Reviews over accommodaties in Laos

Prachtig hotel met zeer goede service

Wendy,
    7-10-2016

Mooi rustig hotel midden in het centrum. Een heel fijn hotel met heel erg vriendelijk personeel. Een hele vriendelijke engelse manager. Kamers zijn netjes en mooi ingericht, de bedden zijn wat aan de harde kant. Ontbijt was goed verzorgd met erg veel keus.

Betoverend. Hier hadden we veel langer willen zijn

Familie Johan,
    24-8-2016

Van een een rondreis van vier weken was dit de mooiste accommodatie die we hadden. Prachtig kleinschalig complex, rustig gelegen, prima onderhouden met dito service. En het lekkerste ijs sinds lange tijd. Overdag uitrusten en Luang Prabang verkennen en 's avonds mooi verlicht een drankje op het terras. Mooie en smaakvolle kamer. En na drie dagen ging onze reis door Laos helaas weer verder. Even voelden we ons koning op aarde

Goed hotel

Jozef,
    15-1-2015

Vriendelijk bediening.

Kamers een beetje gedateerd.

Lekker restaurant.

Met de taxi of tuk-tuk is het centrum vna Luang Prabang gemakkelijk bereikbaar.

Bijzonder hotel

Lieke,
    18-2-2013

Heel bijzonder hotel. Het lijkt van binnen qua interieur wel een museum! Ruime kamers met airco. Sanitair is echter zwaar gedateerd en badkamertje is klein en muf. Er is geen raam en geen fatsoenlijke afzuiging waardoor het maar een bedompt hokje is. Ligging van het hotel aan de rivier, diverse restaurants en barretjes op loopafstand. 's Avonds is er een markt op de boulevard voor het hotel. Ontbijt is zeer karig en weinig smaakvol.

Heerlijk boutique hotel met excellente service

Niels,
    2-7-2012

Het hotel ligt net buiten het centrum maar wel op korte loopafstand. 's ochtends lopen hier de monniken langs voor het ontvangen van het voedsel dat de locals weggeven. Het hotel zelf is een verbouwd oud verblijf van een prins van Laos en ziet er erg mooi uit. Mooie, ruime kamers, fijne badkamer met rainshower. Ook zit er een lekker zwembad (niet al te groot) bij het hotel om even af te koelen. De service van receptie, tot bedienend personeel en van de schoonmaaksters tot de manager is excellent. Ook bij uitchecken wordt de manager zelf nog even gebeld om je uit te zwaaien. Dit hotel is een echte aanrader om te verblijven in Luang Prabang.