Vakantiepark Moulin Des Sandaux (Glamping)

Vakantiepark Moulin Des Sandaux (Glamping)

9Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, St. Andre-et-Appelles

9Fenomenaal

• 8.3Activiteiten
  • 9.1Eetgelegenheden
  • 8.7Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Moulin Des Sandaux (Glamping) voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

72 reviews over Vakantiepark Moulin Des Sandaux (Glamping)

• 2019
    9Corrie Muller18-08-2019

Magnefique!

Wederom 2 fantastische weken gehad op moulin de sandaux. Rust, natuur en een bizar gastvrij eigenaars familie. Een heerlijk zwembad met altijd voldoende ligbedden, zon en schaduwplekken. Geen drukke animatie maar kinderen die elkaar na een halve dag vinden en met de meest leuke eigen ideeen een heerlijke vakantie beleven. Elke ochtend verse broodjes en ook voor een lunch en/of diner kun je uitwijken naar het restaurant als je zelf geen zin hebt om te koken. Wij vinden het kassasysteem ideaal, je betaald 250 euro borg en verder wordt alles keurig bij gehouden en reken je aan het eind van je vakantie af. Niet met los geld naar het zwembad voor een ijsje dus ;-) Wij waren al verliefd op dit park en gaan volgend jaar weer! Dit jaar hadden wij een ecologie en dat is een absolute aanrader! Zeer ruim, nieuw en de 2 badkamers zijn ideaal.

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Wendy03-08-2019

La douce France, zoals het hoort

Als je op zoek bent naar kalmte, rust en een ongedwongen sfeer waar niks moet en alles mag dan ben je hier op de juiste vakantie. Deze familie zet zich 24/24 in voor hun gasten. Niets is hun teveel, zo regelden ze onze kanotocht, belde naar een themapark om een fotoshoot afspraak te maken, zette een mini disco op poten( speciaal voor ons dochtertje, die wilde zo graag dansen), dit hadden ze nog nooit georganiseerd. Het werd een topavond voor de dansende prinsesjes. Deze toppers verdienen alle sterren die er kunnen gegeven worden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Familie Meijer31-07-2019

kindvriendelijk en heerlijk

Wat een fantastische heerlijke camping! We hebben samen met onze kinderen van bijna 7 en 4 hier 2 weken ontzettend genoten deze zomer. De visvijver is een groot succes, de kinderen kunnen lekker met een schepnetje in het beekje spelen, de speeltuin en voetbaltafel zijn een groot succes en het zwembad met glijbaan ook! De eigenaar bakt heerlijke broodjes smorgens (het walnotenbrood is een absolute aanrader) en savonds kun je heerlijk eten in het restaurant. De plekken zijn ruim en alles is schoon en goed onderhouden. Wij zaten in een ecolodge, mooie nieuwe caravans! Ook in de omgeving is er genoeg te doen, Duras is een mooi stadje met mooi kasteel, Saint Emillion is prachtig en vergeet niet naar Bergerac en Chateau Bridoire te gaan. Het klimbos is ook fantastisch! Kortom; een echte aanrader!!

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Mila21-08-2018

Gemoedelijke kleinschalige camping

We waren twee weken op deze fijne camping. De plek is fantastisch. We zaten in een 6 persoons huisje. Is erg klein, maar je leeft vooral buiten. De huisjes hebben maar 2 gaspitten. Dat is wel vervelend als je met zn zessen bent. Mensen die we tegen kwamen hadden een plaat mee genomen ( super goeie tip) ook kun je eten in het restaurant. Dar hebben we veel gedaan, ook al is het duur en een beetje eenzijdig. Ik als mamma heb ook echt even vakantie gehad. Er is ook geen waterkoker en theepot ( hadden we zelf meegenomen) De eigenaren op de camping zijn enorm gastvrij en behulpzaam. Het is een kleinschalige camping met heel fijn publiek. Voor onze oudste ( 11) was het miss iets minder. Er is een springkussen, klein speeltuintje en een zwembad. Voor onze drie jongste echt de meest fantastische vakantie ooit. ( met zn schepnet in het beekje en vooral heel veel zwemmen) we hebben twee weken genoten.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Maarten N07-08-2018

Fantastische camping met goede sfeer

Personeel Zeer vriendelijk en behulpzaam. Geen moeite is teveel. Praten goed Engels zodat je snel antwoord hebt op een vraag. Bellen naar uitjes in de omgeving om voor je te reserveren (bv. Kanoën) met korting.

Restaurant Voor campingbegrippen niets mee. Zowel de pizza’s als frietjes en hamburgers niet vet maar lekker en goed bereid.

Ecolodge Heerlijk! Twee slaapkamers met op elke slaapkamer een wc en douche. Ideaal. Mooie prive plekken. Je zit niet op elkaars huid, maar lekker de ruimte. Zwembad Groot genoeg voor deze kleine camping. Glijbaan was leuk voor de kinderen.

