Géén boekingskosten

Vakantiepark De Bremakker

NederlandWaddeneilandenTexel

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark De Bremakker voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 132 reviews

Meer vakantiepark info

132 Reviews over De Bremakker

• 10Sandra Bakker09-06-2022

Ontzettend fijne plek

Super verblijf,op een heel mooi plekje. Chalet altijd schoon, park heel goed onderhouden,heerlijke rust en hele leuke, gastvrije eigenaren.

• 9Tegelen02-11-2021

Rustig vriendelijk

Lekker rustig park. Nu al een paar keer geweest, en voor 2022 ook al geboekt. Het ligt centraal en dat is wel zo fijn. Je hoeft dan niet altijd het zelfde stuk af te leggen als je ergens naar toe wil fietsen. We zijn echt al vele malen op Texel geweest, maar qua rust en ligging is dit wel ons park geworden. Overigens zijn ze erg vriendelijk, ook de mensen in het restaurant. Ze willen het allemaal de mensen naar hun zin maken. Wat ons zo goed bevalt is dat het autovrij is, dus niks die auto's langs het huisje. Verder geen last van kinderen die al om 7 uur in de ochtend lopen te schreeuwen. Uiteraard zijn kinderen welkom op dit park, maar er ligt geen subtropisch bad en weet ik wat allemaal. Daardoor is het voor mensen die meer voor de rust faan perfect. De familie mag zo doorgaan.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Jacco & Bianca02-10-2021

Heerlijk vakantiepark!

Al meerdere keren op de Bremakker geweest en elke keer weer genieten. Gastvrij ontvangst, prachtig schoon en ruim chalet. Mooie natuurlijke omgeving en een gezellig eetcafé waar heerlijke gerechten worden geserveerd en lekkere biertjes getapt. Kortom, we raden de Bremakker dan ook van harte aan en komen zeker nogmaals vakantie vieren.

• 9Onderkomen
  • 7Willem10-08-2021

Laadpaal

3 juli t/m 9 juli hebben wij een chalet gehuurd. Het chalet zag er prima uit en was nergens op aan te merken. De Bremakker Texel is een zeer goed verzorgd park. Het park heeft 2 laadpalen voor elektrische auto’s alleen de kosten om de auto op te laden vinden wij erg hoog.De Bremakker hanteert de volgende vergoeding. Overigens dit wordt niet vermeld op de site. Dus hier wat je later mee geconfronteerd als je de auto hebt opgeladen via je bankafschrift.Opstart 2,2462 euro excl. BTWStroom 0,50 euro/KWh excl. BTWDit vinden wij veel te hoog als je dit vergelijkt met de openbare laadpunten.Normaal hanteren een openbare laadpaal een opstart tarief van circa 0,26 euro en de stroom ongeveer 0,30 euro cent excl. BTW.Ik begrijp best dat de laadpaal van De Bremakker geen openbare laadpaal is maar om de opstartkosten plus het stroom te verhogen met zo’n groot verschil vinden wij absurd.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 10Antoinette04-01-2021

Super met een sterretje

De Bremakker ligt eigenlijk op het allermooiste plekje van Texel. Binnen handbereik liggen heide, bossen en duinen met het strand en de zee. Ook de Koog en Den Burg op fietsafstand. Ruime plaatsen prachtige chalets. De Bremakker zou een 10 krijgen als ook de hond in de zomer mee zou mogen, helaas mag dat niet en blijf ik steken op een 9,5

• 10Eetgelegenheden
  • 9Suzanne04-06-2020

Prachtig, rustig vakantiepark. Schoon, groen, top!

Een heerlijk ruim opgezet vakantiepark. Wij verbleven op het Akkerveld, lekker ruim, schapen als buren en een speeltuintje midden op het veld. Prachtig vakantiepark met mooie chalets.

• 10Peter15-11-2019

Aanrader, top verblijf gehad

Wat een mooie locatie en wat is het park natuurlijk ingericht. In de omgeving mooi wandelen en niet te ver van het strand. Eetcafé eenvoudig, maar daar is de prijs ook naar en wel erg lekker en makkelijk. Komen volgend jaar nog een keer!

• 9Activiteiten
  • 9Jacco & Bianca de Groot06-10-2019

Zalige week gehad 👌🏼

Voor de tweede keer op de Bremakker een week vakantie gevierd. Wederom heerlijk gehad. Begint al bij het ontvangst. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Ons chalet was keurig schoon en prachtig gelegen aan de nationaal park de duinen van Texel. De Schotse hooglanders liepen nagenoeg voor de deur. Strand op 2 km loopafstand. Leuk en gezellig eetcafé met eenvoudige maar heerlijke gerechten. Uiteraard de Skuumkoppe op de tap! We hebben genoten en raden het dan ook iedereen aan. Bedankt voor de gastvrijheid en tot de volgende keer

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 9Fam de Groot06-10-2019

Super genoten!

Erg naar ons zin gehad op de Bremakker. Leuk ontvangst, mooi chalet en een leuk eetcafé. De Bremakker ligt midden in de natuur. Je loopt vanuit het park zo nationaal park de duinen van Texel in. Het strand is op 2 km afstand. Kortom een aanrader!

• 8Onderkomen
  • 10Dierckx Koen en Diana23-09-2019

TOP!!!!!!!

Enkel superlatieven wat betreft een verblijf op de Bremakker. Wij komen elk jaar in september voor drie weken en verblijven dan in een chalet met prachtig zicht op het natuurgebied. De stilte is bijna overweldigend als je aankomt (als stadsmens ben je dat niet meer gewoon) en dan de pracht van de natuur rondom maakt dat het puur genieten is. Supervriendelijk onthaal en heb je een vraag...geen probleem...het wordt (indien mogelijk) snel voor je opgelost, met andere woorden ook hier weer enkel superlatieven. Dikke duim en pluim voor de familie Koning en heel het team.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden