vakanties Madagaskar

Reviews over accommodaties in Madagaskar

prachtig hotel volledig geïntegreerd in omgeving

judith,
    1-12-2018

dit prachtige hotel complex werd zeer goed geïntegreerd in het landschap. Voor de mooie lodges werden natuurlijke materialen gebruikt. Klein maar leuk zwembad. Heel mooi hoofdgebouw, met uitstekend restaurant. Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel. Fijne massages. Enige minpuntje : gerantsoeneerde elektriciteit. Tussen bepaalde uren gewoon geen stroom.

Goede uitvalsbasis om nabijgelegen natuurpark te bezoeken. Ideaal voor een stevige hike. Tijdens de wandeling kregen we een lekkere barbecue voorgeschoteld. Geen moeite gespaard.

De naam van het hotel komt van een rotsformatie die uitziet als een koningin op haar troon!

Prima!

Elise,
    24-7-2015

Goed hotel, met mooie kamers. schoon en prettig. Lekker ontbijt, aardige mensen, geweldige centrale ligging in Tana. Goede uitvalsbasis. Aanrader.

fantastische plek

Roelant ,
    6-8-2013

zeer goed adres uitgebaat door een Belg die van aanpakken weet, prachtige paalbungalow pal aan het strand, lekker eten , subliem adres

Wat een ligging!

Eric,
    30-12-2012

Dit was wel de verrassing van onze Madagascar vakantie in 2010. Het mooiste hotel tijdens onze rit van Morondava via de kust naar Tulear. Wat een ligging bovenop de duinen met een pracht uitzicht over de azuur blauwe zee! Mooie, luxe bungalows. Goede service en prima restaurant. Alleen het duiken was een mislukking. Matig materiaal en een duikleider die alleen met zichzelf bezig was.

Fantastische ligging

Rinus,
    19-10-2012

Het hotel is prachtig gelegen, het ligt verscholen tussen de grillige rotsformaties van het Isalo gebergte, in het hoofdgebouw is een mooie lobby en een goed restaurant, bij dit gebouw ligt een mooi zwembad.

De kamers liggen verspreid in een mooie tuin, de standaardkamers zijn ruim maar sober zonder t.v. maar wel met een uitstekende badkamer.

Vanuit het hotel kan men zo de schitterende rotswereld inwandelen,

Het was het beste hotel dat we op onze reis door het land hebben gehad.