met “stip op 1” het smokkelspel waren erg favoriet! Veel gezelligheid samen met de kinderen maar in de avond ook echt rust. Wij gaan altijd naar een andere plaats maar de kinderen hebben al gevraagd of ze volgend jaar mogen gaan kijken hoe het met de hut is waar ze twee weken aan gebouwd hebben in het eigen bos van de camping… dus wie weet! Kortom, écht een aanrader.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Familie Beer01-09-2021

Nooit 2x, deze camping zeker wel nog een keer!

Hartstikke mooie camping, genoten van onze vakantie. Ruime plaatsen en goed onderhouden en ook heel belangrijk het erg nette sanitair. Op de camping genoten van het weer (zon én gelukkig ook schaduw), het zwembad (goed onderhouden!), kip van de grill (heerlijk) en natuurlijk de pizza avond (erg lekker en topsfeer)! In de avond na het eten lekker rustig kunnen genieten van de avond bij de tent of gezellig bij de bar een drankje doen. Genoeg te doen in de omgeving, niet eens alles kunnen doen wat we eigenlijk wilden. Bij ons is nooit een keer terug naar een camping, was altijd gelukt tot nu toe, deze camping gaan we zeker nog een keer heen!

• 9Rameckers26-08-2021

Topcamping

Prachtige familiecamping. Gezellige sfeer. Super net sanitair. Hele ruime plekken met veel groen. Vanaf 22 uur is het rustig op de camping. In het weekend wordt er friet en snacks verkocht en verder worden er geregeld andere avonden georganiseerd zoals kip vd grill. Een echte aanrader!

• 7Eetgelegenheden
  • 9Liesbeth Groen-Gitz23-08-2021

Heerlijke groene en fijne camping

Verblijf was heel fijn. Goede punten: de omgeving is geweldig mooi. De camping is mooi onderhouden en Johan, Carla en Koen doen er alles aan je verblijf prettig te maken. Schoon, netjes sanitair, mooie campingplaatsen met veel groen. Voldoende faciliteiten en genoeg te doen in de omgeving. Minpuntje: soms wat fris. Maar dat wisten we van te voren.

• 9Bart Doedens31-08-2020

Het waren twee heerlijke weken!

Wij zijn twee weken op deze heerlijke camping geweest. Het is een kleinschalige camping waardoor er een zeer gemoedelijke sfeer hangt. De camping is erg goed onderhouden. Het zwembad en het sanitair is piekfijn in orde en enorm schoon. Er is speciaal voor de kleintjes (tot 4 jaar) een lekker peuterbadje. Ideaal. Daarnaast organiseren Carla en Johan (eigenaren) leuke uitstapjes. Voor eten kan je hier ook prima terecht. 3 avonden in de week een snackavond (patatjes, kroketten, frikadellen, etc.) en daarnaast een heerlijke pizza avond (aanrader!) en tijdens onze twee weken spareribs avond (ook prima). De kids hebben zich hier heerlijk vermaakt alsmede paps en mams :-).

• 9Eetgelegenheden
  • 8klaas ellens04-08-2020

Super!

Goede, nette camping, in een mooie omgeving, waar veel te zien & te doen is. We zijn hier nu voor de 3e keer geweest, maar steeds doe je, en ontdek je nieuwe dingen. De camping is top!

• 10Ine & Leo van Osch16-10-2019

Geweldig

Begin Mei 2019 hier geweest +/- 10 dagen Hele lieve eigenaar en eigenares. Wij waren mee van de eerste bezoekers dit jaar Mooie camping een aanrader zeker voor senioren die rust zoeken in voor en na seizoen. Carla & Johan nog bedankt

Camping Chantegril info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar