Vakantiepark Resort Dellewalstersterstersterster

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Resort Dellewal ligt op het Waddeneiland Terschelling. Hier overnacht je in een ruim appartement met goede bedden en uitgebreide keuken. Ook vind je hier een zwembad met wellnessgedeelte, airhockey en een pooltafel. Ook geschikt voor grotere groepen. Dichtbij West-Terschelling en de haven of loop in tien minuten naar de zee.

62 reviews over Vakantiepark Resort Dellewal

• 2019
    1Anna04-07-2019

Nooit meer

Geen hartelijk ontvangst er was niemand bij de receptie toen we aankwamen. Na lang zoeken toch onze accomodatie gevonden. Savonds zwemmen is af te raden, vreselijk koud water waar je na 5 min echt genoeg van hebt. Dichtbij strand? Welk strand? In ieder geval nooit meer!

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Bart Verwoerd11-04-2019

Fijne ervaring met mijn eerste keer Terschelling!

Erg fijn en leuk huisje! Zeer vriendelijke gastvrouw ! Alles is goed bereikbaar en je kan op een steenworp afstand al lekker langs het water lopen.

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in april 2019

• 10Linsey Bak09-04-2019

De accommodatie was zeer schoon en comfortabel!

Super service, vriendelijke gastvrouw en prachtige ligging! Wij gaan nog eens terug.

• 10Activiteiten

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    5Fam. vd Berg23-05-2018

Leuk huisje, belachelijk veel lawaai, niet normaal

Het 4 persoons huisje is recentelijk opgeknapt, en ziet er oké uit. De ligging is mooi dichtbij West-Terschelling en de haven. Maar wij zullen zeker niet terugkomen, want deze accommodatie is TOTAAL ongeschikt voor ouders met een kind die nog een middagslaap nodig heeft! Rondom het middaguur ontzettend veel lawaai van maaiers, snoeiapparaten, en niet eventjes, maar uren achter elkaar. Ontzettend jammer en vervelend, helaas maar waar.

• 5Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

6Gerco doornhein06-09-2017

Redelijk tevreden

De losse 2 persoonsbedden zijn niet echt prettig voor een romantisch verblijf

De bezuiniging op personeel bij ontvangst en vertrek is niet echt klant vriendelijk te noemen

• 6Onderkomen

Gereisd met partner in september 2017

• 9Tom & Anita25-04-2017

Supermooi appartement op een hele goeie plek!

Het appartement is mooi, ruim, fijne bedden, uitgebreide keuken, genoeg ruimte buiten ook met allerlei zitdingen, veel extra's als een zwembad en dingen als luchthockey en een snookertafel enzo. Je loopt het duin over en staat meteen bij de zee en je loopt in een minuut of 10, zoiets, naar West-Terschelling. In een kwartiertje ongeveer loop je naar de haven. Er stopt trouwens ook een bus voor de deur. Het appartement heeft veel extra's die niet hoeven, maar het wel echt vakantie maken, zoals een open haard en een bad een heel aardige medewerkers. Echt een aanrader.

• 10Activiteiten

Gereisd met partner in april 2017

• 9Jantine van Dasselaar26-09-2016

Geweldig adres zeker voor herhaling vatbaar

Een mooi appartement die wij hadden met een groep van 12 personen. Voldoende ruimte in het verblijf met ieder genoeg privacy, maar ook zeker genoeg ruimte voor gezellig allemaal samen zijn. Het wellness gedeelte met fitness ruimte en zonnebank was heerlijk en zeer schoon en netjes. Ook de wasruimte met een gratis gebruik van wasmachine en droger was een heerlijk extraatje. Unieke lokatie, dicht bij West Terschelling met mooi uitzicht richting de have en de Waddenzee.

• 9Onderkomen
    • 8Activiteiten

Gereisd met vrienden in september 2016

• 8Denise06-07-2016

Voor herhaling vatbaar.

Leuke eigenaar waardoor het een heel persoonlijk tintje krijgt. Ruim opgezette huisjes die tevens goed schoon waren!

We mistten alleen een blikopener, wat we niet van te voren door hadden, dus met veel gepruts een blikje open gekregen. Ook was er geen gebruiksaanwijzing voor de combi, en als je die niet gewend bent is dat niet een erg handig ding. Gelukkig was de eigenaresse zo aardig om die even uit te printen voor ons! Het huisje tocht wel dus elke avond papier tussen de deur gehad tegen het klapperen.

Verdere tegenvallers waren er absoluut niet en is het zeker aan te raden voor mensen die niet op een massaal park willen staan!

• 8Onderkomen
    • 6Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Marielle26-06-2016

Heerlijk rustig en vriendelijke mensen!

De eilandsfeer op Dellewal is goed te merken. De ontvangst en het verdere contact met personeel is alsof je bij goede kennissen op bezoek bent. Nergens wordt een probleem van gemaakt, alles wordt opgelost. Fietssleutel kwijt!? Laat de fiets maar even staan en een fietsenmaker wordt geregeld. Ontbrekende spullen? Worden meteen gebracht. Ook mochten wij zonder extra kosten later uitchecken. Een heel relaxte sfeer! De bungalow zelf had wat kleine mankementen, zoals een defect traphekje en een losse deurkruk. Hier hadden wij geen last van, dus dar was voor ons geen probleem Zou dat wel een probleem geweest zijn, dan was het vast ook snel opgelost.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 9Marjo van Erven31-05-2016

Geweldig; er ontbrak helemaal niets aan!

• De accommodatie was van alles voorzien en gezellig ingericht.
    • Goede ligging.
    • Leuk terrasje met ligstoelen.
    • Je kunt binnendoor naar de sauna en zwembad.
    • Helemaal top!
    • 6Activiteiten

Gereisd met partner in mei 2016

3 tips over Vakantiepark Resort Dellewal

• Dellewal, 06-12-2012

Vanaf Dellewal steek je over naar het bos waar zich vele bunkers bevinden, leuk om met kinderen naar toe te gaan.

• Joop.Steenwinkel, 28-04-2012

Het eiland is op zich al een en al een bezienswaardigheid.

• Dennis, 06-01-2012
    • Fietsen huren in de haven, kom je in hoogseizoen of tijdens Oerol reserveer dan van te voren een fiets. -Restaurant 'het Loods' aan de haven. Nieuw restaurant (open sinds 2011) met een kleine kaart maar leuke sfeer!
    • Restaurant 'de Zee' in West-Terschelling
    • De Walvis aan het Groene Strand.

2 vragen over Vakantiepark Resort Dellewal

• Eva, 18-05-2018

Is er ook wifi aanwezig in de 4-persoons bungalows?

• I.Geensen, 29-08-2010

Prijs

Wat zijn de prijzen van een weekje in dit Resort?

even googlen, 12-06-2011

www.dellewal.nl