Hotel Kasteel Doenrade

7,9

98 reviews over Hotel Kasteel Doenrade in het Nederlands

Niet alles in orde!

J, 12-11-2017

Wij hadden het kenningsmakings arrangement geboekt. Ontvangst was oké. De kasteel kamer was in onze ogen veel te modern ingericht. Ook ontbreekt er een koffie/thee voorziening op de kamer. Bij het kenningsmakingarrangement zat een 5 gangen kasteel menu van de chef. Ons was er niet bekend wat wij zouden gaan krijgen, er werd niet aan ons gevraagd of wij alles mochten eten of alles lusten. Wij wilden er graag een wijnarrangemnt bij, dit was niet mogelijk. Er was keuze uit 1 rode of witte wijn. De reden was dat ze eerst de oude voorraad moesten opmaken! Op de eerste gang moesten wij erg lang wachten daarna volgende de volgende gangen elkaar in rap tempo op. Het eten was wel lekker van smaak. De tweede avond hebben wij ook in het restaurant gegeten en hebben toen een chef special genomen helaas was het vlees koud. Dit hebben wij aangegeven er werd niet op gereageerd. Bij het tekenen van de bon werd er toen nog wel aangegeven dat wij de koffie gratis kregen omdat het vlees koud was. Het ontbijt is redelijk. Voor ons was dit kasteel een teleurstelling. Wij hadden er zeker meer van verwacht daar het een kenningsmakings arrangement was. Wij komen zeker niet nogmaals terug. Nog een puntje bij het uit checken was de rekening belangrijk, maar het vragen of als naar wens was geweest is niet aan de orde gekomen. Dus vandaar nu deze recensie.

A van den Berg, 22-3-2017

Zeer goede gastvrijheid.

Heerlijk ontbijt.

Prachtig hotel.

Het was geweldig vertoeven hier.

Nico van Sabben, 7-1-2017

Fijne kamer, goed restaurant. Heerlijk terras.

Ergens in een hotelsuite

Patrick, 28-11-2016

Voor onze trouwdag hadden wij een suite gehuurd.

Alleen maar luxe, meer kan ik er niet van zeggen.. Een top bed, top badkamer met jacuzzi en regendouche.

het ontbijt is wel wat primitief, niets uitgebreid, eigenlijk gewoon vrij standaard, maar wel goed.

Mooi hotel met super vrolijk personeel

Janny, 16-9-2016

mooie kamer, heel leuk personeel alleen het ontbijt was wat karig

Prachtig kasteeltje

Bert, 16-9-2016

Een prachtig kasteeltje, rustig gelegen op ca. een half uur van Maastricht. Wij hebben hier overnacht nadat we naar het concert van André Rieu op het Vrijthof in Maastricht zijn geweest.

Heerlijk rustig gelegen doen we nog eens

Rieneke, 27-6-2016

Knus hotel met goede bedden vriendelijk mensen in een prachtige rustige omgeving

Slecht

John, 28-5-2016

Mooi oud gebouw, maar dan heb je het eigenlijk ook wel gehad.

Normaal verblijf ik in een B&B in de regio, maar deze was Helaas vol.

Dus dan dit maar, erg dat een B&B veel beter is dan een hotel!!

Eens maar nooit meer!!

Personeel was vriendelijk, dat wel, maar de rest heeft een uitstraling van een combi tussen Ikea en een bejaardenhuis.

Nep kaarsjes, nep haard, nep eten (als kok weet ik dus dat 80% gewoon uit een pakje kwam!! en het vlees & vis dus niet vers maar diepvries was), dan het ontbijt!! of hoe je het dan ook wilt noemen, omelet die duidelijk uit de magnetron kwam en prefab wordt aangeleverd, poffertjes!?!? ook uit de magnetron, keizerbroodjes afbak, droog en niet lekker, 3 soorten vlees en kaas, dit is toch belachelijk!!

Het is duidelijk te merken dat de directie op alles probeert te bezuinigen, maar dit is uiteindelijk op de verkeerde vlakken.

Goed hotel met vriendelijk personeel

Henk, 6-4-2016

Gezellige ambiance, prima kamer met mooie badkamer.

voortreffelijk ontbijt en goede keuken

Uitstekend

Gerard, 31-1-2016

Niet al te grote kamers; fantastische keuken; prima service; Limburgs platteland

We hebben een aantal aanbieders voor Kasteel Doenrade voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kasteel Doenrade in Doenrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kasteel Doenrade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kasteel Doenrade scoort een 7.85 uit 10 op basis van 98 reviews.