Hotel De Slaapfabriek

225 reviews over Hotel De Slaapfabriek

• 2019
    9Marja Pijlstra30-11-2019

Een absolute aanrader!

Wij waren hier met een vriendengroep en hebben een ontzettend gezellig weekend gehad. De accommodatie was meer dan perfect. Schoon, luxe en veel ruimte. Vooral de kamers, op thema, met eigen badkamer vielen in de smaak. De door ons bestelde boodschappen werden voor ons ingeruimd. De eigenaresse was echt heel vriendelijk, enthousiast en behulpzaam. Enorm service gericht! Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Rob van Viegen,21-11-2019

Ongelofelijk mooi

De eigenaren van de Slaapfabriek, tevens eigenaren van de Beleeffabriek, zijn twee bijzonder gedreven mensen die hun visie over een verblijf buitenshuis echt in werkelijkheid hebben omgezet. In de Slaapfabriek zijn niet alleen allemaal verschillende themakamers met een heel mooi uitgewerkt thema, prachtig afgewerkt, maar ook een grote verblijfsruimte met videobeelden voor alle gemoedstoestanden. nooit eerder zoiets gezien! Ook de 3D geprinte vergaderzaal is voorzien van video en dat is een geweldige ervaring. Zonder meer een eerste klas aanrader, voor familiebijeenkomsten en hei-dagen. De drive van de eigenaren is duidelijk te merken in het hotel en in hun benadering van gasten.

Zakelijk gereisd in november 2019

• 8Sandra11-11-2019

Heerlijk

Dit hotel/B&B hadden wij in z'n geheel tot onze beschikking als groepsaccommodatie. Met 18 -20 vriendinnen genoten van een heerlijk weekend. De tweepersoons-kamers zijn ruim en luxe, met goede bedden en heerlijke douche. Keuken is voorzien van alle gemakken. De ingehuurde kok kon lekker zijn gang gaan. Er is een beamer aanwezig, praktisch voor presentaties. Marjo is een prettige gastvrouw, bij vragen direct paraat. Bovendien ligt Teuge gunstig voor allerlei leuke uitstapjes. Een deel van onze groep ging wandelen achter Paleis het Loo, een deel ging shoppen in Deventer. Een plek om terug te komen!

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Jurjen09-11-2019

Heerlijk hotel, vriendelijke mensen, de kamers en

Heerlijk hotel, vriendelijke mensen, de kamers en het ontbijt zijn top!

Zakelijk gereisd in oktober 2019

• 9Gerard08-11-2019

Heel goede prijs/kwaliteitverhouding

Lekker grote kamers, goed ontbijt, rustige omgeving. Elke kamer heeft en klein bureautje en als je meer ruimte wilt ga je 's avonds lekker in de ontbijtruimte zitten. Kopje koffie erbij, goede Wifi, prima plek voor vakantievierders of zakelijke reizigers zoals ik.

Alleen gereisd in oktober 2019

• 10Alex van der Linden08-11-2019

Man man man wat een heerlijk verblijf hebben we hier gehad. Zalig geslapen en heerlijk ontbeten, fantastische mensen en een hartelijke ontvangst. Waren hier om heerlijk uit te rusten en een vlieglesje te nemen Komen hier graag nog eens terug

Gereisd met partner in september 2019

• 10Tjitske Tevonderen07-11-2019

Geweldige plek om veel vaker naar terug te keren!

Afgelopen week heb ik samen met mijn vriend in de Slaapfabriek overnacht. Wat een heerlijke plek! Mooi ingerichte, ruime en schone kamers met prachtig ligbad, uitzicht op groene weiden en dan wakker worden met een met zorg bereid, heerlijk ontbijt! Marjo en Arvid, de gastheer en vrouw, ontvangen hun gasten met een persoonlijke, vanzelfsprekend warme gastvrijheid. Bovendien is de Slaapfabriek gelegen in een prachtig natuurgebied. Een plek om nog veel vaker naar terug te komen! Zeer geschikt ook voor groepen en gezinnen.

• 10Ingrid van rossum07-11-2019

Fenomenaal!

Zeer warme ontvangst. Luxe en contact. Mooie ligging met directe omgevingswandeling. De geprinte vergaderzaal is fenomenaal. Wat een beleving.

• 10Joris ter Reehorst07-11-2019

Absolute aanrader

Heerlijke en ontspannen overnachting gehad in de slaapfabriek en zelfs een eerste kijk gehad in hun gloed nieuwe 3D geprinte vergader zaal. Een enorm positieve ervaring al met al!

• 10René Reitzme07-11-2019

Ik kom zeker een keer terug

De slaapfabriek is een bijzondere plek om te zijn, ik ga daar zeker ook een keer privé gebruik van maken. Heerlijke combinatie van huiselijkheid zonder kneuterig te worden. Koffie is goed, ook erg belangrijk. Ook de combinatie met de futuristische Vergaderfabriek vind ik erg interessant.

Zakelijk gereisd in oktober 2019

20 tips over Hotel De Slaapfabriek

• Kukajo, 14-12-2018

Elk jaar, het laatste weekend voor de kerst is het DickensFestijn dit moet je een keer gezien hebben. Deventer staat dan helemaal in het teken van Christmas Carol, Charles Dickens.

• Krijn, 25-02-2014

De Los angeles kamer is een aanrader.

• Johan, 01-12-2013

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen