St. Andre-et-Appelles

We hebben een aantal aanbieders voor St. Andre-et-Appelles voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Andre-et-Appelles

Gemoedelijke kleinschalige camping

Mila,
    21-8-2018

We waren twee weken op deze fijne camping. De plek is fantastisch. We zaten in een 6 persoons huisje. Is erg klein, maar je leeft vooral buiten. De huisjes hebben maar 2 gaspitten. Dat is wel vervelend als je met zn zessen bent. Mensen die we tegen kwamen hadden een plaat mee genomen ( super goeie tip) ook kun je eten in het restaurant. Dar hebben we veel gedaan, ook al is het duur en een beetje eenzijdig. Ik als mamma heb ook echt even vakantie gehad. Er is ook geen waterkoker en theepot ( hadden we zelf meegenomen)

De eigenaren op de camping zijn enorm gastvrij en behulpzaam. Het is een kleinschalige camping met heel fijn publiek. Voor onze oudste ( 11) was het miss iets minder. Er is een springkussen, klein speeltuintje en een zwembad. Voor onze drie jongste echt de meest fantastische vakantie ooit. ( met zn schepnet in het beekje en vooral heel veel zwemmen) we hebben twee weken genoten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastische camping met goede sfeer

Maarten N,
    7-8-2018

Personeel

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Geen moeite is teveel.

Praten goed Engels zodat je snel antwoord hebt op een vraag.

Bellen naar uitjes in de omgeving om voor je te reserveren (bv. Kanoën) met korting.

Restaurant

Voor campingbegrippen niets mee.

Zowel de pizza’s als frietjes en hamburgers niet vet maar lekker en goed bereid.

Ecolodge

Heerlijk! Twee slaapkamers met op elke slaapkamer een wc en douche. Ideaal.

Mooie prive plekken. Je zit niet op elkaars huid, maar lekker de ruimte.

Groot genoeg voor deze kleine camping. Glijbaan was leuk voor de kinderen.

Camping is aan te raden voor kinderen tot een jaar of 8.

Genoeg te doen in de omgeving

(kano, marktjes, chateaux Bridoire (aanrader!), bootje varen, klimbos Accrozarbres (erg leuk vanaf 5 jaar))

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fijne, rustige camping

Romke Mooiweer,
    4-8-2018

Voor de rustzoekers een ideale plaats. In het algemeen gezinnen met jonge kinderen, wij waren een uitzondering (kindersen 14, 18 en 19 jaar). Het zwembad is ook met name geschikt voor jongee kinderen, maar voor de ouderen prima om even af te koelen. Heerlijk rustige avonden, geen entertainment, geen herrie.

Zeer vriendelijk personeel, mocht je vergeten brood te bestellen, komen ze voor de zekerheid informeren of je geen brood nodig hebt (wordt dagelijks vers gebakken). Prima service ook voor het wassen van kleding. Je geeft je wasgoed af en het wordt enkele uren later schoon en droog afgeleverd!

Natuurlijk ook wel wat minpuntjes. Wij verbleven in een "luxe" blokhut, maar de inventaris sluit niet echt bij dit idee aan. Een koopkplaat met slechts 2 "pitten", beetje weinig voor 4-6 personen. Geringe aanbod/variatie in pannen, geen theepot aanwezig. Wifi alleen in het hoofdgebouw en dan nog heel sporadisch beschikbaar (wel rustig...).

Aanrader voor gezinnen met kleine kinderen of mensen die rust zoeken. In de omgeving voldoende te doen te zien voor oudere kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Richard von Mansfeldt,
    21-8-2017

99% wel goed

1% niet goed > slechte Wifi van 10.00 t/m 22.00 uur

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk onbezorgd luxe weekje weg

Fam. Evers,
    14-8-2017

Uitermate vriendelijke campingeigenaren en fijne gasten. Kleinschalig maar voorzien van alle luxe! Nog nooit op zo'n camping gestaan. Enkele voorbeelden: Mocht je vergeten zijn broodjes te bestellen bij de bar, dan werd er 's avonds nog een rondje gedaan om te vragen of je broodjes wilde bestellen voor de volgende dag. Onze dochter was de week dat we er waren jarig, en kreeg een zelf gemaakt presentje van de eigenaren op die dag. Waar heb je dat nog? Ook de ecolodge waar wij in verbleven was top met dubbele douche en wc. Ruim, schoon en mooi terras erbij. Kinderen vonden het zwembad met mooie glijbaan ook erg fijn. Het park ligt niet in een stad, maar een giga supermarkt is op 4 min rijden, dus ook ideaal.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
St. Andre-et-Appelles scoort een 7,9 uit 10, op basis van 14 reviews