Reviews over accommodaties in Turkmenistan

Ruim opgezet vakantiepark

Rinus,
    24-12-2014

Dit vakantiepark/hotel is ruim opgezet en ligt op een schiereilandje ten westen van Turkmenbasy aan de Kaspische Zee.

De gastenverblijven staan in een fraai, nog jong park en zien er mooi uit, ze zijn ruim en comfortabel.

Dit vakantiepark heeft een goede service en biedt veel diensten aan zoals alle vormen van watersport, er is een privéstrand aan de Kaspische Zee en een groot zwembad bij het hotel.

Ontbijt en diner waren er uitstekend, het restaurant is in het hoofdgebouw.

Prima hotel

Rinus,
    23-9-2014

Dit hotel is gunstig en rustig gelegen, de service is o.k., we konden gewoon inchecken toen we s'nachts om half vier aankwamen.

De kamers zijn ruim, er is een lift aanwezig en het ontbijt was prima.

De hotel is goede basis voor een bezoek aan de stad voor zowel zakenlieden en toeristen

CENTRAAL GELEGEN HOTEL

Francis van Jette,
    6-5-2010

Dit hotel is gelegen in het centruml van Ashgabad met een Russisch (?) warenhuis in de onmiddellijke omgeving. Ruime en nette kamers. Het eten was erg gediversifieerd. Heel vriendelijk personeel.

Het is dat er niets anders is....

Anneke,
    18-1-2010

De enige reden om in Mary te blijven is voor een dagtrip naar de ruïnes van Merv. Hotel Yrsgal is zo ongeveer de enige keuze. Hotel heeft een kleine lobby vol met boeken over/van de president. Er is geen ontbijtruimte, daarvoor moet je naar een restaurantje op de hoek. Kamers zijn eenvoudig maar schoon. Douchen is een heel avontuur, probeer eerst maar eens de straal van de douche in de wasbak te krijgen, richten op de kamer gaat een stuk gemakkelijker. Bar is 1e verdieping is belachelijk duur, een flesje bier kost 10 manat (€ 4) en uiteraard zijn er geen prijslijsten. Officiele kamerprijs is $ 12 maar buitenlanders betalen minimaal $ 70. Internetverbinding moet je aantrappen, na 20 minuten was de pagina nog steeds aan het laden. Hotel heeft ook nog een binnenplaats met daaromheen kamers, maar deze waren allemaal afgesloten omdat ik hier buiten het seizoen was. Kortom eenvoudig maar wat wil je op een plek als deze....

Je wordt wel in de gaten gehouden

Anneke,
    17-1-2010

Op zichzelf prima hotel. Uitgebreid ontbijtbuffet, goede bedden, redelijk ruime kamers, schoon sanitair. Ramen kunnen niet open en er zijn geen balkons. TV geeft vaak sneeuwbeeld op buitenlandse zenders behalve de Turkmeense tv. Wel vervelend is dat je continu het gevoel hebt in de gaten gehouden te worden. Waar je ook heen gaat, er loopt altijd iemand van het personeel achter je aan.

Verder accepteert het hotel alleen harde dollars en geen Turkmeense manat, ook niet als je een fles water wilt afrekenen. Euro's worden sowieso nergens geaccepteerd en van credit cards hebben ze nog nooit gehoord. Dit is wel iets om rekening mee te houden!