Camping Storängens (Glamping)

8.9Fantastisch

• 7.3Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

57 reviews over Camping Storängens (Glamping)

• 2019
    9Sonja26-09-2019

Heerlijke camping. Prima stuga.

We hebben genoten op deze fijne camping. We hadden een stuga gehuurd voor 2 weken, die was prima. Heerlijke bedden, alles aanwezig. Voldoende ruimte voor 4 personen. De camping is erg ruim opgezet en heerlijk rustig. Sanitair is ruim voldoende en wordt prima schoon gehouden. Wij hebben 2 weken heerlijk weer gehad dus zwemmen in het koude water van de rivier was heerlijk. Er staat wel een flinke stroming, dus voor kleine inderen minder geschikt. Vanaf de camping is er van alles te doen. Kanoën, vlotvaren, fietsen, wandelen. Ook de elandsafari is erg leuk. Vissen kan in de rivier vanaf de steiger. De camping ligt in een prachtige omgeving. Het eten in het restaurant is beperkt, maar van prima kwaliteit en niet duur. Al met al een aanrader om hier te verblijven. Wij hebben het heerlijk gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Sandra Koot24-08-2019

Gastvrijheid in een prachtige omgeving

Heerlijke vakantie gehad op deze camping. De eigenaren zijn zeer gastvrij. De omgeving is prachtig. Bevers gespot tijdens de beversafari die de eigenaar organiseert. Heerlijk gefietst, gewandeld en gekanood. In de omgeving diverse elanden, bevers en kraanvogels gezien. Prima campingvoorzieningen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Tijs16-08-2019

Superleuk!

We hebben twee weken een safaritent gehuurd op deze camping via een touroperator. De camping is heerlijk ruim opgezet en ligt prachtig aan een rivier. Vanuit de safaritenten heb je uitzicht op een beverburcht aan de overkant van de rivier. Tijdens een beversafari kun je de bevers van nog dichterbij bekijken. De eigenaren van de camping doen alles om het naar je zin te maken en de sfeer is heel prettig. De kinderen maakten makkelijk contact met andere kinderen en hebben heerlijk samen gespeeld. Er zijn mooie wandelingen te maken, elanden te zien vlakbij de camping, mooie, kneuterige musea en je kunt heerlijk zwemmen en vissen. Overdag heb je geen last van muggen, maar rond zonsondergang komen ze in grote getale. Beetje muggenspray lost het op en in de tent zijn er klamboes en heb je nergens last van. Echt een aanrader!

• 8Marco13-08-2019

Mooi gelegen camping met gastvrije eigenaren

Deze camping is schitterend gelegen aan de rivier en biedt mooie en ruime plaatsen voor tenten met uitzicht op het water. De faciliteiten zijn netjes verzorgd en op de camping is een klein winkeltje, waar elke ochtend heerlijke verse broodjes te krijgen zijn. De eigenaren doen erg hun best om het de gasten naar de zin te maken. Er zijn kano's en fietsen te huur om de omgeving en de rivier te verkennen. Er worden bever-safari's georganiseerd, afgesloten met een kampvuur om marshmallo's bij te grillen. En de rivier biedt goede mogelijkheden om te zwemmen en te vissen. Kortom, een prachtige camping om te ontdekken wat Värmland te bieden heeft.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Robert-Jan11-08-2019

Aanrader

We waren er aan het einde van het seizoen. Heerlijke familiecamping in een prachtige omgeving met eigenaren die er echt iets van proberen te maken en je met groot enthousiasme met tips over leuke to do's in de omgeving overladen Ook de beversafari was hartstikke leuk. Zelden zo'n goede douche meegemaakt op een camping. We zaten in een stuga met stapelbed en superfijne slaapbank. Aanrader.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Laurens04-08-2019

Heerlijke camping.

We zijn hier 1 week geweest. Heerlijk gezwommen in de rivier (watertemp 20 graden) naar zwemvlot en overkant, kinderen wel goed in de gaten houden. Er zijn veel leuke dingen te doen vanuit de camping zo zijn we op bever safari gegaan met de eigenaar en ook is het top kanoën vanaf de camping. De eigenaren staan ook klaar met tips voor uitjes buiten de camping. In conclusie echt een top camping.

• 9Chris & Sylvia03-08-2019

Fantastisch, wij komen hier zeker terug!

We zijn een week verbleven op de camping Storangens, gerund door de Nederlanders Alex en Jessie. Wat een heerlijke tijd hebben we hier gehad! De eigenaren runnen de camping met veel passie en plezier. Keurig onderhouden en er worden super leuke activiteiten georganiseerd vanaf de camping, zoals vlotvaren, kano-tochten, beversafari met afsluitend kampvuur... Camping ligt direct aan de rivier, waarin gezwommen en gevist kan worden. Er is een klein restaurantje waar je pizza, frietjes, burger etc kan eten. Dagelijks kan je verse broodjes bestellen.