Camping is aan te raden voor kinderen tot een jaar of 8. Genoeg te doen in de omgeving (kano, marktjes, chateaux Bridoire (aanrader!), bootje varen, klimbos Accrozarbres (erg leuk vanaf 5 jaar))

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Romke Mooiweer04-08-2018

Fijne, rustige camping

Voor de rustzoekers een ideale plaats. In het algemeen gezinnen met jonge kinderen, wij waren een uitzondering (kindersen 14, 18 en 19 jaar). Het zwembad is ook met name geschikt voor jongee kinderen, maar voor de ouderen prima om even af te koelen. Heerlijk rustige avonden, geen entertainment, geen herrie. Zeer vriendelijk personeel, mocht je vergeten brood te bestellen, komen ze voor de zekerheid informeren of je geen brood nodig hebt (wordt dagelijks vers gebakken). Prima service ook voor het wassen van kleding. Je geeft je wasgoed af en het wordt enkele uren later schoon en droog afgeleverd! Natuurlijk ook wel wat minpuntjes. Wij verbleven in een "luxe" blokhut, maar de inventaris sluit niet echt bij dit idee aan. Een koopkplaat met slechts 2 "pitten", beetje weinig voor 4-6 personen. Geringe aanbod/variatie in pannen, geen theepot aanwezig. Wifi alleen in het hoofdgebouw en dan nog heel sporadisch beschikbaar (wel rustig...). Aanrader voor gezinnen met kleine kinderen of mensen die rust zoeken. In de omgeving voldoende te doen te zien voor oudere kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10Richard von Mansfeldt21-08-2017

99% wel goed 1% niet goed > slechte Wifi van 10.00 t/m 22.00 uur

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Fam. Evers14-08-2017

Heerlijk onbezorgd luxe weekje weg

Uitermate vriendelijke campingeigenaren en fijne gasten. Kleinschalig maar voorzien van alle luxe! Nog nooit op zo'n camping gestaan. Enkele voorbeelden: Mocht je vergeten zijn broodjes te bestellen bij de bar, dan werd er 's avonds nog een rondje gedaan om te vragen of je broodjes wilde bestellen voor de volgende dag. Onze dochter was de week dat we er waren jarig, en kreeg een zelf gemaakt presentje van de eigenaren op die dag. Waar heb je dat nog? Ook de ecolodge waar wij in verbleven was top met dubbele douche en wc. Ruim, schoon en mooi terras erbij. Kinderen vonden het zwembad met mooie glijbaan ook erg fijn. Het park ligt niet in een stad, maar een giga supermarkt is op 4 min rijden, dus ook ideaal.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Fleur31-07-2017

Mooi klein schalig park

Een heerlijk klein mooi park! Leuk zwembad,speeltuin en restaurant met terras waar je heerlijk kunt eten! De eigenaar is heel gast vrij en vriendelijk. Een echte aanrader..

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 10Martijn28-07-2017

Wederom thuiskomen

Al vijf keer (/jaar) eerder geweest. Na een aantal jaar weer teruggekeerd voor de 6e keer. En ik blijf maar hopen dat niemand anders deze heerlijke plek ontdekt ;). Heerlijk thuiskomen! Kleinschalig parkje met mooie chalets, tenten en mobile homes. De eigenaren Patrice en Patricia zorgen er voor dat je elke keer weer 'thuiskomt'. Dochter Charlene en zoon Nicolas werken inmiddels keihard mee om het iedereen naar de zin te maken. De familie is enorm(!) vriendelijk en oprecht hartelijk. De rustgevende sfeer is heerlijk. De zelfgebakken broodjes en croissants elke ochtend zijn geweldig en aanschuiven elke avond aan de heerlijke maaltijden die Patrice en zijn familieleden creëren volmaakt de ideale vakantie. Vergeet niet de vrijdagavond met het Perigord Menu! De gasten bestaan voornamelijk uit Nederlanders, Belgen en Fransen. Het zwembad is een verademing voor elke gast, compleet met een leuke glijbaan die in de middag elk half uur aan gaat. Het feit dat wij hier al in 10 jaar al zes keer zijn teruggekeerd, bevestigd de heerlijke rust en gastvrijheid waarvoor wij hier maar al te graag voor terugkomen. Onze kinderen (7, 10, 12) komen hier al jaren en kijken elk jaar er weer naar uit om terug te keren. TOP locatie voor levensgenieters en rustzoekers ;). Kom vooral NIET naar deze locatie.... zodat deze uniek blijft ;)))

• 10Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Direct boeken

19 tips over Vakantiepark Moulin Des Sandaux (Glamping)

• Anoniem, 10-06-2014

Bordeaux of het kasteel van Montbazillac (tip)

• barteneef, 19-05-2014

Iedere dag verse broodjes en genoeg te doen in de omgeving (ps prachtige wijngebieden).

• MM, 12-08-2013

De streekmarkt op donderdagavond in Sainte-Foy-la-Grande vanaf 19:00 is een echte aanrader. Lekkere hapjes en wijnen in een gezellige sfeer. Werd door de uitbaters van het domein overigens afgeraden (kost ze zeker klanten).

2 vragen over Vakantiepark Moulin Des Sandaux (Glamping)

• Marion, 14-06-2017

verschil ecolodge en appartement + vraag rollator

Samen met mijn moeder overweeg ik om in juli de eco-lodge of het appartement te huren. Op de site staan daar echter dezelfde foto's bij. Wie kan mij het verschil vertellen? Mijn moeder loopt met een rollator, maakt dit nog iets uit?

• Hansje, 10-10-2012

Accomodatie

Ik heb begrepen dat je ook chalets kunt huren. Weet iemand bij wie je dat het beste kan doen ( voor 6 pers.), en hoe is het weer in augustus?

Manon, 17-10-2012

Ik heb toen het vier personen huisje vergeleken met ; - het park zelf - belvilla - en ik dacht zo uit mijn hoofd vacance select toen kwam belvilla er het goedkoopste uit Ik weet wel dat bij de 6 persoons het daar juist niet het goedkoopste was, volgens mij ben je dan beter bij het park zelf af.

Wij zijn halverwege juli gegaan, toen werd het net vanaf dag 1 mooi weer. Stralende vakantie gehad.

Bon vacance!

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa