Aparthotel
8,7

• Ligging t.o.v. pistes8,3

Bij Best Western Willingen kun je overnachten in een grote familiekamer met uitzicht op de bergen. Ook is er een fijn zwembad en kun je gebruik maken van de sauna. In het buffetrestaurant eet je gevarieerd eten van goede kwaliteit. Vanaf Best Western Hotel Willingen kun je lopend naar de skilift en het centrum van Willingen.

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Willingen voor je op een rij gezet:

52 reviews over Aparthotel Best Western Willingen in het Nederlands

Leuk hotel

Lisa
9-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alles goed geregeld. Leuke tijd gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig voor herhaling vatbaar

Miranda
10-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer netjes en schoon hotel heel vriendelijk personeel het was alleen onduidelijk of we er konden dineren of niet dat hebben buiten de deur gedaan en alles is in het duits

Gereisd Met partner in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Mooi hotel in mooi dorpje.... ook in de zomer!

Lobke Verhoeven
2-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een hotel met een mooie ligging in willingen. Goede halfpension formule.

Hoewel we eerst een kamer kregen die we niet geboekt hadden. En volgens de receptie alles vol was. Hebben ze ons probleem snel opgelost en kregen we snel de familie kamer die we geboekt hadden. Deze was lekker ruim met een tussendeur tussen 2 kamers.

Al het personeel in dit hotel is super vriendelijk. En hoewel het in de winter een mooie bestemming is, is het in de zomer zeker zo mooi.

Willingen en omgeving is gewoon prachtig. Je kunt er met de kabelbaan, rodelen, heerlijk wandelen, lekker zwemmen. En door de willingen plus pas krijg je dit ook nog eens allemaal gratis of met korting. Zelfs de trein en bus is met deze kaart gratis.

Kortom zeker ook in de zomer een mooie bestemming om naar toe te gaan met de kids.

Niet ver van huis, maar meteen in andere omgeving ...

binnen 5 minuten lopen op de piste

ilona
30-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

fijn hotel, hrote familiekamer met uitzicht op de bergen. fijn zwembad en sauna. eten is goed maar weinig keuze voor de allerkleinste. gratis parkeren voor de deur. heel fijn

s

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

fantastisch

wim
25-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

prima hotel , ontbijt en diner in buffetvorm zeer goed en uitgebreid zeer vriendelijk en behulpzaam personeel mooie schone kamer

Gereisd Met partner in augustus 2018

een meevaller ...

NiMa
13-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

"stadshotel" (voor zover Willingen al een stad te noemen is) met een zeer uitgebreid ontbijtbuffet dat zeer goed aangevuld wordt. Kamers prima in orde (ook koffie- en théefaciliteiten), behalve dat er een koelkastje ontbrak. Ligging van het hotel is goed tov skilift en zeer goed bewegwijzerde wandelingen. Bij half pension geniet je van een zeer goed en goed aangevuld buffet. Wij kregen gratis een gereserveerde parkeerplaats toegewezen in de ondergrondse garage. Willingen en omgeving zijn aangenaam (veel natuur maar ook een winkelstraatje met enkele horecazaken, hoofdzakelijk hotels).

Gereisd Met partner in juli 2018

Voor herhaling vatbaar!

Gerard
14-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een mooi verzorgd hotel. Vriendelijk personeel. Ontbijt was geweldig! Ook het dinerbuffet was van zeer goede kwaliteit. De kamers waren ruim en schoon. Een ruime skidepot. Naar de skipiste in 3 minuten met de auto. Wij hadden een heerlijk verblijf!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018

Super !

Wilma
27-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wat een heerlijk hotel. Ruim, licht, eigentijds en toch bijzonder sfeervol door de aankleding, Gemutlich zonder oudbollig te zijn. Een mooie, schone en nieuwe kamer waarin alles aanwezig is wat je verwacht in een viersterren hotel, zoals bijvoorbeeld badjassen en slippers, en ook een fijne badkamer. Een volwaardige sauna en zwembad ook alles keurig en nieuw. Mooi ingericht restaurant, de eerste indruk was dat het restaurant erg groot is maar door de inrichting en indeling voelt het toch snel gezellig. Het buffet zowel ontbijt als diner was uitstekend ! Zeer vriendelijk en attent personeel zowel bij de receptie, de schoonmaak van de kamers en in het restaurant. Ook het gratis kunnen parkeren in de garage onder het hotel is bijzonder prettig. Daarom wil je een keertje lekker gaan wandelen of wat skieen in Willingen bevelen we dit hotel van harte aan.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk luxe verwenvakantie

Linda
18-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Heerlijk eten! Badjassen zijn aanwezig. Je kunt binnendoor naar zwembad en sauna. In de zomer is er vanalles te doen in de omgeving: rodelen, klimhal, zwemmen, berglift, skischans bekijken, enz. En prachtige wandelingen maken.

Super hotel!!

Nadia
9-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi, verzorgd, schoon hotel met veel gratis faciliteiten (zwembad, sauna (wel vanaf 16:00 smiddags pas open, maar ook eerder op aanvraag). Ontbijt is zeer uitgebreid met warme maaltijden en vis/brie. Kamers zijn schoon(!!), netjes, grote tv, waterkoker, badjassen, voldoende handdoeken, mooi uitzicht, balkon. Parkeren niks voor hoeven te betalen (buiten voor hotel kun je parkeren, waarschijnlijk betalen als je auto in parkeergarage onder hotel zet). Ligging is perfect, midden in dorpje, alles in het dorp op loopafstand. Lidl zit op +- 500mtr lopen. Receptie is vriendelijk (1vrouw lastig te verstaan in Duits). Leuk is dat je elke dag gratis appels mag pakken. Ga eens eten bij Bavaria stadt (schuin tegenover hotel) of haal een ijsje bij Venetia (loop naar beneden). Zomerrodelbaan, klimhal, avonturengolf en gondelbaan aanrader. Omgeving is erg mooi. Ook stukje rijden naar de Edersee en daar de stuwdam bekijken of de TreeTopWalk is mooi. Ideaal is dat je van het hotel een meine carte krijgt, waarbij al deze activiteiten gratis zijn (behalve rodelbaan).

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Best Western Willingen in Willingen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Best Western Willingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.