Camping Elbeling ****

Camping Elbeling
9,1

Weer vandaag4°-4°

182 reviews over Camping Elbeling in het Nederlands

Geweldig! Volgend jaar weer!

Marijke, 10-10-2017

Heeeeeerlijke camping, geweldige eigenaren, super tijd gehad. Het enige wat iets minder is is het zwembad(je), maar in de Elbe kun je ook heerlijk zwemmen, en daar ligt ook een lekker strandje langs, op kruipafstand van de camping.

Niet echt heel bijzonder

Fred, 8-10-2017

Om maar met de deur in huis te vallen; wij vonden deze camping niet echt bijzonder. De ligging, de plaatsen en de service, allemaal 13 in een dozijn. Schoon sanitair, dat zeker. Maar wel betalen voor warm water en WiFi. Kom op zeg! Die tijd hebben we toch gehad. Meer gebods- en verbodsborden dan in de gemiddelde bajes scheppen het idee dat je blij mag zijn dat je op deze camping mag verblijven. Het komt allemaal wat typisch Nederlands over; je mag bij ons verblijven, maar verwacht vooral niet dat we daar blij mee zijn. Je bent hier om geld te brengen en ons niet tot last te zijn. Dat is een korte samenvatting van het gevoel dat ons bekroop tijdens ons verblijf.

Relax vakantie.

Gerriek, 6-10-2017

Camping bied veel mogelijkheden voor wandelaars , fietsers, en Vogelspotters. Er heerst een zeer ontspannen sfeer op deze camping. Bij overvloedige regenval kan het terrein redelijk nat zijn, maar ook dat lost Erik (eigenaar) op. Heeft te maken met de waterstand van de Elbe. Het sanitair is totaal vernieuwd. Minder geschikt voor kinderen vanaf 8 jaar. De plaatsen zijn ruim en divers in een parkachtige omgeving. In het dorp Bleckede zijn leuke eetgelegenheden.

Geweldige rustige camping,ideaal gelegen !

Marga Raedts -Kuijpers, 8-8-2017

Alles was naar wens en de staan plaatsen zijn uitstekend in de natuur en aan de Elbe ratweg, waar je geweldig eindeloos kunt fietsen !

Lekkere broodjes s 'morgens op de camping !

Leuke Nederlandse eigenaren

wij komen hier zeker weer fantastische parkcamping

Tom en Sylvia Teunissen, 10-7-2017

Zeer vriendelijke, hard werkende en behulpzame eigenaren. Zeer mooie parkcamping zeer goed onderhouden. Sanitair is fantastisch. Restaurant met kleine kaart. Heerlijke schnitzels gegeten. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen . Mooie strandjes vlakbij aan de Elbe. Voor kinderen zeer geschikt speeltuintjes, speelhuis en zwembad. Ook leuke pipowagens of vakantiewoning te huur.

Hier komen we weer👍👍👍

Bert en Gerdien Smeenk, 1-7-2017

Vanaf ontvangst tot vertrek genoten van de gastvrijheid, de behulpzaamheid, het eenvoudige maar uitstekende restaurant (nog nooit zo'n heerlijke Burger en maaltijdsalade gegeten). Ruime plekken, je denkt op een kleine camping te zijn, ondanks de 100 plekken. Sanitairgebouw is heel goed, inclusief voorziening voor "Behinderte", en wordt goed schoongehouden. Buiten de camping de dijk over, en je ziet de Elbeling van nabij. Mooie fietsomgeving, vooral de Elberadweg. We konden op de camping naar een ooievaarsnest kijken met 4 jongen! In de directe omgeving vele ooievaarsnesten. Vele mooie vakwerkhuizen en -boerderijen.

Dit was de eerste keer maar zeker niet de laatste!!!

Volgend jaar weer!

B. Kuipers, 24-6-2017

Dit is een camping waar je je binnen 5 minuten thuis voelt!

De eigenaren zijn zeer behulpzaam en vriendelijk.

Schoon en ruim.sanitair, grote plaatsen en een mooie speeltuin voor de kleintjes.

Met het mooie weer heerlijk in het water gespeeld in het fraaie kinderzwembad!

Voor ons zeker een camping om weer terug te komen

Een camping om terug te komen.

E. de Wijk, 3-6-2017

Grote plaatsen, rust, natuurlijke omgeving, perfecte uitvalsbasis voor fiets-dagtochten, prachtig sanitair, prima ontvangst en vriendelijke behulpzame camping eigenaren.

Voor natuurliefhebbers een eldorado.

vreemd/ zwembad!

R. Zuidema, 17-9-2016

Mooie plaatsen. Camping ligt niet direct aan de Elbe. Je fiets langs een dijk. Niets te zien. Je moet eerst naar een plaatsje verderop, met n pontje over om aan de andere kant te fietsen. Dan fiets je langs een zijtak v de Elbe. Dan zit je al gauw op een flinke hoeveelheid kilometers. En een zwembad???? Jammer dat we geen foto hebben gemaakt. 'N aftands pierebadje met kapotte tegels aan de kant. Paar cm vies water. Toen we hier naar vroegen aan de eigenares en haar zoon kregen we als antwoord: nee het is geen zwembad, dan moet je een badmeester inhuren. Is voor kinderen om een beetje in te poedelen. Ik zou mijn kind er niet aan wagen. Op onze vraag waarom dit als zwembad staat vermeld in het Acsiboek, antwoordde ze; dat zetten wij er niet in. Omdat we een kritische vraag stelden werden we niet vriendelijk bejegend. Toen we na n paar dagen vertrokken zeiden ze ons niet eens gedag. Mijn vraag is, mensen hoe komen jullie aan het hoge cijfer voor een zwembad???

Hele mooie parkachtige camping

Harry Kok, 17-9-2016

Mooie omgeving, sanitair is voortreffelijk en het eten is prima.

VOlgens mij werkt het gastenboek niet. Wel ingevuld maar niet geplaatst. Trouwens niets geplaatst in 2016.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Elbeling in Bleckede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Elbeling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Elbeling scoort een 9.12 uit 10 op basis van 220 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: