Tijdelijk €25 aanbetaling

D'n Mastendol

We hebben de beste aanbieders voor Camping D'n Mastendol voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 168 reviews

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

168 Reviews over D'n Mastendol

• 3Paul31-10-2022

Armoedig. Is het net niet.

Afgelopen september verbleven wij op het koekoeksveld. Ontvangst receptie was goed. Een vriendelijke enthousiaste vrouw. Sanitair aan het begin van de camping is gedateerd met een gevaarlijk afstapje. Hygiëne laat te wensen over. Camping maakt een rommelige en armoedige indruk. Kidsclub vooraan de camping heeft zijn beste tijd gehad. Zeer gedateerd en een muf hij. Speeltuin is niet voor kleine kinderen. 1 kolossale speeltoestel en een loei hete glijbaan. Een paar oude boomstammen moeten voor decoratie zorgen? Zwembad is redelijk. Niet overdekt en best koud. Het terras bij de bar ziet er eveneens rommelig uit. Paar grote banken en oud meubilair op asfalt. Binnen ziet het er redelijk uit. Snackbar is ok. Leuk detail zijn de prullenbakken van Gillis. Hij wordt alleen niet fox wild van deze camping. Voor ons helaas deze camping niet meer.

• 3Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 5M06-06-2022

Niet zo snel nog een keer

Leuke camping alleen jammer van het sanitair. Afwas, chemisch toilet en wc’s en douches alles bij elkaar dus douchen in de scrabble van het chemisch toilet. Er wordt schoongemaakt 1 emmer sop met een vodje van een dweil een laag van 5 cm sop in de emmer en daar doet ze het hele gebouw mee. 2 douches voor een heleboel mensen dus nu al in de rij voor een douche dus moet er niet aan denken hoe dat in het hoogseizoen is.

• 1Staat v/h sanitair

Eigenaar, 16-07-2022

Wat jammer dat uw verblijf niet volledig naar wens was. Er zijn meerdere sanitaire gebouwen aanwezig op de camping, dus in de rij staan voor de douche is meestal niet nodig. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst nogmaals ontvangen.

• 7Friesland15-11-2021

Lelyveld ideale kampeerplek voor gezin

Lelyveld, ideaal veld met gezin met kinderen. Mooie zonnige kampeer plek "tegen gebouw" aan. Sanitair is goed. Eigenaresse is super leuk en doet goed haar best voor de gasten. Zwembad is echt koud water. Minpunt, je hoort wel echt de weg(en)

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 16-07-2022

Bedankt voor uw review. Het zwembad is verwarmd, maar houden wij graag toch lauwwarm om verkoeling te kunnen bieden op warme zomerdagen. Hopelijk mogen wij u nogmaals ontvangen.

• 5Vd Klei22-09-2021

Leuk voor 1 keer

De boomhut ziet er van buiten heel tof uit. Echter van binnen vonden wij het erg tegenvallen. Vooral het meubilair. Zowel binnen als buiten kan je niet lekker zitten. De loveseat is klein en eigenlijk de enige plek om relaxed in te kunnen zitten. De tv hangt heel onhandig. Stopcontacten keuken zitten op gekke plek. Wij waren er drie nachten en dat was genoeg! Als je langer gaat en dus meer spullen meehebt is het echt gedoe. De badkamer heeft geen wasbak, heel onhandig.

• 2Eetgelegenheden

Eigenaar, 16-07-2022

Bedankt voor uw review. Wij zullen uw feedback meenemen.

• 2Kris09-08-2021

Veel groen, veel stacaravans, HORROR sanitair

Aangekomen op zaterdag, vanuit andere camping. Deze gekozen omdat het lekker in het bos zit. Veel groen. We mochten absoluut niet eerder dan 13 uur aankomen want de plak moet nog voorbereid worden. Aangekomen was niet eens het gras gemaaid. En ze doen niets op die plekken, laat je niet gek maken, ik zag mensen komen en gaan, niemand van personeel die ook wat doet met dien plekken. Park is voor 80-90% samengesteld van vaste stacaravans. Hier en daar aan "nieuwe dingen". Grappige huisjes, een nieuwe zwembad, nieuwe dakken op gebouwtjes. Huis van de eigenaar ligt er keurig bij. Ok. Maar het sanitair is gewoon een schande. Het mag oud zijn als maar schoon is. Het schoonmaken op deze camping beperkt zich tot vloer wassen en wc potten afnemen. Overal op de wanden zit zwarte schimmel. Zowel in gebouw met wasmachines als de kleine naast de restaurant - waar overigens van onze 7 dagse verblijf 3 storingen van warm water geweest zij

