Vakantiepark De Bremakker

Goed en rustig park

Fam. Vermeer,
24-8-2018
  • Onderkomen8

Het begint al bij het boeken, ze reageren erg vlot en duidelijk op vragen.

Een rustig park waar in het hoogseizoen geen honden zijn toegestaan. Voor ons een groot pluspunt. Geen geblaf of ander ongemak.

Ondanks kinderen hebben we hier ( akkerveld ) geen enkele last van gehad.

Het is ook de bedoeling dat het park rustig is. Wat niet betekend dat kinderen stil moeten zijn hoor.

Chalet schoon en ligging goed. We hadden nummer 8 welke gelukkig met de ramen richting open veld lag. Dit hebben ze niet allemaal.

Wel warm in het chalet maar dat is overal zo.

Verder alles aanwezig, niets op aan te merken.

Al met al hebben we 2 heerlijke weken gehad op dit park.

Geweldig

Brigitte,
4-6-2018
  • Activiteiten10

Heerlijke plek Dichtbij bos strand en winkels

Wij komen weer terug

Xander,
30-4-2018
  • Activiteiten8

Voor het eerst de Bremakker bezocht. We hadden via toeristenbureau geboekt en naar later bleek bij een particulier. Daar was eerst wat verwarring over bij ons, maar bleek helemaal geen probleem. We werden vriendelijk geholpen bij de receptie en konden hier terecht om fietsen te huren, broodjes en al onze vragen. Huisje was ook mooi. Zowel het huisje als park erg schoon. Wat ons opviel was de ruime ligging van het park. Hoewel onze chalet op het weideveld erg mooi was willen wij volgend jaar graag weer terugkomen op het Heitje. Dit gedeelte van het park is nog ruimer en natuurlijker opgezet. Echt prachtig.

De bar niet echt bezocht, wel gebruik gemaakt van de afhaalservice wat makkelijk was. Wij komen dus zeker terug!

Heerlijke centrale plek op Texel

Erik,
14-11-2017
  • Activiteiten6

We vonden de Bremakker een hele mooie camping met een mooie centrale ligging tussen De Koog en Den Burg. Wij hebben vrijwel alles op de fiets gedaan gedurende ons verblijf. Af en toe wat veel wind maar dat is Texel. Mooi ook om zo dicht bij het strand te zijn (Paal 17 / Ecomare) en bij het park duinen van Texel.Camping ziet er netjes uit, natuurlijke camping dus geen strakke paden maar je waant je echt in de natuur.

We waren er voor de schoolvakanties waardoor het nog vrij rustig was op het park, hier moet je van houden maar voor de rustzoeker is het heerlijk.

Wij huurden een chalet, deze was keurig. Alles aanwezig, heerlijke bedden echt een prima accommodatie. Het restaurant en de bar zijn ook gezellig. De eigenaren vertellen je graag wat tips wat je kunt bezoeken en bekijken op Texel.

Het enige nadeel vonden wij het parkeren, soms een eindje lopen en maar afwachten waar je, je auto kwijt kan na gebruik. Gelukkig hoefde we niet zoveel met de auto te doen.

Als je houd van een natuurcamping, centraal gelegen en van rust in het voorjaar dan is dit een hele mooie camping.

Heerlijk plekje op mooie locatie

Mike,
26-9-2017
  • Activiteiten8

Pluspunten de locatie tov de dorpen, de mooie omgeving, vriendelijk personeel,nette verzorgde park met veel groen.

Minpunten eigenlijk niet te vinden. Verschillende parken op texel bezocht en dit de prettigste. Wij komen zeker terug.

zon zee en alle comfort in de natuur

Jaap Huisen,
7-9-2017
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Je bent hier niet met vakantie..... je woont hier tijdelijk, met alle luxe als thuis.

Alleen in een schitterende omgeving, in een heel verzorgd aangelegd natuurpark.

Bevlogen natuurbeheerders.

Heerlijke rustige camping

Marja,
30-8-2017
  • Activiteiten8

Je moet het eigenlijk gewoon over je heen laten komen.

De rust, park is omringd door bossen en duinen aan de ene kant en weiland aan de andere kant. Heerlijk.

Wij doen alles op de fiets. Is heel goed te doen.

Gelukkig is het speelterrein niet helemaal bestraat. Doet zo veel vriendelijker aan.

Voor ons heeft de doorslag gegeven om voor deze camping te kiezen, het privésanitair, fantastisch team en

zoals wij het noemen het gezellige barretje en eetcafé.

Op punten voor verbetering vatbaar...

L. Bom,
22-8-2017
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Prima vakantie gehad in mooi chalet (particulier).

Verbeterpunten Bremakker:

Parkeerplaatsen, onhandig, waarom niet gewoon alle plekjen een nummer en iedereen een vaste plek?

Terrein kaal en niet echt onderhouden, waarom niet gewoon deels bestraat? Zand in je auto.....

Horeca: pannenkoeken alleen ter plekke te nuttigen beetje jammer, waarom kunnen deze niet gewoon mee genomen worden in bijv een pizza doos?

Personeel receptie pas vanaf 08.30 uur aanwezig in het hoogseizoen???

Broodjes in de ochtend pas vanaf 8.30 uur op te halen, als je zoals wij, vroege vogels al om 7.30 uur wil ontbijten wel wat lastig.

Topper

Dennis,
28-7-2017
  • Activiteiten10

Geweldige camping met als absolute PLUS het privé sanitair bij de plaats. Heerlijk om toch te kamperen maar geen gebruik te hoeven maken van een gedeeld wc gebouw. Verder perfecte ligging, vriendelijk personeel, en animatie voor de kinderen.

• Activiteiten6

Bij aankomst een zuinige 'veel plezier'. Bij het weggaan niets, noppes, nada. Sleutel inleveren en dat was het.

Huisjes zijn mooi en redelijk schoon. Ligging dicht bij bossen en strand is in de buurt, vlakbij ecomare. Tip: fietsen mee of huren via de.camping.

Ligging is prima. Animatie voor de kinderen wordt met veel enthousiasme aangeboden.

Gastvrijheid is ver te zoeken. Eigenaren hangen savonds aan de bar en kijken verveeld om zich heen. Moe van een dag werken?

Het lijkt alsof men de drukte van het hoogseizoen niet aankan.

Jammer... plezier en vriendelijkheid zouden toch voorop moeten staan.

Suggesties die gegeven worden, worden niet serieus genomen.

Conclusie: een fijne vakantie gehad op een leuke, knusse camping. De ligging is perfect, net als het enthousiasme van het animatie team.

De eigenaren en hun partners zouden wat meer kunnen werken aan hun uitstraling en vriendelijkheid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Bremakker in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Bremakker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.