vakanties Luzon

Reviews over accommodaties in Luzon

Genoten!

Joëlle,
    20-4-2018

Ik heb samen met mijn vriendinnen heerlijk genoten bij Coco Beach! Er zijn veel verschillende eettentjes, voor ieder wat wils. We verbleven in een idealistisch huisje, waarbij je wel rekening moet houden dat een hoop insecten binnen zijn. Gelukkig is er wel een goede klamboe.

Het personeel is mega vriendelijk! 's Avonds het bootje pakken naar het dorpje verderop is een aanrader om gezellig te eten, maar qua uitgaan is zijn het voornamelijk stripclubs.

Kortom, wij hebben enorm genoten hier!

Geweldig!

Erna,
    19-5-2017

Het is een prachtige omgeving, als je van zee en duiken had is dit the 'place to be'. De mensen zijn aardig en gastvrij.

Wij hadden de pech dat we vlak na de storm kwamen en alle elektra uitgevallen was, oa ook de pinautomaten, maar geen punt, je kon van de eigenaar geld opnemen.

Top plek en aan te raden.

Heel mooi hotel, erg rustig gelegen

reisgezelschap van 3,
    26-2-2017

Wij hadden een kamer in het vrijstaande bijgebouw. Een heel mooie en ruime kamer met mooi uitzicht over de baai. In de directe omgeving van het hotel is niet veel te beleven dus 's avonds in het hotel gegeten en nog wat gedronken. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Er is een zwembadje en je loopt zo via het smalle strand het water in om te snorkelen. Goed hotel om een paar dagen bij te komen van de lange reis en om even te relaxen en niets te doen.

Goed hotel maar Manilla is not a place to be

reisgezelschap van 3,
    26-2-2017

Onze hotelkamer was voldoende ruim, netjes ingericht en schoon. Er zijn wat cafeetjes en restaurants in de buurt en het ligt op wandelafstand van de baai van Manilla. Vriendelijk personeel en je kunt goed eten in het restaurant van het hotel.

Manilla is groot en druk en goed om een paar nachten te verblijven in verband met onze doorreis naar Puerto Galera.

Perfecte verblijfsplaats!

Peter,
    23-4-2014

Ik heb hier gelogeerd vanwege een outsourcing traject. Echt een super hotel! Service is grandioos en het ontbijt spant echt de kroon. Met geen enkel ontbijtbuffet te vergelijken. Hotel heeft meerdere vleugels en is van begin tot eind helemaal compleet. Beveiliging is optimaal en eigenlijk niets is te gek. Je wordt altijd netjes geholpen en altijd met je naam aangesproken. Zelfs door hotelmedewerkers die je nog niet eerder hebt gezien. Net alsof ze dagelijks een lijst met foto's krijgen die ze moeten leren. ;)