vakanties Nicaragua

Reviews over accommodaties in Nicaragua

Mooie lodges, gastvrij personeel!

Yomina,
    15-8-2015

Wij verbleven hier tijdens een rondreis twee nachten. De kamers (waaronder nr 20 en 21) waren zeer ruim, twee grote bedden, mooi opgemaakt met bloemen. Zeer ruime badkamer en alles erg schoon. Wifi was alleen bij de receptie beschikbaar.

Wij hebben hier ook onze verjaardagen gevierd en via het reisbureau was er een bandje uitgenodigd, hadden ze de tafel gedekt in een prieel aan de zee en was er taart. Alles werd gedaan om ons een bijzondere verjaardag te geven.

Er wordt slecht Engels gepraat, maar ondanks dat was de service prima. Alleen toen we soep, hamburgers en vlees bestelden kregen we alles in één keer met de vraag: are you hungry? Hilarisch.

Naast hotel ligt een leuk park, gratis te bezoeken voor Charco Verde gasten.

Hotel in voormalig klooster

Rinus,
    13-3-2013

Het hotel is ondergebracht in een voormalig klooster, het geheel ziet er prachtig uit in de oude sfeer van het kloosterleven, de kamers zijn gelegen rond de fraaie kloosterhof.

In het restaurant worden heerlijke gerechten geserveerd en dat voor een redelijke prijs voor dit niveau hotel

Het hotel is gelegen op slechts 200 mtr. van het centrale plein van Leon

Heel goed hotel

Maud,
    7-2-2013

Alhambra is een heel mooi hotel. Kamers waren heel goed en met airco. Ligging is centraal. Een aanrader!

prachtig hotel

Anja,
    21-4-2012

op loopafstand van het centrum, ruimekamers met prima douche. Het zwembad met omringende tuin is schitterend!

Hotel Alhambra gunstig gelegen

lilymar,
    8-3-2012

Hotel Alhambra is zeer gunstig gelegen. Direct aan het grote plein in het centrum van Granada. We hebben een ontbijt genomen in het hotel en dat was wel in orde. Beneden ziet het er imposant uit, koloniale stijl. Bij aankomst trok een overenthousiaste jongen onze koffer zo onhandig de trappen op dat gelijk het handvat afbrak. Bij de receptie waren ze er niet van onder de indruk.

De kamer was groot, maar heel erg somber. Bij het raam was de vloer niet schoon. Al met al waren we niet echt onder de indruk van dit hotel.