Hotel De Slaapfabriek

186 reviews over Hotel De Slaapfabriek in het Nederlands

fantastisch

Heleen
13-11-2018

Mooie locatie om met een vriendengroep te verblijven. Dicht bij Apeldoorn en Deventer, veel leuke activiteiten in de buurt. Veel ruimte, licht en sfeer in het huis.

Fantastisch hotel op een rustige locatie

Danielle
11-11-2018

Het is een prachtig hotel om naar toe te gaan! Erg geschikt voor grote groepen. Vriendelijke eigenaresse en helpt waar kan. Zeker de moeite waard om nog een keer terug te komen

Een absolute Aanrader!

Toke
25-10-2018

De Slaapfabriek is een fantastische locatie voor een grotere familiegroep. Afgelopen weekend hebben wij hier met 24 volwassenen en een kleine peuter gelogeerd. De 12 slaapkamers zijn ruim, luxe, fris en gezellig ingericht. Iedere kamer heeft een eigen authentieke uitstraling en is genoemd naar een bijzondere plaats in de wereld. Het woonverblijf is riant, grote gezellige tafels en een heerlijke comfortabele zithoek met lekker zittende banken. Alle mogelijkheid om samen te eten met uitkijk over de landerijen. De keuken is prima geoutilleerd, we hebben een heerlijk diner kunnen maken. De gastvrijheid van de eigenaren is aangenaam en persoonlijk. Het overleg tevoren verliep vlot, op al onze vragen werd meteen geantwoord. In de schitterende omgeving kun je lekker fietsen, wandelen en we hebben een super tennisfestijn gehouden op de nabij gelegen tennisbanen. Een aanrader!

Sarie
18-10-2018

Prachtige kamers. Ruime huiskamer en complete keuken. Heel goed verzorgd.

Sfeervol

Peter
6-9-2018

Vaak verbleven vanwege werkzaamheden lokaal. Altijd fijn verblijf gehad, prettige gastvrouw en heer en goed ontbijt. Luxe en sfeervolle kamers. Mooie lichte ontbijtruimte.

Fantastisch9

Pieter Taal
29-4-2018

Heerlijke accommodatie, hele goede kamers, fijne ruimte om bij elkaar te zijn.

Vriendelijk ontvangst en zeer behulpzaam, ieder van onze groep ( 24 personen ) hebben een top weekend gehad. We komen zeker terug.

Fantastisch!

Natasha
28-4-2018

Gastvrijheid was uitstekend. Mooie kamer, groot en schoon.

Geweldig genoten!

Erik Horsthuis
2-3-2018

Super mooi gemoedelijk hotel. Goede sfeer en goede service!

Super accommodatie!

Leonie
19-2-2018

Superaccomodatie om te huren met een grote groep! Wij waren met onze familie! De leeftijden varieerden tussen de 0 en 90jaar. Iedereen heeft een eigen (hotel)kamer met eigen badkamer maar toch ook de gezelligheid van de gemeenschappelijke ruimte met zithoek en tafels en keuken die van alle gemakken voorzien is! De boodschappen die we hadden besteld via Ah waren zelfs al ingeruimd toen we aankwamen.

Voor de kids een trampoline en glijbaan in de tuin en ook genoeg spelletjes in de kast voor alle leeftijden!

Prachtige omgeving en leuk om naar de parachutisten te kijken die er naar beneden komen bij luchthaven Teuge!

Iedereen heeft genoten!!

A. Admiraal
24-1-2018

Wij waren hier met een groep voetbal vrienden, De accommodatie was subliem iedere kamer was erg schoon en had zijn eigen badkamer. Het huis had ook

een prachtige grote woonkamer waar je met ze allen kunt zitten.

De ligging was ook goed alles was goed te bereiken met auto of taxi. Op loopafstand heb je een goed restaurant waar de prijzen erg schappelijk zijn.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Slaapfabriek in Teuge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Slaapfabriek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.