Vakantiepark Moulin Des Sandaux (Glamping)

VakantieparkKleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag21°11°
Vakantiepark Moulin Des Sandaux (Glamping)

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Moulin Des Sandaux (Glamping) voor je op een rij gezet:

66 reviews over Vakantiepark Moulin Des Sandaux (Glamping) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Gemoedelijke kleinschalige camping

Mila
21-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

We waren twee weken op deze fijne camping. De plek is fantastisch. We zaten in een 6 persoons huisje. Is erg klein, maar je leeft vooral buiten. De huisjes hebben maar 2 gaspitten. Dat is wel vervelend als je met zn zessen bent. Mensen die we tegen kwamen hadden een plaat mee genomen ( super goeie tip) ook kun je eten in het restaurant. Dar hebben we veel gedaan, ook al is het duur en een beetje eenzijdig. Ik als mamma heb ook echt even vakantie gehad. Er is ook geen waterkoker en theepot ( hadden we zelf meegenomen)

De eigenaren op de camping zijn enorm gastvrij en behulpzaam. Het is een kleinschalige camping met heel fijn publiek. Voor onze oudste ( 11) was het miss iets minder. Er is een springkussen, klein speeltuintje en een zwembad. Voor onze drie jongste echt de meest fantastische vakantie ooit. ( met zn schepnet in het beekje en vooral heel veel zwemmen) we hebben twee weken genoten.

Fantastische camping met goede sfeer

Maarten N
7-8-2018

Personeel

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Geen moeite is teveel.

Praten goed Engels zodat je snel antwoord hebt op een vraag.

Bellen naar uitjes in de omgeving om voor je te reserveren (bv. Kanoën) met korting.

Restaurant

Voor campingbegrippen niets mee.

Zowel de pizza’s als frietjes en hamburgers niet vet maar lekker en goed bereid.

Ecolodge

Heerlijk! Twee slaapkamers met op elke slaapkamer een wc en douche. Ideaal.

Mooie prive plekken. Je zit niet op elkaars huid, maar lekker de ruimte.

Groot genoeg voor deze kleine camping. Glijbaan was leuk voor de kinderen.

Camping is aan te raden voor kinderen tot een jaar of 8.

Genoeg te doen in de omgeving

(kano, marktjes, chateaux Bridoire (aanrader!), bootje varen, klimbos Accrozarbres (erg leuk vanaf 5 jaar))

Fijne, rustige camping

Romke Mooiweer
4-8-2018
  • Onderkomen8

Voor de rustzoekers een ideale plaats. In het algemeen gezinnen met jonge kinderen, wij waren een uitzondering (kindersen 14, 18 en 19 jaar). Het zwembad is ook met name geschikt voor jongee kinderen, maar voor de ouderen prima om even af te koelen. Heerlijk rustige avonden, geen entertainment, geen herrie.

Zeer vriendelijk personeel, mocht je vergeten brood te bestellen, komen ze voor de zekerheid informeren of je geen brood nodig hebt (wordt dagelijks vers gebakken). Prima service ook voor het wassen van kleding. Je geeft je wasgoed af en het wordt enkele uren later schoon en droog afgeleverd!

Natuurlijk ook wel wat minpuntjes. Wij verbleven in een "luxe" blokhut, maar de inventaris sluit niet echt bij dit idee aan. Een koopkplaat met slechts 2 "pitten", beetje weinig voor 4-6 personen. Geringe aanbod/variatie in pannen, geen theepot aanwezig. Wifi alleen in het hoofdgebouw en dan nog heel sporadisch beschikbaar (wel rustig...).

Aanrader voor gezinnen met kleine kinderen of mensen die rust zoeken. In de omgeving voldoende te doen te zien voor oudere kinderen.

Richard von Mansfeldt
21-8-2017

99% wel goed

1% niet goed > slechte Wifi van 10.00 t/m 22.00 uur

Heerlijk onbezorgd luxe weekje weg

Fam. Evers
14-8-2017
  • Onderkomen10

Uitermate vriendelijke campingeigenaren en fijne gasten. Kleinschalig maar voorzien van alle luxe! Nog nooit op zo'n camping gestaan. Enkele voorbeelden: Mocht je vergeten zijn broodjes te bestellen bij de bar, dan werd er 's avonds nog een rondje gedaan om te vragen of je broodjes wilde bestellen voor de volgende dag. Onze dochter was de week dat we er waren jarig, en kreeg een zelf gemaakt presentje van de eigenaren op die dag. Waar heb je dat nog? Ook de ecolodge waar wij in verbleven was top met dubbele douche en wc. Ruim, schoon en mooi terras erbij. Kinderen vonden het zwembad met mooie glijbaan ook erg fijn. Het park ligt niet in een stad, maar een giga supermarkt is op 4 min rijden, dus ook ideaal.

Mooi klein schalig park

Fleur
31-7-2017
  • Onderkomen9

Een heerlijk klein mooi park! Leuk zwembad,speeltuin en restaurant met terras waar je heerlijk kunt eten! De eigenaar is heel gast vrij en vriendelijk. Een echte aanrader..

