Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiepark info

54 Reviews over Zonnetij

• 5Van den Bosch14-08-2022

Over de hele lijn was de verwachting hoger.

Huisje prima,pracht omgeving maar qua park vonden wij het geen aanrader. De receptie zelden tot nooit open. Terras dicht. Op 1 enkele avondrit met paarden na niks geen bbq of pasta avond, broodjes bakken voor kinderen ect. En nu hoeft er voor ons geen animatie te zijn, maar dit klopte gewoon niet ivm dat wat op de site staat. Verder miste wij echt een wasmachine.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
  • 8ConTanJos12-10-2020

Als je van rust houd is het aan te bevelen .

Het was lekker rustig op het park , mooi midden in de natuur. Als je het park uitloopt loop je zo het bos in. Het huisje was goed , er is wat je nodig hebt. Alleen de bedden waren niet zo goed, de ene was keihard , de andere zat een kuil in . Maar over het algemeen was het goed.

• 7Onderkomen
  • 9Renske Meijer03-10-2020

Non-stop genoten tijdens een midweek op Zonnetij

Wij hebben met 6 vriendinnen een fantastische midweek gehad in vakantiehuis De Vink, waar het ons aan niets heeft ontbroken. Het is een prachtig afgewerkt en ruim huis, met 2 luxe badkamers en prima bedden. Wat is het hier aan de rand van het bos nog heerlijk slapen; donker en met alleen het geluid van een enkele uil in de nacht! Overdag hebben wij veel paardgereden. In de prachtige bossen en over de heide direct naast het park was dat extra genieten. De paarden zijn zonder uitzondering zeer vriendelijk en gehoorzaam, we konden met een gerust hart met ze op pad en vonden het leuk om de paarden ook zelf te verzorgen. Op Zonnetij gaat alles nog gemoedelijk en in goed vertrouwen, heel bijzonder. Het was 4 dagen lang alleen maar genieten. Wij komen absoluut terug!

• 10Liselotte Van Der Klugt21-08-2020

Puur en gezellig genieten in de natuur :)

Heerlijk klein weekje verbleven in de pipowagen. We hadden een klein koepeltentje ernaast gezet voor de kids. Het was een geweldige plek in het groen! S'ochtends staat de wagen nog heerlijk in de schaduw. De wagen is zeer compleet uitgerust en heeft een hele gezellige sfeer. Op de veranda zit je heerlijk en heeft heel veel plekjes voor kaarsjes. Heerlijk glamping gevoel hier gehad. Prachtige, rustig en gezellig plekje.

Het park(je) is in zijn geheel zeer groen en ruim opgezet. Vanaf het park loop je zo de natuur in. Er is veel mogelijk met paarden op verschillende niveaus. De uitbaters zijn heel aardig en behulpzaam.

Er is veel te doen in de prachtige omgeving. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

• 10Activiteiten
  • 9luc de visser27-11-2018

voor herhaling vatbaar

een heerlijk weekend gehad in een mooi huisje van alle gemakken voorzien en heerlijk warm. Wat een mooie omgeving en gastvrije ontvangst

• 9Olaf Ouwendijk20-11-2018

Heerlijke plek om steeds terug te keren

We waren al op vakantie in de omgeving en kwamen via een fietstocht toevallig langs Zonnetij om een ijsje te eten. De sfeer was er zo relaxed dat we besloten om hier een weekje te blijven. Naast heerlijke ijsjes is het vakantiepark gemoedelijk en gelegen aan de rand van het natuurgebied Dwingelderveld. De eigenaren zijn supergastvrij. Heerlijk wandelen, fietsen, paardrijden in het bos of gewoon niets doen en genieten van de geluiden in de natuur. Meestal gaan we niet terug naar dezelfde vakantieplek maar voor Zonnetij maken we een uitzondering!

• 8Marieke Kouwenhoven19-11-2018

Heerlijk tot rust komen!

Wij hebben gekampeerd op deze kleinschalige, maar oergezellige camping. Geen animatieteam, maar wel kampvuur, broodjes bakken, pasta party en heerlijk paardrijden in een prachtige omgeving

• 9Renate18-11-2018

Prachtige ligging. Mooie accommodaties, netjes en van alle gemakken voorzien.

• 9Fam. Voortman18-11-2018

Rust, gemoedelijkheid, natuur!

We komen jaarlijks een weekendje kamperen op Zonnetij. Heerlijk, een perfecte plek om tot rust te komen, heerlijk te fietsen, wandelen, leuke brinkdorpen bezoeken. Als het meezit combineren we het met een bezoek aan het Shakespearetheater in het nabijgelegen Diever. De eigenaren proberen je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken is onze ervaring!

• 8Onderkomen
  • 7Marijke Smits18-11-2018

Geweldige tijd daar gehad.

Prachtige natuurlijke omgeving, mooie accomedatie, vriendelijke mensen en je wordt voorzien van ‘n overheerlijk kopje koffie met gebak. Bovendien is het ijs niet te versmaden. Al bij al ‘n zeer goede reden om er vaker te vertoeven. Het aanbevelen meer dan waard.

• 7Onderkomen

Vakantiepark Zonnetij info