Sorteren

Reviews over accommodaties in Madagaskar

mooi strand

J Budel
    26-9-2015

Hotel La Crique in Ille St. Marie is een mooi hotel aan een prachtig strand. De huisjes zijn mooi. Het enige minpuntje is dat er een 3 gangen keuze menu is, waarbij je uit 3 gerechten kunt kiezen, waarvan altijd 2 met vis. En dat de gerechten voor de lunch en diner hetzelfde zijn. Dit is mede vervelend omdat het hoofdstadje op een half uur rijden ligt en dat de enige plek is waar andere restaurants zijn. En de aangeboden excursie's zijn behoorlijk duur.

Prima!

Elise
    24-7-2015

Goed hotel, met mooie kamers. schoon en prettig. Lekker ontbijt, aardige mensen, geweldige centrale ligging in Tana. Goede uitvalsbasis. Aanrader.