Camping Elbeling

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Een prachtige camping, ruime plekken je kunt heerlijk privé staan. Vriendelijk ontvangst van Erik en Aliena, beide doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken op de camping.

De omgeving is echt schitterend, wij hebben er heerlijke fietstochten gemaakt, zo vanaf de camping in de natuur, ruime fietspaden . Met de kaart die op de camping te koop is kun je je eigen fietstochten maken, maar ook de gratis fietsroutes die je kunt krijgen zijn prachtig om te fietsen.

Wij hebben een heerlijke week gehad en komen zeker nog weer terug want nog lang niet alles kunnen bekijken.

Mooie camping, geen mooie omgeving!

Wassenberg
6-7-2018

Prachtige camping, mooi sanitair, fijne grote plaatsen en vriendelijke eigenaar.

We zouden eigenlijk 3 weken daar zijn maar na 5 dagen hadden we het wel gezien. Fietsen kan je 2 kanten op langs de dijk (linksaf of rechtsaf) Over de weg is te gevaarlijk want ze mogen daar 100 km per uur rijden.

Wandelen kan je er wel maar staat erg slecht aangegeven. Eerst 10 minuten zoeken waar je moet beginnen en dan vervolgens op een splitsing geen bordje meer. De volgende wandeling was 9 km. 4 km rechtdoor door kaal landschap en 5 km door het bos rechte pad terug. Niet de wandeling die wij opzoeken. Na 1 week zijn we weg gegaan puur voor de omgeving niet voor de camping.

De camping ligt aan de Elbe maar zit een hoge dijk tussen. Tijdens het fietsen zie je de Elbe niet! Moet op de dijk gaan staan en dan in de verte zie je de Elbe! Meerder mensen hadden het na 1 week gezien en vertrokken! Camping is echt top! Jammer van de omgeving.

Zeer mooie, rustige en schone camping.

Hilly Agterberg
14-6-2018

Mooie parkachtige camping met grote plaatsen. Vriendelijke ontvangst. Zeer rustig. Uitzonderlijk dat je alleen de vogeltjes maar hoort fluiten en geen verkeer hoort. Schoon en nieuw sanitair. Camping ligt aan de rivier de Elbe. Langs deze rivier bevinden zich honderden mooie privéstrandjes. Fietsen is ook een aanrader maar dan wel op de elektrische fiets. De afstanden zijn beduidend groter dan in NL. Wandelen langs de Elbe is meer dan mooi. Camping is zeer geschikt voor mensen die van rust en de natuur houden en voor mensen met hele kleine kinderen. Grotere kinderen zullen zicht denk ik wel snel vervelen.

Geweldige camping voor jong en oud!

Jacob
26-5-2018

Een heerlijke camping waar je kunt genieten van de rust, het heerlijke eten, de gastvrijheid en de behulpzaamheid van de eigenaren. Refererend aan een eerdere review waar in geschreven wordt dat er weinig deugd van de camping, kan ik hier niets van terug vinden op de camping. De sfeer is uitstekend, de eigenaren zijn vriendelijk, meedenkend, schappelijk en niks is teveel. Kom zeker weer terug op deze mooie camping!

Geweldige camping, fantastische sfeer!

Evelien en Jakob Hidding
26-5-2018

Afgelopen week het huisje op de camping gehuurd. Heerlijk huis en van alle gemakken voorzien. Ruime 5 persoons woning. Bij aankomst hartelijk ontvangen door de eigenaar. De camping ligt vlak bij de Elbe. Geweldig om heerlijk te wandelen met onze hond langs de Elbe. Heerlijke zandstrandjes. Deze zomer gaan we weer, maar dan met de caravan. Lekker 4 weken genieten van alle goeds wat de camping te bieden heeft. Heerlijk eten, lekkere drankjes en vooral een fantastische sfeer.

Geweldig! Volgend jaar weer!

Marijke
10-10-2017

Heeeeeerlijke camping, geweldige eigenaren, super tijd gehad. Het enige wat iets minder is is het zwembad(je), maar in de Elbe kun je ook heerlijk zwemmen, en daar ligt ook een lekker strandje langs, op kruipafstand van de camping.

Niet echt heel bijzonder

Fred
8-10-2017

Om maar met de deur in huis te vallen; wij vonden deze camping niet echt bijzonder. De ligging, de plaatsen en de service, allemaal 13 in een dozijn. Schoon sanitair, dat zeker. Maar wel betalen voor warm water en WiFi. Kom op zeg! Die tijd hebben we toch gehad. Meer gebods- en verbodsborden dan in de gemiddelde bajes scheppen het idee dat je blij mag zijn dat je op deze camping mag verblijven. Het komt allemaal wat typisch Nederlands over; je mag bij ons verblijven, maar verwacht vooral niet dat we daar blij mee zijn. Je bent hier om geld te brengen en ons niet tot last te zijn. Dat is een korte samenvatting van het gevoel dat ons bekroop tijdens ons verblijf.

Relax vakantie.

Gerriek
6-10-2017

Camping bied veel mogelijkheden voor wandelaars , fietsers, en Vogelspotters. Er heerst een zeer ontspannen sfeer op deze camping. Bij overvloedige regenval kan het terrein redelijk nat zijn, maar ook dat lost Erik (eigenaar) op. Heeft te maken met de waterstand van de Elbe. Het sanitair is totaal vernieuwd. Minder geschikt voor kinderen vanaf 8 jaar. De plaatsen zijn ruim en divers in een parkachtige omgeving. In het dorp Bleckede zijn leuke eetgelegenheden.

Geweldige rustige camping,ideaal gelegen !

Marga Raedts -Kuijpers
8-8-2017

Alles was naar wens en de staan plaatsen zijn uitstekend in de natuur en aan de Elbe ratweg, waar je geweldig eindeloos kunt fietsen !

Lekkere broodjes s 'morgens op de camping !

Leuke Nederlandse eigenaren

wij komen hier zeker weer fantastische parkcamping

Tom en Sylvia Teunissen
10-7-2017

Zeer vriendelijke, hard werkende en behulpzame eigenaren. Zeer mooie parkcamping zeer goed onderhouden. Sanitair is fantastisch. Restaurant met kleine kaart. Heerlijke schnitzels gegeten. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen . Mooie strandjes vlakbij aan de Elbe. Voor kinderen zeer geschikt speeltuintjes, speelhuis en zwembad. Ook leuke pipowagens of vakantiewoning te huur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Elbeling in Bleckede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Elbeling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Elbeling scoort een 9.12 uit 10 op basis van 225 reviews.