Vakantiepark Resort Dellewal

6,4

• Onderkomen7,4
  • Activiteiten6,8

Omschrijving
Resort Dellewal ligt op het Waddeneiland Terschelling. Hier overnacht je in een ruim appartement met goede bedden en uitgebreide keuken. Ook vind je hier een zwembad met wellnessgedeelte, airhockey en een pooltafel. Ook geschikt voor grotere groepen. Dichtbij West-Terschelling en de haven of loop in tien minuten naar de zee.

59 reviews over Vakantiepark Resort Dellewal in het Nederlands

Leuk huisje, belachelijk veel lawaai, niet normaal

Fam. vd Berg,
23-5-2018
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Het 4 persoons huisje is recentelijk opgeknapt, en ziet er oké uit. De ligging is mooi dichtbij West-Terschelling en de haven. Maar wij zullen zeker niet terugkomen, want deze accommodatie is TOTAAL ongeschikt voor ouders met een kind die nog een middagslaap nodig heeft! Rondom het middaguur ontzettend veel lawaai van maaiers, snoeiapparaten, en niet eventjes, maar uren achter elkaar. Ontzettend jammer en vervelend, helaas maar waar.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Redelijk tevreden

Gerco doornhein,
6-9-2017
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

De losse 2 persoonsbedden zijn niet echt prettig voor een romantisch verblijf

De bezuiniging op personeel bij ontvangst en vertrek is niet echt klant vriendelijk te noemen

Gereisd met partner in september 2017

Supermooi appartement op een hele goeie plek!

Tom & Anita,
25-4-2017
  • Activiteiten10

Het appartement is mooi, ruim, fijne bedden, uitgebreide keuken, genoeg ruimte buiten ook met allerlei zitdingen, veel extra's als een zwembad en dingen als luchthockey en een snookertafel enzo. Je loopt het duin over en staat meteen bij de zee en je loopt in een minuut of 10, zoiets, naar West-Terschelling. In een kwartiertje ongeveer loop je naar de haven. Er stopt trouwens ook een bus voor de deur.

Het appartement heeft veel extra's die niet hoeven, maar het wel echt vakantie maken, zoals een open haard en een bad een heel aardige medewerkers. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in april 2017

We hebben een aantal aanbieders voor Resort Dellewal voor je op een rij gezet:

Geweldig adres zeker voor herhaling vatbaar

Jantine van Dasselaar
26-9-2016
  • Activiteiten8

Een mooi appartement die wij hadden met een groep van 12 personen. Voldoende ruimte in het verblijf met ieder genoeg privacy, maar ook zeker genoeg ruimte voor gezellig allemaal samen zijn.

Het wellness gedeelte met fitness ruimte en zonnebank was heerlijk en zeer schoon en netjes. Ook de wasruimte met een gratis gebruik van wasmachine en droger was een heerlijk extraatje.

Unieke lokatie, dicht bij West Terschelling met mooi uitzicht richting de have en de Waddenzee.

Gereisd met vrienden in september 2016

Voor herhaling vatbaar.

Denise
6-7-2016
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten6

Leuke eigenaar waardoor het een heel persoonlijk tintje krijgt.

Ruim opgezette huisjes die tevens goed schoon waren!

We mistten alleen een blikopener, wat we niet van te voren door hadden, dus met veel gepruts een blikje open gekregen. Ook was er geen gebruiksaanwijzing voor de combi, en als je die niet gewend bent is dat niet een erg handig ding. Gelukkig was de eigenaresse zo aardig om die even uit te printen voor ons!

Het huisje tocht wel dus elke avond papier tussen de deur gehad tegen het klapperen.

Verdere tegenvallers waren er absoluut niet en is het zeker aan te raden voor mensen die niet op een massaal park willen staan!

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijk rustig en vriendelijke mensen!

Marielle
26-6-2016
  • Onderkomen7

De eilandsfeer op Dellewal is goed te merken. De ontvangst en het verdere contact met personeel is alsof je bij goede kennissen op bezoek bent. Nergens wordt een probleem van gemaakt, alles wordt opgelost. Fietssleutel kwijt!? Laat de fiets maar even staan en een fietsenmaker wordt geregeld. Ontbrekende spullen? Worden meteen gebracht. Ook mochten wij zonder extra kosten later uitchecken. Een heel relaxte sfeer!

De bungalow zelf had wat kleine mankementen, zoals een defect traphekje en een losse deurkruk. Hier hadden wij geen last van, dus dar was voor ons geen probleem Zou

dat wel een probleem geweest zijn, dan was het vast ook snel opgelost.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Geweldig; er ontbrak helemaal niets aan!

Marjo van Erven
31-5-2016
  • Activiteiten6

- De accommodatie was van alles voorzien en gezellig ingericht.

- Goede ligging.

- Leuk terrasje met ligstoelen.

- Je kunt binnendoor naar de sauna en zwembad.

- Helemaal top!

Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijke accomodaties!

Jolanda
1-5-2016
  • Activiteiten8

Kom er al jaren en ook al jaren met veel plezier. Mooie huizen en appartementen. Alleen jammer dat je vanuit de woningen geen gebruik mag maken van bijv het zwembad in het appartementencomplex

Gereisd met vrienden in januari 2016

fantastisch

Ed van Gulik
10-10-2015
  • Activiteiten10

Via de mail hebben we contact gehad met Resort Dellewal dat was zeer prettig ook telefonisch,wij waren iets vroeger aan gekomen en konden gelijk in onze bungalow, niets is te veel alles wordt snel en correct geregeld. Dellewal is ook kinder gericht vooral als je het Resort boekt met zwembad fantastisch volgend jaar komen wij weer

Gereisd met partner in oktober 2015

Fantastisch huis, goede service!

de Groot
25-8-2014
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Wij zijn hier van maandag tot woensdag geweest, hadden van te voren al zeer prettig mailcontact gehad. Mochten maandag eerder inchecken, en op woensdag heel de dag in het huis blijven!! Dat kwam blijkbaar zo uit, en zal niet altijd kunnen maar wij waren er heel blij mee. Zeker omdat het weer niet geweldig was en er in het complex genoeg te doen is, en we lopend over waren met de boot en we anders heel de dag met onze spullen moesten zeulen.

Kinderen waren heel blij met het zwembad, de speltafels en mn zusje van 5 vond de fitnessapparaten het allerleukste :-).

Het huis was groot, van alle gemakken voorzien, netjes ingericht en schoon.

Hele vriendelijke mensen, en de broek die we hadden laten liggen werd kosteloos verzonden. Zelfs het boek dat wij per ongeluk meegenomen hadden mochten we houden, geweldig!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

We hebben een aantal aanbieders voor Resort Dellewal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Resort Dellewal in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Resort Dellewal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.