Weer vandaag22°
6,4

177 reviews over Hotel Zonheuvel in het Nederlands

Marijke Bos-Dekker
17-8-2019

We hadden een arrangement voor drie dagen. Schitterende lokatie centraal gelegen op de Utrechtse Heuvelrug. Wandel- en fietsgebied door bossen en over de dijken. Bezichtiging van kastelen met mooie tuinen. En dit alles op korte afstanden.

Onveilige badkamer, kleine kamer

Yvonne
5-8-2019

Prachtig gelegen tussen de bomen. Onvriendelijk horecapersoneel, dat je wel goedenavond wenst, maar je voorts niet ziet en bedient

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Voor een nacht en niet langer

Mony
24-7-2019

De recensies zijn heel verschillend, maar de standaard kamers zijn inderdaad niet veel bijzonders, een hele vreemde indeling je kan niets neerleggen in een kast, en bij de wastafel die half in de kamer staat kan je ook niets kwijt, en echt schoon was het ook niet. Voor een nacht gaat het net, maar dan zou ik in Doorn gaan eten, wij hadden om 19.30 uur een tafel besteld maar konden pas om 20.10 uur aan tafel en alles duurde vreselijk lang en echt super was het ook niet.

HotelSpecials.nl

Nooit meer, kan stukken beter!

E.
26-6-2019

Kamer is gedateerd; gordijnen komen van de rail afzetten, raam kan niet open als je ook het gordijn dicht wilt hebben. Niet goed schoongemaakt. Verder is de kamer klein en krap, mede door de bijzondere indeling. Ontbijt, lunch en diner matig. Weinig smaak en te weinig aanbod. Personeel met regelmaat onvriendelijk.

Gereisd Zakelijk in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

lnhoud is niet wat de verpakking beloofd.

Noppie
15-4-2019

Slechts 1 overnachting. Ontvangst vriendelijk en professioneel. Kamer goed voor 1 nacht en 1 persoon. Met 2 personen te klein, zeker voor langere duur. Bij vertrek bleken de toiletten niet meer door te spoelen.... Restaurant ruim, vriendelijk maar onkundig jong personeel. Diner weinig smaakvol, kleine porties, lauw, niet goed doorbakken varkensvlees, verlepte sla, gloeiend hete patat. Leeg glas niet weggehaald, moeten vragen om bestelde wijn. Die werd als (te klein) restje uit de fles ingeschonken. Ontbijt knullig. Geen broodtang, croissants oud en taai, geen servetten, geen jam, te weinig boter en yoghurt (werden om 08.30 al niet meer aangevuld en waren op!). Dus restje yoghurt schrapen uit de pan en schrapen met de boter. Deksels op roereischalen niet voldoende weggehaald. Als fruit alleen appeltjes. Overtollig gebruikt bord werd niet weggehaald. Kortom: schraal, beperkt en kwalitatief ondermaats eten. Het geld niet waard.

Gereisd Alleenreizend in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend

D. Wolbers
8-4-2019

Een bijzonder mooie locatie in een bosrijke omgeving. Vriendelijk personeel, een uitstekend ontbijt en schone kamers. Kortom, het is er goed toeven. We komen hier meerdere keren per jaar.

Gereisd Zakelijk in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Landgoed Zonheuvel, Salesmanager, Fri Apr 12 2019 09:31:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor uw reactie, graag tot ziens op Landgoed Zonheuvel.

Gewoon goed!

Ronny Feenstra
23-2-2019

Fijn hotel met goede bedden. Klein maar fijn! Lekkere douche! Vriendelijk personeel. Netjes en schoon.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Landgoed Zonheuvel, Salesmanager, Fri Apr 12 2019 09:31:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor uw review, wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen op Landgoed Zonheuvel.

Steenkoud Kachel niet warm genoeg, kamperen in bed

Dieuwertje Paul-Romeijn
25-11-2018

Kamer ijskoud, raam stond open. Receptie vertelde bij het inchecken voel even aan en anders hebben we hier losse kacheltjes. We durfen onze jassen niet uit te doen zo koud! En dat met een baby erbij! Was net kamperen, met kleding aan slapen. schimmel bij het bad en de spinnenrag hing aan het plafond. 1 kant van het bed wel een nachtkastje en de andere kant niet. Er werd lucht de kamer ingeblazen en omdat het al zo koud was voelde je dat op je nek want dat ding ging vlak boven het bed. Het restaurant was wel erg goed. Daar hebben we savonds en sochtends heerlijk gegeten. Personeel vriendelijk. Maar wat ons nog het meest verbaasde was dat we in een kamer geplaatst zijn (met baby, dus met kinderwagen) waar je na een lift ook nog eens 4 treden op/af moet. Er is dus gewoon niet over na gedacht, slim dat je een gezin met een baby achterin plaats maar houd wel even rekening met kleine trapjes...

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

IJskoude kamer!

Esther
13-11-2018

Onderstaand verhaal zou zo mijn verhaal kunnen zijn, bij aankomst het raam open, kamer ijskoud, amper geslapen en om 7 uur schiet de verwarming aan. We gingen naar dit hotel om een nachtje uit te rusten, maar dat zat er niet in. Ontbijt vonden wij wel erg lekker.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer! Drama!

Patricia
12-11-2018

Aankomst rond 18u,steenkoude kamer waar raam open stond.Verwarming aan maar werkte niet,hele nacht steenkoud!Om 7u springt de afzuiging aan boven bed met geluid waar wekker jaloers op is dus gelijk klaarwakker en nog steeds koud.Bar zaterdagmiddag niet open,kon drankje doen aan tafels in restaurant maar zit je nl niet zo ontspannen en gezellig.Rond 21u pas bar open,enige + dit weekend de barman. Gezellig,weet leuk te vertellen.Ontbijt met keiharde pistoletjes, geen normaal wit/bruin brood,geen koffiekop/schotels.Koffieautomaten steeds in storing en bij cappucino sputtert alles op je kleding. Vanwege koude nacht en 7u op ipv uitslapen,alle plezier weg om lekker bad in kou te nemen,zondags geen fut meer dus maar naar huis.Bij uitchecken bleek zelfs dat anderen bij receptie elektrische kachels hadden.Receptie reageerde nauwelijks op klacht,ja heb ik meer gasten horen zeggen was reactie.Hotel geeft ook geen reactie na mail.

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zonheuvel in Doorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zonheuvel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.