Hotel De Slaapfabriek

9.5Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

231 reviews over Hotel De Slaapfabriek

• 9Filip Van Acker24-07-2020

Vanaf onze aankomst tot vertrek waren we verwend de kamers top superproper zeer goeie bedden rustige omgeving Een dikke duim voor de gastvrouw en gastheer en nu we in Coronatijden waren het ontbijt was supermooi geserveerd en superlekker Een echte aanrader Ook de streek zit vol leuke plekjes waaronder Deventer Zutphen en Twello en nog zoveel meer Super om te fietsen via de vele knooppunten Een echte Aanrader

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Petra28-02-2020

Een geweldig mooi huis en zeer goede service!

Een top locatie om met ons team intensief aan de slag te gaan. We voelden ons echt in de watten gelegd. Heerlijk ontbijt, mooie kamers en een fantastische gastvrouw. Deze locatie heeft absoluut bijgedragen aan een waardevolle en gezellige twee-daagse!

• 10Barbara19-02-2020

Top verblijf!

Samen met mijn collega’s heb ik het verblijf in de slaapfabriek en de nieuwe accommodatie de vergaderfabriek als zeer prettig ervaren. Alles was tip top in orde. Mooie kamers (Goed bed, dus goede nachtrust), goede catering, mooie en rustige vergaderzaal.

• 10Ires17-02-2020

geweldig!

Wat hebben wij genoten met collega's van ons verblijf in De Slaapfabriek en De Vergaderfabriek. Het voelde als 2 dagen vakantie, terwijl wij keihard gewerkt hebben. Hoe heerlijk is dat?

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 10Thomas11-02-2020

Gastvrij onthaal, fantastische service, uniek.

De ligging is fantastisch. We werden erg gastvrij onthaald door de gastvrouw en alles was tot in de puntjes geregeld. Heerlijke bedden, en heerlijke koffie ;)

• 10Marjolein Nijland11-02-2020

Super prettig verbijf op een prachtige plek!

Tijdens onze 2 daagse hebben we met collega's bij De Slaapfabriek en Vergaderfabriek een ontzettend fijn verblijf gehad. Fijn dat alles tot in de puntjes geregeld was en ook mee werd gedacht. Echt een aanrader om slapen en vergaderen te combineren! In de Slaapfabriek een hele fijne woonkamer en keuken waarin we voorzien werden van alle gemakken. Gastvrouw Marjo is daarbij erg vriendelijk, open en behulpzaam. De Vergaderfabriek is een ontzettend prettige plek om te vergaderen. Prettige akoestiek, fijne temperatuur en goed zicht op de wanden waar op 3 plekken de dia's geprojecteerd kunnen worden.

• 2019
    9Marja Pijlstra30-11-2019

Een absolute aanrader!

Wij waren hier met een vriendengroep en hebben een ontzettend gezellig weekend gehad. De accommodatie was meer dan perfect. Schoon, luxe en veel ruimte. Vooral de kamers, op thema, met eigen badkamer vielen in de smaak. De door ons bestelde boodschappen werden voor ons ingeruimd. De eigenaresse was echt heel vriendelijk, enthousiast en behulpzaam. Enorm service gericht! Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Rob van Viegen,21-11-2019

Ongelofelijk mooi

De eigenaren van de Slaapfabriek, tevens eigenaren van de Beleeffabriek, zijn twee bijzonder gedreven mensen die hun visie over een verblijf buitenshuis echt in werkelijkheid hebben omgezet. In de Slaapfabriek zijn niet alleen allemaal verschillende themakamers met een heel mooi uitgewerkt thema, prachtig afgewerkt, maar ook een grote verblijfsruimte met videobeelden voor alle gemoedstoestanden. nooit eerder zoiets gezien! Ook de 3D geprinte vergaderzaal is voorzien van video en dat is een geweldige ervaring. Zonder meer een eerste klas aanrader, voor familiebijeenkomsten en hei-dagen. De drive van de eigenaren is duidelijk te merken in het hotel en in hun benadering van gasten.

Zakelijk gereisd in november 2019

• 8Sandra11-11-2019

Heerlijk

Dit hotel/B&B hadden wij in z'n geheel tot onze beschikking als groepsaccommodatie. Met 18 -20 vriendinnen genoten van een heerlijk weekend. De tweepersoons-kamers zijn ruim en luxe, met goede bedden en heerlijke douche. Keuken is voorzien van alle gemakken. De ingehuurde kok kon lekker zijn gang gaan. Er is een beamer aanwezig, praktisch voor presentaties. Marjo is een prettige gastvrouw, bij vragen direct paraat. Bovendien ligt Teuge gunstig voor allerlei leuke uitstapjes. Een deel van onze groep ging wandelen achter Paleis het Loo, een deel ging shoppen in Deventer. Een plek om terug te komen!

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Jurjen09-11-2019

Heerlijk hotel, vriendelijke mensen, de kamers en

Heerlijk hotel, vriendelijke mensen, de kamers en het ontbijt zijn top!

Zakelijk gereisd in oktober 2019

Hotel De Slaapfabriek info

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen