Reviews over Huahine

Paradijs op aarde

Saskia Rekmans,
    12-8-2009

Dit eiland is echt een paradijs op aarde.

Omdat we er buiten het seizoen kwamen was het er heerlijk rustig, maar er was ook weinig personeel en daardoor de service wat minder. Ook was het zwembad buiten gebruik, maar wie heeft dat nodig met zo'n prachtige lagune.

Wat je zeker moet doen is een lagoon tour met motu picknick en shark feeding van Huahine Nautique. Dat was voor ons zo'n onvergetelijke ervaring! Op Bora Bora doen ze ook dat soort tours maar op Huahine is het stukken rustigen en daardoor veel meer genieten.

We zij ook eens gaan eten bij de buren (Pension Mauarii) en daar leek de sfeer van het 'resort' wat gezelliger.

Paradijs op aarde

Saskia,
    12-8-2009

Dit eiland is echt een paradijs op aarde.

een verassing,een paradijs

Leo Heyboer,
    13-4-2009

prachtige bungalows, perfecte en vriendelijke service, elk uur taxiboot naar het dorpje. Het complex is zeer goed onderhouden

in 1 woord geweldig

dhr. W.A. Boonstra,
    3-8-2008

Je wordt opgehaald van het vliegveld en naar een boot gebracht die je vervolgens naar het hotel brengt.

Bij aankomst staat er iemand op een schelp te blazen om je welkom te heten en je wordt uiteraard ontvangen met een bloem voor achter je oor. Het hotel ligt aan een prachtig wit zandstrand en de bediening is perfect. De kamers zijn ontzettend groot en er zijn 2 wastafels één voor de man en één voor de vrouw. Je kunt elk uur gratis met de boot naar de hoofdstad Fare en het is zeker de moeite waard om een scooter te huren en het eiland rond te rijden (70 km). Verdwalen zul je niet wat het is 1 weg die over beide eilanden loopt en de wegen zijn uitstekend. Als je weg gaat krijg je een schelpenketting om gehangen, de ontvangst en het afscheid is op alle eilanden (Tahiti, Moorea, Bora Bora, Raiatea en Huhahine) gelijk.