Wederom thuiskomen

Martijn
28-7-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Al vijf keer (/jaar) eerder geweest. Na een aantal jaar weer teruggekeerd voor de 6e keer. En ik blijf maar hopen dat niemand anders deze heerlijke plek ontdekt ;). Heerlijk thuiskomen! Kleinschalig parkje met mooie chalets, tenten en mobile homes. De eigenaren Patrice en Patricia zorgen er voor dat je elke keer weer 'thuiskomt'. Dochter Charlene en zoon Nicolas werken inmiddels keihard mee om het iedereen naar de zin te maken. De familie is enorm(!) vriendelijk en oprecht hartelijk. De rustgevende sfeer is heerlijk. De zelfgebakken broodjes en croissants elke ochtend zijn geweldig en aanschuiven elke avond aan de heerlijke maaltijden die Patrice en zijn familieleden creëren volmaakt de ideale vakantie. Vergeet niet de vrijdagavond met het Perigord Menu! De gasten bestaan voornamelijk uit Nederlanders, Belgen en Fransen. Het zwembad is een verademing voor elke gast, compleet met een leuke glijbaan die in de middag elk half uur aan gaat. Het feit dat wij hier al in 10 jaar al zes keer zijn teruggekeerd, bevestigd de heerlijke rust en gastvrijheid waarvoor wij hier maar al te graag voor terugkomen. Onze kinderen (7, 10, 12) komen hier al jaren en kijken elk jaar er weer naar uit om terug te keren. TOP locatie voor levensgenieters en rustzoekers ;). Kom vooral NIET naar deze locatie.... zodat deze uniek blijft ;)))

Super gastvrijheid!!

Isa
4-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Heerlijke vakantie gehad met mijn gezin en de 2 hondjes. Het park wordt gerund door een frans gezin (vader, moeder en dochter) en dat familiale gevoel voel je ook zeker terug op het park. Er werd ondanks het laagseizoen zelfs al een barbecue avond georganiseerd waar geloof ik alle gasten aan hebben meegedaan. Ligging van accommodatie was top, verder vind je er qua inventaris alles wat je nodig hebt. Zwembad is niet heel groot maar dat hoeft van ons ook niet. In de buurt kun je ook van alles doen, een aanrader is wel echt een kano tocht over de rivier de dordogne (die overigens op slechts 10 min afstand van het park stroomt). Kortom heerlijk ontspannen vakantie gehad in een prachtig stukje van dordogne)

erg gastvrij en ontspannen

Martijn
13-9-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Kleinschalig en goed onderhouden park dat door een zeer gastvrije en behulpzame familie gerund wordt. Met heel weinig regels en veel vertrouwen weten ze een sociale en ontspannen sfeer te creëren. Ons chalet was netjes, functioneel ingericht met relatief goede bedden en een fijne veranda. De horecagelegenheid naast het zwembad is de hele dag open en kent naast een wekelijkse korte soiree voor de kinderen geen animatie. Je kan er je brood bestellen, borrelen en eenvoudig dineren. Om 22:00 lijkt het hele park in slaap te vallen en is het overal rustig. Deze opzet trekt ook een publiek dat zich erg sociaal naar elkaar opstelt. Het enige dat we misten, was een grote tafel bij de horecagelegenheid waar alle gasten rond borreltijd bij elkaar aan konden schuiven. De omgeving biedt genoeg mogelijkheden voor allerlei uitstapjes en de hypermarché ligt bijna om de hoek. Je betaalt voor de eindschoonmaak, maar dan kan je ook op eigen tijdstip uitchecken zonder lastige controles etc. Niet echt geschikt voor kinderen boven de 12 jaar.

Heerlijk rustig en ontspannen

Seijk
28-8-2016
  • Onderkomen7

Het is een heerlijk kleinschalige camping. Wij waren daar echt naar op zoek. Ideaal voor kinderen tot 10 jaar. Oudere kinderen zullen zich wel snel vervelen. We hadden een chalet voor 6 personen. Ruim en degelijk. Douche werd wel snel koud. Achter elkaar douchen was niet mogelijk. We hadden lekker veel grond naast ons en daar konden de kinderen fijn op spelen. Naast de parkeerplaats, maar daar heeft onze jongste juist van genoten. Nadeel vond ik wel dat je maar twee pitjes had om te koken. Vaak paste er ook maar één pan op. Keukeninventaris was net genoeg. Ons chalet stond lekker beschut waardoor het er ook niet te warm werd. Er is namelijk geen airco.

Het zwembad was heerlijk. De glijbaan gaat alleen 's middags aan en dan om het half uur. Dat zorgt wel voor rust. Elke morgen hadden we vers brood, vergeet je het door te geven dan komt de zoon netjes langs om de bestelling op te nemen. Brood was wel wat prijzig (99 cent voor een half stokbrood). Wifi is niet goed. BBQ was ook goed. Pizza was minder. Onze kinderen hebben ruim 2,5 week genoten. Aanrader de markt in Sainte Foyela Grande.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Moulin Des Sandaux (Glamping) in St. Andre-et-Appelles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Moulin Des Sandaux (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.