Aparthotel Best Western Willingen

Aparthotel Best Western Willingensterstersterster

8.5Fantastisch

Duitsland, Hessen, Willingen (Sauerland)

8.5Fantastisch

• 8.4Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Willingen voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Sauna
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Bij Best Western Willingen kun je overnachten in een grote familiekamer met uitzicht op de bergen. Ook is er een fijn zwembad en kun je gebruik maken van de sauna. In het buffetrestaurant eet je gevarieerd eten van goede kwaliteit. Vanaf Best Western Hotel Willingen kun je lopend naar de skilift en het centrum van Willingen.

53 reviews over Aparthotel Best Western Willingen

• 2019
    9Judith30-06-2019

fantastisch voor een paar dagen weg!

mooi hotel, goed ontbijt, mooie sauna en zwembad, meine card plus geweldig

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Lisa09-03-2019

Leuk hotel

Alles goed geregeld. Leuke tijd gehad.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 8Miranda10-02-2019

Geweldig voor herhaling vatbaar

Zeer netjes en schoon hotel heel vriendelijk personeel het was alleen onduidelijk of we er konden dineren of niet dat hebben buiten de deur gedaan en alles is in het duits

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    10Lobke Verhoeven02-12-2018

Mooi hotel in mooi dorpje.... ook in de zomer!

Een hotel met een mooie ligging in willingen. Goede halfpension formule.

Hoewel we eerst een kamer kregen die we niet geboekt hadden. En volgens de receptie alles vol was. Hebben ze ons probleem snel opgelost en kregen we snel de familie kamer die we geboekt hadden. Deze was lekker ruim met een tussendeur tussen 2 kamers.

Al het personeel in dit hotel is super vriendelijk. En hoewel het in de winter een mooie bestemming is, is het in de zomer zeker zo mooi.

Willingen en omgeving is gewoon prachtig. Je kunt er met de kabelbaan, rodelen, heerlijk wandelen, lekker zwemmen. En door de willingen plus pas krijg je dit ook nog eens allemaal gratis of met korting. Zelfs de trein en bus is met deze kaart gratis.

Kortom zeker ook in de zomer een mooie bestemming om naar toe te gaan met de kids.

Niet ver van huis, maar meteen in andere omgeving ...

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7ilona30-08-2018

binnen 5 minuten lopen op de piste

fijn hotel, hrote familiekamer met uitzicht op de bergen. fijn zwembad en sauna. eten is goed maar weinig keuze voor de allerkleinste. gratis parkeren voor de deur. heel fijn

s

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10wim25-08-2018

fantastisch

prima hotel , ontbijt en diner in buffetvorm zeer goed en uitgebreid zeer vriendelijk en behulpzaam personeel mooie schone kamer

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8NiMa13-08-2018

een meevaller ...

"stadshotel" (voor zover Willingen al een stad te noemen is) met een zeer uitgebreid ontbijtbuffet dat zeer goed aangevuld wordt. Kamers prima in orde (ook koffie- en théefaciliteiten), behalve dat er een koelkastje ontbrak. Ligging van het hotel is goed tov skilift en zeer goed bewegwijzerde wandelingen. Bij half pension geniet je van een zeer goed en goed aangevuld buffet. Wij kregen gratis een gereserveerde parkeerplaats toegewezen in de ondergrondse garage. Willingen en omgeving zijn aangenaam (veel natuur maar ook een winkelstraatje met enkele horecazaken, hoofdzakelijk hotels).

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Gerard14-04-2018

Voor herhaling vatbaar!

Een mooi verzorgd hotel. Vriendelijk personeel. Ontbijt was geweldig! Ook het dinerbuffet was van zeer goede kwaliteit. De kamers waren ruim en schoon. Een ruime skidepot. Naar de skipiste in 3 minuten met de auto. Wij hadden een heerlijk verblijf!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• 9Wilma27-01-2018

Super !

Wat een heerlijk hotel. Ruim, licht, eigentijds en toch bijzonder sfeervol door de aankleding, Gemutlich zonder oudbollig te zijn. Een mooie, schone en nieuwe kamer waarin alles aanwezig is wat je verwacht in een viersterren hotel, zoals bijvoorbeeld badjassen en slippers, en ook een fijne badkamer. Een volwaardige sauna en zwembad ook alles keurig en nieuw. Mooi ingericht restaurant, de eerste indruk was dat het restaurant erg groot is maar door de inrichting en indeling voelt het toch snel gezellig. Het buffet zowel ontbijt als diner was uitstekend ! Zeer vriendelijk en attent personeel zowel bij de receptie, de schoonmaak van de kamers en in het restaurant. Ook het gratis kunnen parkeren in de garage onder het hotel is bijzonder prettig. Daarom wil je een keertje lekker gaan wandelen of wat skieen in Willingen bevelen we dit hotel van harte aan.

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

10Linda18-11-2017

Heerlijk luxe verwenvakantie

Heerlijk eten! Badjassen zijn aanwezig. Je kunt binnendoor naar zwembad en sauna. In de zomer is er vanalles te doen in de omgeving: rodelen, klimhal, zwemmen, berglift, skischans bekijken, enz. En prachtige wandelingen maken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

9 tips over Aparthotel Best Western Willingen

• t brederoo, 15-02-2013

Partner: Bierbrouwerij "t Brauhaus" gezellig en betaalbaar!!!!

• A.F. de Kort, 07-08-2012

Schaf de Sauerland Familienpas ter plekke aan. Deze kost EUR 39,50 pp maar daarvoor kan je talloze attracties in de directe omgeving gratis bezoeken. Allemaal ontzettend leuke dingen voor kinderen tussen de 4 en 12 jaar: rodelen, kabelbaan, lagunebad, midgetgolf, bowlen, pretpark, maïsdoolhof etc. Wij hebben er de hele week mee kunnen vullen en de kaart er dik uit gehaald.

• ria van den Heuvel, 14-07-2012

Niet naar toe gaan en anders er op staan om in ieder geval in het hotel te verblijven. Voor het hotel: vriendelijker personeel er neerzetten.

1 vraag over Aparthotel Best Western Willingen

• Marcel, 21-06-2016

MeineCardPlus

Wat kost deze en wat kun je ermee doen. ik ga waarschijnlijk met mijn zoontje van 6

Patricia, 18-09-2016

Bij diverse accommodaties krijg je de Meinecardplus er gratis bij zoals bij Best Western Hotel Willingen. Op de site van meinecardplus kun je bij gastgeber zien welke accommodaties de kaart verstrekken. Je kunt hem niet los kopen.

Aparthotel Best Western Willingen info

• Aantal sterrensterstersterster