Reviews over Raiatea

In jan '04 hebben wij hier 5 nachten geslapen en het is op

elise,
    5-7-2006

In jan '04 hebben wij hier 5 nachten geslapen en het is werkelijk het paradijs op aarde!Overwaterbungalow is helemaal het einde en als je het er echt voor over hebt moet je een bungalow boeken op het uiterste puntje van 1 vd steigers. Personeel is verschrikkelijk vriendelijk, prijzen vh eten en drinken zijn erg aan de prijs maar dat heb je er echt voor over wanneer je dit moois wil meemaken. Tevens is er een prachtig zwembad met fantastisch uitzicht op het rif wat voor de deur ligt. Zelfs zonder snorkel zie je de mooiste vissen voorbij komen en s'avonds komen de roggen op het licht af welke onder het plateau van de waterbungalow is bevestigd.Ontbijt hebben we zelfs een keer met een kano laten bezorgen. Je kan zo vanaf je prive terras te water. Echt een droombestemming!