Hotel Kasteel Doenrade

101 reviews over Hotel Kasteel Doenrade in het Nederlands

Zeer teleurstellend!!

Antonius,
4-11-2018

Mooi kasteeltje, prachtige en rustige omgeving.

Onze kamer nr. 24 had de grootte van een 1-persoonskamer, waar een 2 pers.bed is ingezet. De badkamer is heel klein. Afdrogen moet je in de kamer doen. Er lag maar 1 kleine en 1 grote handdoek ( voor 1 persoon) het bed staat op een vide, die zo klein is dat er een looppad van 20 cm is, aan 1 kant van het bed. Het bed staat met andere kant tegen de muur en verwarming. Als je uit bed stapt is daar gelijk de zeer gladde trap naar beneden. Erg gevaarlijke situatie! Voor dit moesten wij € 91,46 betalen. Toen wij ons beklag deden, moesten wij een email sturen en daar hebben wij helemaal geen reactie op gekregen! Zeer teleurstellend allemaal!

Tegenvaller

Anna,
28-7-2018

Niet voor mindevalide geschikt, sommige kamers zijn erg klein en we hadden een badkamer waar je niet met z’n tweeen in kon staan! Het eten was prima verzorgd en het personeel was erg vriendelijk.en geen koffie of thee voorzieningen op de kamer.

Een te kleine televisie en ook nog Analoog jammer.

Prachtige locatie, vriendelijk personeel, eten !

Carine Keunen,
10-7-2018

Super : prachtige locatie, personeel (in het bijzonder Desiree), terras en diner

Verder niets op aan te merken. We hadden een wandeling gepland, maar hadden geen wandelkaart. Desiree van de receptie heeft ons toen super geholpen. Opgezocht via google en daarbij ook nog eens alles afgedrukt tot in de details, Super . Bedankt hiervoor. Het was een van onze mooiste wandelingen

Carine en Paul

Kamer 14 /

3 en 4 juli 2018

Niet alles in orde!

J,
12-11-2017

Wij hadden het kenningsmakings arrangement geboekt. Ontvangst was oké. De kasteel kamer was in onze ogen veel te modern ingericht. Ook ontbreekt er een koffie/thee voorziening op de kamer. Bij het kenningsmakingarrangement zat een 5 gangen kasteel menu van de chef. Ons was er niet bekend wat wij zouden gaan krijgen, er werd niet aan ons gevraagd of wij alles mochten eten of alles lusten. Wij wilden er graag een wijnarrangemnt bij, dit was niet mogelijk. Er was keuze uit 1 rode of witte wijn. De reden was dat ze eerst de oude voorraad moesten opmaken! Op de eerste gang moesten wij erg lang wachten daarna volgende de volgende gangen elkaar in rap tempo op. Het eten was wel lekker van smaak. De tweede avond hebben wij ook in het restaurant gegeten en hebben toen een chef special genomen helaas was het vlees koud. Dit hebben wij aangegeven er werd niet op gereageerd. Bij het tekenen van de bon werd er toen nog wel aangegeven dat wij de koffie gratis kregen omdat het vlees koud was. Het ontbijt is redelijk. Voor ons was dit kasteel een teleurstelling. Wij hadden er zeker meer van verwacht daar het een kenningsmakings arrangement was. Wij komen zeker niet nogmaals terug. Nog een puntje bij het uit checken was de rekening belangrijk, maar het vragen of als naar wens was geweest is niet aan de orde gekomen. Dus vandaar nu deze recensie.

A van den Berg,
22-3-2017

Zeer goede gastvrijheid.

Heerlijk ontbijt.

Prachtig hotel.

Het was geweldig vertoeven hier.

Nico van Sabben,
7-1-2017

Fijne kamer, goed restaurant. Heerlijk terras.

Ergens in een hotelsuite

Patrick
28-11-2016

Voor onze trouwdag hadden wij een suite gehuurd.

Alleen maar luxe, meer kan ik er niet van zeggen.. Een top bed, top badkamer met jacuzzi en regendouche.

het ontbijt is wel wat primitief, niets uitgebreid, eigenlijk gewoon vrij standaard, maar wel goed.

Mooi hotel met super vrolijk personeel

Janny
16-9-2016

mooie kamer, heel leuk personeel alleen het ontbijt was wat karig

Prachtig kasteeltje

Bert
16-9-2016

Een prachtig kasteeltje, rustig gelegen op ca. een half uur van Maastricht. Wij hebben hier overnacht nadat we naar het concert van André Rieu op het Vrijthof in Maastricht zijn geweest.

Heerlijk rustig gelegen doen we nog eens

Rieneke
27-6-2016

Knus hotel met goede bedden vriendelijk mensen in een prachtige rustige omgeving

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kasteel Doenrade in Doenrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kasteel Doenrade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.