Géén boekingskosten

Hotel De Slaapfabriek

NederlandGelderlandTeuge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De Slaapfabriek voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 234 reviews
+101/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 234 reviews

235 Reviews over De Slaapfabriek

• 10Gerstel&Tako20-12-2020

Fantastisch, luxe, schoon

Ondanks de lockdown toch naar Sidney! Wat een heerlijk luxe accommodatie! Enorm genoten van de zeer schone kamers en voortreffelijke bedden. De gastvrijheid van Marjo en Arvid maken het helemaal af! Dikke aanrader!

• 9Senna03-11-2020

Geweldig

Super genoten in dit mooie huis en omgeving. Genoeg ruimte om met een groep heen te gaan in de Corona periode. Vele luxe kamers en heerlijke bedden. Veel attributen in de keuken dus super handig. Heel erg tevreden en zal het zeker aanraden!

• 10Esther09-10-2020

Geweldig!

Geweldige locatie met heerlijk eten, mooie, ruime en schone kamers en een lieve gastvrouw doe zorgt dat je je thuis voelt en van alle gemakken voorzien bent. In overleg kan alles en ze denkt mee als je een vraag of idee hebt, het voelt huiselijk en de ritualsproducten overal is wel het extra plusje. Verwennerij!!

• 9Linda19-08-2020

Top hotel met zeer goede service

De gastheer en gastvrouw zijn erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Helpen waar ze kunnen en geven goed advies over de mogelijkheden in de omgeving. Het ontbijt is zeer goed geregeld in deze coronatijd. Goed gevuld kistje met verse producten. Kamers zijn ruim en schoon. Wij komen hier graag nog eens terug!

• 9Filip Van Acker24-07-2020

Vanaf onze aankomst tot vertrek waren we verwend de kamers top superproper zeer goeie bedden rustige omgeving Een dikke duim voor de gastvrouw en gastheer en nu we in Coronatijden waren het ontbijt was supermooi geserveerd en superlekker Een echte aanrader Ook de streek zit vol leuke plekjes waaronder Deventer Zutphen en Twello en nog zoveel meer Super om te fietsen via de vele knooppunten Een echte Aanrader

• 10Petra28-02-2020

Een geweldig mooi huis en zeer goede service!

Een top locatie om met ons team intensief aan de slag te gaan. We voelden ons echt in de watten gelegd. Heerlijk ontbijt, mooie kamers en een fantastische gastvrouw. Deze locatie heeft absoluut bijgedragen aan een waardevolle en gezellige twee-daagse!

• 10Barbara19-02-2020

Top verblijf!

Samen met mijn collega’s heb ik het verblijf in de slaapfabriek en de nieuwe accommodatie de vergaderfabriek als zeer prettig ervaren. Alles was tip top in orde. Mooie kamers (Goed bed, dus goede nachtrust), goede catering, mooie en rustige vergaderzaal.

• 10Ires17-02-2020

geweldig!

Wat hebben wij genoten met collega's van ons verblijf in De Slaapfabriek en De Vergaderfabriek. Het voelde als 2 dagen vakantie, terwijl wij keihard gewerkt hebben. Hoe heerlijk is dat?

• 10Thomas11-02-2020

Gastvrij onthaal, fantastische service, uniek.

De ligging is fantastisch. We werden erg gastvrij onthaald door de gastvrouw en alles was tot in de puntjes geregeld. Heerlijke bedden, en heerlijke koffie ;)

• 10Marjolein Nijland11-02-2020

Super prettig verbijf op een prachtige plek!

Tijdens onze 2 daagse hebben we met collega's bij De Slaapfabriek en Vergaderfabriek een ontzettend fijn verblijf gehad. Fijn dat alles tot in de puntjes geregeld was en ook mee werd gedacht. Echt een aanrader om slapen en vergaderen te combineren! In de Slaapfabriek een hele fijne woonkamer en keuken waarin we voorzien werden van alle gemakken. Gastvrouw Marjo is daarbij erg vriendelijk, open en behulpzaam. De Vergaderfabriek is een ontzettend prettige plek om te vergaderen. Prettige akoestiek, fijne temperatuur en goed zicht op de wanden waar op 3 plekken de dia's geprojecteerd kunnen worden.

Hotel De Slaapfabriek info

• AirconditioningNiet beschikbaar