Camping D'n Mastendol

Met jonge kinderen

super echt leuk

anja van amsterdam
13-9-2018

alles was prima in orde volgend jaar weer maar dan een week in plaats van 2 nachten

prima accomodatie

Lenneke
5-9-2018

Super boomhut voor de kinderen! De loft voor de ouders is ook prima. En het zwembad zo dichtbij ideaal. De kinderen zaten er wel 6 keer per dag in. Hoewel het in het midden en noorden nog vakantie was, bleek het voor de camping al naseizoen en waren wat faciliteiten gesloten. Dit was niet erg duidelijk. Wel perfect geregeld dat je op de camping fietsen kan huren.

Verbeterpunt: bedden, want die kraken verschrikkelijk. Maar verder prima accommodatie.

Boomhut is okay

P. Grijpstra
3-9-2018

De boomhut is leuk voor kinderen.

Centrale ligging bij steden en activiteiten.

Vlakbij Rijen met voldoende winkels/supermarkt.

De muizen die naar binnen kunnen in de boomhut zijn niet prettig (nachtelijke overlast en onhygiënisch).

Eenvoudige faciliteiten op de camping maar voldoende voor een weekje.

Wij hebben een prima verblijf bij jullie gehad . Kinderen vonden het prima (kinderen van 2 t/m 10 jaar) er was voor hun voldonde vermaak voor ze . Wij als ouders hadden een prima verblijf . Helaas hebben we geen gebruik van jullie cafe gemaakt . Douchen waren prima ( zij het dat met munten moest gebruiken ) , wc's waren ook prima en schoon . met hartelijke dank . B mcCabe

Voor herhaling vatbaar

Tine Van den Heuvel
25-8-2018

Rustig gelegen, schaduwrijk. Boomhutten zijn erg mooi gemaakt en fijn ingericht. Via wandelweg kan je naar het centrum van het stadje met winkels en terrasjes. Zwembad netjes en aangenaam.

Leuke ervaring in een Boomhut, vooral voor kids

B Hendriks
23-8-2018

Ik vond dat er in de avond (vanuit waar wij zaten dan (Boomhut) erg veel geluidsoverlast was, tot 3 uur s’nachts (in het weekend) dat vond ik erg vervelend.

Verder was de lodge en Boomhut ontzettend leuk en mooi ingericht.

Aardige vrouw en goede service bij de receptie. Enige minpuntje is dus het geluidsoverlast in het weekend.

gezellige camping en de vaste gasten nemen je op

roberto de jong
20-8-2018

alles oke en camping eigenaar is aardig tegen over de gasten en organiseerd voldoende voor de gasten

Wij stonden op veldje vol met seizoensplaatsen. Een bbq met alle vaste gasten voor onze neus op zaterdagavond, moet je van houden. Ook nog een enorme braderie op de camping op zondag met harde muziek, dat was ons niet verteld bij reservering of aankomst. Was wel netjes geweest.

De hele camping is gericht op vaste gasten in stacaravans en caravans voor het hele seizoen. Wel nette schone faciliteiten en een leuke speeltuin/zwembad.

Prima

Fam. Hemmelder
19-8-2018

Gezellig, rustig en kindvriendelijke camping midden in een bosrijke omgeving

fantastisch

chris van miltenburg
12-8-2018

alles was goed, heel mooi, en de kinderen vonden het ook prachtig, dus dan ben al snel tevreden. Mooi weekend gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping D'n Mastendol in Rijen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping D'n Mastendol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.