Camping Elbeling

WebsiteLink naar website
Camping Elbeling

200 reviews over Camping Elbeling in het Nederlands

Schitterend , een aanrader!

Karin en Elles
25-9-2018

Wat een rust, stilte, maar ook warme gezelligheid en verblijf. Een aanrader voor de mens, die even tot ontspanning wil komen en bij wil tanken. Leuk dorpje in de buurt om boodschappen te halen en ook uit eten te gaan. TOP!!

Aanrader!

Gerry en Gea
16-9-2018

Leuke gezellige camping met mooi nieuw sanitairgebouw

Nieuwe speeltuin aanwezig

Gezellig cafe met mooi terras en nieuwe overkapping

Heerlijk eten en drinken, 's morgens verse broodjes

Wij komen er al jaren, altijd super en zeer gastvrij!

Super.

Harry Aalderink
15-9-2018

Mooi in natuurgebied gelegen camping . Luxe top sanitaire voorzieningen. Gezellige uitbaters die er alles aan doen om het jou naar de zin te maken. Mogelijkheden om lekker te eten. Topplatz!!!

Wat een rust

Erik
14-9-2018

Wat een rust in dit UNESCO natuurgebied. Veel dieren en vogels vlakbij de camping. De zeearend vliegt goedkeurend boven het terrein. Grote plekken voor de caravan met zon en schaduw. Lekker eten in de kneipe of anders in de dorpjes vlakbij. Perfecte uitvalsbasis voor fietsers en wandelaars. Fijn voor gezinnen met kleine kinderen. De stilte savonds is adembenemend. Wij komen zeker terug

Heerlijke camping!

Wiely
12-9-2018

Camping Elbeling voelt voor ons als thuiskomen! Wij komen hier regelmatig sinds 2012. Camping Elbeling staat voor ons voor: rust, ruimte en gezelligheid!

Erik, Aliena, Ilja en Esra doen allemaal hun best om het iedereen naar de zin te maken. De camping ziet er keurig uit! Grote plaatsen, nieuw en vooral schoon sanitair, een gezellig restaurantje en (overdekt) terras waar je een lekker drankje of een kleine maaltijd kunt gebruiken voor een betaalbare prijs. Goede tips met betrekking tot uitstapjes in het algemeen, bijvoorbeeld fietsroutes met mogelijkheden voor stops onderweg. Of een dag naar Lüneburg of Hamburg...

fantasties

klaas en diana kolker
12-9-2018

geweldig verblijf gehad in het zomerhuis .leuke beheerders alina.erik en de kinder

lekker eten en drinken

Gemoedelijk, ontspannen en prachtig Elbe-landschap

Robert Siegers
12-9-2018

Erg vriendelijk familie die alles doen om een verblijf aangenaam te maken.

Goede keuken en mooie plaatsen. De Pipowagens zijn een perfecte uitkomst ook voor niet hardcore campers

Leuke camping in een fantastische omgeving

Evelien en Jakob Hidding
11-9-2018

Het ontvangst op de camping is altijd vriendelijk. Er zijn mooie ruime plaatsen. Een prachtig mooi, schoon toiletgebouw. Een cafe waar lekkere maaltijden worden geserveerd en waar men gezellig een drankje kan drinken. 's Morgens zijn er lekkere verse broodjes ('s avonds even op de bestellijst zetten), die je kunt halen bij de receptie. Zowel in de receptie 's morgens van kwart over 8 tot half 10 als 's avonds na 8 uur kun je je als nieuwe campinggast inschrijven.

Wij hebben 4 weken gekampeerd en zijn erg gecharmeerd van de omgeving, het lopen langs de Elbe, de prachtige uitstapjes naar Bleckede, Luneburg het zoutmuseum bekijken want sinds het jaar 956 tot in de jaren 80 werd hier zout gewonnen, naar het vestingstadje Domitz, het prachtige Schloss in Schwerin en niet te vergeten Hamburg! Maar van de rust genieten op de camping kan natuurlijk ook, kortom hier is het super om te zijn. Komen volgend jaar weer terug!

Geweldig

Gerdjan de Leeuw
11-9-2018

Een heerlijke camping om even een heerlijk weekend te verbrengen. Dicht bij de Elbe gewoon even de dijk over en er is een zandstrand voor de kinderen gewoon weg heerlijk

Erik en Aliena dan savonds geweldig hoe jullie twee je inzetten om het a. Mij maar ook mijn twee kinderen naar hun zin te maken! Je merkt jullie hebben ook kinderen!! Wij komen graag weer !! Dit jaar twee keer volgend jaar hopen wij drie keer!!!

Succes met jullie camping !!

Geweldig Mooi Netjes Schoon 💟

Henk en Anita
11-9-2018

Prachtig camping ,mooie omgeving om heerlijk te lopen of fietsen

Erik en Aliena zijn zeer gastvrij en zorgen dat iedereen kan genieten van hun verblijf op deze mooie camping

Lekker eten en drinken, warme broodjes s morgens , krantje erbij

Wij komen in elk geval nog een keer terug en ik zou ook iedereen aanraden om Camping Elbeling te bezoeken 👍

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Elbeling in Bleckede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Elbeling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.