Vancouver Island

Vakantie in Vancouver Island

We hebben een aantal aanbieders voor Vancouver Island voor je op een rij gezet:

Canada Kids
Canada Kids
Canada Online
Canada Online

Reviews over Vancouver Island

• 10Annelies15-09-2018

Er komt een heerlijke rust over je heen.

Wat een rust en bijna geen toeristen. Een enorm strand bijna voor jezelf alleen. Dit is een waarlijk stukje paradijs. Er zijn voor mij helemaal geen minpunten.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Heer Devijver01-03-2015

Natuur

Respect voor de prachtige natuur en voor de oorspronkelijke bevolking.

• 9Cultuur

Gereisd met partner in juli 2014

• 9mevrouw Uijtten Boogaart23-06-2014

Geweldig mooi eiland

Super mooie natuur, echt geweldig om rond te rijden. Victoria is heel gezellige stad (aanrader Butchart Gardens). Alleen jammer dat het weer soms tegen kan vallen.

• 7Cultuur

Alleen gereisd in juni 2014

• 10Anita10-10-2011

Wat een natuur!!!

Wij waren voor de 2e keer op Vancouver Island. De eerste keer in 2007 en dan afgelopen augustus. Dit eiland is een en al natuur!! Overweldigend gewoon. Wij verbleven 2,5 week bij kennissen in Courtenay. We hadden in 2007 al heel veel gezien, waaronder orka's op nog geen steenworp afstand; super gewoon, maar Vancouver Island is zo groot en heeft zoveel te bieden. Dit jaar zijn we meer voor activiteiten gegaan en hebben surfles genomen in Tofino, gekayakked in "The Street of Georgia" tussen de zeehonden, veel gewandeld in natuurgebieden en ikzelf heb nog geskydived in Campbell River voor mijn 50e verjaardag. SUPER!!!

augustus 2011

• 9berkuh09-12-2010

Schitterend eiland, hotspot voor bearwatchting en mooie stranden

Gereisd met vrienden in mei 2007

• 10tiarahvw14-09-2010

Als je de kans hebt, doen!

Een prachtig eiland met 1001 mogelijkheden en vriendelijke bevolking. Vanuit Tofino hebben wij een walvis-excursie gedaan en die heeft ons afgezet op de Innchanter boat lodge. Deze boat ligt bij de hot springs cove. Je krijgt er culinaire hoogstandjes voorgeschoteld en de bemanning zetten je op het eiland af met een bootje en dan kan je heerlijke wandelingen maken, bold eagles kijken en ontspannen in de hot springs met uitzicht op zee. Daarna met een watervliegtuigje weer terug naar Tofino en met de auto verder. In Port Hardy een grizzlyberen excursie met resultaat. Daar vandaan met de discovery Coast Passage naar Bella Coola gevaren, het vaste land. Vanaf hier een onverharde highway waar je in 2 uur tijd 1 auto tegen komt en verder alleen maar natuur om je heen. Door Tweedsmuir Provincial park, Chilcotin, Mt Robson Park naar Jasper, Lake Louis en Golden. In Golden ook een fantastische B&B gehad, The Kicking Horse Canyon, een aanrader en dan helaas door naar Calgary, naar huis.

Gereisd met partner in mei 2005

• 8Cindy21-06-2010

superprachtig eiland

Voor herhaling zeker vatbaar. Veel van de natuur gezien. Doordat daar familie woont, toch wel speciale plekjes gezien. Nadeel: het verre vliegen en daarna nog met de boot naar het eiland.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2005

• 9J.C.Speets01-10-2009

Aan de rand van twee oer gebieden

We werden er steeds weer stil van, die oer-natuur, de landschappen van bergen ,bossen, meren en eideloos brede stranden aan de stille oceaan. De oude indianen-cultuur die je nog steeds voelt en kunt zien. Te gast in het land van bomen, indianen, beren,vissers en zalmen. Daarnaast het contrast met het nu in Victoria,een uithoek van oud-Europa.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2009

• 8L.T. de Haan25-08-2009

Dit eiland is zeker een bezoek waard.

Schitterende gebouwen. Leuke straten waar je gezellig kunt eten. Zeker de moeite waard om een bezoekje te brengen bij Blethering Place, typisch oud Engels restaurant. Waar je heerlijk kunt eten.

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad