Vakantiepark Zonnetij

Fantastich

Jacob Miedema
5-7-2018
  • Onderkomen10

Prachtig plekje. Mooie huisje. Vriendelijk ontvangst. Betere plekjes als dit vind je niet

Als je hier niet kunt ontspannen dan nergens.

Van der Meiden
25-6-2018
  • Onderkomen9

Heerlijke plek in het groen! Alles goed verzorgd. Vanaf dit punt kun je alle kanten op, fietsen, wandelen, paardrijden vanaf het park, zwembad om de hoek. Dwingeloo is een prachtig brinkdorp. De omgeving is heerlijk, je zit midden in het Nationale Park Dwingelderveld.

Uitstekend

Thea de Visser
29-5-2018
  • Onderkomen10

Wat een heerlijke plek in de mooie bossen van Dwingeloo. Vanaf het park loop je zo de bossen in met of zonder (evt. eigen) paard. Zeer gastvrije uitbaters die van alles organiseren om het de gasten naar de zin te maken. Zowel met tent als een verblijf in een van de prachtige bungalows een toplocatie!

Helemaal ontspannen naar huis!d

Nooitgenoeg
28-5-2018
  • Onderkomen9

Wat een ontdekking, zo midden in het Nationaal park Dwingelderveld....een klein sfeervol parkje, prachtige luxe vakantiewoningen en knusse Noorse bungalows. Betrouwbare paarden en pony's, gezelligheid, heerlijk Italiaans schepijs en lekker vers gemalen koffie met appelgebak....wij gaan niet meer naar huis!

Ge-wel-dig

Danny,Marjo en Joran
28-5-2018
  • Onderkomen9

Al jaren zijn wij eigenlijk vaste klant op deze camping/vakantiepark.

Zeker als je gek bent op paardrijden is dit een uniek plekje.

Voor een ieder van groot tot klein zijn er paarden of pony's beschikbaar waarmee je een heerlijke of uitdagende buitenrit kunt maken met of zonder begeleiding afhankelijk van je je eigen kunnen.

Als je wilt ontspannen is dit de plek. Lekker zwemmen in het buitenbad enkele km vanaf het park heerlijk.

Ook kun gewoon lekker gaan fietsen, mountainbiken , wandelen in de mooie natuur van Drenthe die op een steenworp afstand aanwezig is.

Ook kan je gewoon lekker ontspannen op je eigen plekje of bungalow.

Of een lekker ijsje eten op het nieuwe terras.

Als er een probleem is staat altijd iedereen voor je klaar om dit op te lossen

Gewoon een plek om heerlijk te genieten en te ontspannen en zeker als je van paardrijden houdt een plek die echt Geweldig is!!!!!

Johan de Lange
27-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Harstikke leuke camping. We hebben er verschillende keren met heel veel plezier gestaan. Niet te druk en een heerlijke ongedwongen sfeer. Fantastiche omgeving om paard te rijden, zeker ook op een van de paarden van de camping. Leuke en vriendelijke bediening.

Super leuk en zeker een aanrader!!

Jordy
25-5-2018
  • Onderkomen10

Heb super genoten van het mooie plekje midden in het bos het personeel en de eigenaren zijn erg klantvriendelijk en doen hun best om jou vakantie zo leuk mogelijk te maken. Ook zorgen ze voor genoeg activiteiten en dingen voor kinderen waardoor iedereen kan doen wat zij/hij leuk vind

Mooi plekje, inrichting kan beter

Familie Bakker
20-1-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

De rustige omgeving in het bos vonden we fijn. De woning (de Specht) is uitgerust met modern sanitair. De inrichting vonden wij van matige kwaliteit in verhouding tot de huurprijs. Dat geldt zowel voor de meubels als voor apparatuur, gordijnen en dergelijke. Met iets betere spullen erin zou het perfect zijn. De schoonmakers zouden ook even naar boven moeten kijken. Er zat veel spinrag bij lampen en in hoekjes bij het plafond.

Voor herhaling vatbaar. Behulpzame eigenaren.

Camper 112
20-6-2017
  • Activiteiten6

Een heerlijke plek, prima camping en paarden die met respect behandeld worden. Onder begeleiding de paarden uit het land halen, poetsen, zadelen en dan pas rijden. Na de rit de paarden weer heerlijk naar de wei, het was warm, dus eerst even lekker afspoelen. Zelf genieten van de buitenrit en met een goed gevoel de paarden weer lekker naar buiten. Voor de echte paardenliefhebber maakt dat het 'af'. We werden super geholpen met onze camperpech, waardoor we na afloop weer gewoon met onze eigen camper naar huis konden. Geen wegenwacht nodig!. Gezellige en gemoedelijke sfeer. De omgeving is prachtig, heerlijk om een buitenrit te maken, te wandelen, fietsen, mountainbiken. Geen camping met uitgebreide (tiener)animatie (althans niet met Hemelvaart) maar dat zochten we ook niet. Na de bbq voor iedereen die mee wilde doen, nog heerlijk vuur gestookt in de grote bbq en gezellig met Joost bij het vuur gezeten. Je merkt dat de eigenaren en het personeel het met plezier doen. Een leuk terras voor koffie ofzo en lekker ijs. Buitenzwembad vlakbij. Mariska en Mathieu. bedankt voor een weekend vol verassingen, we komen zeker nog een keer terug! Fam v.d Bergh en fam v.d. Akker

Aanrader!

Daniëlle, Annemarie, Roland
8-10-2015
  • Onderkomen10

Al jaren gaan wij met een min of meer vaste groep ruiters het eerste weekend van oktober op ruiterkamp. Wij zijn al op diverse locaties geweest en dit jaar waren wij voor het eerst op Zonnetij. Geen manegebedrijf, zoals wij gewend zijn, maar een vakantiepark met paardenverhuur. We hebben ontzettend genoten van ons weekend. We verbleven in huisje De Koekoek dat onze verwachtingen ruimschoots overtrof: gezellig, ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. We hebben heerlijke tochten gemaakt op lieve, betrouwbare paarden in de prachtige omgeving. Bij ons paardrijweekend hoorde ook volledige verzorging en dat was onovertroffen. Kortom: we hebben al weer geboekt voor volgend jaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Zonnetij in Dwingeloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Zonnetij zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.