Géén boekingskosten

Hotel Zonheuvel

NederlandUtrechtDoorn

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Zonheuvel voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 186 reviews
+22/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 186 reviews

• Rolstoel toegankelijk

189 Reviews over Zonheuvel

• 8Jannie16-03-2022

Mooie ligging

Zakelijk ingericht hotel. Erg kleine kamers, zelfs de comfort kamer die wij hadden was erg klein. Badgelegenheid vond ik erg onhandig met de wasbak bijna in de kamer. Glazen deur in de wc/douche is ook niet mijn ding, maar dat is persoonlijk. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Wij hadden een arrangement met diner en dat was gewoon kiezen van de hele kaart. Erg goed eten. Normale prijzen. Goed, niet overdadig, ontbijt. De ligging is prachtig vanuit het hotel loop je zo het bos in. Leuk dorp en Amersfoort op kleine afstand. Heel goede fietsmogelijkheden.

• 4Marjo van Participe13-10-2021

Bijna niets meer goed

3e jaar, vijf collega's. Voorheen 5 ruime kamers naast elkaar. Dit jaar waren we over het gebouw verdeeld, allemaal de laatste kamers aan verschillende gangen en etages. En piepkleine kamers. Een had kamers naast een tikkend verwarmingshok (?) en kreeg een ruime luxe kamer, die waren er dus wel! Mijn gehorige 1-persoonshokje naast het trappenhuis: toilet en badkamer geen plankje voor doucheschuim of toilettas. Om 12.15 wakker geworden van bezoekers die de trap op kwamen en gesprek aangingen op de overloop. Toen rook ik ook de rioollucht die uit de badkamer kwam. Deurloze badkamer, dus putje afgedekt met handdoek. Stank bleef. Met hoofd onder de lakens geslapen. Restaurant achteruit. Geen tangen voor broodjes. Halfleeg buffet. Bij de vergaderingen werd niet meer tussendoor water aangevuld. Pooltafel ja, "keu's, en spellen waren door gasten gestolen?!" Vergoeding? Glas bier van de vorige avond! Nee laat maar. Volgend jaar ander hotel.

• 8Renate30-08-2021

Geweldige ligging, keurig, modern en schoon.

Prachtig gelegen hotel met oog voor eco en stijl. Wij verbleven in keurig nette en moderne standaardkamer op de eerste verdieping. Niet heel ruim bemeten maar voldeed uitstekend. Wel onpraktisch dat het toilet in/naast de douche staat waardoor natte voeten. Ontbijt was goed verzorgd, diverse broodjes en gevarieerd hartig en zoet beleg, zuivel, koffie en thee. Wat ons betreft een aanrader!

• 8Visser10-08-2021

Mooi hotel, zeer slecht ontbijt

Mooie omgeving, vriendelijk personeel.Ontbijt zeer slecht. Weinig keus

• 9Liesbeth09-08-2021

Geweldig ondanks corona tijd

Heerlijke omgeving en geweldig verblijf.Kamer is idd iets klein maar schoon. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.Eten was echt top! Geweldig!Wij waren hier via hotelbon. (ook een aanrader)

• 5kije27-09-2020

rust voor stevige prijs

zeer (te) kleine kamer voor 2 volwassen personen, ongelukkige inrichting (geen ruimte om achter het - prima - bed langs te lopen); één stoel!, riskante glazen afscheiding wc-douche, geen aanrader voor zo'n prijs (€ 90 pn)

• 7Talsma24-08-2020

Fijn verblijf

Fijn verblijf gehad. Auto kon mooi voor de deur worden geparkeerd, mooie omgeving genoeg te doen. Praktische ingerichte hotelkamer, badkamer had wat last van zwarte schimmelplekken. Verder was de kamer goed schoon.
    Goed ontbijt, niet veel luxe maar smaakte allemaal prima

• 7Annette07-08-2020

Netjes maar basic

Het hotel is keurig schoon en goed onderhouden. Het personeel is vriendelijk. Wij misten echter de dingen waardoor je het gevoel krijgt verwend te worden. Het voelde allemaal wat karig aan. Zo was het ontbijt erg sumier en was de kamer niet praktisch ingericht waardoor het wat behelpen werd. De omgeving is prachtig. Je kunt er goed wandelen.

• 7Sandra01-08-2020

Natuurlijk gelegen rustig hotel.

Hotel ligt prima in de natuur. Vanuit het hotel is het mogelijk direct het bos in te trekken. De comfort kamer met bad was ruim genoeg voor 2 personen. Redelijk schoon, wel hier en daar wat puntjes van aandacht mbt vernieuwing. Wat voor ons echt een min punt was: de badkamer. Deze is niet af te sluiten, zo ook de wc ruimte direct naast het bad niet. Daarbij wordt de badkamer/wc ruimte afgescheiden van de slaapkamer middels een glazen wand, met in het midden een matglazen stuk. Dit betekent dat je degene die op de toilet zit kunt zien, althans..je ziet het onderlichaam (vanaf de knie, broek op de enkels als iemand op toilet zit) en iemands gezicht, er is op ooghoogte een opening in het glas aangebracht om de glazen deur te kunnen openen. De glazenwand sluit de ruimte bovendien maar deels af waardoor geluiden ook waarneembaar voor een ander. Dit is gewoon niet prettig! Op de terrassen overheerst het geluid van de ventilatie van het hotel

• 8R&I26-07-2020

Zeker voor herhaling vatbaar.

Verblijf is prima als je van rust en stilte wilt genieten. 2 km vanaf Doorn waar weinig/niets is te beleven.Standaard kamer beetje te klein voor 2 personen, geen ruimte voor toiletspullen ,glazen deur voor douche (die wel aan een opknapbeurt toe is) en toilet wat weinig privacy geeft. Maar met vriendelijk personeel, eenvoudig maar heerlijk ontbijt,relaxed terras , dit alles in een prachtige omgeving is het zeker de moeite waard.

Hotel Zonheuvel info

• LiftenBeschikbaar (1)