Laos

We hebben een aantal aanbieders voor Laos voor je op een rij gezet:

vakanties Laos

We hebben een aantal aanbieders voor Laos voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Laos

Centraal gelegen en dichtbij de oude stad

Riek,
    6-11-2018

Mooi centraal gelegen, dichtbij de oude stad. Royale en nette kamer, goede bedden. Mooi uitzicht op de tuin en rivier. Ontbijt was goed. Gratis shuttle service naar de oude stad. Gratis fietsen om de oude stad te bekijken.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super leuk hoteltje

Wendy,
    21-12-2016

De kamer voldoet aan alle eisen. Het bed is wat hard en de douche deed het niet heel goed maar dat mocht de pret niet drukken. sfeer is zeer fijn in dit hotel. Het ligt wel wat buiten het centrum maar het is te lopen. Moet wel over een hoge brug. Ontbijtbuffet was prima.

Gereisd met vrienden in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig hotel met zeer goede service

Wendy,
    7-10-2016

Mooi rustig hotel midden in het centrum. Een heel fijn hotel met heel erg vriendelijk personeel. Een hele vriendelijke engelse manager. Kamers zijn netjes en mooi ingericht, de bedden zijn wat aan de harde kant. Ontbijt was goed verzorgd met erg veel keus.

Gereisd met vrienden in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Betoverend. Hier hadden we veel langer willen zijn

Familie Johan,
    24-8-2016

Van een een rondreis van vier weken was dit de mooiste accommodatie die we hadden. Prachtig kleinschalig complex, rustig gelegen, prima onderhouden met dito service. En het lekkerste ijs sinds lange tijd. Overdag uitrusten en Luang Prabang verkennen en 's avonds mooi verlicht een drankje op het terras. Mooie en smaakvolle kamer. En na drie dagen ging onze reis door Laos helaas weer verder. Even voelden we ons koning op aarde

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Goed hotel

Jozef,
    15-1-2015

Vriendelijk bediening. Kamers een beetje gedateerd. Lekker restaurant. Met de taxi of tuk-tuk is het centrum vna Luang Prabang gemakkelijk bereikbaar.

Gereisd met vrienden in Sat Apr 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)