• 1Staat v/h sanitair

Eigenaar, 16-07-2022

Wat jammer dat uw verblijf niet was wat u ervan had verwacht. Onze officiële aankomsttijd is 15:00, dit is in verband met het wisselen met de gasten voor u. Als het mogelijk is, willen wij de tijd graag vervroegen zoals bij u het geval was, maar soms is nóg eerder komen helaas niet mogelijk. Wij proberen onze mensen van de buitendienst zoveel mogelijk plekken spik en span te laten maken, maar met snelle wissels is er soms geen tijd om het gras te maaien in het hoogseizoen. Onze schoonmaakster maakt zeker meer schoon dan alleen de vloeren en toiletten, dus het verbaast ons dit te lezen. Wij hopen uw beeld van onze camping in een toekomstig verblijf te kunnen verbeteren.

• 4J de Baar08-08-2021

Nooit meer

Mastendol. Is een park uit 1980

Sanitair niet voldoende warmwater wort getapt uit sanitair Afwasbaken 2 voor 20eenheden

• 3Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Eigenaar, 16-07-2022

Bedankt voor uw review, wij zullen uw feedback meenemen.

• 8Langen08-08-2021

Leuk!

Buitenzwembad was heerlijk rustig en hele dag open. Café-restaurant was nog niet echt open toen wij er waren (eerste week zomervakantie). Duidelijke corona-regels in toiletgebouw. Netjes en schoon. Merendeel van de camping vaste staanplaatsen/ stacaravans, maar wel goede sfeer op de camping. Speeltuin heel leuk voor kinderen. Water, modder, klimmen, klauteren. Er wordt rustig gereden, maar wel veel dus kleine kinderen kunnen niet los rondlopen.

• 7Staat v/h sanitair

Eigenaar, 16-07-2022

Bedankt voor uw mooie review!

• 6Kwint08-08-2021

Nette camping voor als je er op uit wil.

Over het algemeen sta caravans en bungalows, beperkt sanitair. Oogt allemaal wat verouderd en toe aan upgrade. Prachtige omgeving maar drukke ligging tussen twee 'n wegen en spoorbaan in de buurt. Nette ruime plaatsen. Sanitair was niet altijd even schoon. Dichtstbijzijnde was doorlopend nat overal en aantal keer geen warm water. Redelijk aan de prijs voor wat er geboden wordt. Bewegwijzering op de camping ontbreekt je kunt echt verdwalen op de camping. Lekker groen en veel bos in de omgeving.

• 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 16-07-2022

Wij proberen onze schoonmaakster continue tussen de 3 sanitaire gebouwen rond te laten lopen gedurende de zomervakantie, excuses als het niet naar uw wens was. We hebben recent een extra bord geplaats met de route naar de velden en geven altijd een plattegrond mee om verdwalen te voorkomen. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen ontvangen.

• 7Monique08-08-2021

Heerlijk huis

We zaten in boshuis Dorus. Leuk ingericht, knus. De camping ligt naast een drukke 80 km weg. Dat merk je wel. Mooie omgeving, genoeg te doen. Supermarkt vlakbij, aardig personeel op de camping. S ochtends kon je lekker warme broodjes en croissants halen bij de receptie, patatje, pizza in de avond en een ijsje. Fijn buitenbad, niet groot maar dat was voor ons voldoende. Op de veranda misten we een paar lekkere ligstoelen maar dat was dan ook alles. Fijne week gehad.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 16-07-2022

Bedankt voor uw mooie review!

• 5Stijn08-08-2021

Voldeed niet aan de verwachting

Ondanks dat het een midden tot grote camping is, blijkt dat 3 kwart van de camping bestaat uit stacaravans waarvan bijna niemand aanwezig was. Het cafe gedeelte was ongezellig en het zwembad is klein.

De locatie waar je staat is wel groot genoeg en er het stroompunt is direct achter de caravan. De sanitaire ruimte is redelijk schoon maar oogt erg gedateerd. Verder vond ik het belachelijk en achterhaald dat je nog 20 cent moet betalen voor warmwater voor bij de afwas. Iedereen haalde het warm water dus bij de douche 10 meter verderop wat wel gratis is.

Ik kom hier niet nog een keer, het was voor ons een teleurstellende ervaring.

• 3Eetgelegenheden

Eigenaar, 16-07-2022

Wij hebben sinds uw verblijf de muntautomaten bij het warme water vervangen door drukknoppen, waardoor u gratis warm water kunt tappen. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals ontvangen.

Camping D'n Mastendol info

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar