Sorteren

Reviews over accommodaties in Tasmania

fantastisch

Amber Vissers
    23-5-2017

het is echt een top hotel, en er is veel te doen dus zeker een aanrader.

Centraal gelegen appartement.We

wim_spiegelenberg
    4-4-2015

We verbleven drie nachten in dit complex. Het voldeed aan onze verwachtingen. Op loopafstand van het centum en de haven maar deze zijn ook met de bus te bereiken. Aan te bevelen is de wandeling langs de Riverette naar de Brewery en de Factory waar veroordeelde vrouwen vanuit Engeland heen werden gebracht (opgesloten)

Geweldig!!

Josine
    11-1-2014

Wij hebben 6 weken door australie getrokken waarvan 3 weken in hotels. Dit was toch zeker onze favoriet. Met kop en schouders! We werden vriendelijk ontvangen en kregen de sleutel van ons huisje. Je moet een beetje denken aan centerparks. Eenmaal bij het huisje viel onze mond open. Een jacuzzi in de badkamer, heerlijk bed en een fantastisch uitzicht! Het ontbijd was heerlijk en veelzijdig. Ons huisje lag op loopafstand van het strand waarlangs wij een heerlijke wandeling hebben gemaakt naar het dorpje. We een kanttekening, je moet entree betalen voor het national park om bij de lodge te komen. Ook in het park hebben we een heerlijke wandeling gemaakt. Vergeet alleen echt niet genoeg water mee te nemen.

Uitstekend hotel/motel

gertm
    1-4-2013

Schone grote kamers

Prima douche

Eigen parkeerplaats voor de deur

Restaurant bij hotel serveert prima maaltijden

Historisch pand met een gunstige ligging

Hans
    16-3-2013

Een voormalige korenmolen met bijgebouwen welke omgebouwd zijn tot hotel. Net iets buiten het centrum (10 min.lopen) Compleet hotel met gezellig restaurant, parkeerplaats, mooie kamers. Gunstige liggen t.o.v. centrum, Cataract Gorge en tegenover Royal Park. Van hieruit hebben we een dagtour naar Tamar Valley gedaan met bezoek aan meerdere wijngaarden. Zeer de moeite waard. Ook de Tasmanian Zoo bezocht op ca 10 km. maar dit mag geen naam hebben. Voor ons een hobby Zoo waar zelfs een opgezette krokodil in een kooi zat. Wel goedkoop in het eten maar 25,- dollar pp entree is echt over de top.