Camping D'n Mastendol

Camping D'n Mastendol
7,8

76 reviews over Camping D'n Mastendol in het Nederlands

Mooie uitgangspunt om te fietsen of te wandelen

Fam. de Roos
23-5-2018

Ruime plaatsen, helaas hoor je wel de drukke weg naast de camping. Goed sanitair, veel stacaravans.

Heerlijk verblijf gehad

Tamara
23-5-2018

Perfecte camping

Vriendelijk personeel

Schoon sanitair. Is wat oud. En dames en heren niet gescheiden.

Aan drukke weg maar op gegeven moment hoor je dat niet

Dicht bij militair oefen terein maar ook dat hoor je niet.

En af en toe een vliegtuig maar ook geen last van

Wat we wel heel hinderlijk vonden was het voetbal toernooi omroeper 2 dagen lang van 10-22 uur. Maar ws pinkster toernooi en niet elk weekend zo.

Heerlijk verblijf gehad. Waren maar 3 nachten, maar moment van aankomst tot weg gaan was vakantie! Ook perfect weer gehad.

Prima camping, niet goedkoop.

Jan v R
20-5-2018

Mooie camping, met ruime plekken. Veel stacaravans. Vriendelijke receptie.

Betalen (20 cent) voor (niet veel) warm afwaswater.

Douches met (gratis) muntjes. Douches werken niet erg goed.

Wifi alleen bij restaurant gratis. Op kampeerplek KNP hotspot, betalen.

Leuk voor 3 dagen, maar niet langer

B
16-5-2018

We, gezin met kleuter, stonden samen met bevriend gezin, 3 kids, op de camping voor een lang weekend.

Camping ligt langs drukke

weg, vlakbij spoorlijn en vliegbasis.

Stonden op een veldje met seizoensgasten, mooi beschut en zonnig.

Heerlijke speeltuin, mooi groen. Mevrouw bij receptie was erg vriendelijk en behulpzaam.

We misten watertappunten op de veldjes waren. Gratis muntjes voor de douche is beperkend, een plattegrond bij aankomst zou fijn zijn, we kwamen er pas op de laatste dag achter dat er meer dan twee douches waren.

Handleiding bij de afwaskraan, die onmiddellijk begint te lopen op het moment dat je het geld inwerpt.

Speeltuin ligt vlakbij het zwembad, zonder toegangspoorten en toezicht- wat best angstig kan zijn voor ouders, zeker toen het kleurertje van buurvrouw verdwenen was. Er zou best een kindveilig hek geplaatst kunnen worden.

Geen kindersanitair.

Een heel geslaagd lang weekend !

Inge
16-5-2018

Het was een hartelijke ontvangst aan de receptie. Informatief en niet opdringerig. We voelden ons meteen erg welkom.

De boomhut was proper en gezellig. De keuken is uitgerust met koffiezet en waterkoker en allerhande eetgerei. Een schommelstoel op het houten terras, eigen picknick tafel. Heerlijke douche, apart toilet. Badkamer is moeilijk te verluchten.

Voor wie wilde was er kinderanimatie en een disco-avond en pizza-bak. De bar is gezellig. Het geluid van de muziek uit zaal d'n appel is goed hoorbaar tot in de boomhutten en dat tot 2u 's nachts (minpuntje).

Een goede uitvalsbasis voor daguitstapjes naar de Beekse Bergen, de Efteling,... Heel wat wandel -en fietsmogelijkheden in de omgeving.

Het zwembad opent vanaf een watertemperatuur van 18°C. Wij hebben er geen gebruik van gemaakt, andere gasten wel.

Veel eigenaars op de camping, iedereen is er vriendelijk.

In het dorp is er een supermarkt, ontbijt is te bestellen bij de receptie.

erg prettige ervaring.

Steinvoorte
16-5-2018

uitermate vriendelijke ontvangst,nette verzorgde camping.

hadden 2 plekken gereserveerd,helaas konden vrienden door pech niet komen.

werd niets gerekend vd annulering.

zou voor de dame vd broodjes alleen al terug komen...

tot gauw, wij keren graag terug

Jan Hollemaert
11-4-2018

super uitgeruste , gezellige chalet.

Zeer goede ontvangst, overal en altijd iemand die je helpt indien nodig.

Bedden opgemaakt bij aankomst, alle voorzieningen ( koud en warm water..)

Kindvriendelijk en veilig, avontuurlijk en tegelijk heel rustig ( althans buiten het seizoen)

Zeker een plek om terug te komen.

Hemmelder
11-4-2018

Prima camping met nette en schoon sanitair. Receptie personeel zeer gastvrij en hulpvaardig.

Hele leuke en aparte ervaring.

Joyce
23-10-2017

Leuke, originele plaats om te overnachten.

De kinderen vonden het fantastisch om alleen in een echte boomhut te slapen.

Blokhut is volledig ingericht, eenvoudig maar zeer sfeervol en compleet. We hadden ook nog eens geweldig weer.

De boomhut is tof, op de rest van de camping niet zoveel te beleven. Heerlijke omgeving om te wandelen, fietsen, speurtocht met de kids, dagje Breda, dagje Efteling. Vriendelijke, gemoedelijke sfeer.

Heel gezellig voor ons en voor de honden.

Cees. Coby Verheuvel
9-10-2017

De gezelligheid de rust en je kan veel wandelen met je hond.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping D'n Mastendol in Rijen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping D'n Mastendol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping D'n Mastendol scoort een 7.76 uit 10 op basis van 76 reviews.