Camping D'n Mastendol

Camping D'n Mastendol
7,8

70 reviews over Camping D'n Mastendol in het Nederlands

tot gauw, wij keren graag terug

Jan Hollemaert, 11-4-2018

super uitgeruste , gezellige chalet.

Zeer goede ontvangst, overal en altijd iemand die je helpt indien nodig.

Bedden opgemaakt bij aankomst, alle voorzieningen ( koud en warm water..)

Kindvriendelijk en veilig, avontuurlijk en tegelijk heel rustig ( althans buiten het seizoen)

Zeker een plek om terug te komen.

Hemmelder, 11-4-2018

Prima camping met nette en schoon sanitair. Receptie personeel zeer gastvrij en hulpvaardig.

Hele leuke en aparte ervaring.

Joyce, 23-10-2017

Leuke, originele plaats om te overnachten.

De kinderen vonden het fantastisch om alleen in een echte boomhut te slapen.

Blokhut is volledig ingericht, eenvoudig maar zeer sfeervol en compleet. We hadden ook nog eens geweldig weer.

De boomhut is tof, op de rest van de camping niet zoveel te beleven. Heerlijke omgeving om te wandelen, fietsen, speurtocht met de kids, dagje Breda, dagje Efteling. Vriendelijke, gemoedelijke sfeer.

Heel gezellig voor ons en voor de honden.

Cees. Coby Verheuvel, 9-10-2017

De gezelligheid de rust en je kan veel wandelen met je hond.

Al 4 jaar voor ons een super vakantie op deze camp

Fam Hoogerboord, 6-9-2017

Fijne camping , heel gastvrij , leuke bezigheden voor jong en oud, prachtige omgeving en onze hond van harte welkom

voor herhaling vatbaar

FB, 5-9-2017

rustige en goed verzorgde camping. gezellige kantine en goed te eten in snackbar.klantvriendelijk personeel. goede animatie voor jong en oud.

zeer mooie camping, met prima douches en zwembad

Brenda Bertin, 3-9-2017

- heel blij met de de sanitaire blok, goeie douche en zeer goeie droogkast (heel veel regen en geen kans anders om spullen te drogen)

- prima proper zwembad

- de ligging: om te kamperen: vreselijk alsof je naast de autosnelweg ligt in je tentje, ook de militaire luchtbasis in de buurt zorgde voor veel herrie overdag

Erg gezellig het.

Janny Bloemers, 3-9-2017

Een gezellige familie camping

SUPER leuke ervaring

Familie Hensens, 3-9-2017

De boomhutten/lodges op deze camping zijn echt FANTASTISCH!! Erg schoon (werkelijk geen stof of beestje te vinden!!) en verrassend ruim. De bedden bij aankomst al opgemaakt en ook een compleet welkomstpakket. Vuilniszak al in de bak en zelfs toiletrollen voor de hele week aanwezig. Tot onze grote verrassing was er zelfs een televisie aanwezig in de lodge.

De details in de lodge en booomhut zijn erg leuk! Zo is er een mandje bij de boomhut waarin je spullen naar boven kunt hijsen en een spreekbuis om vanuit de lodge naar de boomhut te praten. Ook is de lodge gezellig gedecoreerd en zijn er zelfs kaarsje aanwezig.

Iedere ochtend een ontbijt ontvangen in onze lodge. Het ontbijt is simpel maar zeker smakelijk en erg leuk gebracht in grote mand.

We hebben een leuke tijd gehad en denken er zeker aan om volgend jaar terug te komen.

minpunten zijn er helaas ook: zo staat in de omschrijving dat de camping in een bosrijke omgeving ligt. Dit klopt zeker! maar ligt aan beide zijden tussen een zeer drukke weg en dit geluid hoor je goed in de hutten. Evenals het geluid van het spoor en de vliegbasis Gilze-Rijen.

Super

Blancquaert Wendy, 3-9-2017

Heel mooi en verzorgd, tot in de details alles afgewerkt.

Zoals een kabouter huisje een beetje maar dan op ons maat gemaakt.

Ik was er met mijn moeder en met mijn 2 kinderen,voor mijn moeder was de trap naar het eerste verdiep mischien wat langs de stijle kant ,voor jonge mensen is dit geen probleem voor wat oudere mensen of mensen die niet goed te been zijn is dat mischien een minpunt.

Maar anders zeker niks op aan te merken voor mij en de kinderen zeer tof.

We hadden ook schitterend weer dus leuk dat er een zwembad aanwezig is.

Wij zaten recht tegenover de speeltuin ,dit was dan ook super voor de kinderen.

Mischien juist ook een klein super marktje gemist.

Dat zou wel handig zijn ,voor wat brood of melk of beleg enz...

Maar alles samen gevat zeker een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping D'n Mastendol in Rijen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping D'n Mastendol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping D'n Mastendol scoort een 7.79 uit 10 op basis van 70 reviews.