Ook in de omgeving is heel veel te doen en te beleven, op max een uurtje rijden diverse mooie wandelingen (trollen-pad bij Lesjofors bv, super leuk voor kinderen!), elandenpark bij Eksharad, Brattfallet waterval (met mooie wandelingen) bij Eksharad, leuke dorpjes etc.

Kortom fantastisch, wij komen hier zeker terug! Alex en Jessie dank voor alle goede zorgen!

• 8Mariska31-07-2019

Genieten van rust en natuur!

Wij hebben 4 nachten op deze camping gestaan en erg genoten en de kinderen vooral! Mooie ligging, ruime plaatsen en schoon en heel net sanitair. De bever safari is heel leuk. De kinderen hebben veel gevist en naar de nabij gelegen eilandjes gevaren/ gezwommen. We hebben we een prachtige kano tocht en een wandeling naar een uitzichtpunt gemaakt. Er is niet echt een strandje dus voor hele kleine kinderen lastiger zwemmen. Het is vooral genieten van de rust en de natuur. Heerlijk!

• 9Robert Jan Steenbergen31-07-2019

Aanrader! Rustig, prima onderhouden, mooi gelegen.

De camping ligt aan een rivier, heerlijk rustig buiten het dorpje. Wij waren er een week met een tent, zonder vooraf gereserveerd te hebben. Prachtig plekje vlakbij de rivier, mooi uitzicht, alle ruimte. Sanitair is keurig, douchen gaat met een pasje (50 kr. per 3 min) maar dat werkt prima. Heel vriendelijke en behulpzame Nederlandse eigenaren, altijd aanspreekbaar, we voelden ons meteen welkom.

Aanraders: - kano huren en een stuk je rivier afvaren, ca. 14 km. Prachtige natuur, heerlijk rustgevend en na aankomst wordt je weer opgehaald. Prima geregeld. - Beversafari. Samen met andere gasten en de eigenaar vaar je een stukje stroomopwaarts met een vlot, daarna laat je je terugzakken naar de camping en zoek je langs de waterkant naar bevers. Ondertussen vertelt de eigenaar van alles, en na afloop gezellig samen zitten met een vuurtje, koffie, thee en worstjes. Helemaal vakantie!

Neem in de zomer wel anti-muggenspul mee....

• 9Linda14-07-2019

Geweldig

Super mooie kleinere camping met royale plekken. Goed betaalbaar en zeer goede service. Probleem met een lekke band, de Nederlandse eigenaar was erg behulpzaam en vriendelijk evenals zijn Zweedse vrouw. Sanitair erg goed en schoon. Kanovaren echt een aanrader. Mooie ligging aan de rivier. Leuk speeltuintje en recreatiehuisje voor de Kids. Kunt broodjes, lunch en kleine warme gerechten bestellen. Supermarkt op circa 8 km afstand

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

6 tips over Camping Storängens (Glamping)

• Anita, 27-03-2013

The Big Four, kleine museum gerund door ned. met restaurant. O.a. ned. uitleg, heel leuk voor kinderen. Het Trollenpad in Munkfors, door een klein bosje, wel in Zweeds, maar alleen al leuk om met de kinderen te doen en picknicken onderweg. Leuk opgezet!

• rcvanraaij , 02-08-2018

Glasscafe stendalens in ransater, daar kun je hele lekkere ijsjes halen. Is van Nederlandse eigenaren

• rcvanraaij , 02-08-2018

Elandsafari via de camping geboekt, een echte aanrader. Wolfgang is de gids en weet ontzettend veel over elanden en de natuur in Zweden. Hij neemt max 4 personen mee op safari in 4x4 drive. Hij verteld in Engels, Duits of Zweeds onze kinderen konden het goed volgen en vonden het reuze interessant.

2 vragen over Camping Storängens (Glamping)

• Hanneke Lensink, 13-11-2018

Stuga huren

Beste heer,mevr.

Graag willen wij een stuga voor 4 personen huren van zaterdag 3 augustus 2019 op zondag 4 augustus 2019. Heeft u nog een stuga vrij?

met vriendelijke groet, Hanneke Lensink

• pa-- zeeland, 20-06-2017

camping side

alex en jessie, ik heb op jullie side gekeken, de webside ziet er prima uit ende revies zijn lovend over jullie ik ben trots, pa

Camping Storängens (Glamping) info

• Aantal sterrenstersterster