Hotel Zonheuvel

Hotel Zonheuvel
7,7

165 reviews over Hotel Zonheuvel in het Nederlands

fantastisch, heerlijke zitjes voor en achter.

wim van zijl
22-4-2018

Eerst kamer zonder uitzicht, na vraagje direct mooie ander kamer met uitzicht op de vijver, heerlijk welkomstdrankje, prima gedineerd en goed ontbijtbuffet, vriendelijke meiden ook achter de balie, prima fietsen via het hotel en een picknickmand uit arrangement , nog nooit meegemaakt!...water, jus, wijn,sandwiches, vers fruit, zalm, kaas en worst, salade met dressing, onwijs, konden het niet op, allemaal top!

was wel geinig voor eenmalig.

Mark
27-3-2018

Service was erg slecht. Geen enkele keer goedemorgen tegen mij gezegd in de tijd dat ik zeker 8 personeelsleden tegen kwam. Tijdens het ontbijt werden wij zelfs niet eens aangekeken. Was ook niet echt fantastisch voor 15 euro per persoon. Bij het uitchecken kon de receptioniste het niet opbrengen om te vragen of alles naar wens was of überhaupt het gesprek af te sluiten met een tot ziens of iets dergelijks. Ze stopte gewoon met praten. Dat was redelijk ongemakkelijk. Ook deed het kluisje het niet op de kamer. Bij het omdraaien 's nachts leek het alsof de kamer naast ons verbouwd werd.

Geen aanrader in de winter

Leo
6-12-2017

Kamer zijn schoon maar klein en slecht verwarmd . Het ontbijt was goed .

De ligging is eel zeer mooi .

Opzich wel oke

Manouk
27-11-2017

* Aardig en behulpzaam personeel.

* Het hotel ligt mooi en rustig gelegen.

* Ontbijt was prima en vers.

* Heel veel vlekken op de muren.

* De kamers voelden kil aan, een leeg wit hok.

* De badkamer vonden wij niet handig, een glasplaat als deur bij de wc heeft niet bepaald voorkeur.

* Vies bobbelig behang op de rand van het bad.

* Kamers waren verder redelijk schoon.

* Goede bedden.

Kortom een redelijk goed hotel waar met een paar simpele oplossingen meer lachende mensen vandaan zouden komen.

Niet voor herhaling vatbaar

Dekker
5-11-2017

Kleine kamers .je stoot constant je knieën

Super goed

Laura
23-10-2017

Het eten en de service is super!

Mooi hotel in een mooie rustige omgeving. Aardig personeel, behulpzaam en zorgzaam. Kamers zijn netjes, heerlijke bedden. Het aanliggend restaurant 'Fleuri' is geweldig. Zeer aardig personeel, altijd vriendelijk en vrolijk. Ontbijt is zeer uitgebreid en diners zijn heerlijk. Ik verblijf nu ruim 2 jaar regelmatig in dit hotel voor zakenreis. De prijs/prestatie is prima. Heb geen minpunten kunnen vaststellen in al die tijd.

Teleurgesteld

Afman
15-10-2017

Wellness wat niet in werking was ivm brand. Stondniet vermeld op de website. Daarvoor dit hotel gekozen

nooit meer de kamers waren te klein

Henk
9-10-2017

omgeving geweldig

mooie fiets routes

goede stallings-mogelijkheden voor de fietsen

restaurant goed

personeel vriendelijk

kleine kamer

een stoel op de kamer erg weinig

bagage/koffer geen plek

twee kleerhangers in de kast

geen plek om je kleren neer te leggen

douche en toilet in de kamer vind ik stinken moet eigenlijk afgescheiden zijn

je kunt je toilet spullen niet kwijt in de badkamer

lamp boven de spiegel voor scheren niet geschikt

Prima verblijf voor een correcte prijs

Esther
5-9-2017

De prijs kwaliteit verhouding was prima in orde.

De kamers zijn wat klein te noemen, maar voor de rest is al het noodzakelijke wel aanwezig.

De douche kan echter wel een extra wandje cq. randje gebruiken, zodat het niet zo'n natte boek wordt.

Ontbijt was ook dik in orde.

Itje Verhagen, Salesmanager, 6-10-2017
dank voor uw reactie. Fijn om te weten dat verblijf merendeels naar wens is geweest. het sanitair heeft onze aandacht waarbij we bij een eerstvolgende renovatie specifiek het sanitair zouden willen aanpassen. Goed dat u het meldt, dat bevestigd onze keuze! Hartelijke groet,

We hebben een aantal aanbieders voor Zonheuvel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zonheuvel in Doorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zonheuvel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zonheuvel scoort een 7.65 uit 10 op basis van 165 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: