Hotel Zonheuvel

Weer vandaag2°-2°
Hotel Zonheuvel
6,3

170 reviews over Hotel Zonheuvel in het Nederlands

Steenkoud Kachel niet warm genoeg, kamperen in bed

Dieuwertje Paul-Romeijn,
25-11-2018

Kamer ijskoud, raam stond open. Receptie vertelde bij het inchecken voel even aan en anders hebben we hier losse kacheltjes. We durfen onze jassen niet uit te doen zo koud! En dat met een baby erbij! Was net kamperen, met kleding aan slapen. schimmel bij het bad en de spinnenrag hing aan het plafond. 1 kant van het bed wel een nachtkastje en de andere kant niet. Er werd lucht de kamer ingeblazen en omdat het al zo koud was voelde je dat op je nek want dat ding ging vlak boven het bed. Het restaurant was wel erg goed. Daar hebben we savonds en sochtends heerlijk gegeten. Personeel vriendelijk. Maar wat ons nog het meest verbaasde was dat we in een kamer geplaatst zijn (met baby, dus met kinderwagen) waar je na een lift ook nog eens 4 treden op/af moet. Er is dus gewoon niet over na gedacht, slim dat je een gezin met een baby achterin plaats maar houd wel even rekening met kleine trapjes...

IJskoude kamer!

Esther,
13-11-2018

Onderstaand verhaal zou zo mijn verhaal kunnen zijn, bij aankomst het raam open, kamer ijskoud, amper geslapen en om 7 uur schiet de verwarming aan. We gingen naar dit hotel om een nachtje uit te rusten, maar dat zat er niet in. Ontbijt vonden wij wel erg lekker.

Nooit meer! Drama!

Patricia,
12-11-2018

Aankomst rond 18u,steenkoude kamer waar raam open stond.Verwarming aan maar werkte niet,hele nacht steenkoud!Om 7u springt de afzuiging aan boven bed met geluid waar wekker jaloers op is dus gelijk klaarwakker en nog steeds koud.Bar zaterdagmiddag niet open,kon drankje doen aan tafels in restaurant maar zit je nl niet zo ontspannen en gezellig.Rond 21u pas bar open,enige + dit weekend de barman. Gezellig,weet leuk te vertellen.Ontbijt met keiharde pistoletjes, geen normaal wit/bruin brood,geen koffiekop/schotels.Koffieautomaten steeds in storing en bij cappucino sputtert alles op je kleding. Vanwege koude nacht en 7u op ipv uitslapen,alle plezier weg om lekker bad in kou te nemen,zondags geen fut meer dus maar naar huis.Bij uitchecken bleek zelfs dat anderen bij receptie elektrische kachels hadden.Receptie reageerde nauwelijks op klacht,ja heb ik meer gasten horen zeggen was reactie.Hotel geeft ook geen reactie na mail.

HotelSpecials.nl

Voor ons hier niet nog een keer

Esther der Van Der Velden,
11-11-2018

De standaard 2persoonskamer is erg klein

Je moet schuifelen langs het bed.

De tv hangt op een erg onlogische plek.

Je kunt nergens je spullen kwijt,er zijn nergens haakjes of plankjes om je spullen op kwijt te kunnen.

De wc/douche grenzen aan elkaar en zitten bij de voordeur. Dit alles is gescheiden door een doorzichtige schuifdeur. Tijdens het douchen loopt het water onder de scheidingswand door naar het halletje.

Maar aan 1kant een nachtkastje

Ontbijt was simpel en erg vreemd opgesteld,ver uit elkaar.

Glazen en bestek hadden aanslag vd vaatwasser,zag er onsmakelijk uit.

Arie,
27-7-2018

Zeer uitgebreid ontbijt personeel verdient een 10 qua service en vriendelijkheid hotel is echt een aanrader ook qua omgeving

fantastisch, heerlijke zitjes voor en achter.

wim van zijl,
22-4-2018

Eerst kamer zonder uitzicht, na vraagje direct mooie ander kamer met uitzicht op de vijver, heerlijk welkomstdrankje, prima gedineerd en goed ontbijtbuffet, vriendelijke meiden ook achter de balie, prima fietsen via het hotel en een picknickmand uit arrangement , nog nooit meegemaakt!...water, jus, wijn,sandwiches, vers fruit, zalm, kaas en worst, salade met dressing, onwijs, konden het niet op, allemaal top!

was wel geinig voor eenmalig.

Mark,
27-3-2018

Service was erg slecht. Geen enkele keer goedemorgen tegen mij gezegd in de tijd dat ik zeker 8 personeelsleden tegen kwam. Tijdens het ontbijt werden wij zelfs niet eens aangekeken. Was ook niet echt fantastisch voor 15 euro per persoon. Bij het uitchecken kon de receptioniste het niet opbrengen om te vragen of alles naar wens was of überhaupt het gesprek af te sluiten met een tot ziens of iets dergelijks. Ze stopte gewoon met praten. Dat was redelijk ongemakkelijk. Ook deed het kluisje het niet op de kamer. Bij het omdraaien 's nachts leek het alsof de kamer naast ons verbouwd werd.

Geen aanrader in de winter

Leo,
6-12-2017

Kamer zijn schoon maar klein en slecht verwarmd . Het ontbijt was goed .

De ligging is eel zeer mooi .

Opzich wel oke

Manouk,
27-11-2017

* Aardig en behulpzaam personeel.

* Het hotel ligt mooi en rustig gelegen.

* Ontbijt was prima en vers.

* Heel veel vlekken op de muren.

* De kamers voelden kil aan, een leeg wit hok.

* De badkamer vonden wij niet handig, een glasplaat als deur bij de wc heeft niet bepaald voorkeur.

* Vies bobbelig behang op de rand van het bad.

* Kamers waren verder redelijk schoon.

* Goede bedden.

Kortom een redelijk goed hotel waar met een paar simpele oplossingen meer lachende mensen vandaan zouden komen.

Niet voor herhaling vatbaar

Dekker,
5-11-2017

Kleine kamers .je stoot constant je knieën

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zonheuvel in Doorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zonheuvel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.