We hebben een aantal aanbieders voor Zonhoven voor je op een rij gezet:

Reviews over Zonhoven

Fijne camping

Verhoeven
    25-8-2016

Samen met mijn man op deze heerlijke camping. Ruime plekken, auto op de plaats, afscheiding door beuken heggen.je mag zelf je plek kiezen..deels met bomen, ook plekken zonder bomen, keus genoeg. Rustige camping met behulpzame eigenaresse. Je moet het wel vragen, dan doet ze haar best. In de tijd dat we er waren lagen er scoutinggroep langs. Geluid bleef binnen de perken, snachts bleef het stil. Prachtige omgeving om te fietsen , ook veel gedaan dus. Overal WiFi zelfs in de tent of caravan. Goede paden en snachts alles prima verlicht. Geen camping winkel , we een prima cafetaria waar je heerlijk kunt eten , drinken. Wij kijken met plezier teug op deze camping.

zonhovezn is fantastiesch tussen Hasselt en Genk

Debaere Rita
    1-9-2014

Zonhoven is een plaats waar ge tussen Hasselt en Genk zit, super om uit te vliegen, de ene dag de ene kant op de andere dag de andere kant op, te voet met de fiets of met de motor of de auto altijd super, hier komen we zeker terug

Gereisd Met partner in januari 2014

Hele mooie streek om te fietsen / wandelen

Dirk & Sabine Verzee- De Baets
    16-9-2013

Het is een hele mooie streek waar je de ganse dag kan fietsen langs geasfalteerde fietspaden door de bossen met knooppuntenborden heel goed aangegeven. De mensen zijn er ook ook heel gastvrij en hoffelijk in het verkeer. Dicht bij Bokrijk, Hasselt, Hengelhoef, enz... Keuze genoeg om eens rond te fietsen en dingen te gaan bezoeken. Wij komen hier heel graag fietsen.

Gereisd Met partner in Sat Sep 14 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke plaats in mooie omgeving.

Leo van der Sluis
    23-11-2011

Prima omgeving om te fietsen met redelijk goede fietspaden. Er zijn genoeg goede eetgelegenheden in Zonhoven. Hasselt ligt lekker dichtbij en is een leuke stad om te bezoeken. Het nabijgelegen Genk is een sfeerloze en enigzins verpauperde stad.

Gereisd Met partner in Fri Nov 18 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zonhoven heeft een klein maar gezellig centrum waar het Er

van hest
    15-7-2007

Zonhoven heeft een klein maar gezellig centrum waar het leuk terrassen is. Er is nog veel groen, leuke fietsroutes en natuurreservaten (waaronder de Teut één van de meest gekende: groote heidegebied) Het dorp is gelegen naast Hasselt, en heeft een makkelijke verbinding via het openbaar vervoer naar de stad. Hierdoor liggen plopsaland indoor, de Japanse tuin, bokrijk, enz. binnen handbereik. Elke Zondag is er een kleine markt in de dorpskern. Bij frituur pluto kan je terecht voor een zonhovens gras (specialiteit met zeer kleine frietjes) en bij de brobra voor een heerlijke ijs uit de hand. Maar er zijn genoeg plekjes om heerlijk te tafelen.

Gereisd Anders in Sun Jul 15 2007 16:27:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Zonhoven scoort een 8,2 uit 10, op basis van 49 reviews