Géén boekingskosten

Camping D'n Mastendol

NederlandNoord-BrabantRijen

We hebben de beste aanbieders voor Camping D'n Mastendol voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 167 reviews

Meer camping info

Contact

168 Reviews over D'n Mastendol

• 5M06-06-2022

Niet zo snel nog een keer

Leuke camping alleen jammer van het sanitair. Afwas, chemisch toilet en wc’s en douches alles bij elkaar dus douchen in de scrabble van het chemisch toilet. Er wordt schoongemaakt 1 emmer sop met een vodje van een dweil een laag van 5 cm sop in de emmer en daar doet ze het hele gebouw mee. 2 douches voor een heleboel mensen dus nu al in de rij voor een douche dus moet er niet aan denken hoe dat in het hoogseizoen is.

• 1Staat v/h sanitair
  • 7Friesland15-11-2021

Lelyveld ideale kampeerplek voor gezin

Lelyveld, ideaal veld met gezin met kinderen. Mooie zonnige kampeer plek "tegen gebouw" aan. Sanitair is goed. Eigenaresse is super leuk en doet goed haar best voor de gasten. Zwembad is echt koud water. Minpunt, je hoort wel echt de weg(en)

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 5Vd Klei22-09-2021

Leuk voor 1 keer

De boomhut ziet er van buiten heel tof uit. Echter van binnen vonden wij het erg tegenvallen. Vooral het meubilair. Zowel binnen als buiten kan je niet lekker zitten. De loveseat is klein en eigenlijk de enige plek om relaxed in te kunnen zitten. De tv hangt heel onhandig. Stopcontacten keuken zitten op gekke plek. Wij waren er drie nachten en dat was genoeg! Als je langer gaat en dus meer spullen meehebt is het echt gedoe. De badkamer heeft geen wasbak, heel onhandig.

• 2Eetgelegenheden
  • 2Kris10-08-2021

Veel groen, veel stacaravans, HORROR sanitair

Aangekomen op zaterdag, vanuit andere camping. Deze gekozen omdat het lekker in het bos zit. Veel groen. We mochten absoluut niet eerder dan 13 uur aankomen want de plak moet nog voorbereid worden. Aangekomen was niet eens het gras gemaaid. En ze doen niets op die plekken, laat je niet gek maken, ik zag mensen komen en gaan, niemand van personeel die ook wat doet met dien plekken. Park is voor 80-90% samengesteld van vaste stacaravans. Hier en daar aan "nieuwe dingen". Grappige huisjes, een nieuwe zwembad, nieuwe dakken op gebouwtjes. Huis van de eigenaar ligt er keurig bij. Ok. Maar het sanitair is gewoon een schande. Het mag oud zijn als maar schoon is. Het schoonmaken op deze camping beperkt zich tot vloer wassen en wc potten afnemen. Overal op de wanden zit zwarte schimmel. Zowel in gebouw met wasmachines als de kleine naast de restaurant - waar overigens van onze 7 dagse verblijf 3 storingen van warm water geweest zij

• 1Staat v/h sanitair
  • 4J de Baar10-08-2021

Nooit meer

Mastendol. Is een park uit 1980Sanitair niet voldoende warmwater wort getapt uit sanitair Afwasbaken 2 voor 20eenheden

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 5Stijn10-08-2021

Voldeed niet aan de verwachting

Ondanks dat het een midden tot grote camping is, blijkt dat 3 kwart van de camping bestaat uit stacaravans waarvan bijna niemand aanwezig was. Het cafe gedeelte was ongezellig en het zwembad is klein.De locatie waar je staat is wel groot genoeg en er het stroompunt is direct achter de caravan. De sanitaire ruimte is redelijk schoon maar oogt erg gedateerd. Verder vond ik het belachelijk en achterhaald dat je nog 20 cent moet betalen voor warmwater voor bij de afwas. Iedereen haalde het warm water dus bij de douche 10 meter verderop wat wel gratis is.Ik kom hier niet nog een keer, het was voor ons een teleurstellende ervaring.

• 3Eetgelegenheden
  • 6Kruse10-08-2021

Leuke boomhut

De accommodatie was netjes. Helaas erg vies onder de meubels en veel last van muizen. Hier werd al voor gewaarschuwd bij aankomst en gezegd berg je etenswaren goed op. Helaas is er helemaal geen opberg mogelijkheid in de blokhut. Er hangt 1 plank aan de muur. En onder het aanrecht heb je planken met een gordijntje ervoor. Wij hebben in het dorp maar opbergbakken gekocht om de spullen op te kunnen ruimen.De boomhut staat een aantal meters van de blokhut verwijderd. Het was duidelijk dat onze accommodatie wat ouder was. De spreekbuis werkte niet. Helaas hadden wij veel regen waardoor de kinderen steeds door de regen moesten om s nachts in de blokhut naar de wc te kunnen. Wij reisde met 3 kinderen 13,11,3 jaar. Er was niet veel te doen voor de kinderen. De vaste gasten doen alsof de camping van hen is, er was een poolparty alleen voor kids van vaste verblijven. Boom speeltuin is erg klein en voldeed niet aan de verwachting.

• 1Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 5Jan10-08-2021

Een camping van en voor vaste gasten...

Plus:- Leuk klein veldje voor kampeerders, dat er ook netjes uitzag. - Kinderen hadden lol. - Snackbar was prima en de dame erachter echt een aanwinst voor de camping. - Speeltuin.Min: - Heel veel vaste gasten!!!- Camping voor oogt ok, maar verder naar achter gedateerd. - Boomhutten zien er gaaf uit, maar je zit boven op de vaste stacaravans.- Camping is rommelig.- Betalen voor warm water om af te kunnen wassen. - Terras ziet er versleten uit. Wij vonden het ok, maar komen zeker niet terug.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Fam. Reinders10-08-2021

Wij komen zeker weer !

Leuke, groene camping met vriendelijke eigenaren en zeker voor herhaling vatbaar. Vanwege de Corona maatregelen was het restaurant gesloten (inmiddels weer open) maar de snackbar is een prima alternatief. Het sanitair is netjes. We hebben genoten van het zwembad. Lekker gewandeld in de omliggende bossen en Rijen is dichtbij voor de boodschappen. 1 minpunt over het Koekoeksveld : Er is veel geluid van de naburige weg.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 7Anne-Marie10-08-2021

Boomhut lodge

Erg leuk verblijf. De boomhut ligt wel apart van de lodge via steile trap te bereiken. Voor onze kinderen van 8 en 10 geen probleem. Voor kleinere kinderen kan dit lastiger zijn.Super tijd gehad, mooie omgeving Vriendelijke eigenaresse.

• 6Eetgelegenheden

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar