• Type accommodatie

• Waardering

15 accommodaties in

Liechtenstein

Reviews over accommodaties in Liechtenstein

Prima camping om Liechtenstein bezocht te hebben.

Miranda van Loon, 21-8-2016

3 nachten hier gestaan met onze tent. Gelukkig niet tussen alleen maar campers en caravans, ook voldoende andere tentjes. Omdat de terrassen voor passanten vooraan op de camping liggen vond ik de vaste bouwsels niet storend. Broodjes op bestelling en enkele levensmiddelen verkrijgbaar.

Leuk dat er een zwembad is, met enkele 'strandstoeltjes' en een prachtig uitzicht.

Sanitair prima: altijd warm water gehad en toiletpapier aanwezig. Ook voldoende afwasplaatsen maar helaas in de douches niet zo'n tussenschot met plankje, ook geen aparte wascabines.

Grappig dat 1 augustus in Zwitserland een feestdag is en er door bewoners in de omgeving vuurwerk werd afgestoken.

Liechtenstein, dus ook de camping, is duur (zeker het restaurant bij de camping), dat is eigenlijk het enige minpunt.

nog nooit zo vriendelijk personeel meegemaakt

Miep, 9-2-2016
    Het personeel is ongelooflijk vriendelijk. De kinderen voelen zich heel goed thuis in dit hotel en sluiten vriendschap met het personeel, ook al begrijpen ze de taal niet. Wij konden niet onmiddellijk vertrekken wegens ijs op de parking, en iedereen, van de poetsvrouw tot de mevr. die het ontbijt klaarzette, waren in de weer om ons te helpen. Toen we uiteindelijk konden vertrekken, anderhalf uur later dan voorzien, gaf de dame van de receptie ons een thermos warme koffie mee, en kwam de dame die ons bediende bij het ontbijt, nog even afscheid nemen. Warme mensen. Wij voelden er ons thuis
Liechtenstein scoort een 6,9 uit 10, op basis van 36 reviews